δεν σε καταλαβαινω...
τι εννοεις λεγοντας "τι χρειαζεται ο χερας οδηγος για να ειναι πιο γρηγορος με το street triple απ'οτι με το daytona 675"??
το street triple ειναι πιο εκολοδηγητο σε ενα στροφιλικι λογω του τιμονιου που δινει καλυτερη λαβη για countersteering...
αντιθετως χανει στις ευθειες λογω απουσιας ζελατινας...
αν ξερεις να πας το ενα, ξερεις να πας και το αλλο...
απλα το daytona (θεωρητικα παντα) ειναι πιο κουραστικο στο στροφιλικι που προανεφερες σε σχεση με το triple...
Όσα είδα στο νετ ανέφερα, πολύ πιθανό λοιπόν να έχεις δίκιο.
Σε ότι αφορά το 800 το monster (Οκ το μονόμπρατσο είναι πιο όμορφο) πες μας για αυτό, πιστεύεις πως είναι καλύτερο σε σχετικά σφιχτές διαδρομές από ότι ένα street triple? Μήπως χρειάζεται βελτίωση στις αναρτήσεις του, μήπως τα άλογα του είναι λίγα στις ενδιάμεσες ευθείες ?
Devil's το δε καταλαβαίνεις; βρήκα δουλειά και άρχισα να μαζεύω λεφτά Αν όλα πάνε καλά σε μερικούς μήνες θα μπορώ να σκέφτομαι για μηχανή. Μη φοβάστε δε θα πάω σε κάνα τέρας και ήδη έχω ξεκινήσει να κάνω μαθήματα με φίλους σε ελεγχόμενο περιβάλλον + Τα μαθήματα στη σχολή + ότι αν πάρω μηχανή στο budget υπολογίζετε και σχολείο ασφαλούς οδήγησης (εξοπλισμό έχω ήδη εκτός από παντελόνι και μποτάκι, βλέπετε μάζευα σιγά σιγά) ξεκίνησα και δίαιτα ΚΑΙ προπονήσεις μετά από χρόνια Επειδή με ξέρω όμως και επειδή αν έχω κάτι δικό μου θα θέλω να στρίβει όταν το συνηθίσω και τα γούστα μου είναι στα γυμνούλια ή με μπικινάκι, ε κάνω έρευνα αγοράς από τώρα. Εντάξει οι ερωτήσεις μου είναι καθαρά θεωρητικές και δεν έχω σκοπό να κάνω πειραματισμούς μεγάλος άνθρωπος είμαι, απλά σε κάποια φάση το ξέρω πως σε σφιχτά κομμάτια θα θέλω να το πιέζω. (Η επόμενη ενναλακτική είναι κάνα on-off που ταιριάζει στο σωματότυπο μου ως έχει και που είναι η φωνή της λογικής )
Στις αναρτήσεις άμα είσαι 80 κιλά δεν θέλεις να ρυθμίσεις τίποτα. Για τα άλογα θέλει 2 εξατμίσεις, φίλτρο να αναπνεύσει και ένα ελαφρύ βολάν. Βάζει τη δύναμη κάτω εύκολα, δεν φοβάσαι χάι σάιντ όσο και αν ανοίξεις το γκάζι. Γενικά είναι σχολείο. Τώρα για τις ενδιάμεσες ευθείες θέλει χούφτωμα.
Έχει παλιομοδίτικη θέση οδήγησης μέσα και όχι πάνω στη μπροστά ρόδα, όπως το triple.
Το μονόμπρατσο είναι πιο ωραίο αλλά στα αλυσιδ/ζα "πλένεσαι" και τα φρένα θέλουν αναβάθμιση.
Τriumph δεν θα έπαιρνα με αυτά που έχω ακούσει για τον 1050 του τίγρη. Γενικά νομίζω ότι έχουν πέσει σε ποιότητα.
Τώρα τον 675 δεν το ξέρω αλλά το μονστεράκι το θεωρώ πιο αξιόπιστο.
Οφ-τόπικ: το πιο κανιβαλιάρικο γυμνό που δεν σπάει είναι ο σουπερδούκας.-
Ε πες και ενα ευρος τιμων ντε...
TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!
Παρε ενα cb 1300 να μην ξαναζητησεις τιποτα αλλο......
εισαι πολυ μακρυα απο αυτα που θες να κανεις...
το μηχανακι δεν κανει τον οδηγο...
βρες κατι που να σου αρεσει και να μπορεις να το συντηρησεις και μαθε το σιγα σιγα σε συνδυασμο με σχολεια ασφαλους οδηγησης...
το να παρεις ενα υπεροπλο γυμνο και να νομιζεις οτι θα στριψεις επειδη ειναι στριφτερο το μηχανακι ειναι εντελως ακυρο...
οπως και να εχει, δεν ειναι κακο να κανεις ονειρα...
Όχι όχι δεν είπα πως θα στρίψω ούτε πως αγγίζω καν αυτό το μικρό μου όνειρο (έχω άλλα πολύ μεγαλύτερα και δεν αφορούν καν υλικά αγαθά τα περισσότερα) Είπα κουβέντα να γίνεται στο τώρα και ιδέες να παίρνω! Απλά από το λίγο που με ξέρω τόοοοοσα χρόνια ξέρω πως θα μου βγει σαν επιθυμία να στρίβω και αν με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις κάτι που θα έχει σαν κύριο χαρακτηριστικό πχ την άνεση ή κάτι που να έχει σαν χαρακτηριστικό τα απόλυτα νούμερα ή κάποιο που σα χαρακτηριστικό θα έχει το να τα κάνει όλα καλούτσικα, γιατί να μη διαλέξεις κάποιο με τα χαρακτηριστικά που θα σου αρέσουν περισσότερο ακόμα και αν δε μπορέσεις ποτέ να βγάλεις ούτε το 50% από αυτό
Φυσικά τα θέλω μου μπορεί να αλλάξουν,ε δε πιστεύω να νευριάσει κανείς αν ανοίξω θρέντ "μηχανή που να μη πονάει η κ@λάρα μου μετά από 300 χλμ"
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις
Devil's η άποψή σου έχει βαρύτητα για εμένα και όχι γιατί από ότι έχω καταλάβει έχεις χέρια (είμαι σίγουρος πως και άλλοι πολλοί έχουν εδώ μέσα άλλοι καλύτερα άλλοι λίγο χειρότερα δεν έχει σημασία) αλλά από κάτι που είχες πει παλιότερα σε ένα θρεντ (θα είναι και 2-3 χρόνια)
οκ, καταλαβα πως τα λες αυτα που λες...
αλλα να ξερεις οτι τα χαρακτηριστικα των γυμνων street δεν διαφερουν και τραγικα μεταξυ τους...
οντως μπορει καποιο να ειναι πιο στριφτερο απο καποιο αλλο λογω αναρτησεων, πλαισιου, γωνιας καστερ κλπ, οπως και καποιο αλλο να χαρακτηριστει πιο ταξιδιαρικο λογω σελας, ανοιγμα τιμονιου, μαρσπιε και γενικα εργονομιας...
αυτα οπως καταλαβανεις πρεπει να τα διαπιστωσεις μονος σου...
ωραια να διαβαζονται τα απολυτα χαρακτηριστικα απο τα site και τα promo φυλλαδια των εταιρειων αλλα αν δεν το καβαλησεις το 'ργαλειο, να δεις που φτανουν τα γονατα σου, αν σκυβεις πολυ, αν ανοιγουν πολυ ή λιγο τα χερια σου με το τιμονι...να το πας μια βολτα να δεις πως συμπεριφερεται σε καμια λακουβα με το βαρος σου, ή ποσο ευκολα αλλαζει κατευθυνση..δεν προκειται να κανεις και πολλα ρωτωντας απο δω και απο εκει...
δεν χανεις βεβαια να παρεις μια γενικη (και θεωρητικη) ιδεα...
αλλα τα test rides θα αναδειξουν την πριγκιπησσα της καρδιας σου...