Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 38 από 38

Θέμα: Αντλία λαδιου-προβλημα?

  1. #31
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Αυτή είναι, είχα το ER-5 (ίδιος κινητήρας) 5 χρόνια, έβγαζα τα παλιά λάδια, άλλαζα το φίλτρο λαδιού, έβαζα τα νέα λάδια (στην προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή ποσότητα, 3 και κάτι λίτρα....) 2 λεπτά λειτουργίας, σβήσιμο αναμονη 5 λεπτά, τσεκάρισμα το ματάκι για το ορθόν της ποσότητας και τέλος.....ποτέ δεν μου είχε ανάψει λαμπάκι λαδιού
    :a013
    so far so good.

  2. #32
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Αυτή είναι, είχα το ER-5 (ίδιος κινητήρας) 5 χρόνια, έβγαζα τα παλιά λάδια, άλλαζα το φίλτρο λαδιού, έβαζα τα νέα λάδια (στην προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή ποσότητα, 3 και κάτι λίτρα....) 2 λεπτά λειτουργίας, σβήσιμο αναμονη 5 λεπτά, τσεκάρισμα το ματάκι για το ορθόν της ποσότητας και τέλος.....ποτέ δεν μου είχε ανάψει λαμπάκι λαδιού
    so far so good.

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2008
    Μηνύματα
    190
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgeboy Προβολή μηνύματος
    Καλημερα σε ολους.Επανερχομαι στο θεμα γιατι το θεωρω πολυ σοβαρο,με σκοπο να ενημερωθω κι εγω και παραλληλα να προφυλαξω και καποιους αλλους φιλους που μπορει να αντιμετωπισουν το ιδιο θεμα.θα παρακαλουσα να απαντησουν φιλοι που εχουν τεχνικες γνωσεις πανω στο θεμα ωστε να εχουμε εγκυρη και υπευθυνη πληροφορηση και να αποφυγουμε τρεχαματα στο μελλον.Ερωτω ξανα λοπον:Μετα απο αλλαγη φιλτρου λαδιου,ενω εχει προηγηθει αλλαγη λαδιων,και το λαμπακι παραμενει αναμμενο,τι πρεπει να κανουμε?το γεμιζουμε λαδι με το χερι και το τοποθετουμε?αν σβησει σε αυτη την περιπτωση,ειμαστε οκ?κοιταμε κατι αλλο?
    Μου έχει τυχει να ανάβει λαμπάκι λαδιού μετά απο αλλαγη σε kawasaki 636 του 06, σε gsxr 400 του 93 και σε gsxr 1000 k3.
    Ο δυσκολος τρόπος είναι να γεμίσεις το φιλτρο λαδιού με λάδι. Ο εύκολος τρόπος είναι να ξεβιδώσεις το φίλτρο του λαδιού έτσι ωστε να μπορέσει να βγεί ο αέρας που για κάποιο λόγο βρέθηκε ανάμεσα σε αντλία και φίλτρο. Οπως είπε κάποιος εδω μέσα "να ρευτεί"
    Η αντλία λαδιού συνήθως βρίσκεται ψηλότερα απο τη στάθμη του λαδιου είναι ομως σχεδιασμένη να σπρώχνει λάδι. Για αυτο αν την ώρα που αδειάζουμε τα λάδια αδειάσει και η αντλία (σπάνιο αλλα συμβαίνει) τότε θέλει "κέρασμα" γεμίζοντας το φίλτρο του λαδιού ή εξαέρωση ξεβιδώνοντας το φίλτρο του λαδιού μεχρι να έρθει λάδι
    .

  4. #34
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgeboy Προβολή μηνύματος
    οντως,αναποδα το εγραψα για την αλλαγη.πρωτα αλλαχθηκε το φιλτρο,μετα τα λαδια.οσον αφορα το λαμπακι,εχεις δικιο,ειχε πιαστει και πιεζοταν απο την ποδια!μαλακια του μαστορα,ο θεος να τον κανει!οσον αφορα για την υποτιθεμενη μπιελα,καμια σχεση.κατι βιδες ειχαν λασκαρει στο κομπλερ της μιζας.ευτυχως που πηγα αλλου και μου ανοιξαν τα ματια!να ναι καλα τα παιδια,γιατι θα εμπαινα σε περιπετειες χωρις λογο!ακη ευχαριστω για το ενδιαφερον και τις συμβουλες!περασα καποια στιγμη απο πλατεια υμητου,αλλα δεν σε βρηκα.που ακριβως εισαι?θα περασω καποια στιγμη να τα πουμε κι απο κοντα.
    τα Kle έχουν θέμα με τις συγκεκριμένες βίδες και επίσης με τους μαγνήτες που ξεκολλάν από το βολάν ... αλλά μου κάνει εντύπωση γιατί αυτός ο θόρυβος δεν κάνει ήχο χτυπημένης μπιέλας και μου είπες ότι είναι καρατσεκαρισμένη μπιέλα και μάλιστα από 2 συνεργεία (γι αυτό και δεν επέμεινα χωρίς να ακούσω το μηχανάκι) ... δεν μπορώ να καταλάβω τι αυτί έχουν κάποιοι μάστορες (η απλά ψάχνουν να γδάρουν κόσμο)

    ευτυχώς πάντως όλα καλά και δεν έμπλεξες σε περιπέτεια

    Κωνσταντινουπόλεως 6 είναι το μαγαζί όποτε θες πέρνα

  5. #35
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.803
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από catmaster Προβολή μηνύματος
    τα Kle έχουν θέμα με τις συγκεκριμένες βίδες και επίσης με τους μαγνήτες που ξεκολλάν από το βολάν ... αλλά μου κάνει εντύπωση γιατί αυτός ο θόρυβος δεν κάνει ήχο χτυπημένης μπιέλας και μου είπες ότι είναι καρατσεκαρισμένη μπιέλα και μάλιστα από 2 συνεργεία (γι αυτό και δεν επέμεινα χωρίς να ακούσω το μηχανάκι) ... δεν μπορώ να καταλάβω τι αυτί έχουν κάποιοι μάστορες (η απλά ψάχνουν να γδάρουν κόσμο)

    ευτυχώς πάντως όλα καλά και δεν έμπλεξες σε περιπέτεια

    Κωνσταντινουπόλεως 6 είναι το μαγαζί όποτε θες πέρνα

    Πόνος... ΠΟΛΥΣ πόνος στην τσέπη το 1992 με το GPZ500S που είχα τότε.....


    ναι ο ίδιος κινητήρας είναι, από τότε ακόμα.... του GPZ είχε 10 παραπάνω ίππους λόγω ελαφρώς αγριότερων εκκεντροφόρων οι οποίοι ήθελαν ΠΟΛΥ προσεκτική ρύθμιση στον χρονισμό τους αλλιώς ερχόντουσαν σε στενή επαφή τα έμβολα με τις βαλβίδες (ζημιά που επίσης έπαθα με ακόμα περισσότερο πόνο στην τσέπη, μέχρι που μου το έκλεψαν και ησυχασα)
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  6. #36
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από catmaster Προβολή μηνύματος
    Κωνσταντινουπόλεως 6 είναι το μαγαζί όποτε θες πέρνα
    Παρε και τον καφε σου μαζί γιατί ο τσιπολέων...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #37
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Πόνος... ΠΟΛΥΣ πόνος στην τσέπη το 1992 με το GPZ500S που είχα τότε.....


    ναι ο ίδιος κινητήρας είναι, από τότε ακόμα.... του GPZ είχε 10 παραπάνω ίππους λόγω ελαφρώς αγριότερων εκκεντροφόρων οι οποίοι ήθελαν ΠΟΛΥ προσεκτική ρύθμιση στον χρονισμό τους αλλιώς ερχόντουσαν σε στενή επαφή τα έμβολα με τις βαλβίδες (ζημιά που επίσης έπαθα με ακόμα περισσότερο πόνο στην τσέπη, μέχρι που μου το έκλεψαν και ησυχασα)
    Και τωρα πονει φιλε μου,ειδικα αυτη την εποχη της κρισης.σε οσα μαγαζια μπηκα,βαραγαν μυγες!απο καπου πρεπει να τσιμπησουν κανα θυμα,ειδικα αν δεν ξερεις απο τεχνικα θεματα,οπως εγω ασ πουμε.εγω την πατησα μια φορα πριν 3-4 χρονια.τελικα ακομη δεν εχω καtαλαβει τι ειχε συμβει πραγματικα.προφανως καποιος 'μαγκας' μαστορας,εβγαλε πολυυυ καλοοοοο μεροκαματο απο μενα.απο κει και περα,αρχισα να ψαχνομαι πολυ.ωσποτε,τα ματια μας 14!
    so far so good.

  8. #38
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Παρε και τον καφε σου μαζί γιατί ο τσιπολέων...
    θα το εχω υπ οψιν μου..................
    so far so good.

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Xtz Tenere 660 1992 πρόβλημα στην αντλία νερού.
    από apostolos72 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2009, 17:56
  2. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2009, 06:03
  3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΑΔΙΟΥ
    από HULKFURY στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2008, 10:38
  4. ΧΤ 600 2003 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΑΔΙΟΥ
    από HULKFURY στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2008, 22:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF