Σελίδα 6 από 15 ΠρώτοΠρώτο 1234567891011 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 222

Θέμα: Kατανάλωση 990/950 (Την γνώμη σας σε πρωτάρη)

  1. #76
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    Πριν 20 μερες 990 2006 με χάρτη ακραποβικ σε λειτουργία sas λάμδα με τελικα και χωρίς φίλτρο έκαψε με πλαινες αλουμινίου Λευκαδα - πατρα 12,7 λίτρα και πατρα αθήνα 13,5 λίτρα. Με ταχύτητα 120-140 και γρανάζι 16 μπροστά. Το πισω λάστιχο το τερματίζω ολο με τις Βαλιτσες. Παραδόξως είχα ενα χρονο να βγω βολτα εκτός νησιού που ειμαι και οπως το βλεπω αξίζει τα 300€ επιπλέον. Εχω κ ενα παπι κριπτον 5€ (2,7 λ/ 120 χιλ. Με τιμη 1,78 την απλή εδω

  2. #77
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Allst@rf Προβολή μηνύματος
    Που να ειχατε και sd...

    Με δεκατριαρι τεποζιτο και μια καλη μερα στα μεγαρα ή πολεμικη βολτα σε επαρχιακο, λαμπακι στα 80 χλμ...

    Η χαρα του βενζινα...


    Εγω πιστευω οτι και γαργαλημα να κανει καποιος για να μειωσει την καταναλωση στον lc8 δε θα πετυχει πολλα.

    Καιει πολυ...
    Που να δεις το Subaru σε μια καλή μέρα με κέφια τι καίει
    Το 12/100 το έχω χαλαρα...
    Και ένα EVO-TME πού είχα για κάτι φεγγάρια ήταν ακόμα χειρότερο
    Δυστυχώς δεν συμπεθεριασα με βενζινα...








    Ότι πάει καίει

  3. #78
    Νέο μέλος Το avatar του/της nerofida
    Εγγραφή
    21/03/2014
    Μηνύματα
    14
    με μια αναζητηση στο google μπορεις να βρεις λιστες οπως αυτη http://maxitest.moto-station.com/moto/consommation/ με καταναλωσεις μηχανων. Η συγκεκριμμενη βασιζεται σε στοιχεια αναβατων με αρκετα μεγαλο δειγμα και φαινεται αξιοπιστη.
    Καλύτερα πλούσιος και υγιής, παρά φτωχός και άρρωστος

  4. #79
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της iliasfyntanidis
    Εγγραφή
    10/04/2012
    Μηνύματα
    188
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stavrouliasp Προβολή μηνύματος
    Διάβασα και ο tahoeacr τα γράφει ανάποδα ή οι τιμές που βλέπει είναι λάθος,για closed loop-open loop.
    Closed loop σημαίνει ότι ο εγκέφαλος διαβάζει από τον λάμδα ενώ open loop σημαίνει ότι ο εγκέφαλος διαβάζει από από όλα τα άλλα εκτός του λάμδα,δλδ map sensor,MAF,AFM κ.λ.π.
    Συγκεκριμένα λέει ότι έχει

    ''My original stock map was 14.7 in open loop and 11.9 in closed loop. 52 -54 mpg.
    Akra was 12.2 open loop and after a few idle tricks I got it to the low 13's. closed loop was 12.2΄''
    Δλδ σε ανοιχτό βρόγχο έχει 14.7 και σε κλειστό 11.9.Στο ρελαντί και σε πορεία 11.9 δεν έχουν ούτε τα turbo.Βασικά είτε 100 άλογα είσαι είτε 1000 πάλι ίδιο AFR έχεις τόσο σε πορεία είτε σε ρελαντί.
    Η θεωρία λέει 14.7 σε πορεία και σε WOT μπορείς να πας μέχρι 13.5(καλύτερα 13.2-13 αν δεν έχεις εποπτικά μέσα όπως EGT,ακουστικά για knock και τα σχετικά.

    Μετά διαβάζω ότι περνώντας τον χάρτη της Akrapovic είχε χαμηλά 13άρια σε open loop και 12.2 σε closed loop.Βάζεις μπροστά και καις ότι θα έκαιγες σε τέρμα γκάζι....
    Δλδ με μαμά χάρτη είχε 14.7 και πήγε σε 12.2 σε open loop και από 11.9 πήγε σε 12.2 closed loop.Ότι να ναι.....

    Κάτι που δεν κατάλαβα ποτέ είναι γιατί ο εγκέφαλος του ΚΤΜ δεν κάνει compensate για 2 τελικά.Πολύς ντόρος και χάρτες για κάτι απλό.

    Κατα τα άλλα το μηχανάκι είναι φοβερό απλά θέλει πολύ χρόνο ενασχόλησης.
    Ride till the end....isle of man style!
    William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)

  5. #80
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από iliasfyntanidis Προβολή μηνύματος
    Διάβασα και ο tahoeacr τα γράφει ανάποδα ή οι τιμές που βλέπει είναι λάθος,για closed loop-open loop.
    Closed loop σημαίνει ότι ο εγκέφαλος διαβάζει από τον λάμδα ενώ open loop σημαίνει ότι ο εγκέφαλος διαβάζει από από όλα τα άλλα εκτός του λάμδα,δλδ map sensor,MAF,AFM κ.λ.π.
    Συγκεκριμένα λέει ότι έχει

    ''My original stock map was 14.7 in open loop and 11.9 in closed loop. 52 -54 mpg.
    Akra was 12.2 open loop and after a few idle tricks I got it to the low 13's. closed loop was 12.2΄''
    Δλδ σε ανοιχτό βρόγχο έχει 14.7 και σε κλειστό 11.9.Στο ρελαντί και σε πορεία 11.9 δεν έχουν ούτε τα turbo.Βασικά είτε 100 άλογα είσαι είτε 1000 πάλι ίδιο AFR έχεις τόσο σε πορεία είτε σε ρελαντί.
    Η θεωρία λέει 14.7 σε πορεία και σε WOT μπορείς να πας μέχρι 13.5(καλύτερα 13.2-13 αν δεν έχεις εποπτικά μέσα όπως EGT,ακουστικά για knock και τα σχετικά.

    Μετά διαβάζω ότι περνώντας τον χάρτη της Akrapovic είχε χαμηλά 13άρια σε open loop και 12.2 σε closed loop.Βάζεις μπροστά και καις ότι θα έκαιγες σε τέρμα γκάζι....
    Δλδ με μαμά χάρτη είχε 14.7 και πήγε σε 12.2 σε open loop και από 11.9 πήγε σε 12.2 closed loop.Ότι να ναι.....

    Κάτι που δεν κατάλαβα ποτέ είναι γιατί ο εγκέφαλος του ΚΤΜ δεν κάνει compensate για 2 τελικά.Πολύς ντόρος και χάρτες για κάτι απλό.

    Κατα τα άλλα το μηχανάκι είναι φοβερό απλά θέλει πολύ χρόνο ενασχόλησης.
    Μια χαρα τα λεει και ειναι προφανες οτι εκ παραδρομης αντιστρεφει τις εννοιες open loop kai closed loop...
    Επισης....το 14.7 σε πορεια δεν αρεσει και πολυ στον LC8 και μπορει να οδηγησει και σε μεγαλυτερη καταναλωση απ'οτι 13.7-14.0
    Το 990R με φιλτρο ITG που προανεφερα σε παραπανω ποστ ειναι ρυθμισμενο στα 13.2 παντου και εχει πολυ λογικη καταναλωση.


    Λεγοντας 'δεν κανει compensate για δυο τελικα' τι θες να πεις?????
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 07/09/2014 στις 12:45.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #81
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της iliasfyntanidis
    Εγγραφή
    10/04/2012
    Μηνύματα
    188
    Τά έχει μπερδέψει αλλά εκεί που πάει να το σώσει λέει ''Akra was 12.2 open loop and after a few idle tricks I got it to the low 13's. closed loop was 12.2''
    ''Καλό'' το χαμηλό 13άρι σε ανοιχτό βρόγχο,περισσότερο από όσο πρέπει κατ εμέ αλλά το 12.2 σε κλειστό βρόγχο(ρελαντί πορεία)είναι λάθος.Πάλι τα μπέρδεψε?
    Ride till the end....isle of man style!
    William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)

  7. #82
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από iliasfyntanidis Προβολή μηνύματος
    Τά έχει μπερδέψει αλλά εκεί που πάει να το σώσει λέει ''Akra was 12.2 open loop and after a few idle tricks I got it to the low 13's. closed loop was 12.2''
    ''Καλό'' το χαμηλό 13άρι σε ανοιχτό βρόγχο,περισσότερο από όσο πρέπει κατ εμέ αλλά το 12.2 σε κλειστό βρόγχο(ρελαντί πορεία)είναι λάθος.Πάλι τα μπέρδεψε?
    Ο συγκεκριμενος σκαμπαζει πολυ καλα απο ψεκασμους για να πιστευεις αυτο που πιστευεις...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #83
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Επισης οι χαρτες ακραποβιτς ειναι πολυ πλουσιοι γιατι ειναι racing χαρτες, κυριως για αυξηση ροπης χαμηλα, ομολοτητα στην λειτουργια και χαμηλες θερμοκρασιας θαλαμων αναφλεξης.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #84
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της iliasfyntanidis
    Εγγραφή
    10/04/2012
    Μηνύματα
    188
    Το να λες ότι έχεις 12.2(μάλλον 14.2 ήθελε να πει)σε κλειστό βρόγχο δλδ πιο πλούσιο μείγμα από ότι σε ανοιχτό βρόγχο είναι τότε ορθογραφικό λάθος εφόσον είναι γνώστης.Εσύ συμφωνείς?

