Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Τελικα τι ειναι πιο γρηγορο??

  1. #1
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.348

    Τελικα τι ειναι πιο γρηγορο??

    ...ένα σουπερσπορτ στημενο για πιστα, ένα αγωνιστικο αυτοκινητο τουρισμου, η μια F1??


    Η εκπομπή Top Gear πραγματοποίησε έναν πολύ ενδιαφέρον αγώνα ταχύτητας ανάμεσα σε ένα μονοθέσιο Formula 1 με οδηγό τον Marc Webber, μια μοτοσυκλέτα με οδηγό τον Casey Stoner και ένα supercar το οποίο οδηγούσε ο Jamie Whincup. Ποιος πιστεύετε πως τερμάτισε πρώτος;
    https://www.youtube.com/watch?v=ygT4bGJkerk

  2. #2
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Τα F1 είναι μακράν οτι ποιό γρήγορο υπάρχει.

    Πχ στην πίστα της catalunya, οι 4 γρήγοροι γυρίζουν στο 1:40+, όταν η F1 στο 1:21-1:22...

    Χάος.
    Τελευταία τροποποίηση από byron; 15/09/2014 στις 22:43.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #3
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Το κοψιμο...
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  4. #4
    original Mελος Το avatar του/της nic mor
    Εγγραφή
    13/03/2008
    Μηνύματα
    1.014
    αν εξαιρεσουμε την φορμουλα που δεν πιανεται,για τους
    αλλους δυο θα ηταν καλυτερα να ετρεχαν μονοι και εκει θα βλεπαμε
    ποιος μπορει να κανει τον καλυτερο χρονο..
    γιατι αναλογως το ποιος ηταν μπροστα χαλαγε "τα φρενα" του αλλου..
    πιστευω οτι οριακα θα κερδιζε η μηχανη
    no one will judge me..


    Μ.Γ.Δ

  5. #5
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.348
    παντως να πω την αληθεια περιμενα ότι στην εκκινηση θα φυγει μπροστα η μηχανη..
    περιμενα ότι καποια στιγμη (όχι τοσο γρηγορα όμως) θα περασει μπροστα η φορμουλα και φυσικα θα νικησει!

    αυτό όμως που δεν περιμενα με την καμια, είναι ότι το αμαξι θα καταφερει να περασει τη μηχανη, και ότι η φορμουλα θα τους ριξει σχεδόν 2 γυρους

  6. #6
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Εδω που τα λεμε ηταν ανιση η μαχη, εβαλαν το cbr να αντιπροσοπευσει τις μηχανες...

    Παντως μην πεφτετε απο τα συννεφα, εκτος απο τις επιταχυνσεις σε ολα τα υπολοιπα παει πιο αργα η μηχανη.

    τσεκαρετε και χρονους νιρμπουκρινγκ
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  7. #7
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    στο 4.35 και κατά την έξοδο απο τη στροφη ο stoner βγάζει το πόδι απο το εξωτερικό μαρσπιέ (σινιάλο να περάσει το αμάξι).Μάλλον βλέπω να ξαναγίνεται η κουβέντα περι πίεσης στο εξωτερικό μαρσπιέ

  8. #8

  9. #9
    Εξ ορισμού F1 = Ότι πιο γρήγορο που πατεί σε δρόμο και μπορεί να έχει κατεύθυνση (κοινώς να στρίβει).
    Τώρα για τα άλλα δυο, stock μηχανή με θηρία…no comments

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bradipous Προβολή μηνύματος
    Εδω που τα λεμε ηταν ανιση η μαχη, εβαλαν το cbr να αντιπροσοπευσει τις μηχανες...

    Παντως μην πεφτετε απο τα συννεφα, εκτος απο τις επιταχυνσεις σε ολα τα υπολοιπα παει πιο αργα η μηχανη.

    τσεκαρετε και χρονους νιρμπουκρινγκ
    Αυτό ακριβώς σκέφτηκα και γω, βάλανε μια μηχανή του εμπορίου με αγωνιστικά αυτοκίνητα, σίγουρα το αποτέλεσμα θα ήταν πανω κατω το ίδιο αλλά τα 140kg και τα 240hp που έχει μια motogp μηχανή θα έκαναν σίγουρα μεγαλύτερη διαφορά απο το supercar σε σχέση με τα 190hp(160 τροχο) και τα 200kg του cbr.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.884
    τα αυτοκινητα f1 θα ειναι ποιο γρηγορα

    μεχρι να ανακαλύψουν οτι τα πτερυγεια και ή καθετη δυναμη μπορει να μπει και στις μοτο

  12. #12
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Απλά πράγματα. 4 λαστιχα ίσον περισσότερη πρόσφυση. Συν το στήσιμο μπλα μπλα βουαλά

  13. #13
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.754
    Παίδες.... αρκεί ένα μόνο πράγμα... ο λόγος κιλών ανά ίππο...αυτό και μόνο φτάνει.

    μια F1 αποδίδει περίπου 2,1 ίππους ανά κιλό, μια motogp με το ζόρι να φτάσει 1 προς 1 (μιλάμε ΣΥΝΟΛΙΚΟ βάρος, οδηγού και οχήματος, πάντα) οπότε τι να κλάσει το οποιοδήποτε μΕχανάκι μπρος στην F1;

    βεβαίως, ΔΕΝ περιλαμβάνουμε τα διάφορα dragsterοειδή γιατί είπαμε, το όχημα πρέπει και να οδηγείτε κιόλας.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Παίδες.... αρκεί ένα μόνο πράγμα... ο λόγος κιλών ανά ίππο...αυτό και μόνο φτάνει.

    μια F1 αποδίδει περίπου 2,1 ίππους ανά κιλό, μια motogp με το ζόρι να φτάσει 1 προς 1 (μιλάμε ΣΥΝΟΛΙΚΟ βάρος, οδηγού και οχήματος, πάντα) οπότε τι να κλάσει το οποιοδήποτε μΕχανάκι μπρος στην F1;

    βεβαίως, ΔΕΝ περιλαμβάνουμε τα διάφορα dragsterοειδή γιατί είπαμε, το όχημα πρέπει και να οδηγείτε κιόλας.
    Δεν ειναι ετσι τα πράγματα.
    Oι λόγοι κιλών ανα ίππο σήμερα είναι αρκετά παρόμοιοι μεταξύ F1 και Motogp. Για την ακρίβεια είναι περίπου στο 1,1 με 1,2.

    Η μεγαλη διαφορά είναι στα αεροδυναμικά βοηθήματα.
    Οποιαδήποτε σημερινή F1 (με ενα καρο περιορισμούς στα αεροδυναμικά βοηθήματα) θεωρητικά μπορεί ανετα να οδηγηθεί ανάποδα (πχ στην οροφή ενός τούνελ) αρκεί να κινείται με περίπου 160 χλμ/ωρα και πάνω.

    Απλά σε καποιες πίστες η F1 πιάνει μικρότερες τελικές απο τις Motogp, γιατί τα αυτοκίνητα έχουν ρυθμιστεί κυρίως για downforce και οχι για τελικές.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.754
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δεν ειναι ετσι τα πράγματα.
    Oι λόγοι κιλών ανα ίππο σήμερα είναι αρκετά παρόμοιοι μεταξύ F1 και Motogp. Για την ακρίβεια είναι περίπου στο 1,1 με 1,2.

    Η μεγαλη διαφορά είναι στα αεροδυναμικά βοηθήματα.
    Οποιαδήποτε σημερινή F1 (με ενα καρο περιορισμούς στα αεροδυναμικά βοηθήματα) θεωρητικά μπορεί ανετα να οδηγηθεί ανάποδα (πχ στην οροφή ενός τούνελ) αρκεί να κινείται με περίπου 160 χλμ/ωρα και πάνω.

    Απλά σε καποιες πίστες η F1 πιάνει μικρότερες τελικές απο τις Motogp, γιατί τα αυτοκίνητα έχουν ρυθμιστεί κυρίως για downforce και οχι για τελικές.

    Μου ξεφεύγει κάτι, Άρη; από όσο θυμάμαι τα F1 έχουν (η είχαν; δεν ασχολούμαι εδώ και χρόνια...) 450 κιλά βάρος και πάνω από 1000 ίππους που σημαίνει πάνω από 2 ίππους ανά κιλό
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τελικά τι είναι Καλλιτεχνική μοτοφωτό.. Μια διατριβή.
    από PortisHead στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 45
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2011, 08:27
  2. Απαντήσεις: 71
    Τελευταίο μήνυμα: 17/12/2009, 14:46
  3. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2007, 07:37
  4. Τελικά η πρωτομαγιά τι είναι???
    από free rider στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 06/05/2005, 10:59
  5. Τελικα Τι Ειναι;;
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/11/2004, 18:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF