η αληθεια ειναι πως δεν το εχω οδηγησει αλλα εχω κανει πολλες βολτες με το καινουργιο μουλτι που και αυτο απο οτι λενε εντυπωσιαζει με τις επιδοσεις του και να πω την αληθεια δεν εντυπωσιαστηκα...απλα προτιμω το κτμ λογο του λιγοτερου απολυτου χαρακτηρα σε σχεση με το ντουκατι...κοιτα,δεν ξερω αν εχεις οδηγσει το κ1300 gt αλλα με 0-200 κατω απο 10 sec και τελικη γυρω στα 260 καπακα δεν το λες σιγουρα...για να σε προλαβω δεν συγκρινω ταχυτητα μεσα στη στροφη και ποσο βαθεια μπορεις να στριψεις αλλα καθαρα επιδοσεις...
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
μου θυμιζει λιγο αυτοκινητιστικη λογικη,ενα μοντελο σε πολλες κυβισμους να διαλλεξεις...δεν με ενοχλει καθολου...
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
αααα...οκ...καπακας εκ του κ...σωστο...απλα φανηκε κατι σαν ταφος ενα πραγμα.
ψαχνομουν για ενα τεστ αλλα εδω στο νησι δεν ηταν ευκολο και οταν αρχισα να κανονιζω να ανεβω αθηνα για μια βολτα αρχισαν τα οργανα για το μεγαλο και το ανεβαλα!
οταν ερθει στη χωρα μας το 1290 πρωτα φυσικα θα επιδιωξω μια μεγαλη βολτα πριν προχωρησω αλλα μου φαινεται αυτο που ηθελα,δηλαδη λιγο πιο ανετο για 2 απο το 1190 και λιγο παραπανω γκαζι παντα ειναι ευπροσδεκτο...
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Και κατι ακομα...
Ο Stefan Pierer, πρόεδρος της ΚΤΜ, βρέθηκε στην Ινδία για την παρουσίαση των RC200 και RC390 στην τοπική αγορά, και κατά την διάρκεια της παρουσίας του, έβγαλε ενδιαφέρουσες ειδήσεις σχετικά με το μέλλον της γκάμας της αυστριακής εταιρείας.
Αρχικά, λοιπόν, ανακοίνωσε την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου, του Adventure 1050, το οποίο θα κάνει την επίσημη πρώτη του στην EICMA τον ερχόμενο Νοέμβρη. Πρόκειται για μια πιο οικονομική έκδοση του Adventure 1190, η οποία μάλιστα στην Ινδία θα κοστίζει "φθηνότερα από τα υπόλοιπα χιλιάρια της κατηγορίας", καθώς η διαφορά του με το 1190 –πέρα από τον κυβισμό- θα είναι και σε επίπεδο εξοπλισμού. Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα θα λανσαριστεί πρώτα στις ευρωπαϊκές αγορές και δύο μήνες μετά την παρουσίασή της, θα κάνει το ντεμπούτο της και στην ινδική αγορά. Όλα τα εξαρτήματά της θα κατασκευάζονται από την ΚΤΜ στην Αυστρία και θα αποστέλλονται στο εργοστάσιο της Bajaj όπου θα γίνεται η συναρμολόγηση της μοτοσυκλέτας, εκεί που παράγονται τα μικρά Duke και RC. Απομένει μόνο να δούμε την διαφορά της τιμής του με το Adventure 1190 για να δούμε αν συντρέχει πραγματικά λόγος ύπαρξης για το καινούργιο 1050.
Η άλλη σημαντική είδηση που βγήκε από τα χείλη του κ. Pierer είναι η αντικατάσταση των μονοκύλινδρων κινητήρων της οικογένειας των 690, με νέους δικύλινδρους κινητήρες, οι οποίοι "θα ξεκινήσουν αρχικά με χωρητικότητες μεταξύ 500 και 600 κυβικών και σταδιακά θα φτάσουν τα 800 κυβικά", όπως δήλωσε ο πρόεδρος της ΚΤΜ. Ο Stefan Pierer δήλωσε επίσης πως θα μπορούσαν οι κινητήρες αυτοί να κατασκευάζονται στην Ινδία. Παράλληλα, σε μια συνέντευξή του στο ινδικό Autocar, είπε πως στο προσεχές μέλλον, εκτός από την σειρά των Duke 125-200-390 και των αντίστοιχων RC, θα παρουσιαστεί και μια σειρά on-off μοτοσυκλετών που θα "φορούν" τους μονοκύλινδρους κινητήρες, ενώ ανακοίνωσε πως θα κατασκευάσουν κι έναν κινητήρα 250 κυβικών που θα διευρύνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της αυστριακής εταιρείας, τον οποίο οι Ινδοί δημοσιογράφοι εκτιμούν πως θα είναι δικύλινδρος.
Πηγη: motomag http://www.motomag.gr/news/moto-nea-...ywood-i-eidisi
Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........
Η άλλη σημαντική είδηση που βγήκε από τα χείλη του κ. Pierer είναι η αντικατάσταση των μονοκύλινδρων κινητήρων της οικογένειας των 690, με νέους δικύλινδρους κινητήρες, οι οποίοι "θα ξεκινήσουν αρχικά με χωρητικότητες μεταξύ 500 και 600 κυβικών και σταδιακά θα φτάσουν τα 800 κυβικά"
Αυτο θα ειναι ενδιαφερων...
![]()
Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........
σιγουρα το μεγαλυτερο ρεζερβουαρ παρεχει καλυτερη καλυψη στα ποδια+την φαρδυτερη και ψηλοτερη ζελατινα+την comfort σελες σαν συνολο μιλαμε για ενα πιο ανετο μηχανακι!και τα 100 cc σιγουρα δεν κανουν τρελη διαφορα αλλα μονο που το μοτερ του δουκα ειναι πολυ πιο γεματο απο ροπη στις χαμηλομεσαιες και τα 10 παραπανω αλογακια ειναι ενα εξτρα θετικο!
επισης μεγαλη διαφορα των 2 ειναι οι semiactive αναρτησεις 1290,που τελικα με κανουν να πηγαινω προς το μεγαλο!
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
σιγουρα geez πολυ σημαντικα και ωραια νεα αυτα απο το ktm...
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Δεν το επισυμαινω απο αεροδυναμικης αλλα απο αποψη αυτονομιας...
Σαφως και απο αποψη ροπης θα εχει διαφορα αλλα πιστεψε με σε σχεση με το 1190 ουτε που θα το καταλαβεις.
Tωρα semi-active αναρτησεις δεν κατεχω λεπτομερειες... αλλα θα σου πω τουτο: Ειμαι απο τους ανθρωπους που τα ψιψικίνια και τα κοκοκόψαρα δεν το κατεχουν και ουτε τα γουσταρουν...ουτε καν ABS δεν θελω.
Ομως οταν πηρα το 1190 τα δοκιμασα (και τα δοκιμαζω ακομα) και μπορω να πω οτι δεν με εχουν ενοχλησει. Τα μαθαινω και με μαθαινουν με πρωτο και καλυτερο το απιστευτο RAIN MODE.
Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........
βρε το καταλαβα πως εσυ το ειπες απο αποψη αυτονομιας αλλα εγω του εδωσα και αλλη χρησιμοτητα που στο φιναλε ειναι κατι που με ενδιαφερει.επειδη προερχομαι απο touring μηχανακι η ανεση ειναι απο τις προτεραιοτητες μου!
οσον αφορα το ψιψιψινια γενικα μου αρεσουν και τα γουσταρω γιατι και μου κανουν τη ζωη πιο ανετη και πιο ασφαλη!αρκει να μην τρεχω συνεχεια στα συνεργεια...
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!