Ακου θειο...... στην αρχη καταλαβες οτι δεν το χεις με τα chopper, μετα περασανε καμμια 10αρια χρονακια για να καταλαβεις οτι ΔΕΝ το χεις με τα μεγαλα τετρακυλινδρα σαν αυτο που πηγες και πηρες για να μας το παιξεις λεζαντα...!!!!! (ασχετως οτι δεν προκειτε να το παραδεχτεις ποτε)
Ποτε επιτελους θα καταλαβεις οτι ΔΕΝ το χεις με τις μηχανες γενικα να ησυχασουμε???
Μεινε εκει με το παπακι σου που σου ταιριαζει κιολας γιατι εισαι και καποιας ηλικιας και δεν θελω να σε τρεχω, μιας και ο γερος...ή απο χεσιμο ή απο πεσιμο θα παει... και το πολυ πολυ θα σου κανω δωρο στην εορτη σου ενα φτιαγμενο καρμπιρατερ να tunnαρεις το παπακι σου να νιωθεις και παγκοσμιος
Ειπες "Ολες οι ιδεες ειναι δεκτες" ας προσεχες!
![]()
"Δυστηχώς μονο όποιος έχει δοκιμάσει την οδήγηση στο χώμα καταλαβαινει τις συγκινήσεις, την μαγεία , την δυσκολία και την τεχνική που σε βοηθά να αναπτύξεις !" KaTaNaS!!!
...και να σε κοινηγαει ο μπατσος σαν τρελος.......................αυτο ρε μαγκα ειν'αθλητισμος!!!
αυτο φαίνεται οτι ειναι στα πλαίσια που έβαλα, ελαφρύ ειναι, φτηνό σχετικα, μικρη κατανάλωση εχει, ψιλοχωματινο ετσι όπως το έλεγα είναι, (αν και στα χέρια μερικών μαλλον θα βγάλει και κατσικίσια συμπεριφορά)
κατοχυρώνετε λοιπόν η 1η επιλογή
παμε σε Husqvarna VS.......
on off δεν είναι ελαφρύ δεν θα το έλεγα αλλά πάρε το cbf μου ένα σαββατοκύριακο (αφού μου αφήσεις τη πάπια σου να μετακινούμε κι εγώ κάπως) και κρινε αν σου κάνει κάτι τέτοιο.
AFTER DARK...........
το ξάπλωμα σε χωματόδρομο το δέχομαι , αλλά να το σπρώξεις για ποιό λόγο?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
και έτσι ξεκίνησε ο καυγάς
AFTER DARK...........
κοιταχτε, παμε με 2-3 υποθεσεις.
1ον Εισαι στον δρομο και γουστάρεις να την αράξεις το βράδυ στας εξωχάς.
Βαζεις το μηχανακι καμια 30αρια μετρα μεσα στο χωμα και την πέφτεις.
Το βράδυ πιάνει μια βροχούλα και ετσι το πρωί είσαι με τον αστράγαλο στην λάσπη.
Αντε τωρα να βγάλεις ενα hayabusa απο εκει μεσα
2ον εισαι στην ερημιά του θεου, βράδυ, και τα πρώτα βενζινάδικα που εχεις βρει ειναι κλειστα ή εχουν απεργια και μεχρι να βγεις σε κεντρικό σημείο μετράς της αναθυμιάσεις σου.
Αντε τώρα με ενα ΚΤΜ 990 να εισαι χαλαρός οτι δεν θα μείνεις στο παγκάκι μέχρι την λήξη της απεργίας.
3ον Εχεις παρκάρει στην σκάλα της πολυκατοικιας η είσαι σε στενό χώρο, που θα ήθελες να μπορούσες να σηκώσεις την μηχανή στα χέρια εαν ηταν δυνατόν και να την βγάλεις εξω.
4ον Κανεις μια δουλειά (ασφαλιστής ας πούμε) που πρεπει να επισκέπτεσαι τους πελάτες σου απο την μια άκρη του λεκανοπεδιου στην άλλη. Πολλά τα χλμ μέσα στην μέρα, πολλες οι ώρες επάνω στην σέλα και μέσα στον μήνα. πολλες η φθορές και πολλες οι βενζίνες.
και
δεν μπορείς να εχεις 2 μηχανές
η
συντρέχουν όλοι οι λόγοι μαζι οποτε θέλεις μια που να μπορεί αν γίνεται να καλύψει τα παντα
σωστά όλα άρα μιλάμε για ενα ελαφρύ - μαλλον μονοκύλινδρο- μηχανάκι και σαν αίσθηση αλλά και σαν πραγματικό βάρος
πχ drz 400 παπί για την πόλη και οικονομικό και ελαφρύ αλλά σε ταξίδια μεγαλων αποστάσεων θα σε δυσκολέψει ... ΄
και μάλλον θα σε κουράσει και η σέλα για καθημερινή πολύωρη οδήγηση στην πόλη
επίσης βασικό είναι να το φτάνεις να πατάς σωστά
μετά πας σε αυστριακό Lc4 που και αυτό έχει πολύ ελαφριά αίσθηση και καλύτερο γενικά στήσιμο απο το drz ... αλλά και αυτό στενή σέλα και βράζει μέσα στην πόλη (και δεν καίει όσο ενα παπί)
δες όπως είπα στην αρχή και το Bmw Gs το παλιό ... αξιόπιστο μηχανάκι , άνετο και σε φόρτωμα και σε ταξίδι, άνετη σελα το πιο οικονομικό στην κατηγορία του σε σχέση με τα λ7 του και έχει και καλές αναρτήσεις να πας αρκετά παραέξω (ειδικά αμα φτάνεις καλά το Dakar είναι καλύτερο)
μόνο μείον είναι ότι το βάρος του ανεβαίνει παραπάνω από τα άλλα 2 ... είναι γύρω στα διακόσια κιλά γεμάτο και φορτωμένο
δοκίμασε ενα κάντο καμιά βολτούλα αν δεν έχεις κάνει ήδη
δεν τα λες ελαφριά μηχανάκια αυτά ρε Σταύρο .... άσε που μπορεί να μην καλοπατάει επάνω
αναλογως τι εννοεις "ελαφρυ"...
κατσικια δεν ειναι αλλα για μεγαλα μονοκυλινδρα ειναι μια χαρα...ιδια κιλα με το gs που του προτεινες...συμφωνα παντα με αυτα:
bmw f650gs
yamaha xt660r
yamaha xt660 tenere
μονο το υψος σελα ειναι αισθητα μεγαλυτερο απο την βαυαρη αλλα επειδη ειμαι ιδιο υψος με τον Χρηστο, εχω καβαλησει και το ΧΤ και το τενερε και τα φτανω μια χαρα...
μην σου πω οτι λογω κιλων ο Χρηστος θα παταει καλυτερα...
τωρα το drz 400 και τα ταξιδια δεν πανε στην ιδια προταση...
οπως επισης δεν μπορεις να προτεινεις αυστριακο ματρακα 15ετιας με τοσα προβληματα σε κεφαλες για ταξιδια και αξιοπιστια...
το ΧΤ και το τενερε φορανε δοκιμασμενο στον χρονο κινητηρα και εχουν και κυβικα για να βγαλουν ενα ταξιδι σχετικα ανετα...
anyway, ο παππους μαλλον ψαχνεται για να ψαχνεται γιατι λυσεις υπαρχουν πολλες και καλες...
Το απλό ΧΤ που γράφεις και το Τενερέ σύμφωνα πάντα με τα σπέκς έχουν 25 κιλά διαφορά -μιλάμε για μια προβατίνα και ένα αρνί παραπάνωάρα τι ίδια κιλά
του έγραψα τους περιορισμούς του Drz δεν διάβασες καλά .....
με κάποιες παραδοχές το drz μια χαρά κάνει ταξιδάκια και χώμα πατάει και είναι ενα μεγάλο παπί στην πόλη
στο Ktm κοιτάς για το μοντέλο με τη βελτιωμένη κεφαλή ... πήγαινε και μεχρι το Χελιώτη μια βόλτα να δεις "ματρακάδες" που έχουν γυρίσει κοντέρ χωρίς πρόβλημα σε ταξίδια απλά ζεσταίνεται αρκετά στην πόλη στην πυκνή κίνηση όπως έγραψα και σίγουρα δεν είναι το οικονομικότερο στην κατανάλωση από όλα που είπαμε
ντάξει όλα καλά είναι άλλα έχουν παραπάνω βάρος , άλλα λιγότερο , άλλα έχουν θέματάκια (όπως τα χτ με το Tps ) που οι περισσότεροι τα λύνουν με το που αγοράσουν τα μηχανάκια
@tai δες και το Klr το 650 μπορεί και να κάνει όλα αυτά που θες
ενταξει ποτεϊτο, ποτατο...
πιο πολυ εβαλα τα specs για να συγκρινω την μπεμπα με τα τζαπονια...
το τενερε ειναι το πιο βαρυ γεματο λογω KAI του ρεζερβουαρ του που ειναι 22 λιτρα...εν αντιθεση με τα 15 του ΧΤ και τα 17 του GS...
για το drz τα ιδια λεμε...απλα τονισα το μειονεκτημα των κυβικων...
για το κτμ, τι να πω...προτιμω να ειμαι στην σελα ενος ΧΤ στην εθνικη οδο παρα ενος lc4...
+1 για το klr...μπορει να ειναι και η χρυση τομη...
οριακα πιο αδυναμο απο τα αλλα, αλλα με μεγαλυτερο ντεποζιτο για περισσοτερη αυτονομια και ελαφρυτερο στεγνο...γεματο μπορει να φτανει τα επιπεδα του gs...