Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 77

Θέμα: Καραμπόλα στην Εγνατία οδό.

  1. #31
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Υπάρχει και το κλαπέτο.... (μηχανόφρενο) για μέχρι κάποιας ηλικίας οχήματα...
    που αν μη τι αλλο σε 22 χλμ θα ειχε σταματησει και αμαξοστοιχια.
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  2. #32
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Υπάρχει και το κλαπέτο.... (μηχανόφρενο) για μέχρι κάποιας ηλικίας οχήματα...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bradipous Προβολή μηνύματος
    που αν μη τι αλλο σε 22 χλμ θα ειχε σταματησει και αμαξοστοιχια.
    Δε σταματάει με κλαπέτο τέτοιο όχημα με τόσο φορτίο που να το πατάς μέχρι να πάρεις την κεφαλή στο χέρι

    Αν πήγαινε όπως λέει με τόσα χλμ χωρίς φρένα σίγουρα κάπου θα είχε σταματήσει η τουμπάρει πριν γίνει το ατύχημα

    Αυτά όμως τα οχήματα δεν σταματάνε μόνο με φρένα είχε εκατό συστήματα επάνω - μπορούσε να ρίξει το retarder από τα διόδια και να ενημερώσει με τον ασύρματο ότι δεν έχει φρένα να το τρίψει στο στηθαίο η να το κόψει δεξιά και ας τουμπάρει στη χωράφα


    Για σκεφτείτε και κάτι ακόμα

    Το τροχαίο συνέβη την Κυριακή 05.10.2014 στις 10 και κάτι ναι ;;

    Το φορτηγό είχε φτάσει με πλοίο στην Ηγουμενίτσα από την Ιταλία.

    Το ατύχημα συνέβη 20 χλμ μετά τα διόδια Πολυμύλου, δηλαδή σε απόσταση περίπου 240-250 χιλιομέτρων από την Ηγουμενίτσα.

    Το πλοίο που έφτασε εκείνη την ημέρα από την Ιταλία στην Ηγουμενίτσα ήταν το Superfast XII της ΑΝΕΚ και έδεσε κατά τις οκτώ το πρωί

    Άρα σε 2 ώρες και 15 λεπτά και με 20 τόνους φορτίο διένυσε 240 χλμ μέχρι το σημείο του ατυχήματος.



    μάλιστα

    Δεν πιάνω όλες τις παραμέτρους και όπως έχω ξαναγράψει η βασική συνταγή για τέτοιου είδους ατυχήματα είναι να έχεις

    ενα μπουρδέλο κράτος με ελλιπέστατη σήμανση και ανθρώπους που ούτε νοιάζονται για το τι γίνεται παραδίπλα αλλά θα σε δείρουν κιόλας αν πας να μιλήσεις
    μια ελλιπέστατη αστυνόμευση
    ελλιπέστατους περιοδικούς ελέγχους ειδικά στα ξένα οχήματα


    Κρίμα πολύ κρίμα για τους ανθρώπους που έφυγαν άδικα

  3. #33
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Περιφεριακος Θεσσαλονικης πριν ενα πριπου χρονο, απο την εξοδο πριν τα διαβατα (στο λιντλ) μεχρι το τιταν κλειστες οι 2 απο τις 3 λωριδες για να περασουν νεα ασφαλτο.

    Προσπερναω το γεγονος οτι σε αυτη τη 1 λωριδα επρεπε να κινηθουν νταλικες, φοτηγα, αγροτικα, αυτοκινητα μεχρι και τρακτερ με βαμβακια ετυχε να συναντησω. Ερχομαι στο σημερα οπου σε αυτες τις δυο λωριδες, με την καινουρια ασφαλτοστρωση, εχουν δημιουργηθει κυματα κατα μηκος του δρομου. Αυτο ισχυει και για τα δυο ρευματα κυκλοφοριας. Ενος, βαρια εναμιση ετους ασφαλτος και εχει τετοιες φθορες, στην 5ετια φανταζομαι θα μπορουν να τη διανυσουν μονο suv και τζιπ και στη 10ετια θα εχουμε μια ωραιοτατη πιστα μοτοκρος. Καθε τοσο ολο και καποιο σημειο θα εχουν κλειστο για εργα και μαλιστα καθημερινες οπου μια νταλικα στην ανηφορα που πηγαινει με 50 αρκει για να δημιουργησει συγχηση.

    Πιο πιθανο ειναι να μην ξανακανουν πολεμο οι αμερικλανοι παρα να γινει κατι σωστο σε αυτη τη χωρα.
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  4. #34
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Τα φορτηγα δε χανουν τα φρενα τους ετσι ευκολα....

    Εχουν πολλες δικλειδες ασφαλειας....

    Επισης δεν σταματανε με κατεβασματα.....
    Μια χαρά κόβει με κατεβάσματα και με την χρήση κλαπέτου που είναι ανεξάρτητο από τα φρένα. Επίσης ακόμα και χωρίς αέρα να μείνει, τα φρένα κλειδώνουν στο "φρεναρισμένο" και όχι στο "αφρενάριστο" και πολλά άλλα.

    Όταν επί 22 χλμ γνωρίζεις ότι δεν πιάνουν καλά τα φρένα σου και σκοτώνεις κόσμο είσαι απλά γτπκ και κανένα ελαφρυντικό δεν έχεις μα ούτε και καμία δικαιολογία.
    Είσαι στυγνός δολοφόνος, τέλος.
    Μα 22 χλμ ρε φίλε. Έκανα δρομολόγια Πάτρα Τρίπολη Μεγαλόπολη Σπάρτη χειμώνα καλοκαίρι με καύσωνα, με χιόνι, με πάγο, με 20 τόνους φορτίο, να κατεβαίνεις τον Ταΰγετο τις φουρκέτες ή την Μεγαλόπολη με πολύ παλιότερο όχημα από αυτό του αλήτη και πρόβλημα δεν είχα ποτέ.
    Εξ' άλλου η συντήρηση του οχήματος είναι ευθύνη του οδηγού και όχι του αποθηκάριου πχ.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  5. #35
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tsompanis Προβολή μηνύματος
    τα συλλυπητήρια μου στις οικογένειες των νεκρών και περαστικά στους τραυματίες....

    απο εκεί και πέρα μην το ψάχνετε και πολύ αν δεν γνωρίζετε
    έχω διαβάσει τα πιο κουφά χθες και σήμερα εδώ και αλλού...ο άλλος έλεγε γιατί δεν δούλεψε ο οδηγός χειρόφρενο....
    λες και παίζει μηχανικό με ντίζα όπως ένα κουρσάκι.ο ρουμάνος κουβαλούσε 19 τόνους.
    να σταματήσει μπορεί να μην έπαιζε αλλά μπορούσε να κορνάρει όπως είπε κάποιος παραπάνω,να το ρίξει στην μπάρα...να κάνει κάτι αλλά το πιο πιθανό τον πήρε ο υπνος
    τώρα θα τον δασκαλέψει και ο δικηγόρος και @ρχίδια ,πάνε οι άνθρωποι.


    Με αφορμή αυτό θα ήθελα να πώ πόσες νεκροφόρες κυκλοφορούν κυρίως στην εγνατία.
    Αστυνόμευση δεν υπάρχει τουλάχιστον μέχρι Βέροια που κάνω συχνά την διαδρομή.
    ένα περιπολικό έχουν μόνο που πίνει καπουτσίνο στο βενζινάδικο των γρεβενών στην έξοδο.
    απο την κρυσταλοπηγή περνούν καθημερινά δεκάδες αλβανικές νταλίκες που τις κάνουν φύλο και φτερό μήπως κουβαλάνε ναρκωτικά,τους βάζουν σκύλους γάτες και πιγκουίνους και κανένας μαλέας δεν κοιτά που είναι έτοιμη η αναγόμωση στο λάστιχο να πετάξει,τον προφυλακτήρα που είναι δεμένος με σύρματα και ένα σωρό μαλακίες οι χωριάτες.
    απο την ηγουμενίτσα τα ίδια σκατά.
    τα επικαθημενα απο ιταλία έρχονται μόνα τους χωρίς τράκτορες (ντεμέκ λόγω ναύλων).και έρχονται απο την απο εδώ πλευρά απο βουλγαρία ρουμανία χρέπια εντελώς να τα παραλάβουν!
    έτσι βλέπω πολύ συχνά το φαινόμενο καινούργιο συρόμενο να το τραβάει χρέπι.
    ενώ απο την ιταλία πλευρά το τραβάει φορτηγό επιπέδου euro5 και βάλε.
    κανείς δεν νοιάζετε.ένα περιπολικό γαμώ την πουτάνα μου στα διόδια της Τύριας θα μπορούσε να κόψει κώλους....τίποτα
    είναι όλοι για τον π@υτσο .....ε αει σιχτίρ!
    +1200
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  6. #36
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από catmaster Προβολή μηνύματος
    Δε σταματάει με κλαπέτο τέτοιο όχημα με τόσο φορτίο που να το πατάς μέχρι να πάρεις την κεφαλή στο χέρι

    Αν πήγαινε όπως λέει με τόσα χλμ χωρίς φρένα σίγουρα κάπου θα είχε σταματήσει η τουμπάρει πριν γίνει το ατύχημα

    Αυτά όμως τα οχήματα δεν σταματάνε μόνο με φρένα είχε εκατό συστήματα επάνω - μπορούσε να ρίξει το retarder από τα διόδια και να ενημερώσει με τον ασύρματο ότι δεν έχει φρένα να το τρίψει στο στηθαίο η να το κόψει δεξιά και ας τουμπάρει στη χωράφα

    Ειδικος στις νταλικες δεν ειμαι αλλα μου φαινεται παραλογο να μην μπορουσε να σταματησει 20 τονους φορτιο, ας ηταν και σε κατηφορα, οταν εχουν τη δυνατοτητα να κουβαλησουν το διπλασιο βαρος. Δηλαδη με κλαπετο, κατεβασιες και λιγα φρενα δεν μπορει να σταματησει αυτο το πραγμα;

    Για σκεφτείτε και κάτι ακόμα

    Το τροχαίο συνέβη την Κυριακή 05.10.2014 στις 10 και κάτι ναι ;;

    Το φορτηγό είχε φτάσει με πλοίο στην Ηγουμενίτσα από την Ιταλία.

    Το ατύχημα συνέβη 20 χλμ μετά τα διόδια Πολυμύλου, δηλαδή σε απόσταση περίπου 240-250 χιλιομέτρων από την Ηγουμενίτσα.

    Το πλοίο που έφτασε εκείνη την ημέρα από την Ιταλία στην Ηγουμενίτσα ήταν το Superfast XII της ΑΝΕΚ και έδεσε κατά τις οκτώ το πρωί

    Άρα σε 2 ώρες και 15 λεπτά και με 20 τόνους φορτίο διένυσε 240 χλμ μέχρι το σημείο του ατυχήματος.

    Αυτα που τοσο ευκολα μας παρεθεσες ελπιζω να ειναι στη διακρητικη ευχερεια τον αρμοδιων να τα ερευνησουν.

    μάλιστα

    Δεν πιάνω όλες τις παραμέτρους και όπως έχω ξαναγράψει η βασική συνταγή για τέτοιου είδους ατυχήματα είναι να έχεις

    ενα μπουρδέλο κράτος με ελλιπέστατη σήμανση και ανθρώπους που ούτε νοιάζονται για το τι γίνεται παραδίπλα αλλά θα σε δείρουν κιόλας αν πας να μιλήσεις
    μια ελλιπέστατη αστυνόμευση
    ελλιπέστατους περιοδικούς ελέγχους ειδικά στα ξένα οχήματα


    Κρίμα πολύ κρίμα για τους ανθρώπους που έφυγαν άδικα
    Τωρα αν κοιμοταν, αν χαζευε, αν εβλεπε το κινητο του ή αν επαιζε το πουλι του δεν μπορουμε να το ξερουμε.

    Θα μπορουσε τουλαχιστον να το ειχε αμολησει στα χωραφια αφου εχουν μεριμνησει οι αρμοδιοι να μην υπαρχουν αμμοπαγιδες σε τετοια σημεια, για τετοιες περιπτωσεις.
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  7. #37
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Για να μην μπαίνουμε σε τεχνικές λεπτομέρειες μιας και υπάρχουν και άνθρωποι που δεν γνωρίζουν τι είναι τα κλαπέτα και τα ρετάρντερ, να πω ότι δεν του ζητήθηκε να ακινητοποιήσει το όχημα σε 500 μέτρα αλλά σίγουρα με τους μηχανισμούς επιβράδυνσης που έχει το όχημα είτε αυτό είναι κλαπέτο είτε είναι ρετάντερ είτε το ίδιο το σαζμάν και ο κινητήρας, σαφώς θα μπορούσε να είχε μειώσει κατά πολύ την ταχύτητά του στα 22 χλμ απόστασης που είχε στην διάθεσή του. Μη σας πω ότι θα μπορούσε να είχε ρίξει 1η και αργό που σημαίνει ταχύτητα (με το πόδι σηκωμένο από το γκάζι) μαξ 2 χλμ/ω.

    Άλλο λοιπόν να πέφτεις πάνω σε σταματημένα με 130 και άλλο με 2. Όπως και να το κάνουμε έχει διαφορά.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  8. #38
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Κρίμα

    Με το που το άκουσα με φαντάστηκα έξω από το αυτοκίνητο να καπνίζω περιμένοντας και μέσα τα παιδιά δεμένα στα καθησματάκια για να μην κρυώσουν

    μ@μησετα

  9. #39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Μια χαρά κόβει με κατεβάσματα και με την χρήση κλαπέτου που είναι ανεξάρτητο από τα φρένα. Επίσης ακόμα και χωρίς αέρα να μείνει, τα φρένα κλειδώνουν στο "φρεναρισμένο" και όχι στο "αφρενάριστο" και πολλά άλλα.
    .
    Εγω ειπα “φρεναρει" (σταματαει) εσυ “κοβει”.....

    Αλλο το ενα αλλο το αλλο....

    πουτσ@@@@@@@@@

  10. #40
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Kαι το κλαπετο κοβει για να σου δωσει την ευκαιρια να κατεβασεις ταχυτητες,και τα φρενα δεν γινεται να γινανε κουτσουρα απο τη μια στιγμη στην αλλη,και ευκαιριες ειχε (ας ηταν κατηφορα)να γονατισει το φορτηγο και,και,και....
    Αν ειχε προβλημα με τα φρενα,το φορτηγο πολυ πριν θα ειχε αναπτυξει μεγαλη ταχυτητα και θα ειχε προ πολλου ντελαπαρει.
    Στη χειροτερη των περιπτωσεων ,εαν ειχε καταλαβει τι γινεται μπροστα του, θα ειχε πατησει τον τενορο απο κατω.

    Το φορτηγο ητανε μια χαρα ο οδηγος δεν καταλαβε τιποτε.Θες τον πηρε ο υπνος,θες εψαχνε καμμια καλη ροκια στο ραδιοφωνο,θες εξυνε τα ....ιδια του.

    Περαστικα για τους υπολοιπους και ελπιζω να γινει παθημα το μαθημα.

  11. #41
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/06/2010
    Μηνύματα
    191
    Ο οδηγός θα πει τα δικά του. Όχι τίμιο, αλλά αναμενόμενο. Είτε κοιμήθηκε, είτε παρούσιασε πρόβλημα, το μοναδικό αποτέλεσμα είναι ότι ένα όχημα που δε σταματάει εύκολα και κινείται σε οδό ταχείας, είναι κάτι σαν κινητή βόμβα.

    Αλλά

    Είναι δυνατόν να κόβεις ΕΝΤΕΛΩΣ την κυκλοφορία σε ένα τέτοιο δρόμο;
    Είναι δυνατόν να το κάνεις, ακριβώς επειδή είναι ταχείας, χωρίς να το έχεις πήξει στο σήμα, τις κορίνες, τα φώτα, τις σημαίες και κάθε μαλακία που υπάρχει σε αυτόν τον υπερτεχνολογικά ανεπτυγμένο κόσμο ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ πριν την αναμενόμενη ουρά των σταματημένων; Είναι δυνατόν να μην έχεις φωτεινά μέσα που να υποδεικνύουν υποχρεωτική μείωση ταχύτητας; Είναι δυνατόν να μην έχεις ανθρώπους με ασυρμάτους (έστω έναν) για να προλάβεις να κάνεις κάτι;

    Το δημόσιο έχει ανακαλύψει τρόπους για να μειώνονται οι δημόσιες δαπάνες με όποιο τρόπο μπορεί. Και αυτό δεν είναι καθόλου υπερβολή. Αν μας ήθελε γερούς, θα είχε κάνει πολλά, πάρα πολλά.

    Επίσης είναι γνωστό, ότι οι καλές μεταφορικές εταιρείες, όπως κάθε καλή εταιρεία, έχει ως σκοπό τη μείωση του κόστους και την αύξηση του κέρδους. Όπερ σημαίνει, στα τέτοια τους αν παρουνε οι κοιμισμένοι οδηγοί ανθρώπους στο λαιμό τους, το εμπόρευμα να ναι καλά και να φτάνει γρήγορα.

  12. #42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    Κρίμα

    Με το που το άκουσα με φαντάστηκα έξω από το αυτοκίνητο να καπνίζω περιμένοντας και μέσα τα παιδιά δεμένα στα καθησματάκια για να μην κρυώσουν

    μ@μησετα

    Μόνο αυτό, μόνο αυτό. Ανατριχίλα.....

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της balakia
    Εγγραφή
    10/04/2010
    Μηνύματα
    223
    Δεν τα διάβασα όλα.
    Το retarder η intarder(το ίδιο είναι) δεν πιάνουν κάτω απο τα 45 χλμ και δεν το σταματανε σε καμια περίπτωση,είναι βοηθειτικα φρένα στο κεντρικό για να μην ζεστανεις τα φρένα σου στην κατηφορα(αυτουνου δεν πρέπει να δούλευε και έτσι τα άναψε ο χαιβανος.
    Το μηχανοφρενο ( που έχω εγω) είναι και αυτό βοηθειτικο αλλά σχεδόν μισής απόδοσης τον πρηγουμενων.
    Υπάρχει και εξεραιτικη πλεον σπάνια περίπτωση να μην εχειτιποτα απο τα 2 λογο ειδικης παραγγελιας του οχηματος.
    Όλη του την φορά την πήρε πριν τα 2 τελευταια τουνελ ,ειδικα μετα απο αυτά είναι όλη η ζορική και τρελή κατηφορα δηλαδή στα 4-5 χλμ πριν την εξοδο της Βέροιας.
    Εκεί που αν κατάλαβα καλά είχαν τους σημαιοφόρους ουτε με 30 άγκυρες δεν Σταμάτας φορτωμένος με 39 τόνους μικτο.
    ΣΚΟΝΗ ΠΕΤΡΕΣ ΛΑΣΠΗ ΟΛΗ ΜΕΡΑ......
    ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΕΣ

  14. #44
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Εγω ειπα “φρεναρει" (σταματαει) εσυ “κοβει”.....

    Αλλο το ενα αλλο το αλλο....

    Φρενάρει ρε Σπύρο,φρενάρει, καλά το λέω. Δεν ακινητοποιεί, αλλά φρενάρει. Πάντως μικρή σημασία έχουν αυτά μπροστά στο γεγονός. Αν είχαν ανάψει τα φρένα του που λέει κι ο φίλος από πάνω και το πήρε και χαμπάρι αργά, μόνο με τα κανονικά φρένα θα μπορούσε να σταματήσει.
    Βέβαια κάπου διάβασα ότι ήξερε ότι είχε πρόβλημα στα φρένα πολύ νωρίτερα. Δεν ξέρω το σημείο, δεν γνωρίζω το δρόμο αλλά τελικά όλα συνετέλεσαν για να ξεκληριστούν οικογένειες.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    αν εχεις προβλημα στα φρενα επι 22χλμ δεν προλαβαινεις να ειδοποιησεις την αστυνομια δινοντας και τη θεση σου;
    καπου διαβασα οτι υπηρχε και συνοδηγος..........

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Οι μοτοσυκλετιστές να προσέχουν πολύ στην Εγνατία οδό
    από menos στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2010, 23:21
  2. Στην Εθνική Οδο...
    από dbandit στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2006, 21:43
  3. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 22/01/2006, 01:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF