Σελίδα 8 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910111213 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 222

Θέμα: Kατανάλωση 990/950 (Την γνώμη σας σε πρωτάρη)

  1. #106
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΝIKOLTSOS Προβολή μηνύματος
    Πολύ χρήσιμο, σε ευχαριστώ...
    Στο 7L/100 που το έχουν... σηκώνει ταξίδια!!!!
    Φίλε μου το γουστάρεις...χτύπα το...
    ΑΛΛΑ μην έχεις αυταπάτες...εκτός και αν μιλάμε με το τέρας αυτοσυγκράτησης και πειθαρχείας...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  2. #107
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    iliasfyntanidis
    Ωραίος

    άσχετο ον
    Τι αυτοκίνητο είναι αυτό που έχει κόκκινα στις 7200? βρουμ βρουμ?
    άσχετο οφ
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  3. #108
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της iliasfyntanidis
    Εγγραφή
    10/04/2012
    Μηνύματα
    188
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    iliasfyntanidis
    Ωραίος

    άσχετο ον
    Τι αυτοκίνητο είναι αυτό που έχει κόκκινα στις 7200? βρουμ βρουμ?
    άσχετο οφ
    Ένα MX-5 είναι.Εντάξει δεν είναι και τίποτα σπουδαίο.Τα Honda να δεις που στροφάρουν και 9000-10000 στροφές.
    Ride till the end....isle of man style!
    William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)

  4. #109

  5. #110
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Εγώ θα σου έλεγα πως αν σκοπεύεις να κάψεις 7 λίτρα στο ταξίδι με μεγάλο ΚΤΜ καλύτερα να πάρεις κάτι άλλο. Όπως σου έγραψαν πιο πίσω το μηχανάκι για να κάψει 7 πρέπει κυριολεκτικά να σέρνεται στα όρια του σκορτσαρίσματος, (στο έγραψαν αλλά το πέρασες στα ψιλά...) συνεπώς το κριτήριο που έθεσες στον προβληματισμό σου δεν εκπληρώνεται από αυτόν τον κινητήρα.
    Ταξίδι με 6-7 λίτρα κατανάλωση κάνουν ένα σωρό μικρότερα on-off και μάλιστα με αρκετά περισσότερα χλμ από τα 110-120 max του lc8.
    Βέβαια αν κάνεις καμιά βόλτα με διάφορα κλαμπάκια μοτό με τόσα θα πηγαίνεις στις εθνικές (μόνο) και Αρκετά λιγότερα στους Ελληνικούς B roads (θα δεις όμως αρκετές ασορτί κορντούρες )
    Τελικά αν θέλεις και μπορείς να ανακαλύψεις τις χαρές που μπορεί να προσφέρει αυτός ο κινητήρας ετοιμάσου για μεγάλες καταναλώσεις.

    Γενικά δεν καταλαβαίνω γιατί στη σημερινή οικονομική συγκυρία τα μεσαία on-off δεν λαμβάνονται σοβαρά υπ όψιν. Τη στιγμή μάλιστα που ταξιδεύουν με 140-150 για πλάκα και καίνε αισθητά λιγότερο.
    Δεν το πέρασα στα ψιλά, αλλά διάβασα τα παρακάτω από ιδιοκτήτες και έβγαλα το συμπέρασμα.... Επίσης ψάχνοντας στο αρχείο, στο MOTO του 2004, βρήκα ότι το 950 βγάζει 336χλμ, μέχρι να αδειάσει το ρεζερβουάρ και 15,29χλμ/λίτρο αυτό πρέπει να είναι κάπου κοντά στο 7L/100χλμ.

    Γενικά κάνω τόση συζήτηση για την κατανάλωση γιατί θεωρώ πως για να εξελιχθώ σαν οδηγός χρειάζομαι πολλά χιλιόμετρα σε διαφορετικά τερέν στα χέρια μου, οπότε είναι σημαντικό σε νορμάλ οδήγηση 120-130χλμ/ώρα η μηχανή να έχει νορμάλ κατανάλωση....
    Τώρα άμα την δουλεύω στα κόκκινα ας καίει όσο θέλει!!!!

    Τέλος, να πω ότι όταν λέω ταξίδι εννοώ επαρχιακό δρόμο με όσο λιγότερη οδήγηση στην εθνική άρα με ταχύτητες ακόμα μιλρότερες από 120-130χλμ... εκεί νομίζω ότι μπορώ να πετυχαίνω χαμηλές καταναλώσεις, όποτε το χρειάζομαι.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Απο το 2003 έχω 950 και από το 2008 990. Ποτέ δεν είδα 11λιτ/100χλμ. Στην Αθήνα μέσα το 9 ήταν συχνό. Δηλαδή ρεζέρβα στα 190 με 210χλμ. Στην Εθνική έχω κάνει και 330 με το 950 και μετά μου έσβησε. Αλλά έχω δεί και 260 και να μου σβήσει. Με συνετή οδήγηση στη εθνική, δηλαδή 120 - 140 τα 280 τα πιάνω με ρεζέρβα αναμένη και στα δύο. Άν έχεις πειράξει τα ζιγκλέρ στο κατμπυρατεράτο, μπορεί να δείς και 160 όπως με αλλαγμένο το #42 σε #45. Σοβαρή διαφορά δεν έχω δεί μεταξύ των δύο. Τελευταία σε Εγνατία με 145 σταθερά και φορτωμένος δικάβαλος, είδα ρεζέρβα στα 210 στο ψεκαστό. Στην ίδια διαδρομή χαλαρά κοντά στα 110 είδα στα 6,5λιτ/100χλμ. Νομίζω οτι πάνω από 140 καίει πολύ. Αντίθετα σε επαρχιακό στροφιλίκι με 70 - 90 πετυχαίνει μέγιστη οικονομία κοντά στα 6λιτ/100χλμ. το ψεκαστό.
    Νομίζω οτι μεταξύ 6 - 8 είναι η πιό συχνή κατανάλωσει. Άν το σκίσεις, περίμενε την ανταμοιβή. Θαύματα δεν υπάρχουν.
    Από συντήρηση θα πρέπει να είσαι από πάνω. Να ενημερώνεσαι από εδώ και από το advrider και να προνοείς. Το άφησες, σε άφησε, τουλάχιστο σε μακροχρόνια σχέση...
    Εμείς εδώ είμαστε.

    Υ.Γ. 1.Το ψεκαστό έχει φίλτρο ανοιχτό και χάρτη από τον Trickster.
    Y.Γ. 2. Και στα δύο μηχανάκια τα συστήματα βελτίωσης των καυσαερίων έχουν αφαιρεθεί.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stavrouliasp Προβολή μηνύματος
    Εγώ σε στοκ 990 έχω με 130 εθνική τριβαλιτσο διπλός 6-6.3. Εντός πόλης με συνετή οδήγηση 6.5. Αυτά.
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  6. #111
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ηλια το εχεις ψαξει αλλα φερνεις σα παραδειγμα αυτοκινητα για τα οποια δεν εχω καμια απολυτως σχεση και γνωμη. Οι μοτοσυκλετες εχουν διαφορετικη πυκνοτητα ισχυος και αλλες απαιτησεις αναλογιας μειγματος κατα περιπτωση. Το 20% που εγραψα ειναι οντως λιγο τυφλοσουρτης και πρεπει να υπαρχει και εξαρτηση σχεσης στο κιβωτιο και στροφων. Γι αυτο επιμενω τοσο στο autotune, γιατι δεν πα να μαμηθει ο Διας, ακομα και το TPS να αρχιζει να τα ψιλοπαιζει (ακα ξερυθμιστει) θα εχεις μειγμα αυτο που θελεις να εχεις.

    Παμε στον LC8 τωρα, αυτος δεν ειναι φτιαγμενος να παιζει στο 14.7 για μεγαλο ευρος λειτουργειας. Το καταλαβαινεις απο την αισθηση, ειναι κουφια με τραγικη αποκριση στο γκαζι. Σε afr 11-12 απο την αλλη που ειναι ψιλοτραγικα πλουσιο, τραβαει σα τρενο στις χαμηλες. Ξεκινας με 3η και εχει τελειως ηλεκτρικη αισθηση, τυφλα να εχει ο μποξερ. Απο αισθηση λειτουργιας και μονο δηλαδη βλεπεις οτι απλα δεν ειναι σχεδιασμενος για ψηλα AFR. Αυτο που εγω εχω δει ειναι οτι δουλευει σαν ελβετικο ρολοι αν μεινεις στην περιοχη 12.8-13.2 και σε σταθερο ταξιδιωτικο γκαζι εισαι μεχρι το πολυ 13.5-13.7
    Αυτο που θα με ενδιεφερε αν καποιος εχει τελειως μαματο adventure ειναι να βαλουμε πανω το οργανο AFR και να δουμε τι κανει ακριβως και ποτε το κανει.

    Για το θεμα των εξατμισεων...αν δεις ανοιγμενες μαματες θα καταλαβεις τι εννοω. Εχουν ενα εσωτερικο λαβυρινθο απο σωληνες και συνολικα αν θυμαμαι καλα, τρεις διαφορετικους υπο-θαλαμους. Δεν ειναι δυνατον να τις αλλαξεις και να περιμενεις οτι το μοτερ θα δουλευει χωρις τρυπες....αλλη τελειως συμπεριφορα συντονισμων. Στα καρμπυρατερατα πχ (=ανοιχτος βροχος ψεκαστου) πρεπει να σηκωσεις μια θεση τις βελονες οταν βαζεις ανοιχτες εξατμισεις.

    Στο μπουσα για το οποιο λες οτι επαιζε καλλιτερα με ανοιχτες, σε τι συνθηκες το οδηγησες? Στο δικο μου για παραδειγμα αν εισαι στα 200 με σταθερο γκαζι με τις μαμα τρως κυριολεκτικα κλωτσια αν ανοιξεις το γκαζι, και τα 250 ερχονται πολυ γρηγορα, ενω με τις ανοιχτες δεν συμβαινει και τιποτα συγκριτικα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #112
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της iliasfyntanidis
    Εγγραφή
    10/04/2012
    Μηνύματα
    188
    Γιατρέ θα ξεφύγουμε από το θέμα πάλι και θα μας κάνουν παρατήρηση αν γράφω για ΧΧ και Hayabusa Gen 1.

    Οι διαφορές στους κινητήρες υπάρχουν από αυτοκίνητα σε μοτοσυκλέτες είναι πολυ λιγότερες από όσες νομίζουμε έως ελάχιστες.Ίδια διάταξη,εκκεντροφόροι,βαλβίδες,ίδιοι αισθητήρες ΙΑΤ,ΜΑΡ,Knock,TPS τρισδιάστατοι χάρτες.

    Νομίζω όμως ότι το ΚΤΜ είναι πιο ντελικάτος σαν κινητήρας από αυτά που διαβάζω και δεν αμφισβητώ.Σαν τον Wankel ο οποίος λειτουργεί με 12 στοιχειομετρία γιατί έτσι ήταν το σκεπτικό του και ταυτόχρονα ο εξαναγκασμός,και η καταδίκη του.

    Αυτο που θα με ενδιεφερε αν καποιος εχει τελειως μαματο adventure ειναι να βαλουμε πανω το οργανο AFR και να δουμε τι κανει ακριβως και ποτε το κανει.

    Αυτό θα ήθελα να δω και εγώ παρέα με ένα πυρόμετρο να δούμε τιμές καυσαερίων.Εκεί θα βγάλουμε συμπεράσματα για το πόσο μπορεί κάποιος να πιέσει ή να φτιάξει έναν χάρτη ο οποίος θα είναι ισσοροπημένος μεταξύ δύναμης-αξιοπιστίας-οικονομίας.
    Τελευταία τροποποίηση από iliasfyntanidis; 08/09/2014 στις 14:23.
    Ride till the end....isle of man style!
    William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)

  8. #113
    Σίγουρα έχει γϊνει και αυτό, θα ψάξω μήπως βρώ κατι.

  9. #114
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από iliasfyntanidis Προβολή μηνύματος

    Οι διαφορές στους κινητήρες υπάρχουν από αυτοκίνητα σε μοτοσυκλέτες είναι πολυ λιγότερες από όσες νομίζουμε έως ελάχιστες.Ίδια διάταξη,εκκεντροφόροι,βαλβίδες,ίδιοι αισθητήρες ΙΑΤ,ΜΑΡ,Knock,TPS τρισδιάστατοι χάρτες.

    Νομίζω όμως ότι το ΚΤΜ είναι πιο ντελικάτος σαν κινητήρας από αυτά που διαβάζω και δεν αμφισβητώ.Σαν τον Wankel ο οποίος λειτουργεί με 12 στοιχειομετρία γιατί έτσι ήταν το σκεπτικό του και ταυτόχρονα ο εξαναγκασμός,και η καταδίκη του.
    Μη ξεχνας οτι οποιες ομοιοτητες και να εχουν οι κινητηρες, οι μεν ειναι γιουρο2-3 και οι δε γιουρο5-6, συνεπως ειναι επομενο τα τουτου να δουλευουν πολυ μεγαλυτερο μερος κλειστο βροχο.

    Ντελικατο τον Lc8 δεν θα τον ελεγες...παιδι αγωνων ομως ειναι και σαν τετοιος δεν θα δουλεψει ποτε σαν μοτερ f800. Η μακακια ειναι οτι ειναι ετσι χαρτογραφημενος και εξατμισμενος που παυει σε στοκ μορφη να θυμιζει και παιδι αγωνων....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #115
    Αν θα το ξαναέπαιρνα ... που το σκέφτωμαι σοβαρά και το ψάχνω , θα το είχα με ξετάπωτες ακράπες και ας καίει όσο θέλει .

    Το ειπε και ο Freco πιο πίσω ... Το ονειρευόμουνα και όταν το είχα . Το κοίταζα κανα μισάωρο σταματημένο πριν μπω στο σπίτι και άλλα τέτοια .

    Όποιος το πάρει , το τελευταίο που θα πρέπει να τον απασχολεί είναι η κατανάλωση του στιλ 1 λίτρο,πάνω , ενα λίτρο κάτω κτλ .

    Είναι σαν να έχεις το τελευταίο Άιφον και δεν έχεις καρτα και κανεις αναπαντητες να σε πάρουν πίσω .

    Το μηχανάκι είναι ΠΟΛΥΕΞΟΔΟ γενικότερα . Όπου και αν αγγίξεις πονάει η τσέπη . ΔΕΝ είναι καθημερηνό εργαλείο . Όσοι το έχουν για καθημερηνό , το κάνουν σηνειδητά .

    Αν είσαι οκ με αυτά ...Παρτο και καλορίζικο .

  11. #116
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    Τα ιδια με τον freco κανω. Καθομαι το πλενω συνήθως με wd-40 και μετα το κοιτάζω. Κορδόνι για τις ακτίνες κ μια μια καθάρισμα ωραιο ειναι. Του κλείνω κ το αβς και κατεβάζω δυο στους κόμβους και προσπαθώ να τερμάτισω το τιμονι του δεξιά η αριστερά. Τα τριχακια στο πλάι απο το λαςτιχο ευτυχως εχουν φύγει απο καιρο. Ωραιο συναίσθημα. Θα το κρατήσω όσο μπορω ετσι κ αλλιως αν το δωσω άλλο δε παίρνω, δε γ@@ και τα 6 λίτρα παραπάνω απο το παπι που καίει.

  12. #117
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Αν θα το ξαναέπαιρνα ... που το σκέφτωμαι σοβαρά και το ψάχνω , θα το είχα με ξετάπωτες ακράπες και ας καίει όσο θέλει .

    Το ειπε και ο Freco πιο πίσω ... Το ονειρευόμουνα και όταν το είχα . Το κοίταζα κανα μισάωρο σταματημένο πριν μπω στο σπίτι και άλλα τέτοια .

    Όποιος το πάρει , το τελευταίο που θα πρέπει να τον απασχολεί είναι η κατανάλωση του στιλ 1 λίτρο,πάνω , ενα λίτρο κάτω κτλ .

    Είναι σαν να έχεις το τελευταίο Άιφον και δεν έχεις καρτα και κανεις αναπαντητες να σε πάρουν πίσω .

    Το μηχανάκι είναι ΠΟΛΥΕΞΟΔΟ γενικότερα . Όπου και αν αγγίξεις πονάει η τσέπη . ΔΕΝ είναι καθημερηνό εργαλείο . Όσοι το έχουν για καθημερηνό , το κάνουν σηνειδητά .

    Αν είσαι οκ με αυτά ...Παρτο και καλορίζικο .
    Εδώ το κοιτάζω εγώ κανέναν μισάωρο... που δεν είναι και δικό μου.....
    Μιλάω για κατανάλωση γιατι θέλω ταξίδια μαζί του..... χώμα, άσφαλτο τα πάντα..... όχι βολτούλες της πλάκας!!!
    Τελευταία τροποποίηση από ΝIKOLTSOS; 08/09/2014 στις 22:20.
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  13. #118
    Mακάρι να με αξιώσει ο θεός να το ξαναπάρω .... Μέχρι τότε , δεν μπορω να συμβιβαστώ με κάτι λιγότερο και για αυτό το λόγο δεν έχω πάρει κάτι άλλο .

    Έχω και αγγελία που ανταλλάζω το αμάξι μου με lc8
    Τελευταία τροποποίηση από Lioulios; 09/09/2014 στις 01:19.

  14. #119
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Nikoltsos μην την ψάχνεις με την κατανάλωση γιατί θα γίνεις ψυχαναγκαστικός και στο τέλος θα προσπαθείς στο πεζοδρόμιο να περπατάς μέσα στα τετραγωνάκια και να ισιώνεις τα κάδρα στο σπίτι κάθε τρεις και πέντε. Άμα σου αρέσει το μηχανάκι, άρπα το και καλά χιλιόμετρα. Είναι μηχανάκι ξέκωλο. Δεν χρειαζόμαστε άλλα μηχανάκια γκεϊσες.

  15. #120
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Nikoltsos μην την ψάχνεις με την κατανάλωση γιατί θα γίνεις ψυχαναγκαστικός και στο τέλος θα προσπαθείς στο πεζοδρόμιο να περπατάς μέσα στα τετραγωνάκια και να ισιώνεις τα κάδρα στο σπίτι κάθε τρεις και πέντε. Άμα σου αρέσει το μηχανάκι, άρπα το και καλά χιλιόμετρα. Είναι μηχανάκι ξέκωλο. Δεν χρειαζόμαστε άλλα μηχανάκια γκεϊσες.
    xaxaxaxaxaxaaxaxaxa
    πέθανα....χαχαχαχαχα
    ωραίος!!!
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

Σελίδα 8 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910111213 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2005, 13:47
  2. Θελω Την Γνωμη Σας!
    από aggelos_xr στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 01/02/2005, 13:30
  3. ενσταση για την πιστα... προς 888 και ολους διαβαστε...την γνωμη σας.
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2004, 13:28
  4. Την γνώμη σας παρακαλώ
    από Julius στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 122
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2004, 12:48
  5. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2004, 14:51

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF