Μα δεν ήταν άνεργοι, είχαν μισθό και συγκεκριμένη δουλειά στη honda
Μα δεν ήταν άνεργοι, είχαν μισθό και συγκεκριμένη δουλειά στη honda
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Ειναι πανεμορφο αμα το γυρνανε και γρηγορα οι Αλεις /Μαβερικ θα ειναι πολυ καλο.
Κάνα χορηγό βρήκατε εντο ή θα το κατεβάσετε ετσι ?![]()
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 22/10/2014 στις 15:21.
Πολύ όμορφο.Σα γκολιανός ειναι μπροστά.
Μια απορία.Τα δεδομένα που έχουν αλλα και θα μαζέψουν στον πρώτο αγώνα πχ,πόσο γρήγορα μπορεί μια λειτουργική ομάδα να τα κάνει πράξη ωστε να είναι ανταγωνιστικό το μηχανάκι και ποιές οι 'παιδικές ασθένειες' σε ένα νέο ξεκίνημα;
ε ναι,αλλα έγραψα και τη λέξη λειτουργική.Ολα αυτα της τηλεμετρίας πόσο θέλει να γίνουν λύση;
Ρε θα σας παρουμε τα σωβρακα του χρονου!!!
Με Αλεις κ τερμα γκαζι!!!!
Ride(s) the wind of change...
Μεχρι τα μεσα της χρονιας ή μεχρι να μαθει το 1000αρι και να προσαρμοστει ο Μαβερικ!
Απο κει και περα θα τον χαιρεταει τον Αλεις !
Αρε ξυλο που θα φας....
Ο εξαιρετικός Μάβερικ όντως έχει τις περγαμηνές να πάει καλά, αλλά δεν έχει ξέρουμε πως θα κουμπώσει στα μεγάλα. Εκτός αν ξέρουν κάποιοι οπότε αναλύστε και σε μας το νλόγο να ξεστραβωθούμε.
Ο Αλέιξ απ την άλλη έδειξε ΉΔΗ πως είναι πύραυλος απ τους λίγους και ανντάπταμπλ ινάφ ώστε να το βρει γρήγορα και να συνεχίσει γερά.
Το πρόβλημα με το suzuki είναι πως δεν υπάρχουν data (και μέχρι στιγμής ούτε έμπειροι μηχανικοί) ώστε να μπορέσουν να βοηθήσουν τους αναβάτες να κινηθούν πιο γρήγορα και με περισσότερη ασφάλεια. Για να πιέσει ο αναβάτης ώστε να πλησιάσει τους πρώτους ακόμα και στο 1.5 -2 δεύτερα πρέπει η μοτό να έχει σεταρισμένα πολύ καλά τα ηλεκτρονικά της. Αυτοί δεν μπορούν να διαχειριστούν ακόμα τη δύναμη του κινητήρα, θα διαχειριστούν το σύνολο μαζί με τα τράξια κλπ? Αποκλείεται.
Πιστεύω πως για αρχή στη Βαλένθια θα έχουν πάνω από 2 δεύτερα διαφορά ως απόδειξη πως η ομάδες χωρίς ντάτα, έμπειρο αρχιμηχανικό και κυρίως έμπειρο μηχανικό στα ηλεκτρονικά θα είναι πάτος. Πως ήταν η NGM του Colin πρόπερσι που δεν μπορούσαν καν να το βάλουν μπροστά; Ετσι.
Σταδιακά όμως και αν πάρουμε τον Λέιτνερ (του Ντάνου) για αρχή θα πάρουμε και πρωτάθλημα ρε μονιά...
Η δυναμική της μοτό αυτή τη στιγμή με βάση τις έως τώρα δοκιμές είναι 1.5+ δεύτερο πίσω και από το SBK Gixxer.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Εμένα το μηχανάκι αυτό μου θυμίζει.... σαρδέλα....
Άσε που οι πιλότοι είναι στραβάδΓια.
Δεν σας βλέπω καλά
(Ντάντα δε θέλουν αφού πάμε για κοινό σόφτογουερ, χάρντγουερ -αν έχω καταλάβει καλά-)
![]()
Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 22/10/2014 στις 07:50.
ανανήψαντας