Σελίδα 16 από 29 ΠρώτοΠρώτο ... 6111213141516171819202126 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 226 έως 240 από 421

Θέμα: KTM Super Adventure 1290

  1. #226
    Πες το χαζό το ερώτημα, αλλά πέρα από τα παράπονα για τη ζέστη από τον πίσω κύλινδρο και τη σκόνη στο φιλτροκούτι, έχουν αναφερθεί συστηματικές βλάβες;

  2. #227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Πες το χαζό το ερώτημα, αλλά πέρα από τα παράπονα για τη ζέστη από τον πίσω κύλινδρο και τη σκόνη στο φιλτροκούτι, έχουν αναφερθεί συστηματικές βλάβες;
    η λαβή του συνεπιβάτη που σπάει....

    πουτσ@@@@@@@@@

  3. #228
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geez996
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    263
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Πες το χαζό το ερώτημα, αλλά πέρα από τα παράπονα για τη ζέστη από τον πίσω κύλινδρο και τη σκόνη στο φιλτροκούτι, έχουν αναφερθεί συστηματικές βλάβες;
    Εγω εχω 8500 απο τον Γεναρη που το πηρα.

    Ζεστη εχει οπως θα ειχε καθε μεγαλο μηχανακι. Δεν εχω δει-νιωσει τραγικα πραγματα...

    Σκονη στο φιλτροκουτι... Νομιζω οτι αφορα χωματινους, πραγμα που εγω δεν κανω, αλλα και να εκανα δεν κανει το μηχανακι....Ειναι Λαθος να το συγκρινουμε με το 950/990.
    Τωρα για αυτους που πανε υπαρχει η λυση του Unifilter και του DNA. Το τοποθετει η ΚΤΜ δωρεαν, αλλα καποιος που θα το εχει καθε βολτα χωμα , ερημο κτλ μαλλον θα πρεπει να ειναι πιο σχολαστικος.

    Θα το δω με τα ματια μου στο επομενο σερβις και θα σας πω.

    Γενικα δεν εχει παρουσιασει κατι.


    Η σελα ομως ειναι για πεταμα...

    Τοσα χρονια και μια σελα δεν μπορουν να σχεδιασουν....
    Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........

  4. #229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Dear Τεrens

    Οπότε να το πάμε πάλι; Το 1290 έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης (ελπίζω να έχει βελτιωθεί η σέλα και τα φώτα), εξαιρετικό μοτέρ, εξαιρετικά φρένα, αναρτήσεις και γενικώς μπορεί να κάνει ότι μπορεί να κάνει και ένα τουριστικό στριτ στην άσφαλτο. Και αν κάποιος έχει λεφτά να το πάρει και να το συντηρήσει και να το χαρεί θα κάνει μιά γαμάτη αγορά. Όπως και όποιος πάρει οποιοδήποτε άλλο στην κατηγορία. Δεν ζούμε στην ανατολική γερμανία, δεν ζούμε στην αλβανία του χότζα, δεν ζούμε στην ρωσία του στάλιν. ΚΑΤΩ Η ΜΙΖΕΡΙΑ.







    ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ...........ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΑΝΤΙ ΑΛΛΟΥ








    Έπειτα γράφω αύτά πού γράφω διότι ό έν λόγω κύριος προφανώς νομίζει ότι
    άπευθύνεται σέ κάποιον χλεχλέ τού Κολωνακίου.
    Τρίτον δέν νοιώθω καθόλου περήφανος γιά αύτά πού έγραψα άλλά έπρεπε
    διότι είπαμε μέ κολλάει νομίζοντας ότι μιλάει μέ τόν πιό νομοταγή πολίτη.
    Σού δίνω δίκαιο στό ότι ΝΑΙ δέν μπορείς νά μήν τηρείς αύτά πού πρεσβεύεις ,
    όπως λέει καί τό ρητό.....ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ.......διότι πολύ άπλά
    δέν γίνεσαι πιστευτός.
    Ένα κάτι σάν νά πηγαίνεις στό σχολείο μέ τό τσιγάρο στό στόμα καί νά κάνεις
    έκστρατεία κατά τού καπνίσματος στά παιδιά....!!!!
    Ό χρόνος όμως πού χρησιμοποιείς είναι ΛΑΘΟΣ ,όχι Ένεστώτας,άν ύπάρχει ένα
    έλαφρυντικό είναι στό παρελθόν λέμε ,έστω καί πρόσφατο.
    Καί όπως θά σού έχει τύχει σίγουρα θά είδες πολλούς ΠΡΩΗΝ ναρκομανείς ,στό σχολείο,
    στό δρόμο,σέ συλλόγους κ.λ.π......ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ...!!
    Έχω λοιπόν τό ΔΙΚΑΙΩΜΑ,νά μιλάω όπως ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΩΗΝ....!!!!
    Καί πιστεύω νά συμφωνείς τουλάχιστον σέ αύτό, ότι κανείς δέν είναι καλύτερος στό
    νά περιγράψει κάτι ,άπ'ότι ένας ΠΡΩΗΝ......
    Καί όλη ή κουβέντα ξεκίνησε άπό τίς χοντράδες πού διάβασα.
    ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ στούς Έλληνικούς δρόμους όπους έγραψες
    καί ΕΣΥ μέ 150άρες, πού γίνονται 180άρες καί ένίοτε 200ΑΡΕΣ...!!
    Άρες.........μάρες.
    120-130 καί προσεκτικά 140 μπορείς νά κινείσαι έννοείται στούς τρείς-τέσσερεις
    μεγάλους δρόμους πού έχουμε,καί τά 140 έπειδή κλέβουν όλα τά κοντέρ.
    Άλλιώς θά είσαι μέ τήν ψυχή στό στόμα ή θά φάς καμμιά φλασιά άπό καμμία
    φορητή κάμερα καί θά τό νοιώσεις όταν σού χτυπήσει ό μπάτσος τήν πόρτα
    νά σού έπιδώσει τό ραβασάκι.
    Ό Κ.Ο.Κ. λέει άν πάς πάνω άπό 30 χλμ. άπό τό όριο........ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ
    ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ....!!!
    Λίγοι δρόμοι έχουν όριο 130 σέ μερικά σημεία,οί Έθνικές όδοί έχουν συνήθως 120,
    οί έπαρχιακοί πού μάς έγραψε ό λεβέντης 90 καί λίγοι 110....!!!!
    Γιά νά άπολαύσεις λοιπόν τό γκάζι όπως μάς γράφεις βρές τρόπο.....
    Τώρα προτρέχεις καί μάς έκθειάζεις ένα μηχανάκι πού ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ...!!
    ΩΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...........μπάστα,άλλο 1190 καί άλλο 1290,κάτσε νά τό δούμε.
    Άπλή έρώτηση,γιατί βγάζουν ένα μηχανάκι θάβοντας ένα άλλο έντελώς νέο μοντέλλο...??
    Μήπως διότι δέν έκανε τό προηγούμενο τό μπάμ πού ήθελαν καί περίμεναν...??
    Ή Έλλάδα άν δέν κατάλαβες........δέν ξέρω γιατί, ίσως είσαι λεφτάς,περνάει τήν έποχή
    τού Χότζα έδώ καί 6 χρόνια.
    Μιλάμε τώρα γιά 50 άνθρώπους πού ίσως δώσουν τά 20 χιλιάρικα,στό 1290 άντί γιά
    νά πάρουν BMW ,έτσι γιά νά ξεχωρίζουν έπειδή καί τά bmw έγιναν σούπα...!!!
    Γιά ποιά ΜΙΖΕΡΙΑ μιλάς ..??
    Γιά αύτήν πού έκανε όλους τούς Έλληνες νά κυκλοφορούν μέ Καγιέν καί Μερσεντές
    πού κόστιζαν 50 χιλιάδες καί ΟΛΟΙ χρωστούσαν τίς 49....??
    Καί σήμερα τά μετράμε καί είναι 70 δίς δανεικά κι άγύριστα..??
    Αύτήν τή μιζέρια έπικαλείσαι..??
    ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ.......ΠΑΝΩ Η ΜΙΖΕΡΙΑ...!!
    Δέν έχουμε λοιπόν νά ξαναπούμε τίποτε.
    Ούτε κάτι τό ίδιαίτερο είναι αύτό τό ΚΤΜ.
    Ή Χόντα πρίν 2 χρόνια πήρε ένα μοτέρ άπό μηχανάκι δρόμου ,τού έριξε
    ένα κουστούμι on-off καί τό έριξε στήν άγορά,καί τί ΜΟΤΕΡ,τό lc8
    δέν πιάνει μία μπροστά του....!!!
    Είχε όμως καί τήν λογική νά πεί ......τελική 228 φτάνει δέν έχει νόημα παραπάνω
    αύτό τό κουστουμάκι,άλλης φιλοσοφίας καί άλλης χρήσεως είναι.
    Τά ίδια καί ή καβασάκι,μέ ένα πολύ πετυχημένο μοτέρ άπό τό χιλιάρι της.
    Κανείς δέν άνακάλυψε τήν Άμερική.
    Καλώς γουστάρετε τά ΚΤΜ,δέν είναι όμως τό κέντρο τής γής...!!!
    Τά ύπέρ καί τά κατά τους τά ξέρετε καλύτερα έσείς οί χρήστες,τώρα άν
    ή γκαύλα είναι τόσο μεγάλη καί δέν τά όμολογείτε ούτε στόν ίδιο σας τόν έαυτό..??
    Παραδίπλα διάβασα γιά τό 990.......έ θά είχα αύτοκτονήσει άν τό είχα....έσείς γουστάρετε...!!!
    Καί ή μεγαλύτερη παγίδα..??
    Γιά ΚΤΜ καί BMW......??
    Τά παίρνουν οί πακέτοι........4-5 χρόνια λίγο έγγύηση ,λίγο έπέκταση περνάει ό καιρός,
    καί μετά έρχονται οί πονεμένοι καί ξαναμένοι,πού δέν είχαν τόν παρά καί ΚΑΡΦΩΝΟΝΤΑΙ
    χώνωντας ότι έχουν καί δέν έχουν καί................
    ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ πού διάβαζα προηγουμένως γιά τό 990....!!!άπό τούς ίδιους τούς χρήστες.

    ΑΦΟΡΜΗ πήρα λοιπόν τό έπερχόμενο 1290 γιά νά πώ κάποια πράγματα.
    450 εύρώ ό βασικός καί 50% ή άνεργία στούς νέους κάτω τών 30 έτών....!!!
    Ε.........ΚΑΤΩ Η ΜΙΖΕΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ....!!!!

  5. #230
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    νομιζω πως ακομα και ο πιο "αργος" οδηγος που ταξιδευει σε εθνικη με 120-140 αν ειχε τα γκαφρα θα επαιρνε ενα μεγα ον οφ αντι για το στρωμα/βερσυς/τρανσαλπ/ η οτι αλλο εχει.απο λιγα χλμ που εχω κανει με 2-3 τετοια μηχανακια δεν υπαρχει συγκριση.
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  6. #231
    Ας πιάσουμε την ουσία, η οποία είναι ότι το 1290 πρακτικά είναι ένα 1190 με άλλο μοτέρ και λίγες (αν έχει) βελτιώσεις περιφερειακές. Άρα το ότι θα είναι εξαιρετικό γιατί το μοτέρ ήδη δοκιμάστηκε και ενθουσίασε στο γυμνό μοντέλο και το 1190 έχει επίσης σαφή εξαιρετικά χαρακτηριστικά είναι δεδομένο.

    Στα 140 που προτείνεις, ταξιδεύει ΧΑΛΑΡΟΤΑΤΑ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΑΤΑ με υπερεπάρκεια φρένων για την στραβή στιγμή, επαρκή λειτουργία ανάρτησης για παν ενδεχόμενο, δύναμη για προσπέρασμα κλπ κλπ κλπ σε πλήρη αντίθεση με άλλα που πουλούσαν 2700 τεμάχια το χρόνο -επίσης δανεικά- τις καλές χρονιές. Δεν ξέρω αν μας έριξε έξω η αγορά τριών χιλιάδων "ψωνισμένων" 990/1190 ή η αγορά είκοσι χιλιάδων "λογικών λύσεων", όλων με δανεικά την τελευταία δεκαετία.

    Και τέλος πάντων επειδή καιρό τώρα δεν γράφεις κάτι καινούριο, για τις ντόλτσε βίτα με δανεικά τα λέμε συνεχώς, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝ Η ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ Η ΟΧΙ και κακώς αναφέρονται καθ' επανάληψη. Δεν είναι δυνατόν να ζητάς να μην αγοράσει κανείς πιά ακριβή μοτοσικλέτα επειδή κάποιοι συμπολίτες έπαιρναν καγιέν τόσα χρόνια με δανεικά ή κλεμμένα. Άλλο η μιζέρια που προτείνεις, άλλο η συνειδητά λιτή ζωή. ΟΧΙ στη γαμημένη τη μιζέρια, Τέρενς. Φτάνει. Δεν θα πάρω "τίμιο μηχανάκι" χωρίς ανάρτηση, χωρίς φρένα και με μοτέρ άδειο απλά επειδή έχει μπούγιο και αναγνωρισιμότητα ανάμεσα στους μίζερους.

    Θα μπορούσα να πω πολλά για την "φοβερή" κατασκευή που σκαρφίστηκε η χόνδα, αλλά είναι οφ τόπικ και το ότι το εν λόγω δεν μου ταιριάζει σε τίποτα δεν σημαίνει πως κάποιος άλλος δεν θα το θεωρεί καλό.

    Την ΚΤΜ δεν την γουστάρω, θεωρώ τις μοτοσικλέτες της ανεξέλικτες, θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο το προτεινόμενο άρμεγμα σε σέρβις και αστείο για εταιρία να έχει συστηματικές βλάβες υποσυστημάτων που δεν αντιμετωπίστηκαν ποτέ (τρόμπες συμπλέκτη στα 990 πχ). Αυτό δεν σημαίνει πως όταν δουλεύουν δεν είναι καλές... Όπως βλέπεις κάποιοι όλο αυτό που εγώ θεωρώ γολγοθά το θεωρούν φυσιολογικό ή/και αποδεκτό. Περί ορέξεως ουδεμία διαφωνία. Έχοντας οδηγήσει μερικά, αν υποθέσουμε ότι μου περίσσευαν ίσως να έπαιρνα ένα, έτσι για το χαβαλέ. Φτηνότερες λύσεις για σέρβις στο σπίτι υπάρχουν καταγεγραμμένες παντού στο ίντερνετ και τα χέρια μου πιάνουν. Άσε που οι πιθανότητες του να πάρεις ένα μεταχειρισμένο ΚΤΜ με όλα τα προβλήματα λυμένα είναι πολλές, εξίσου πολλές με το να πάρεις ένα "τίμιο" μηχανάκι που είναι αφρόντιστο και θα διαλύσει "αύριο" κιόλας, στοιχίζοντάς σου τα ίδια και χωρίς να έχει τίποτα καλό επάνω του.

    Τέλος, οι αμερικανοί λένε once an addict, always an addict. Κοινώς, δεν ξεφεύγεις ποτέ από τον εθισμό σου, για αυτό και θεωρείται απαραίτητη για να μην ξανακυλήσεις η ένταξη σε ομάδα υποστήριξης κλπ κλπ κλπ. Εσύ περιορίστηκες γιατί έτσι είπε η όποια Μέρκελ και όχι γιατί είδες το φως το αληθινό, αν υποθέσουμε ότι αύριο ανοίγει τις τσέπες σε βλέπω πάλι απινακίδωτο και τριακοσαρισμένο στην εγνατία να καις λάστιχο κάθε πέντε χιλιάδες χιλιόμετρα. Οπότε live and let live, μεγάλα παιδιά είναι όλοι εδώ μέσα. Και για όσους δεν είναι μεγάλα παιδιά, ονειρευτείτε την έρημο με το 1290 και ας μην πάτε ποτέ και ας είναι το λάθος μηχανάκι για την έρημο. Από ένα όνειρο ξεκινάνε όλα τα όμορφα. Kill misery.

  7. #232
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.033
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΠΟΛΥ ΑΤΥΧΗΣ Η ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΗ............








    Προφανώς όταν δέν ύπάρχει άντίλογος,έπιστρατεύεται ή είρωνία.
    Σού γράφω λοιπόν γιά τελευταία φορά ότι μιλάς μέ κάποιον
    πού έπί 30 χρόνια κυκλοφορούσε μέ άρκουδόγκαζα χωρίς πινακίδα.
    Διαχώρισε μερικά πράγματα.
    Όπως τό ότι ή ποιότητα κύλισης δέν έχει σχέση μέ τό πόσα χλμ. πιάνει τό όχημα.
    Τό θέμα είναι άν μπορείς νά κινείσαι μέ 200 μέ τό κάθε τουαρέγκ ή θά σέ μαζέψουν
    σέ ένα μήνα τό πολύ μέσα καί θάσαι χωρίς δίπλωμα γιά 2 χρόνια..!!
    Καλά αύτά γιά τίς διακοσάρες σέ έπαρχιακούς μέ κατσίκια ,γίδια,τρακτέρ μέ λάσπες κ.λ.π.
    είναι γιά τόν παιδικό σταθμό.
    Ναί γίνεται ,ένα χαγιαμπούζα στά 400-500 μέτρα είναι μέ 240-250 ........καί μετά..??
    Άμα ξεμπουκάρει ό άγρότης..??
    Τί ήλικία έχεις..??
    Έτσι γιά νά ξέρουμε μέ ποιόν μιλάμε.
    Τό ζητούμενο κούκλε μου δέν είναι μέ πόσα μπορείς νά άνάλογα μέ τήν τρέλλα καί τήν μαλακία
    πού διαθέτεις άλλά τό....................
    ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΣ ΒΟΛΤΑ καί τήν άλλη μέρα....!!!!
    terens τριανταριζω σχεδον αφου σε ενδιαφερει η ηλικια μου...
    θεωρω εντελως ανουσιες τις παρατηρησεις σου και συνεχιζω...
    ο καθενας παει οπως θελει και αναλαμβανει τι ευθυνες των πραξεων του,εχω πληρωσει ουκ ολιγες φορες 300αρια και εχω στερηθει εξισου αρκετες φορες το διπλωμα μου...(ολες με το κουτι και τη μηχανη ΠΟΤΕ!απειρες διαδρομες εθνικης και ουτε μια φωτογραφια)η αληθεια ειναι ομως πως ηταν ελαχιστες σε σχεση με ποσες παρανομω.θεωρω ρουτινα να ταξιδευω στην εθνικη με 170-180 και περιστασιακα πολυ περιςοτερα...λιγοτερα σπανια και μονο οταν ο δρομος το επιβαλλει...τα ρανταρ φαινονται τα περισσοτερα και σε μπλοκα οι απεναντι συνηθως παιζουν τα φωτα οποτε παλι την γλυτωνω και συνεχιζω γρηγορα...τωρα οσο αφορα τους επαρχιακους παλι στην κριση του καθενος ειναι το ποσο θα ρισκαρει,και υπαρχουν φορες που ρισκαρω αρκετα!δεν ενδιαφερει η τελικη η οι διακοσαρες αλλα η ροπη που ακομα και απο τα 60-140 σου προσφερει απιστευτες συγκινησεις...
    οπως ειπε ο amyroukai εχει τεραστια διαφορα ποιοτητας κυλισης και ασφαλειας ενα μεγαλο και συγχρονο ονοφ σε σχεση με ενα μικρο.απο το cornering abs μεχρι ημιενεργητικες αναρτησεις και τις ηλεκτρονικες ρυθμισεις!ακομα και στις χαλαρες βολτες σου παρεχουν αλλη ασφαλεια και ποιοτητα αλλα εχεις και την δυνατοτητα οποτε θες να κανεις ταρζανιες...
    προσωπικα με ενα ον οφ 600 δεν μπορουσα να ταξιδεψω.δικαβαλο και φουλ φορτωμενο με μεγαλη ζελατινα απλα δεεεεεν...ακομα και στα 140 αν ψαξεις ρεπριζ για προσπεραση δεν θα βρεις τιποτα...
    σιγουρα τα λεφτα ειναι πολλα αλλα δεν ειμαι στο πορτοφολι κανενος και αλλα και παλι το οτι ειναι ακριβο δεν το κανει λιγοτερο καλο απο οτι ειναι!απιστευτο μηχανακι ειναι αλλα ακριβο,οκ,οποιος μπορει και θελει ας το παρει...
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  8. #233
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geez996
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    263
    Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........

  9. #234
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    terens τριανταριζω σχεδον αφου σε ενδιαφερει η ηλικια μου...
    θεωρω εντελως ανουσιες τις παρατηρησεις σου και συνεχιζω...
    ο καθενας παει οπως θελει και αναλαμβανει τι ευθυνες των πραξεων του,εχω πληρωσει ουκ ολιγες φορες 300αρια και εχω στερηθει εξισου αρκετες φορες το διπλωμα μου...(ολες με το κουτι και τη μηχανη ΠΟΤΕ!απειρες διαδρομες εθνικης και ουτε μια φωτογραφια)η αληθεια ειναι ομως πως ηταν ελαχιστες σε σχεση με ποσες παρανομω.θεωρω ρουτινα να ταξιδευω στην εθνικη με 170-180 και περιστασιακα πολυ περιςοτερα...λιγοτερα σπανια και μονο οταν ο δρομος το επιβαλλει...τα ρανταρ φαινονται τα περισσοτερα και σε μπλοκα οι απεναντι συνηθως παιζουν τα φωτα οποτε παλι την γλυτωνω και συνεχιζω γρηγορα...τωρα οσο αφορα τους επαρχιακους παλι στην κριση του καθενος ειναι το ποσο θα ρισκαρει,και υπαρχουν φορες που ρισκαρω αρκετα!δεν ενδιαφερει η τελικη η οι διακοσαρες αλλα η ροπη που ακομα και απο τα 60-140 σου προσφερει απιστευτες συγκινησεις...
    οπως ειπε ο amyroukai εχει τεραστια διαφορα ποιοτητας κυλισης και ασφαλειας ενα μεγαλο και συγχρονο ονοφ σε σχεση με ενα μικρο.απο το cornering abs μεχρι ημιενεργητικες αναρτησεις και τις ηλεκτρονικες ρυθμισεις!ακομα και στις χαλαρες βολτες σου παρεχουν αλλη ασφαλεια και ποιοτητα αλλα εχεις και την δυνατοτητα οποτε θες να κανεις ταρζανιες...
    προσωπικα με ενα ον οφ 600 δεν μπορουσα να ταξιδεψω.δικαβαλο και φουλ φορτωμενο με μεγαλη ζελατινα απλα δεεεεεν...ακομα και στα 140 αν ψαξεις ρεπριζ για προσπεραση δεν θα βρεις τιποτα...
    σιγουρα τα λεφτα ειναι πολλα αλλα δεν ειμαι στο πορτοφολι κανενος και αλλα και παλι το οτι ειναι ακριβο δεν το κανει λιγοτερο καλο απο οτι ειναι!απιστευτο μηχανακι ειναι αλλα ακριβο,οκ,οποιος μπορει και θελει ας το παρει...






    ΟΚ........ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ






    Τίς προσωπικές σου θέσεις,δέν γίνεται νά σέ πείσω γιά κάτι.
    ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ.........καλές βόλτες.

  10. #235
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Ας πιάσουμε την ουσία, η οποία είναι ότι το 1290 πρακτικά είναι ένα 1190 με άλλο μοτέρ και λίγες (αν έχει) βελτιώσεις περιφερειακές. Άρα το ότι θα είναι εξαιρετικό γιατί το μοτέρ ήδη δοκιμάστηκε και ενθουσίασε στο γυμνό μοντέλο και το 1190 έχει επίσης σαφή εξαιρετικά χαρακτηριστικά είναι δεδομένο.

    Στα 140 που προτείνεις, ταξιδεύει ΧΑΛΑΡΟΤΑΤΑ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΑΤΑ με υπερεπάρκεια φρένων για την στραβή στιγμή, επαρκή λειτουργία ανάρτησης για παν ενδεχόμενο, δύναμη για προσπέρασμα κλπ κλπ κλπ σε πλήρη αντίθεση με άλλα που πουλούσαν 2700 τεμάχια το χρόνο -επίσης δανεικά- τις καλές χρονιές. Δεν ξέρω αν μας έριξε έξω η αγορά τριών χιλιάδων "ψωνισμένων" 990/1190 ή η αγορά είκοσι χιλιάδων "λογικών λύσεων", όλων με δανεικά την τελευταία δεκαετία.

    Και τέλος πάντων επειδή καιρό τώρα δεν γράφεις κάτι καινούριο, για τις ντόλτσε βίτα με δανεικά τα λέμε συνεχώς, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝ Η ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ Η ΟΧΙ και κακώς αναφέρονται καθ' επανάληψη. Δεν είναι δυνατόν να ζητάς να μην αγοράσει κανείς πιά ακριβή μοτοσικλέτα επειδή κάποιοι συμπολίτες έπαιρναν καγιέν τόσα χρόνια με δανεικά ή κλεμμένα. Άλλο η μιζέρια που προτείνεις, άλλο η συνειδητά λιτή ζωή. ΟΧΙ στη γαμημένη τη μιζέρια, Τέρενς. Φτάνει. Δεν θα πάρω "τίμιο μηχανάκι" χωρίς ανάρτηση, χωρίς φρένα και με μοτέρ άδειο απλά επειδή έχει μπούγιο και αναγνωρισιμότητα ανάμεσα στους μίζερους.

    Θα μπορούσα να πω πολλά για την "φοβερή" κατασκευή που σκαρφίστηκε η χόνδα, αλλά είναι οφ τόπικ και το ότι το εν λόγω δεν μου ταιριάζει σε τίποτα δεν σημαίνει πως κάποιος άλλος δεν θα το θεωρεί καλό.

    Την ΚΤΜ δεν την γουστάρω, θεωρώ τις μοτοσικλέτες της ανεξέλικτες, θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο το προτεινόμενο άρμεγμα σε σέρβις και αστείο για εταιρία να έχει συστηματικές βλάβες υποσυστημάτων που δεν αντιμετωπίστηκαν ποτέ (τρόμπες συμπλέκτη στα 990 πχ). Αυτό δεν σημαίνει πως όταν δουλεύουν δεν είναι καλές... Όπως βλέπεις κάποιοι όλο αυτό που εγώ θεωρώ γολγοθά το θεωρούν φυσιολογικό ή/και αποδεκτό. Περί ορέξεως ουδεμία διαφωνία. Έχοντας οδηγήσει μερικά, αν υποθέσουμε ότι μου περίσσευαν ίσως να έπαιρνα ένα, έτσι για το χαβαλέ. Φτηνότερες λύσεις για σέρβις στο σπίτι υπάρχουν καταγεγραμμένες παντού στο ίντερνετ και τα χέρια μου πιάνουν. Άσε που οι πιθανότητες του να πάρεις ένα μεταχειρισμένο ΚΤΜ με όλα τα προβλήματα λυμένα είναι πολλές, εξίσου πολλές με το να πάρεις ένα "τίμιο" μηχανάκι που είναι αφρόντιστο και θα διαλύσει "αύριο" κιόλας, στοιχίζοντάς σου τα ίδια και χωρίς να έχει τίποτα καλό επάνω του.

    Τέλος, οι αμερικανοί λένε once an addict, always an addict. Κοινώς, δεν ξεφεύγεις ποτέ από τον εθισμό σου, για αυτό και θεωρείται απαραίτητη για να μην ξανακυλήσεις η ένταξη σε ομάδα υποστήριξης κλπ κλπ κλπ. Εσύ περιορίστηκες γιατί έτσι είπε η όποια Μέρκελ και όχι γιατί είδες το φως το αληθινό, αν υποθέσουμε ότι αύριο ανοίγει τις τσέπες σε βλέπω πάλι απινακίδωτο και τριακοσαρισμένο στην εγνατία να καις λάστιχο κάθε πέντε χιλιάδες χιλιόμετρα. Οπότε live and let live, μεγάλα παιδιά είναι όλοι εδώ μέσα. Και για όσους δεν είναι μεγάλα παιδιά, ονειρευτείτε την έρημο με το 1290 και ας μην πάτε ποτέ και ας είναι το λάθος μηχανάκι για την έρημο. Από ένα όνειρο ξεκινάνε όλα τα όμορφα. Kill misery.







    ΠΡΟΦΑΝΩΣ..........ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΟ ΕΠΑΦΗΣ







    Δέ μάς λές καί πόσα 1190 πούλησε ή ΚΤΜ στήν Έλλάδα σχεδόν 2 χρόνια τώρα.
    Καί πόσα 1290.....
    Γιά νά σού άπαντήσω καί γώ πόσα μίζερα 600-700 κ.λ.π......ίαπωνικά πουλήθηκαν...!!!
    όσο γιά τό τί λένε άπό τήν άλλη μεριά τού Άτλαντικού άπλά θά πώ ότι......
    έχουν τόση ίστορία σάν λαός όσο έμείς μετά τόν Κολοκοτρώνη....
    Ούτε ίστορία,ούτε κουλτούρα,ούτε πνεύμα....!!!
    Μόνο δύναμη,τή δύναμη τών καιρών.
    Τελευταίο ......όσοι νομίζετε ότι έχοντας κάτω άπό τά σκέλια σας 500-600 κυβικά παραπάνω
    πιάσατε τόν πάππα άπό τά τέτοια........άπλά..............................
    ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ καί σέ σένα,τό κλείνω καί περιμένω τό 1290
    νά τό βολτάρω καί άν μού άρέσει νά τό πάρω.....ΧΩΡΙΣ ΜΙΖΕΡΙΑ.
    Άλλοίμονο σ'άυτούς πού νομίζουν ότι μπορούν ή ή γκαύλα τους είναι τόση πού ......
    ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΤΡΑ ΤΟ ΣΚΑΤΟ...!!

