Σέλα ναι.
συμφωνω
Σαμάρια ναι.
μαζι σου
Καγκελάκι στο μοτέρ δεν το χρειάζεται. Μη το βαραίνεις άδικα.
1,7 κιλα γλιτωσα Αν θέλεις να απλώνεις αρίδα πάρε civic.
Παροχή ρεύματος ναι, από ναυτιλιακά είδη για να μην την χρυσοπληρώσεις.
Λίγο μακρύτερη μετάδοση ναι.
επειδη αναφερθηκε και πριν,με πισω γραναζι 45(απο 46) και μια ζελατινα στο φερινγκ ταξιδευω ανετα 130-140.
Μεγαλύτερη δισκόπλακα, όχι. Όχι βέβαια! Από πότε τα χονδα έχουν ελλειπή φρένα?
απο τοτε που βγηκαν τα ντομι Πλακα κανω,αν ειναι καλοσυντηρημενο και εχει καλο τακακι μια χαρα ειναι για τον χαρακτηρα τού. Θέλεις μαργαρίτα ε για να διώχνει τις λάσπες.
Σωληνάκια υψηλής. Γιατί έχεις σκοπό να κατέβεις κανένα στραμπουλιχτό κατηφορικό με όλα και θέλεις διάρκεια με άριστη αίσθηση? Για κάθε μέρα τα νορμαλ είναι προτιμότερα. Επίσης τα υψηλής είναι ακριβά
35-40 ευρω ενώ με τα φθηνά δε θα κάνεις προκοπή. Υπάρχουν κι άλλοι λόγοι αλλά βαριέμαι να τους γράφω.
Αμορτισέρ πίσω. Μείνε με αυτό που έχεις και αν δε σε καλύπτει άλλαξε το ή άλλαξε ελατήριο. Ενδείκνυται να γίνει πριν το ταξίδι μόνο αν με το ήδη υπάρχον σου "ψαρεύει" το τιμόνι έχοντας το "βαρος ταξιδιού" και την προφόρτιση στο τέρμα.
Σκληρότερα ελατήρια εμπρός. You know better. Τα σκληρότερα ελατήρια ίσως σου χαλάσουν τις αποσβέσεις και μετά να χρειάζεται revalving
εδω μου το χαλάς. Παίξε με ότι ρυθμίσεις υπάρχουν
τις ποιες? και μετά αποφασίζεις.
Αλλο πηρούνι εμπρός. God no
God why not ?. (Χρειάζεσαι άλλα κέντρα που προϋποθέτουν άλλες ακτίνες και διαφορετικό στεφάνι γιατί αυτό είναι τρυπημένο για τo υπάρχον κέντρο
αξονα τροχου απο μηχανουργειο και κρατας τον στοκ τροχο. Θα έχεις προβληματική εγκατάσταση φτερού.
ψηλο φτερο και ειναι οκ Οι διαφορετικές τιμονόπλακες εκτός του ότι κοστίζουν θα σου καταργήσουν το κλείδωμα του τιμονιού
ζητημα να καθυστερησει τον μπινέ 5 δευτερολεπτα. Είναι δυσκολότερο στην συντήρηση, βλ αλλαγή λαδιών
και το στοκ πηρουνι θελει λυσιμο και καθαρισμα. Πιθανότατα να σου βαρύνει ελαφρώς το μπροστινό και να μην σηκώνεται σούζα
μπα,το ντομι ειναι wheelie king , κόψε τις μλκς το μηχανάκι είναι μια χαρά όπως είναι γι' αυτό που είναι μη προσπαθείς να το κάνεις κάτι που δεν είναι και δε θα γίνει ποτέ). Ποιος σου είπε ότι τα Usd δίνουν εχτρα σταθερότητα στα πολλά? Αυτό που κάνουν είναι να μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος για να λειτουργεί καλύτερα η ανάρτηση σε δυνατά χτυπήματα και είναι στιβαρότερα σε οριακή οδήγηση. Είναι το μηχανάκι σου για τέτοια?
αν το φτιαξει γιατι όχι?
Ψυγείο λαδιού. Dεν ξέρω.
Αλλο τιμόνι. Θέλεις μεγαλύτερο για extra leverage στην άμμο ή θέλεις να μη χωράς να κάνεις διήθηση? Θέλεις άλλες γωνίες? Είναι στραβό? Είναι σιδερένιο? Δεν ξέρεις τι να κάνεις τα λεφτά σου? Θα το άλλαζα μόνο αν ήταν στραβό ή σιδερένιο
ή με λαθος γωνιες. Διαφορετικά θα περίμενα να το στραβώσω για να το αλλάξω.
Καβαλέτα. Θα οδηγείς όρθιος? Το πιο ψηλό θα σε βολέψει καλύτερα? Αν ναι τότε βάλε.
αν το κανει τουμπανο θα οδηγαει ορθιος για να τον καμαρωνουμε You know better.
Φωτά xenon. Αν το κάνεις μη μου το πεις. Ούτε στις καλημέρες δε θα σου μιλάω. Όταν θα γράφεις θα αλλάζω θρεντ.
+650
Γαργάλημα στο μοτέρ. Δλδ? Φιλτρο, καρμπ, εξατμισόνι?
μεχρι εκει καλά ειναι Ότι κάνεις θα έχει επιπτώσεις. Είτε σε αξιοπιστία, είτε στην απόδοση (θα χάσει χαμηλά) είτε στην τσέπη σου για λίγα παραπάνω άλογα, είτε στην κατανάλωση. be careful που λεν και στο χωριό μ.
Μετά θα γίνει σούπερ ταξιδιώτης ε? Εγώ λέω να γίνουμε πρώτα εμείς και μετά τα μηχανάκια μας που έτσι κι αλλιώς είναι καλύτεροι ταξιδιώτες από μας.
+1,αν βρισκαμε και κάνα φραγκο ..
Ρε μπομπ, ο κόσμος δεν γμει το μηχανάκι του πριν φύγει για ταξίδι. Κάποιες απ' τις αλλαγές που ανέφερες θέλουν πολλά χλμ πριν φύγεις ταξίδι για να είσαι σίγουρος ότι θα απολαύσεις το ταξίδι σου και ότι τα προβλήματα της μηχανής σου.