Αν είναι να κινείσαι αποκλειστικά σε άσφαλτο βάλε στην εξίσωση και:
α) Fazer 600 μοντέλα περίπου '00 (θέλει ψάξιμο για να βρεις κάτι καλό, αλλά αξίζει)
β) Suzuki Bandit 600 ίδιας περίπου χρονολογίας (παλαιάς κοπής, απροβλημάτιστο, δεν κυκλοφορούν πολλά)
γ) Kawasaki ZR 7 (θα δεις διάφορες χρονιές αλλά κάπου στο 2003 σταμάτησαν να παράγονται, ακόμα πιο σπάνιο μηχανάκι από το suzuki)
δ) Honda CBF 500 ( από το 2003 άρχισαν να βγαίνουν. ιταλικά κι αυτά με τα κάρτερ φτιαγμένα δίπλα στις κερασιές σαν τα τρανσάλπ. το ίδιο "αναξιόπιστα")
δ) γενικά μηχανάκια σε αυτά τα κυβικά που να μην προδιαθέτουν τον αναβάτη για σκισίματα και καγκουριές.
Όσο για το δίλημμά σου, εγώ προτείνω όσο πιο καινούριο Transalp. Μη μείνεις όμως στα χαρτιά και την άδεια για το τσεκάρισμα του μοντέλου, οπωσδήποτε να τσεκάρεις αριθμό πλαισίου.
Πολλά από αυτά ήρθαν από τας Ευρώπας τις χρυσές μέρες των χρυσών εποχών (έως 2005) και παίζει να είναι πχ μοντ.2001 με άδεια πρώτης κυκλοφορίας (στην Ελλάδα) το 2005.
Από αυτά που ξέρω, δεν έχω ακούσει κάτι για λάδια και ξύδια έξω από το μοτέρ/ μέσα στο ντεπόζιτο/ πίσω από το καντράν/ στο πίσω δεξί άνω άκρο του τριμπισιτέρ ή στο αριστερό ρουθούνι του συνεπιβάτη.
Σημάδια διάβρωσης και "ψώρας", ναι.
Αντιθέτως οι 3 περιπτώσεις που ξέρω, έχουν γράψει άνω των 100.000 χλμ χωρίς βλάβες.
Αυτά.
Edit: Αν και έχει ξαναειπωθεί, έτσι για τους τύπους, τα 600άρια Transalp με τα διπλά δισκόφρενα μπροστά είναι και αυτά ιταλικής παραγωγής.