πάντως επειδή κι εγώ σκεφτόμουν πάνω-κάτω κάτι τέτοιο είχα καταλήξει στις εξής δύο άσχετες μεταξύ τους επιλογές:
BMW F650GS και H***A CBF 600S.
Το μόνο κοινό μεταξύ τους είναι το ABS.
Το versys είναι πολύ οικονομικό μανιτζέβελο και το βρίσκεις πολύ φθηνά (δεν έχει μεταπώληση).
Στην πόλη είναι ιδανικό, ελαφρύ, χαμηλόροπο, λεπτοκαμωμένο. Ο δικύλινδρος σε σειρά δουλεύει σαν ηλεκτρικός χωρίς να χάνει στα ψηλά.
Στο ορεινό στροφιλικι είναι στο στοιχείο του.
Σε ταξίδι εντός συνόρων (και όχι μόνο), δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Η ιπποδύναμη και οι χώροι για 2 μαζί με αποσκευές αρκούν. Δεν είναι stroma σε αυτόν τον τομέα αλλά η διαφορά που έχουν δεν δικαιολογεί να οδηγείς ολόκληρο τανκερ μέσα στην πόλη.
Σε θέμα οικονομίας καυσίμου μόνο τα καινούρια χοντα του τη βγαίνουν.
Μόνο με την πίσω ανάρτηση ξέρω ότι είχε ένα θέμα. Για παραπάνω ρώτα και το Βασίλη (Q).
Sent from me using a computer.
οταν βαζεις στην ιδια προταση την πολη, τις χαλαρες βολτες και τα πολλα τουριστικα χλμ, ουσιαστικα ψαχνεις για ενα commuter που να εχει την δυνατοτητα να ταξιδευει ξεκουραστα, ανετα και οικονομικα...
αναλογως budget παιζουν πολλα σεναρια...απο παλια (9-10 χρονων) εως πολυ παλια μηχανακια και απο καινουργια (2ετιας-3ετιας) μεχρι πολυ καινουργια...
επισης αναλογως ποσο συχνα θα ειναι τα ταξιδια σου, θα κινηθεις σε ενα on-off ή σε ενα street...
αντιστροφως απ'οτι το εχουν οι περισσοτεροι στο μυαλο τους, εγω θα προτιμουσα ενα street με μασκακι αν εκανα περισσοτερα ταξιδια και αντιστοιχα ενα on-off αν τα ταξιδια μου ηταν πιο ελλατωμενα...και αυτο λογω της θεσης οδηγησης που στα on-off κουραζει περισσοτερο το πολυωρο καθησιο ενω στο street καθεσαι ελαφρως πιο σκυφτα, και αρα πιο ξεκουραστα...
το on-off επιπλεον θα σε βοηθησει περισσοτερο στην πολη με τα πεζοδρομια και τις λακουβες απ'οτι ενα cbf500 ή ενα gsr ξερω 'γω...
αρα εχουμε και λεμε:
πολη 80% + ταξιδια20%: v-strom, versys, bmwf800gs, bmw650gs, TA, κλπ
πολη 50% + ταξιδια 50%: gsr600, cbf500, cb1, cb400sf, er6, mt07, κλπ
τα περι οικονομιας σε καυσιμο ειναι πολυ σχετικα...
οσο το πας θα σου καιει...αν οδηγας στην ροπη του και σχετικα μετρημενα θα σου καψουν απο 4 εως και 6 λιτρα στα 100...δεν ειναι τραγικες οι διαφορες τους για να το πηγαινεις με την υποδιαστολη..π.χ. αυτο που καιει 5,6 ή το αλλο που καιει 6,4...
αμα στείλω κανένα συστημένο στον χασσαν να σε περιμένει με τα λάδια του , θα φταίω?
και θυμίζοντάς μου αυτό το χαρακτηριστικό, θα αποκλείσω ολα τα onof, καθώς προτεραιότητα στο θέμα ταξιδιού, με βάση το τι κάνω συνήθως, είναι η παραμονή επάνω στην σελα για πάνω απο 5 με 6 ώρες, οπότε?
για πείτε καταναλώσεις, αυτονομία και βάρος για οσα ξερετε εαν ξερετε
Πάντως και το φέιζερ600 μοντ99 που έχω καίει λίγο 5-5,5λτ/100 (μέχρι και 16λτ για 200 μίλια=320χλμ έχω δει...), φτηνό στην αγορά και την συντήρηση, ικανό στα ταξίδια, ίσως λίγο αναιμικό στην πόλη εξαιτίας του τετρακίλινδρου...
Τέλος ελαφρύ για 600άρι και σε σχέση με τον ανταγωνισμό (πχ σουζούκι μπάντιτ).
υ.γ. Γίνετε και γρηγορούτσικο αν γουστάρεις αλλά θα κάψει και το κατιτίς του
μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια