Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 66

Θέμα: ΔΙΑΡΡΟΗ ΛΑΔΙΟΥ ΧΤ 600 (το ξερουν οι γυναικες σας ρε..??)

  1. #31
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaggeliskiki Προβολή μηνύματος
    Αν καποτε ταξιδεψετε προς στην Εδεσσα θα ηθελα ευχαριστως να τα λεγαμε κ απο κοντα!
    Το αποφευγουμε γιατί κυκλοφορούν εκει κατι "περίεργοι" και αμα μας παρει κανενα ματι την κατσαμε την βαρκα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Το αποφευγουμε γιατί κυκλοφορούν εκει κατι "περίεργοι" και αμα μας παρει κανενα ματι την κατσαμε την βαρκα...
    Παντου υπαρχουν φιλε μου OldMan κ περιεργοι αλλα κ σωστοι ανθρωποι,εμεις το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να προσπερναμε τους περιεργους κ να μενουμε με τους σωστους ανθρωπους!

  3. #33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaggeliskiki Προβολή μηνύματος
    Παντου υπαρχουν φιλε μου OldMan κ περιεργοι αλλα κ σωστοι ανθρωποι,εμεις το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να προσπερναμε τους περιεργους κ να μενουμε με τους σωστους ανθρωπους!
    Σου το έγραψα και παραπάνω, είσαι στο σωστό μέρος.

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Τελικα αυτο που καταλαβαινω ειναι πως μετα απο 3χρονια που πουλησα την τελευταια μου μηχανη κ ξανααποκτησα τωρα το ΧΤ η καθε μηχανη εχει κ τις ιδιαιτεροτητες της κ πως πολλα μικροπροβληματα μπορεις να τα ξεπερνας περνοντας συμβουλες απο παλιοτερους ιδιοκτητες τις ιδιας μηχανης!
    Τα συνεργεια τις περισσοτερες φορες κοιτανε να βγαλουν μονο χρηματα απο σενα ανεξαρτητα με το αν θα σου λυσουν το προβλημα η οχι!

  5. #35
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaggeliskiki Προβολή μηνύματος
    Τελικα αυτο που καταλαβαινω ειναι πως μετα απο 3χρονια που πουλησα την τελευταια μου μηχανη κ ξανααποκτησα τωρα το ΧΤ η καθε μηχανη εχει κ τις ιδιαιτεροτητες της κ πως πολλα μικροπροβληματα μπορεις να τα ξεπερνας περνοντας συμβουλες απο παλιοτερους ιδιοκτητες τις ιδιας μηχανης!
    Τα συνεργεια τις περισσοτερες φορες κοιτανε να βγαλουν μονο χρηματα απο σενα ανεξαρτητα με το αν θα σου λυσουν το προβλημα η οχι!
    Κάποιες φορές τα χαλάνε κιόλας κι είναι κρίμα να χαλάσει ένα αλεξίσφαιρο μοτέρ από τον κάθε άσχετο που την είδε μάστορας.

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Κάποιες φορές τα χαλάνε κιόλας κι είναι κρίμα να χαλάσει ένα αλεξίσφαιρο μοτέρ από τον κάθε άσχετο που την είδε μάστορας.
    Εχεις απολυτο δικιο φιλε μου notako με αποτελεσμα αντι να μεγαλωσεις την διαρκεια ζωης ενος κινητηρα με τα καλα λαδακια κ γενικα με την προσοχη του κινητηρα σου σε οποιοδηποτε μικροπροβλημα σου παρουσιαστει πηγαινεις σε καποιους ασχετους κ εκει ξεκιναν πλεον τα μεγαλα προβληματα απο την αμαθεια τους!
    Συμπερασμα
    Γ'αυτο υπαρχουν τετοια χρησιμα site οπως το moto να παιρνεις κ να ανταλαζεις καποιες χρησιμες συμβουλες που θα σε βοηθησουν πολυ κ θα ακομα θα φανουν πολυτιμες κ σε καποιους αλλους!

  7. #37
    Αργότερα, όταν κάνεις τις βόλτες σου και μάθεις καλύτερα το μηχανάκι, θα σου δείξω πως να γρασσάρεις το μοχλικό της ανάρτησης, τα ρουλεμάν του λαιμού και τους άξονες των τροχών. Πως να κάνεις αλλαγή υγρών φρένων και εξαέρωση και άλλα πολλά. Θα το έχεις το ΧΤάκι βυζανιάρικο από τη πολλή φροντίδα.
    Για αρχή όταν αλλάξεις λάδια θα κάνεις και εξαέρωση (για να φύγει ο αέρας από το κύκλωμα) ξεβιδώνοντας το βιδάκι που είναι πάνω στο καπάκι του φίλτρου λαδιού, με τον κινητήρα σε λειτουργία. Ξεβιδώνεις δυο-τρεις στροφές μέχρι να βγάλει λαδάκι και το ξανασφίγγεις (ελαφρά έτσι. Άλλαξε και το μπουζάκι (μισή στροφή με το μπουζόκλειδο από τέρμα βιδωμένο με το χέρι) και καλού-κακού άλλαξε και το φίλτρο αέρα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Στα 3000 χιλιόμετρα άλλαζε τα λαδάκια σου με φρέσκα και πάντα με καινούριο φίλτρο λαδιού -στοιχίζει ελάχιστα μπροστά στη μακροζωία του κινητήρα.
    Δεν πιστεύω να ξέχασα κάτι αλλά και να ξέχασα εδώ είμαστε. Κρανάκι πάντα και πολλή προσοχή στους δρόμους.

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Eισαι ωραιος ρε notako!
    Θα τα ξαναπουμε συντομα,καλες βολτες με τα εργαλεια σου!

  9. #39
    Εις το επανιδείν Βαγγέλη.

  10. #40
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ....!!!

    Τα Τεχνικά βρήκαν την θέση που τους αξιζε....



    Υ.Γ.
    Κορίτσια, δεν πετιεστε μεχρι τα Μοντελα για κοινωνική δικτύωση και σαχλαμαριτσούλες..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #41
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ....!!!

    Τα Τεχνικά βρήκαν την θέση που τους αξιζε....



    Υ.Γ.
    Κορίτσια, δεν πετιεστε μεχρι τα Μοντελα για κοινωνική δικτύωση και σαχλαμαριτσούλες..??

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101

    ΔΙΑΡΡΟΗ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΟ ΧΤ 600

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Τελικα μετα απο αρκετες ημερες μπορω να πω με σιγουρια πως η διαρροη ηταν απο την ταπα υπερχηλησης λαδιου,εβγαλα κατω απο το σωληνακι την μικρη ταπα που εχει κ εβγαλε λαδι κ τωρα πλεον το μερος εχει στεγνωσει εντελως κ δεν υπαρχει ιχνος λαδιου!
    Θα ηθελα να ρωτησω αυτο το λαδι δικαιολογειται να υπαρχει μετα απο το μεγαλο ταξιδι που εκανα,ειναι φυσιολογικο επειδη το δουλεψα αρκετη ωρα στα ορια του να ξερναει τα λαδια απο εκει?
    Τωρα πλεον αλλαξα λαδακια κ εκανα την εξαερωση με δυσκολια γιατι ξεβιδωσα την βιδα απο το καπακι τουφιλτρου λαδιου εβαλα μπροστα ομως λαδι δεν εβγαινε κ ετσι ξεβιδωσα ακομα περισσοτερο με αποτελεσμα να πεταχτει η βιδα κ να αρχισει να πεταει λαδι κ ετσι εσβησα αμεσως την μηχανη κ αναρωτιεμαι μηπως δεν επρεπε να εχω την μηχανη στο πλαινο σταν ισως επρεπε να την κραταω ορθια?

  13. #43
    Το βιδάκι εξαέρωσης το ξεβιδώνεις 1-2 στροφές και με τον κινητήρα σε λειτουργία περιμένεις, σε μερικά λεπτά θα αρχίσει να δακρύζει και την ξανασφίγγεις ελεφρώς για να μην χαλάσεις το σπείρωμα.
    Όσο για το σωληνάκι υπερχείλισης, ναι σε οριακή λειτουργία μπορεί να ξεράσει λίγο λάδι από εκεί, no problem.
    Για την μακροζωία του μοτέρ πάντως, να αποφεύγεις την παρατεταμένη λειτουργία στα κόκκινα.

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Πειραζει που εχει μονο 1 λιτρο μεσα στον κινητηρα?μηπως το δουλεμα στο ρελαντι με μονο με 1 λιτρο του κανει ζημια (απλος ρωταω χωρις να ξερω)?
    Οταν το πρωτοπηρα κ εφυγα βγηκα στην εθνικη οδο κ εκει το δουλεψα σε τελικες ποτε ομως στα κοκκινα, το ξερω οτι οταν το δουλευεις στα κοκκινα μειωνεται η ζωη του κινητηρα!
    Επισης θα ηθελα να ρωτησω στον σιγαστηρα τις εξατμησης ο προηγουμενος ιδιοκτητης εχει κανει διπλα απο την αλενοβιδα 4 μικρες τρυπουλες μου ειπε για λιγο περισσοτερο θορυβο,μηπως ξερεις που θα μπορουσα να βρω κανενα μετ/νο?καινουργιο εχει στα 55ευρω

  15. #45
    1 λίτρο βάζεις στην αρχή, δουλεύει λίγο ο κινητήρας και προσθέτεις το υπόλοιπο.
    Εξαέρωση κάνεις όταν έχεις βάλει όλο το λάδι στον κινητήρα.
    Μεταχειρισμένο σιγαστήρα θα βρεις στο car.gr.

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. παιζει το τιμονι σε ΧΤ 600 μετα τα 120χλμ. !Βοηθεια!
    από vaspiou στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2007, 13:11
  2. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2007, 14:46
  3. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2005, 10:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF