Αυτό με ξενίζει εμένα λοιπόν, το "κατάθεση απόψεων" κλπ...
Τι άποψη να έχεις για το ψυγείο; Κάνει τη δουλειά του και άρα το μοτέρ δεν καταστρέφεται και τέλος.
Είναι πιο αποδοτικό το μεν από το δε; Μπορεί αλλά και τι σημασία έχει αφού το μοτέρ δουλεύει σωστά και έτσι και αλλιώς.
πχ στο Bandit που το 2007 έγινε 650 υδρόψυκτο από 650 αερόψυκτο, η διαφορά στην ιπποδύναμη ήταν αστεία ανάμεσα στα δύο μοτέρ (δυναμομετρήσεις περιοδικών συγκρίνω), η διαφορά σε κιλά μεγάλη υπέρ του αερόψυκτου. Η αξιοπιστία του ενός και του άλλου μοτέρ η ίδια, διαστήματα σέρβις τα ίδια, το μόνο που άλλαξε ήταν οι απαιτήσεις για έλεγχο βαλβίδων που έγιναν πιο αραιές στο υδρόψυκτο. Επί προσωπικού, προτιμώ τον παλιό κινητήρα. Ο ήχος του πολύ χαρακτηριστικός (αν και το πιο νέο στρόφαρε πιο ωραία ψηλά) και από πλευράς κατανάλωσης, ίδια ακριβώς.
Για την αποτελεσματικότητα της υδρόψυξης δεν υπάρχει αμφιβολία. Αλλά το κατά πόσον είναι πραγματικά το σούπερ απίθανο και απαραίτητο πράγμα... Έγινε απαραίτητη μαζί με τις προδιαγραφές ρύπων γιατί έκανε τον κινητήρα απόλυτα προβλέψιμο.
Το VS εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω...