ποιο ειναι το ιδανικοτερο γραναζωμα σε 72αρι παπακι για μεγαλες αποστασεις και να τραβαει στις ανηφοριες?
ποιο ειναι το ιδανικοτερο γραναζωμα σε 72αρι παπακι για μεγαλες αποστασεις και να τραβαει στις ανηφοριες?
δε μπορεις να τα'χεις ολα καπου θα συμβιβαστεις... τα κυβικα λιγα...
τι μηχανακι ειναι και σε τι κατασταση? πρεπει να κανεις δοκιμες ο ιδιος να δεις τι σε ικανοποιει...
στο δικο μου εχω μηκος αλυσιδας 98 και μπροστα-πισω 16-36. Καλη πορεια,''απλωνει'' ωραια, χανω καπως σε ανηφοριες...
Αν ζουσα Σαντορινη θα εβαζα μπροστα 15 γραναζι...
ενα glx ειναι, ειναι σε καλη κατασταση το μοτερακι του.τωρα εχει 14-39
στην ευθεια με ευνοικο τυφωνα παει 80 αλλα μολις πιασει ανηφοριτσα εινα λες και με σπρωχνουν προς τα πισω
εχει 4αρι σασμαν και μολις βαλω 4η σε μικρη ανηφορα τα βλεπει ολα
σαντορινη δεν μενω αλλα κανω γυρω στα 60χλμ καθε μερα πιο πολυ σε ανοιχτους δρομους και λιγο μες την κινηση
Τελευταία τροποποίηση από alex k8; 22/09/2014 στις 09:41.
Ναι καταλαβα τι λες...
δλδ με το 13-39 δε γινεται δουλεια? το εχεις δοκιμασει? ειναι πολυ κοντο? Ισως γεμιζει την τεταρτη σε ανηφοριτσες καλυτερα, να τα κραταει τα χλμ, οσα ειναι αυτα...
Καποιος με glx θα ξερει καλυτερα, εγω εχω c50.
Oμως θα ξεκινουσα πρωτα να πειραματιζομαι με το μπροστα γραναζακι που ειναι και πιο ευκολο να αλλαξεις και ισως να μη χρειαστει να κοψεις-ραψεις αλυσιδα...
θα βαλω ενα 13αρι μπροστα να δω τι θα κανει
Όμως δεν θα υπάρχει πρόβλημα που το 39 είναι ακέραιο παλλαπλάσιο του 13;![]()
μπορεις bruno να μας εξηγησεις τι νουμερα ειναι αυτα? το μονο που καταλαβαινω ειναι αριθμος δοντιων μπροστα ροδας και πισω ροδας.ποιον αριθμο πρεπει να πλησιασουμε για να εχουμε τη καλυτερη αποδοση?
Τελευταία τροποποίηση από bruno; 23/09/2014 στις 15:59.
τελικα δοκιμασα 13αρι μπροστα και κοντινε παρα πολυ.ξανα εβαλα το 14.οταν αλλαξω αλυσιδα θα δοκιμασω ενα 40 πισω και βλεπουμε