πολυ ομορφο!και το καβλασακι..![]()
πολυ ομορφο!και το καβλασακι..![]()
Οποτε.. Εχουμε και λεμε:
Αυτα που μου αρεσαν σαν ιδεες μεχρι τωρα αλλα δεν εχω οδηγησει ωστε να ξερω πανω κατω πως μου καθονται ειναι τα:
Suzuki gsx 750 inazuma.
Suzuki gsf 650 bandit.
Kawasaki Z750 το τουριστικο (αν δεν ειναι ιδιο με το naked σε θεση οδηγησης που δεν το διευκρυνησαμε).
Αυτα που εχω ουτως ή αλλως υπ'οψιν και ξερω ειναι τα TDM, Fazer, Versys (αυτο δεν το ξερω).
To er-6f μου φαινεται αβολο, απο θεση οδηγησης για μενα, στις φωτογραφιες. Αν ειναι ιδιο ακριβως με το απλο μπορω να το ζητησω βολτα απο ενα γνωστο μου για να δω.
Ριχτε ιδεες, προτασεις, κριτικες και spam και βλεπουμε! Εχουμε καιρο ακομα!
![]()
MADE IN JAPAN 日本製
το fazer s2 που ειχα,δεν ειναι πολυ σκυφτο.παρομοια θεση με το cbf εχει.τα γονατα μου δεν με προβληματισαν ποτε ιδιαιτερα παροτι εχω κανει μηνισκο στο 1 και γενικα δεν ειναι στην καλυτερη κατασταση.
βεβαια δεν εκανα πολυ μεγαλα ταξιδια,οπως το εννοεις εσυ φανταζομαι,αλλα εγραφα αρκετα χλμ.
βεβαια οπως ειπες κι εσυ χαμηλα δεν εχει ροπη.στο μπατζετ σου οριακα επισης βρισκεις το s2 και χαμηλοτερα το παλιοτερο.
edit.θα σου προτεινα κανα τιγρη αλλα ξερω οτι κατι σε πιανει με τα ευρωπαικα...ε;
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
Βγαζω φλυκταινες!!!....
Οχι μωρε ενταξει.. Ξερω οτι πιθανοτατα κανω λαθος αλλα ειδικα σε μεγαλο ταξιδι θα ειμαι με την ψυχη στο στομα μη μου χαλασει.
Το Fazer το ξερω. Δεν με εχει κουρασει στη σελα του αλλα δεν εχω κατσει συνεχομενα για ωρες (παιζει ουτε καν για 1 ωρα συνεχομενη). Στα μειον του η ροπη χαμηλα, κατα τα αλλα ειναι πολυ καλο και ομορφο.
Αν το γραναζωσω κοντο, μιας και δεν θα κυνηγαω τελικες, θα ανεβει λες πολυ η καταναλωση;;
MADE IN JAPAN 日本製
Ναι θα ανέβει αρκετά. Θες μοτοσυκλέτα ροπάτη για ταξίδι και το FZ6 ειναι ακριβώς το αντίθετο.
TDM 850 ξεχνα το κατ ευθείαν επίσης, καίει αρκετά και καίει κι αλλο τόσο λάδι.
Το Bandit το υδροψυκτο ειναι τιμιο και φτηνό, αλλά παρα πολύ βαρύ κι αν το φορτώσεις κιόλας γμστ, προτίμησε το αερόψυκτο που ειναι γερό και φτηνό.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
TDM 900 με μαύρο πλαίσιο
ΤΕΛΟΣ
Ημουν κατοχος και το ξερω το μηχανακι..... Δεν ειναι να εχεις προσδοκιες με το συγκεκριμενο...
ΑΛΛΑ για εσενα που θες κατι φθηνο, με ροπη, με λιγο γκαζι παραπανω για οταν το χρειαστεις, με χωρο, με ανεση, με οικονομια, κλπ κλπ θα το βρεις στο ΤΙ ΝΤΙ ΕΜ. Αυτα.
Με λιγα λογια, για ταξιδακι ειναι μανουλα.
Και απο τα 600αρια, πιστευω οτι το καλυτερο ειναι το βερσυς... Ελαφρυ, "συμμαζεμενο", καλυψη απο τον αερα, ανετο (πιστευω) κλπ κλπ
Για τετρακυλινδρο 600αρι δεν θα το ελεγα. Τωρα αμα συ το σκεφτεσαι παρε.
Αμα βρεις πουθενα την ροπη του πες και σε εμας που ειναι![]()
.............
Σιγουρα η ροπη ειναι πολυ σημαντικο!
Απο τα τετρακυλινδρα αυτο που μου γυαλιζει το ματι πολυ ειναι το GSX 750. Δε βρισκω ομως διαγραματα στο internet απο καμπυλες ροπης απο δυναμομετρηση του.
Γι'αυτο θα ηθελα τη βοηθεια του Σουτερ που το ξερει να μου πει πανω κατω τι γινεται σε αυτο τον τομεα.
Αν πχ παω 130-140 σε ευθεια διχως κλιση με 6η που βρισκονται οι στροφες;; Ποσο πρεπει να εχω ανοικτο το γκαζι για cruising σε τετοιες ταχυτητες;; Ιδανικο θα ηταν λιγο πανω απο το ρελαντι αλλα δεν νομιζω..
Αν ειμαι σε δρομο με ανοιχτες αλεπαλληλες στροφες τι γινεται;; Εχει ελαστικοτητα το μοτερ να τραβαει απο χαμηλα και να ανεβαζει στροφες προθυμα;;
Η πολυ ροπη και η ωφελιμη περιοχη λειτουργειας του μοτερ (απο αποψη αποδοσης-οικονομιας καυσιμου) σε ποιο φασμα στροφων βρισκεται;;
Αυτα!![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Φιλε μου καλε, καλε μου φιλε....
Η χαμηλοτερη καταναλωση επιτυγχανεται οταν κινησαι με στροφες κοντα στις στροφες οπου εμφανιζεται η μεγιστη ροπη και οχι κοντα στο ρελαντι.
2ον, αν συζηταμε για το ποσο ειναι κουραστικο το Μπαντιτ στα γονατα, ενω εισαι οκ με το Φεϊζερ, που ειναι πιο "ακραιο" σε γωνιες και εμενα δεν με χωραγε να κανω την αττικη οδο απο ακρη σε ακρη χωρις να με "τσιμπησουν" γονατα και μεση, κανετε μαλλον πλακα.
Παρ'ολα αυτα, αυτο που θες ειναι το Μπαντιτ 12.5, το ΕξΤζειΑρ 13 και τα λοιπα γυμνα με πρωτο (κατα την προσωπικη καυλα παντα) το ΤζιΕςΕξ 14.
Τα λοιπα τα ανεφερες για να εχουμε να λεμε.
Inochi, ρε!
Για οσο.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5617162/
Το φορτώνεις και φεύγεις για ταξίδι
Εγώ πάντως θέλω να σου πώ μιας και συζητάμε για ευρωπαϊκό ταξίδι, που προφανώς θάναι κάμποσα χιλιόμετρα φορτωμένος, να βρείς μια μηχανή που νάναι από 800 κυβικά και πάνω, για μην είσαι με την ψυχή στο στόμα και να μπορεί να σε καλύπτει οποσδήποτε έστω με μια αλλαγή ζελατίνας απ' τον αέρα. Γιαυτό μην κοιτάς αυστηρά την κατηγορία που έχεις επιλέξει και κοίτα λίγο και προς τα ονοφ.
vardis