Το 950 ξεχασες
Το 950 ξεχασες
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
βασικά σβήνεις το 990 γιατί είναι πλέον εκτός εποχής.
βγάζεις αυτό που ζητάει η κρίση και η περιπετειώδης αγορά, ένα ελαφρύ -180 κιλά μάξιμουμ με μπάρες/ποδιές/κλπ- χωματερό μηχανάκι που ΜΠΟΡΕΙΣ να το κάνεις, είτε με έναν είτε με δύο κυλίνδρους.
κρατάς το 1190/1290 για τους πουλ μουρ και για όσους το θέλουν πραγματικά για ταξίδια αντί να πάρουν μεγάλο στριτ.
η γκάμα σου είναι μιάαααα χαράααααα.
Όλα θα τα πουλήσουνε κι εμείς θα τα αγοράσουμε, όπως πάντα.
Παντως αν συνδιασετε το παραπανω, με την εξαγορα της husqvarna και την συνενοση με την husaberg, βγαζοντας στην αγορα κιτρινομπλε ktm με μοχλικο, μια χαρα κολλαει η αυτοκινηταδικη λογικη.
Κατι σαν το group wolkswagen...
Απλα η ktm κοιταει να γινει ο νο1 ευρωπαιος κατασκευαστης μοτοσυκλετων...
Γιαυτο εχει δικιο μια ψυχη εδω μεσα που λεει "ηρεμα παιδια, η περιπετεια πεθανε"
και η μεγαλυτερη μαλακια ξερεις ποια ειναι?οτι οι κωλοαυστιακοι σε οποια κατηγορια μπαινουν κανουν πολυ καλα μηχανακια...
αλλα φαντασου ενα sport touring με το μοτερ του δουκα χωρις τις μικρες παρεμβασεις ηρεμιας του adventure...με cornering abs και ημιενεργητικες αναρτησεις...ενδιαφερον ακουγεται παντως...
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Θες ενα σπορτ τουρινγκ πυραυλο;
Τερενς..... Τερενς.....
Που ειναι αυτο το παιδι οταν το χρειαζεσαι;
πουτσ@@@@@@@@@