    Εγώ δεν πιστεύω τίποτα.Έγω τα έζησα και τα έφαγα στα μούτρα με laptop και τηλεμετρία στα Μέγαρα,στην Εθνική πάνω κάτω με πειραματισμούς 3 + χρόνια και το πέρασμα από την ατμόσφαιρα σε τούρμπο την έκανα από το μηδέν χωρίς να θρηνίσω πιστόνια και μπιέλες.

    Μία αναζήτηση στο νετ για Air Fuel Ratio σε closed loop θα δείξει 14.7 stoich.Κανόνας.

    Υ.Γ.Πολλοί βελτιωτές έλεγαν τα δικά τους ότι με ένα chip στην ECU παίρνεις 20-30-40 άλογα και ένα κάρο άλλο μπούρδες αλλά το νετ σιγά σιγά τους ξεβράκωσε.


    Λεγοντας 'δεν κανει compensate για δυο τελικα' τι θες να πεις?????

    Εννοώ ότι ένας εγκέφαλος φέρνει τα μείγματα σε κλειστό,ανοιχτό και τα Short Term and Long Term Fuel Trims εκεί που πρέπει χωρίς παρεμβάσεις από τον χρήστη.Όπως όταν αλλάζει ο καιρός και η πυκνότητα του αέρα ή όταν αλλάξεις μπεκ και πας σε μεγαλύτερα(εάν θες να υπερτροφοδοτήσεις)η απλά θες να τα αλλάξεις.
    Τελευταία τροποποίηση από iliasfyntanidis; 07/09/2014 στις 13:13.
    Ride till the end....isle of man style!
    William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)

  10. #85
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από iliasfyntanidis Προβολή μηνύματος
    Το να λες ότι έχεις 12.2(μάλλον 14.2 ήθελε να πει)σε κλειστό βρόγχο δλδ πιο πλούσιο μείγμα από ότι σε ανοιχτό βρόγχο είναι τότε ορθογραφικό λάθος εφόσον είναι γνώστης.Εσύ συμφωνείς?
    Στο ειπα εξάρχης, ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ κανει το ΛΑΘΟΣ να γραφει closed αντι να γραψει open και το αντιστροφο.
    Εσυ τι εννοεις με το οτι η ecu δεν κανει compensate για δυο τελικα?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #86
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της iliasfyntanidis
    Εγγραφή
    10/04/2012
    Μηνύματα
    188
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Στο ειπα εξάρχης, ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ κανει το ΛΑΘΟΣ να γραφει closed αντι να γραψει open και το αντιστροφο.
    Εσυ τι εννοεις με το οτι η ecu δεν κανει compensate για δυο τελικα?
    Καλό είναι να μην γράφει μεθυσμένος.Πολλές φορές το έκανε το λάθος εμένα με μπέρδεψε.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Επισης οι χαρτες ακραποβιτς ειναι πολυ πλουσιοι γιατι ειναι racing χαρτες, κυριως για αυξηση ροπης χαμηλα, ομολοτητα στην λειτουργια και χαμηλες θερμοκρασιας θαλαμων αναφλεξης.
    Αυτό είναι μεγάλη παραμύθα,έτσι.Μου θυμίζει κάτι τύπους που αλλάζουν ένα τελικό και ξεσηκώνουν τον κόσμο με κόφτες.

    Δύο τελικά δεν κάνουν κανένα μηχανάκι racing ούτε το r δεν σου προσάπτουν.Τι σημαίνει racing μηχανάκι?Δεν υάρχουν racing χάρτες για μηχανάκι πολιτικό όπως και για μηχανάκι αγωνιστικό.Υπάρχουν οι χάρτες που για κάθε μηχανάκι είναι διαφορετικοί-μοναδικοί.Ακόμα και 2 ίδιους κινητήρες να έχεις αυτοί μπορεί να δουλέυουν διαφορετικά-διαφορετικούς χάρτες.Ακόμα και αν οι χάρτες είναι racing θα έπρεπε σε συνθήκες οδήγησης να έχουν την ίδια κατανάλωση με τους απλούς χάρτες.Τόσο μεγάλη διαφορά κάνουν τα 2 τελικά που θέλει racing χάρτες?Και φυσικά ούτε λόγος για αβάνς εφόσον βάζεις την ροπή στην συζήτηση,όπως είπες παραπάνω.Η Akrapovic έδινε ολόσωμα συστήματα και δεν έκανε λόγο για χάρτες που έδιναν και 10 άλογα στα 1000 τετρακύλινδρα.

    Να δεχτώ ότι ψύχουν καλύτερα την κορόνα του εμβόλου για να μην πάρει αγκαλιά τον κύλινδρο με πιο πλούσιο μείγμα ναι,αλλά στον 21ο αιώνα υπάρχει και η υδρόψυξη και.....
    Ride till the end....isle of man style!
    William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)

  12. #87
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ηλια...τι εννοεις οτι η μαμα ecu δεν κανει compensate για δυο τελικα?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #88
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της iliasfyntanidis
    Εγγραφή
    10/04/2012
    Μηνύματα
    188
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ηλια...τι εννοεις οτι η μαμα ecu δεν κανει compensate για δυο τελικα?
    Post 84 το έχω γράψει.
    Ride till the end....isle of man style!
    William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)

  14. #89
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    δεν καταλαβαινω τι εχεις γραψει. Τα τελικα τι σχεση εχουν?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #90
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της iliasfyntanidis
    Εγγραφή
    10/04/2012
    Μηνύματα
    188
    Αυτό που λέω είναι ότι με 2 τελικά μόνο ο εγκέγαλος θα μπορούσε η μάλλον θα έπρεπε να λειτουργεί στρωτά,''οικονομικά'',εργοστασιακά.Όπως και πριν από αυτά.

    Ότι δεν θα έπρεπε να παρέμβει κάποιος εξωτερικά να αλλάξει την χαρτογράφηση στον εγκέφαλο για να κουμαντάρει 2 τελικά,πόσο μάλλον να τα εκμεταλλευτεί στο 100% των δυνατοτήτων τους.Και σιγά την αλλαγή εδώ που τα λέμε.

    Να μου πεις ότι περνάω χάρτη για να πάρω το 100% γιατί ο μαμά εγκέφαλος τα εκμεταλεύεται 95% να σου πω ναι.Την διαφορά ούτε που θα την καταλάβουμε.

    Αυτό λέω.Ότι χέστηκε η φοράδα στο αλώνι.

    Πιο πολύ για κίνηση αξιοπιστίας(η αλλαγή χαρτογράφησης)μου φαίνεται παρά για οτιδήποτε άλλο.Πόσοι χάρτες έχουν βγει?Ατλας κατάντησε.

    Πριν καιρό είχα πάει Αι Γιάννη με ένα 990 με 8000χλμ. στο κοντέρ με wings μόνο.Φουλάραμε μαζί,ξεκινήσαμε μαζί.Εθνική 130-140 και φυσικά εγώ ανοίγματα μέχρι την τελική(2-3 φορές)
    Στο Αι Γιάννη πιο ζωηρός εγώ ο φίλος χαλαρός.Στην επιστροφή κάνει στάση για βενζίνη...
    Των ρωτάω πόσο?
    Μου λέει περίπου 10 λίτρα/100km.
    Εγώ έκαψα 6.6 λίτρα.

    Και το δικό μου ΧΧ καίει περισσότερο σε σχέση με haybusa το οποίο πάει πιο χαλαρά-ξεκούραστα λόγω cc.Δοκιμασμένο και αυτό.Μιλάμε για μηχανάκια 1137 και 1300 κυβικά,έτσι.

    Εγώ δεν διαφωνώ ότι το μηχανάκι δεν έχει μειονεκτημα σε σχέση με ένα καθαρά δρόμου λόγω αεροδυναμικής αλλά η υπερβολική κατανάλωση οφείλεται και σε πλούσια μείγματα τα οποία έχουν κύριο γνώμονα την αξιοπιστία.Για αυτό και ρώτησα εάν έχει κάνει κανείς data logging AFR.

    Και φυσικά τα γουστάρω άσχετα με αυτά που έχω δει από κοντά,πολύ.....
    Ride till the end....isle of man style!
    William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)

Σελίδα 6 από 15 ΠρώτοΠρώτο 1234567891011 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2005, 13:47
  2. Θελω Την Γνωμη Σας!
    από aggelos_xr στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 01/02/2005, 13:30
  3. ενσταση για την πιστα... προς 888 και ολους διαβαστε...την γνωμη σας.
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2004, 13:28
  4. Την γνώμη σας παρακαλώ
    από Julius στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 122
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2004, 12:48
  5. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2004, 14:51

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF