ok, 1700...still a big difference...
αντιλαμβανεσαι φανταζομαι οτι θεωρεις σωστο και καλο τον σκελετο του 650L για μοταρντ, το οποιο ειναι εντελως ακυρο γιατι τα μοταρντ σηκωνουν χλμ και με αυτα τα χλμ πρεπει να στριψεις καποια στιγμη...
αλλο το τι ανακοινωνουν τα εργοστασια και αλλο ποσο πραγματικα ειναι τα μηχανακια...
εγω το xr μου δεν το εχω μετρησει, αλλα το υπολογιζω περιπου στα 160 πληρες υγρων και του εχω κανει και τρελη διαιτα με ολα αυτα που εχω αφαιρεσει απο πανω...
anyway, για να μην μακρυγορουμε θα σου πω εντελως φιλικα τα εξης:
εγω το XT (το 660 ετσι) το θεωρω αρκετα ολοκληρωμενο μηχανακι...μπορει να μην εχει την μοτερουκλα αλλα ειναι αξιοπρεπες...μπορει να μην εχει τις αναρτησαρες αλλα με αλλα ελατηρια και λαδια, θα σου κανει τα κεφια, μπορει να μην εχει τις φρενουκλες αλλα αν θες να φρεναρεις οριακα θα το κανεις...αλλωστε δεν θα το πηγαινεις καθε μερα πιστα...αλλα και παλι παιζει πιο ψηλα στα λεφτα απ'οτι εχεις εσυ σαν μπατζετ...ειναι ομως ενα σουπερ αξιοπιστο δυνατο, συγχρονο μηχανακι...
αν θες να "μπλεξεις" με 650L ή FMX δικαιωμα σου αλλα ακομα και με φτιαξιμο θα εισαι οριακα πανω απο το ΧΤ και θα σου'χει κοστισει σιγουρα περισσοτερα απ'το να επαιρνες ενα 660 και να του εβαζες ολοσωμη προγραμμα και φιλτρο...
αν θες μπορεις να μπλεξεις και με
duke II που τα δινουν σχετικα φτηνα για το μοτερ και τα περιφερειακα τους αλλα δεν ξερω τι παιζει απο αξιοπιστια (μπλε, γκρι, πορτοκαλι κεφαλες και κασταναδες μαστορες που δεν ηξεραν ουτε λαδια ν'αλλαξουν)...
η αλλη λυση ακουει στο ονομα husqvarna 610, το οποιο και δυνατο ειναι καi δινεται περιπου οσο τα ΧΤ...αλλα εβγαζε κατι θεματακια σε κιβωτιο/συμπλεκτη...
οπως εχεις καταλαβει για να παρεις κατι σχετικα καλο και συγχρονο πρεπει να πας πανω απο τα 1500...με ενα 2,5αρι-3αρι πλεον παιρνεις καλο μοταρντακι...τα οποια δεν τα θεωρω υπερβολικα λεφτα γι'αυτα που προσφερει...
το θεμα ειναι να τα διαθεσεις πουλωντας το cbr μονο...χωρις να χρειαστει να βαλεις...