Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 33 από 33

Θέμα: Ριγμα στην κεφαλη ή φλαντζα?

  1. #31
    Δεν ξερω εαν λεμε το ιδιο. Εμενα μου ειχε τυχει να ειναι χαλασμενη η ταπα του ψυγειου και το φαινομενο που ειχα ειναι να υπερχειλιζει το δοχειο εκτονωσης και να βγαζει τα νερα στον δρομο. Φυσικα η σταθμη στο ψυγειο ειχε χαμηλωσει. Αλλαξα ταπα και ολα ηταν ενταξει. Δεν ξερω εαν εφταιγε το ελατηριο, η φλατζα στεγανοποιησης ή ειχε χαλασει το κομματι της που ρουφαει παλι τα υγρα μεσα στο ψυγειο.
    Γιαυτο ρωτησα τι γινεται με την ταπα.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  2. #32
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Ακριβώς

  3. #33
    Ampari power Το avatar του/της Eversman
    Εγγραφή
    29/05/2014
    Μηνύματα
    1.536
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Δεν ξερω εαν λεμε το ιδιο. Εμενα μου ειχε τυχει να ειναι χαλασμενη η ταπα του ψυγειου και το φαινομενο που ειχα ειναι να υπερχειλιζει το δοχειο εκτονωσης και να βγαζει τα νερα στον δρομο. Φυσικα η σταθμη στο ψυγειο ειχε χαμηλωσει. Αλλαξα ταπα και ολα ηταν ενταξει. Δεν ξερω εαν εφταιγε το ελατηριο, η φλατζα στεγανοποιησης ή ειχε χαλασει το κομματι της που ρουφαει παλι τα υγρα μεσα στο ψυγειο.
    Γιαυτο ρωτησα τι γινεται με την ταπα.
    Κατάλαβα τί θές να πείς. Νόμιζα ότι αναφερόσουν στην περίπτωση που υπάρχει διαρροή από την τάπα. Τότε όντως τα πετάει από την τάπα και όχι και από το δοχείο διαστολής.
    Στην περίπτωση σου, χάλασε(μειώθηκε η τάση) το εσωτερικό ελατήριο της τάπας και άνοιγε με μικρότερη πίεση, με συνέπεια η τελευταία (η πίεση)να μην παραμένει μέσα στο ψυγείο, αλλά να εκτονώνεται διαρκώς στο δοχείο διαστολής. Σε αυτή την περίπτωση, ναί θα τα χάσει από το δοχείο διαστολής.

    Το να διαπιστώσεις σαν τεχνίτης, το άν η τάπα είναι λειτουργική είναι πανεύκολο, εφόσον διαθέτεις μία μικρή πρέσα με barόμετρο ή μετρητή πιέσεως ...

    Επάνω στην τάπα υπάρχει μία ονομαστική πίεση π.χ. 0,9 bar που συνεπάγεται ότι αυτή είναι η πίεση που μπορεί να συγκρατήσει η τάπα.
    Εμπειρικά πάλι ,τοποθετείς την τάπα στην πρέσα (μιλάμε για μεταλλική τάπα τύπου Japan και όχι για πλαστική) και βλέπεις σε ποιά πίεση υπάρχει μετατόπιση του ελατηρίου. Εάν το ελατήριο μετατοπίζεται πρίν από τα 0,9 bar, τότε την αλλάζεις και δοκιμάζεις. Άν δεν έχει γίνει περαιτέρω ζημιά, τότε τη γλυτώνεις με μία καινούργια τάπα, όπως εσύ. Αυτό όμως ξαναλέω ... είναι δουλειά του τεχνίτη, ώς πρώτα βήματα διάγνωσης, μαζί με πλήρωση και εξαέρωση.
    I'm the footprint on the sand ....

    Winterhater.

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Οι 6 πόλεις σταθμοί στην ζωή του άντρα .
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2024, 09:27
  2. Τι είναι το jet valve στην κεφαλή ενός βενζινοκινητήρα ??
    από kostakisK στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 22/01/2013, 20:21
  3. 3ήμερο οδοιπορικό στην ΗΠΕΙΡΟ
    από THEOD στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2008, 05:46
  4. 23/11 Μοτοβόλτα στην Ναύπακτο!!
    από Loudovikos στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2003, 09:10
  5. Πόσα ταξί κυκλοφορούν στην Αθήνα ?
    από tifozif1 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 20:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF