Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!
αυτο που αλλαζει ο Μανωλιος και βαζει τα ρουχα του αλλιως, ουτε εγω το καταλαβαινω...αλλα περι marketing και πωλησεων δεν μπορω να εκφερω γνωμη γιατι ο κοσμος αγοραζει χαζα, χωρις ουσια και συνειδηση...
αρα ολα αυτα μπορει και να πιασουν...
οι πολλοι κυβισμοι εγω πιστεύω οτι στοχευουν σε διαφορετικες αγορες ανα τον κοσμο...
αλλα μηχανακια θελουν στην ευρωπη, αλλα στην ασια, αλλα στην αμερικη...
λεω εγω τωρα...
12.700 στην Γερμανία; Ε να μην έρθει κατά δω μεριά στα 13.000+; Και κάπως έτσι φθάνουμε στο κρίσιμο ερώτημα... έχεις τη σήμερον ημέρα 13.000 διαθέσιμα και δεν έχεις άλλα 2 να πάρεις το 1190; Νομίζω ότι δημιουργείται τρελός και μπερδεμένος εσωτερικός ανταγωνισμός, εκτός... αν το Adv Bollywood έχει και τίποτα κουτσουρέματα σε αναρτήσεις, φρένα κτλ..
δλδ κατσε ρε Σπυρακο, τι διαφορα θα εχει ενα 1190 απο ενα 1290 εκτος των 100cc??
παιρνεις ενα ιδιο μηχανακι και αλλαζουν 7 ιπποι ξερω 'γω??
μετα εχεις ενα που βγαζει 100, ενα αλλο που βγαζει 120 και ενα τριτο λιγο πιο ουαου που βγαζει 135...και ολα αυτα με το ιδιο κουστουμι...
η κ@υλα εγκειται και στην εμφανιση και την αισθηση εκτος των τεχνικων χαρακτηριστικων...
δεν ξερω αν θα συμφωνησω με αυτο που ειπωθηκε και πιο πανω...οτι ειναι δλδ καθαρα αυτοκινηταδικη λογικη...
εγω νομιζω οτι πανε να το κανουν οπως με τα ss...gsxr1000, gsxr750, gsxr600...
αλλα εκει, ΕΧΟΥΝ νοημα τα κυβικα και η αλλαγη μοντελου καθε 2 χρονια καθ'οτι θεωρουνται οι τεχνολογικες ναυαρχιδες των εταιρειων...
και τελος ο καταναλωτης που θα επιλεξει το gsxr750 και οχι το 600 ή το 1000 συνηθως ξερει γιατι θα το κανει...
αυτος που θα παρει το 1190 και οχι το 1050 ή το 1290 θα εχει συνειδηση του τι θελει και ποιο μοντελο θα του το προσφερει?
Το μόνο νόημα στα κυβικά των SS είναι οι κατηγοριες στους αγώνες. Το μόνο νόημα στις ανα διετία ανανεωσεις ήταν η προσπάθεια για την κατάκτηση του πρωταθληματος.
μπορει, αλλα ακομα και για εναν χομπιστα ειναι αλλο πραγμα τα 105-110 τροχο των 600cc, αλλο τα 135 του 750 και αλλο τα 160 του 1000...
δεν λεω οτι τα 600 πανε αργα στην πιστα...αλλα ο τροπος που αποδιδουν ειναι εντελως διαφορετικος...
σε ενα adventure (και καλα) μηχανακι τι ακριβως θα προσφερουν οι 3 εκδοσεις κυβικων...και μαλιστα τοσο κοντινες μεταξυ τους?
αναλογως...
αν μιλαμε για την αγορα της Ελλαδας ολοι θα κανουν το σκατο τους παξιμαδι για να παρουν το μεγαλο...
οπως ακριβως ενεργουν και στα ss...σπανια κυκλοφορουν οι μικρες εκδοσεις, ακομα και εντελως ασχετος να ειναι ο αλλος, παει για το μεγαλο...ολα τ'αλλα του φαινονται ημιμετρα...
εκτος αν εχουν μεγαλη οικονομικη διαφορα...της ταξεως >4-5χιλ€, οποτε μαλλον θα δουμε και 1050 στον δρομο και το 1190 θα το φαει η μαρμαγκα οπως εφαγε το gsxr 750...
Εδω που τα λεμε και για τα 16000+ του 1190 παλι το σκατο παξιμαδι θα γινει...οποτε τα 1000-2000 παραπανω για το καινουργιο και πιο μεγαλο μαλλον ειναι σχετικα μικρο το κακο...αλλα λογικα το 1190 θα πεσει λιγο...μια μικρη προβλεψη,το 1050 θα παιξει λιγο πανω απο τα 12000,το 1190 καπου στα 15000 και 1290 στα 17000+...
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Κάνα 700άρι-850άρι δικύλινδρο(real on-off)να βγάλουν οι μ@@@λ@@@κες να σαρώσουν στην αγορά,αλλά πότε?
Να πάρουμε καιμείς κάνα δανειάκι![]()