Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: Λαδωμένα μπουζί και εξάτμιση

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/08/2014
    Μηνύματα
    4

    Λαδωμένα μπουζί και εξάτμιση

    Καλησπέρα. Είμαι νέος κάτοχος ενός Suzuki rm 125. Τα προβλήματά μου είναι 2. Το τελικό της εξάτμισής μου στάζει λάδια σε υπερβολικό βαθμό. Επίσης μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκα τι μπουζί προτείνει η Suzuki για το μοντέλο αυτό. Αυτά είναι τα εξής: BR9IX (IRIDIOUM) 13€ και BR9ES 3.5€. Και τα 2 αυτά μου τα λαδώνει αρκετά συχνά. Το μηχανάκι όταν το πήρα είχε πάνω το BPR6ES (αρκετά θερμότερο από τα άλλα 2). Με αυτό δουλεύει ρολόι, πολύ πιο στρωτά και δεν μου το έχει λαδώσει ποτέ. Μου είπαν όμως ότι επειδή είναι αρκετά θερμό υπάρχει φόβος για τρύπημα του εμβόλου. Το συμπέρασμά μου λοιπόν είναι ότι έχω αρκετά πλούσιο μείγμα. Τα ζιγκλέρ μου είναι τα μαμά. Για την βελώνα του slide δεν είμαι σίγουρος αλλά θα το εξακριβώσω σύντομα. Έχει κανείς να προτείνει κάτι?

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.881
    βασικα γιατι νομιζω οτι τα λες ανάποδα ?

    νομιζω οτι απο 6 νουμερο ειναι τα ψυχρα και ανεβαινουν μεχρι 9-10 νουμερο που ειναι τα θερμα.

    τα ψυχρα δινουν καλο δουλεμα,μειωμενες επιδώσεις,αξιοπιστεια τα θερμα δινουν επιδώσεις αλλα ειναι και ευαισθητα και πρεπει να εχεις πενα μοτερ και σωστες ρυθμισεις για να τα βαλεις απροβληματιστα


    αρχιζεις με ψαξιμο σε τρομπα λαδιου αν εχεις ή στην αναλωγια που βαζεις αν δεν εχεις.
    μετα το μιγμα σου
    αφου ειναι ολα οπως λεει η εταιρια
    βλεπεις τσιμουχες στροφαλου και να μην σου καιει σασμανολαδο (ενας λογος που λαδωνουν μπουζι)


    αν δεν ειναι αυτο ψαχνεις γενικα ολο το μοτερ και φερνεις τα παντα τα καλη κατασταση.

    πιστευω οτι βαζεις παραπανω λαδι απο οσο λεει ο κατασκευαστης

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    βασικα γιατι νομιζω οτι τα λες ανάποδα ?

    νομιζω οτι απο 6 νουμερο ειναι τα ψυχρα και ανεβαινουν μεχρι 9-10 νουμερο που ειναι τα θερμα.
    Καλά τα λέει, εσυ τα λές ανάποδα.
    Οσο ανεβαινουν τα νούμερα τόσο ψυχρότερο το μπουζί.

    Για τα το πρόβλημα του λαδώματος πρώτα πρωτα ξεκάπνισμα την εξάτμιση, καθαρισμα/άλλαγμα φίλτρο αέρα και μετα μετρήσεις κατάστασης μπουζί με τέρμα γκάζι και σβήσιμο κινητήρα αφού ελέγξεις οτι έχεις σωστή αναλογία λαδιού.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/08/2014
    Μηνύματα
    4
    Ο κατασκευαστής λέει 1:32. Ακούγεται υπερβολικό αλλά τόσο δίνει μιας και το μηχανάκι είναι καθαρό και προορίζεται για αγώνες. Άλλο που εγώ του κάνω ερασιτεχνική χρήση. (Βόλτα σε βουνό κλπ.) Όσον αφορά το σασμανόλαδο η στάθμη του δεν έχει αλλάξει καθόλου. Γι'αυτό προσανατολίζομαι σε πλούσιο μείγμα.
    Για τα μπουζί τώρα όσο χαμηλότερο νούμερο τόσο θερμότερο. Τουλάχιστον για μπουζί NGK.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/08/2014
    Μηνύματα
    4
    Όταν λες "μετρήσεις κατάστασης μπουζί" εννοείς μέτρηση της ωμικής αντίστασης του μπουζί ή αν έχει λαδώσει?
    Η αλήθεια είναι ότι το φίλτρο του αέρα δεν είναι και σε καλή κατάσταση. Το φύσηξα αλλά διαφορά δεν είδα.
    Τελευταία τροποποίηση από stellw; 31/08/2014 στις 22:03.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της basiliss13
    Εγγραφή
    02/05/2010
    Μηνύματα
    348
    3,5% για τα παλιά λάδια....τα σημερινά λάδια 2-2,5% είναι μια χαρά....

    η χρήση που του κανεις επιβαρύνει την κατάσταση,μιας και το πας με χαμηλές στροφές....

    το φίλτρο στα καθαρά δεν το φυσάμε....θέλει πλύσιμο και ειδικό λάδι που εκτος ότι κρατάει την σκόνη,είναι και υπολογισμένο για την πυκνότητα του φίλτρου.....χωρίς λάδι με μαμά ρυθμίσεις σίγουρα είναι στεγνό....εσένα φαντάζομαι είχε λάδι,και αν έχει καιρό να πλυθεί απλά είναι χαλια....και δεν περνάει αέρας...

    για το μπουζί που σου λέει ο φίλος,..μετά από 1-2 καλά ανοίγματα,ανοίγεις τέρμα με 4 στο κιβώτιο,πριν κλήσεις γκάζι σβήνεις με το σβηστήρι,.....στην άκρη,βγάλσιμο μπουζί,και ανάλογα το χρώμα κρίνεις το μίγμα και το λάδι......όλα αυτά όμως αφού καθαρίσεις εξάτμιση φίλτρο

  7. #7
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Καψε -καθάρισε τα λάδια του τελικού ίσως και του θαλάμου
    Καθάρισε πλυνε φίλτρο αερος, μετά ψέκασε με το ειδικό λάδι, η σπρέι σιλικόνης για να κρατάει την σκόνη
    Αν λαδώνει ακόμα μπουζί κοίτα και την ριντιερα σου, και τέλος ένα καθαρισμό ρύθμιση καρμπ

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/08/2014
    Μηνύματα
    4
    Οκ λοιπόν. Θα ακολουθήσω τις συμβουλές σας και θα επανέλθω. Μήπως γνωρίζει κανείς από που μπορώ να προμηθευτώ φίλτρο? Προκειμένου να μην μας πιάσει τον ....... η αντιπροσωπία???

  9. #9
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Αναζήτηση σε google φίλτρα αέρος ΜΧ
    Στο car-ανταλλακτικά για αυτό το οχημα/ φίλτρα αερος
    eBay / UK /DE - αγγλικό, γερμανικό

Παρόμοια θέματα

  1. Ερωτηση για κρανος SHOEI XR900 και εξατμιση για fazer s2
    από geos3 στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2008, 14:05
  2. ερώτηση για λαστιχα και εξατμιση
    από sakismip στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 26/02/2007, 09:25
  3. αλλαγη μπουζι και κραδασμοι
    από xifias στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2005, 10:24
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2005, 07:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF