Σελίδα 6 από 11 ΠρώτοΠρώτο 1234567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 163

Θέμα: AFRICA XRV 650!

  1. #76
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    προσεξε κανεις οτι εκεινο το ερημικο εχει 17αρα με χωματινο μπροστα?

  2. #77
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    19αρα απο freewind ειναι

  3. #78
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    19αρα απο freewind ειναι
    Πολύ σωστά,δίνει και τον μαμίσιο 21.

  4. #79
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    19αρα απο freewind ειναι
    ω 19αρα? με μπερδεψε. ειχε 19 το freewind ε?

  5. #80
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    ω 19αρα? με μπερδεψε. ειχε 19 το freewind ε?
    Εγώ να δείς πόσο μπερδεμένος είμαι

  6. #81
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από milvas Προβολή μηνύματος
    Για πές για πές?
    Ειχα Africa ( to 750) και KLE 500 του 2003.

    Το KLE πιο μανιτζέβελο, πιο ελαφρύ, πάει παντού, δεν σπάει αλλά θέλει 2-3 πραμματακια. ( σέλα, φρένα, ανορθωτή).
    Το Αφρικα πιο touring, απολαυστικό μοτέρ, υπέροχο στη χαλαρή βόλτα αλλά βαρύ σχετκά με το KLE.

    Και τα δύο μηχανάκια τα έβαλα σε κάθε πιθανό τερέν ( με το Africa ειχα τρέξει σε ένα εντουράδικο trail ride το 2000 αν θυμάμαι καλά στη Πάρνηθα) και το KLE αρκετό χώμα , μέχρι και σκάλες ανεβοκατεβαινα.
    Το KLE λόγω μπορστινού 21" δεν χαμπαριάζει τίποτα αρκεί να έχει γκάζι. Η ροπή του Africa αποζημιώνει και σε φτιάχνει άσχημα. Βεβαια το μπροστινό τους ειναι πολύ μαλακό και οριοθετεί αρκετά τη χρήση.

    Supertenere ειχα οδηγήσει κανα δυο φορές και πέρα απο τη χειρότερη ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τα άλλα δύο το μοτέρ του ήταν πραγματικό διαμάντι. Και το υπόλοιπο μηχανακι φτιαγμένο για αυτο το μοτέρ. Πολύ ωραίο σαν σύνολο και πολύ γκαζερό, με μεγαλες ΜΩΤ σε ταξίδια.

    Αν είχα να διαλέξω ανάμεσα σε KLE και ΑΤ 650 θα έπαιρνα KLE αν επικρατούσε η λογική και ΑΤ για να γουστάρω. Βεβαια ειναι παλιά μηχανάκια και πρεπει να υπολογίζεις και κανα 1000κο το λιγότερο για να το φέρεις στα μέτρα σου ή επειδή πιθανόν να χρειάζεται ανακατασκευή.

    Επίσης η ρημάδα η φλάντζα του KLE στο καπάκι όταν χρειαστείς βαλβίδες ειναι πανάκριβη....
    Run, rabbit run


  7. #82
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Super tenere 750
    Με μικροβελτιωσεις-προσθηκες είναι αλλού

  8. #83
    Επειδή είχα και γω Super, τι μπορεί να κάνει για αυτό το απαράδεκτο πλαίσιο που έχει;
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  9. #84
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Το πλαίσιο δεν με προβλημάτισε
    Αναρτήσεις φρένα και δύναμη

  10. #85
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.574
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MISKIN Προβολή μηνύματος
    Επειδή είχα και γω Super, τι μπορεί να κάνει για αυτό το απαράδεκτο πλαίσιο που έχει;
    Για πες
    Δεν εχω οδηγησει ποτε 750 αλλά το πλαισιο φαινεται αναιμικό σε σχεση με την δυναμη και το βαρος που εχει.Σε τεστ εποχης διαβαζα ότι αλλου εστριβε το μπροστινό αλλου πηγαινε το πισω μερος.
    Στο εξωτερικο εχω δει να βαζουν γεφυρες στο πλαισιο και να το κανουν χωροδικτωμα πχ http://img545.imageshack.us/img545/8436/0018kr.jpg
    RIDE MORE TALK LESS

  11. #86
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Ντάξει τη μ@μήσ@με τελείως τώρα:rotflmao:,θα πάρω τα φρύδια μου στο τέλος.Το 660 tenere το έχω καβαλήσει,μάλιστα είχα δώσει για επέκταση διπλώματος με 1 τέτοιο.Το super tenere όχι,πωλούνται 2 δίπλα μου μάλιστα http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5527286/ ,http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5517913/ .Θα καταλήξω σε αυτό που θα είναι στην καλύτερη γενική κατάσταση και στην καλύτερη τιμή(AFRICA 650/750,KLE 500,TENERE 660/750,DRBIG 800),άλλωστε μπήκε και επίσημα ο χειμώνας στην Κρήτη και αναγκαστικά κυκλοφορώ με το σπιρτόκουτο.Αυτά!

  12. #87
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ktmakis Προβολή μηνύματος
    Ειχα Africa ( to 750) και KLE 500 του 2003.

    Το KLE πιο μανιτζέβελο, πιο ελαφρύ, πάει παντού, δεν σπάει αλλά θέλει 2-3 πραμματακια. ( σέλα, φρένα, ανορθωτή).
    Το Αφρικα πιο touring, απολαυστικό μοτέρ, υπέροχο στη χαλαρή βόλτα αλλά βαρύ σχετκά με το KLE.

    Και τα δύο μηχανάκια τα έβαλα σε κάθε πιθανό τερέν ( με το Africa ειχα τρέξει σε ένα εντουράδικο trail ride το 2000 αν θυμάμαι καλά στη Πάρνηθα) και το KLE αρκετό χώμα , μέχρι και σκάλες ανεβοκατεβαινα.
    Το KLE λόγω μπορστινού 21" δεν χαμπαριάζει τίποτα αρκεί να έχει γκάζι. Η ροπή του Africa αποζημιώνει και σε φτιάχνει άσχημα. Βεβαια το μπροστινό τους ειναι πολύ μαλακό και οριοθετεί αρκετά τη χρήση.

    Supertenere ειχα οδηγήσει κανα δυο φορές και πέρα απο τη χειρότερη ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τα άλλα δύο το μοτέρ του ήταν πραγματικό διαμάντι. Και το υπόλοιπο μηχανακι φτιαγμένο για αυτο το μοτέρ. Πολύ ωραίο σαν σύνολο και πολύ γκαζερό, με μεγαλες ΜΩΤ σε ταξίδια.

    Αν είχα να διαλέξω ανάμεσα σε KLE και ΑΤ 650 θα έπαιρνα KLE αν επικρατούσε η λογική και ΑΤ για να γουστάρω. Βεβαια ειναι παλιά μηχανάκια και πρεπει να υπολογίζεις και κανα 1000κο το λιγότερο για να το φέρεις στα μέτρα σου ή επειδή πιθανόν να χρειάζεται ανακατασκευή.

    Επίσης η ρημάδα η φλάντζα του KLE στο καπάκι όταν χρειαστείς βαλβίδες ειναι πανάκριβη....
    Τhanks man

  13. #88
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Πάνε δες τα 750
    Κοίτα ποιο σού κάθεται ποίο καλά και τσίμπα το
    Στην τελική παπί παίρνεις με τόσα
    Το μαύρο δείχνει ποίο άγριο
    Το άλλο ποίο φρέσκο
    Μόνο σε ανορθωτη πόναγε
    Έχω άκρη -αχρείαστη να είναι και είναι φθηνοί -
    Οι ελαστικοτητες τού πλαισίου βοηθάνε στο χώμα, δεν είναι δα και μαστίχα
    Μπροστινό γέφυρα πάνω απ το φτερό
    Σωληνακια ηψηλης μπρος πίσω,και ένα ποίο μαλακό τακακι πίσω για να αλλάξει η αίσθηση
    Εγώ φόραγα hyper pro ολόκληρο αμορτισέρ πίσω,και ελατήρια techno flex
    Δεν μου περισσεύουν να το έπαιρνα εγώ, απ όλα τα Μοτο πού είχα γι αυτό λυπηθηκα
    Με cross plane στροφαλο έχει γαμώ τούς ήχους
    Σαν κατεμακιας δεν θα σε ζορισει το ύψος αλλά ίσως η έλλειψη δύναμης
    Μπες στο προφίλ μού εδώ στο μότο
    Και δες πού το ανέβασα -κορυφή Καϊμακτσαλάν 2450+μ
    Ανταλλακτικά υπάρχουν τα πάντα
    Παρτο και μετά από κανένα χρόνο αν δεν σού κάνει στο αγοράζω εγώ

  14. #89
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Πάνε δες τα 750
    Κοίτα ποιο σού κάθεται ποίο καλά και τσίμπα το
    Στην τελική παπί παίρνεις με τόσα
    Το μαύρο δείχνει ποίο άγριο
    Το άλλο ποίο φρέσκο
    Μόνο σε ανορθωτη πόναγε
    Έχω άκρη -αχρείαστη να είναι και είναι φθηνοί -
    Οι ελαστικοτητες τού πλαισίου βοηθάνε στο χώμα, δεν είναι δα και μαστίχα
    Μπροστινό γέφυρα πάνω απ το φτερό
    Σωληνακια ηψηλης μπρος πίσω,και ένα ποίο μαλακό τακακι πίσω για να αλλάξει η αίσθηση
    Εγώ φόραγα hyper pro ολόκληρο αμορτισέρ πίσω,και ελατήρια techno flex
    Δεν μου περισσεύουν να το έπαιρνα εγώ, απ όλα τα Μοτο πού είχα γι αυτό λυπηθηκα
    Με cross plane στροφαλο έχει γαμώ τούς ήχους
    Σαν κατεμακιας δεν θα σε ζορισει το ύψος αλλά ίσως η έλλειψη δύναμης
    Μπες στο προφίλ μού εδώ στο μότο
    Και δες πού το ανέβασα -κορυφή Καϊμακτσαλάν 2450+μ
    Ανταλλακτικά υπάρχουν τα πάντα
    Παρτο και μετά από κανένα χρόνο αν δεν σού κάνει στο αγοράζω εγώ
    Σε ευχαριστώ Δημήτρη,θα πάρω τηλ. και θα πεταχτώ να τα δώ.Το μαύρο είναι πιο "καινούργιο",η φωτό του λευκού είναι απο net,τι κατανλαωση στο περίπου είχαν τα supertenere?
    Μετά που θα βρώ λεφτά για το 990 R θα στο κάνω δώρο να θυμάσαι τον Κρητικό φίλο σου

  15. #90
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Για να ειμαι ειλικρινής τα χρόνια πού το είχα δεν με ενδιέφερε η κατανάλωση
    Αλλά θυμάμαι το εξής αυτονομία 270+ χλμ πριν την ρεζέρβα
    Το 2004 που το πήρα από Αθήνα-κεντρο -γέμισα και χτύπησε ρεζέρβα λίγο πριν τον αλμυρό Βόλου τότε πριν τα έργα-συραγγες κλπ η απόσταση ήταν μεγαλύτερη από σήμερα - ξαναγεμισα αλμυρό και ανέβηκα ΕΔΕΣΣΑ
    Η απόσταση Αλμυρός- Έδεσσα είναι τώρα 280+ τότε πριν τα εργα ήταν περισσότερα τα χλμ
    Με μέση ταχύτητα 140/180
    Και λίγα τελικιασματα έκαψα δύο ρεζερβουάρ
    Κάνε την διαίρεση
    Υπ όψιν τον Απρίλιο που κατέβηκα Αθήνα να πάρω το καινούργιο στρώμα έκαψε το ίδιο δύο τεποζιτα για 545 χλμ
    Αμυγδαλεζα-αλμυρος/ανεφιδιασμος και μάσα -Έδεσσα
    Παρτο
    Το πολύ πολύ το καλοκαίρι πού έχω σκοπό να έρθω στο νησί
    Να γυρίσω Καβάλα με ΧΤΖ 750 ...

Παρόμοια θέματα

  1. XRV 650 - 17 eton
    από Aikidimi στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2005, 14:24
  2. Bibleio geia XRV 650
    από Aikidimi στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2005, 15:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF