Απο το 2003 έχω 950 και από το 2008 990. Ποτέ δεν είδα 11λιτ/100χλμ. Στην Αθήνα μέσα το 9 ήταν συχνό. Δηλαδή ρεζέρβα στα 190 με 210χλμ. Στην Εθνική έχω κάνει και 330 με το 950 και μετά μου έσβησε. Αλλά έχω δεί και 260 και να μου σβήσει. Με συνετή οδήγηση στη εθνική, δηλαδή 120 - 140 τα 280 τα πιάνω με ρεζέρβα αναμένη και στα δύο. Άν έχεις πειράξει τα ζιγκλέρ στο κατμπυρατεράτο, μπορεί να δείς και 160 όπως με αλλαγμένο το #42 σε #45. Σοβαρή διαφορά δεν έχω δεί μεταξύ των δύο. Τελευταία σε Εγνατία με 145 σταθερά και φορτωμένος δικάβαλος, είδα ρεζέρβα στα 210 στο ψεκαστό. Στην ίδια διαδρομή χαλαρά κοντά στα 110 είδα στα 6,5λιτ/100χλμ. Νομίζω οτι πάνω από 140 καίει πολύ. Αντίθετα σε επαρχιακό στροφιλίκι με 70 - 90 πετυχαίνει μέγιστη οικονομία κοντά στα 6λιτ/100χλμ. το ψεκαστό.
Νομίζω οτι μεταξύ 6 - 8 είναι η πιό συχνή κατανάλωσει. Άν το σκίσεις, περίμενε την ανταμοιβή. Θαύματα δεν υπάρχουν.
Από συντήρηση θα πρέπει να είσαι από πάνω. Να ενημερώνεσαι από εδώ και από το advrider και να προνοείς. Το άφησες, σε άφησε, τουλάχιστο σε μακροχρόνια σχέση...
Εμείς εδώ είμαστε.
Υ.Γ. 1.Το ψεκαστό έχει φίλτρο ανοιχτό και χάρτη από τον Trickster.
Y.Γ. 2. Και στα δύο μηχανάκια τα συστήματα βελτίωσης των καυσαερίων έχουν αφαιρεθεί.