  11. #236
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ..........ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΟ ΕΠΑΦΗΣ







    Δέ μάς λές καί πόσα 1190 πούλησε ή ΚΤΜ στήν Έλλάδα σχεδόν 2 χρόνια τώρα.
    Καί πόσα 1290.....
    Γιά νά σού άπαντήσω καί γώ πόσα μίζερα 600-700 κ.λ.π......ίαπωνικά πουλήθηκαν...!!!
    όσο γιά τό τί λένε άπό τήν άλλη μεριά τού Άτλαντικού άπλά θά πώ ότι......
    έχουν τόση ίστορία σάν λαός όσο έμείς μετά τόν Κολοκοτρώνη....
    Ούτε ίστορία,ούτε κουλτούρα,ούτε πνεύμα....!!!
    Μόνο δύναμη,τή δύναμη τών καιρών.
    Τελευταίο ......όσοι νομίζετε ότι έχοντας κάτω άπό τά σκέλια σας 500-600 κυβικά παραπάνω
    πιάσατε τόν πάππα άπό τά τέτοια........άπλά..............................
    ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ καί σέ σένα,τό κλείνω καί περιμένω τό 1290
    νά τό βολτάρω καί άν μού άρέσει νά τό πάρω.....ΧΩΡΙΣ ΜΙΖΕΡΙΑ.
    Άλλοίμονο σ'άυτούς πού νομίζουν ότι μπορούν ή ή γκαύλα τους είναι τόση πού ......
    ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΤΡΑ ΤΟ ΣΚΑΤΟ...!!
    Και γιατι ακριβως μας πετας στη μουρη, μετα τον εξαψαλμο, πως εχεις αερατο παρα και θα μπορεις να αγορασεις το σκατεμ που τοση ωρα θαβεις; Δεν καταλαβαινω κατι στη σκεψη σου;

  12. #237
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Αυτη η ΚΤΜ ρπστμ σπερνει τη διχονια παντου!

    Ειρηνη υμιν!
    MADE IN JAPAN 日本製

  13. #238
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Και γιατι ακριβως μας πετας στη μουρη, μετα τον εξαψαλμο, πως εχεις αερατο παρα και θα μπορεις να αγορασεις το σκατεμ που τοση ωρα θαβεις; Δεν καταλαβαινω κατι στη σκεψη σου;


    ++++

    Eδω τερενς εισαι φαουλ..

  14. #239
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Και γιατι ακριβως μας πετας στη μουρη, μετα τον εξαψαλμο, πως εχεις αερατο παρα και θα μπορεις να αγορασεις το σκατεμ που τοση ωρα θαβεις; Δεν καταλαβαινω κατι στη σκεψη σου;




    ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ.................








    Καί έπικεντρώνονται όπου θέλουν καί βολεύονται.
    Τόν έξάψαλμο τόν διάβασες.........τή μιζέρια μέ κεφαλαία
    πού μού προσάπτουν πώς άποπνέω καί βγάζω ....
    ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΣ....??
    Άπλά γιά νά καταλάβουν ότι αύτά πού λέω είναι θέση καί στάση,
    όταν σέ κολλάει κάποιος δέν θά άπαντήσεις...??
    Τό ζητούμενο λοιπόν δέν είναι τό τί μπορώ έγώ νά άγοράσω,
    άλλά τό τί θά ταίριαζε στήν τσέπη τού καθενός.
    Τό ότι λοιπόν έχω αύτή τή θέση δέν σημαίνει καί ότι
    δέν μπορώ νά τό πάρω.......
    Τελευταία τροποποίηση από irinia; 03/09/2014 στις 17:01.

  15. #240
    Οι εμμονές κουράζουν πολύ...


    εκκατέρωθεν...:a12:
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm 990 Adventure Fotos & 950 Mx
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 10:47
  2. KTM SUPER DUKE RR Race Use Only
    από ixnilatis στο forum KTM
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2005, 09:29
  3. espase aktina apo KTM LC4 adventure!
    από KaTaNaS στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2005, 11:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF