Όχι ρε
Μολις ανοιχτεί από μη εξουσιοδοτημένο, αυτοκαταστρέφεται
σαν τα σημειωματα του αστυνομου σαινη!vaska αν θες κανουμε αυτο που λες!παντως αυτο με τη ρητινη ειναι σωστο!γιατι απο τα νευρα το κοπανησα μια το διακοπτη που δνπεν δουλευε και εσπασε το εξωτερικο πλαστικο και εβλεπα τα άμεσα μπλικιμπλικια!και μου λεει ο μαστορας πως και παλι ειναι οκ και αδιαβροχο γιατι μεσα ειναι πηγμενο στις ρητινες!σαν να βλεπεις μια μυξα να τα εχει καλυψει ολα!
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Καλά, μην νομίζεις ότι εγώ ξέρω σώνει και καλά να το φτιάξω, αλλά αφού θα ήταν χαλασμένο ένα άνοιγμα θα το έκανα έτσι για το χαβαλέ, πιθανώς με παρέα ηλεκτρολόγου. Πέτυχα τις προάλλες ένα θρεντάκι σε ξένο φόρουμ που έγραφε "πως να επισκευάσετε τα θερμαινόμενα γκριπ" και έδειχνε ένα σημείο στο οποίο λιώνει η κολληση και "χαλάνε" οπότε φαντάζομαι ότι μετά ο ατυχής αδαής πάει και ψωνίζει άλλα, αντί να κάνει 10 λεπτά μιά κόλληση...
Δοθείσης ευκαιρίας να πω και εγώ ότι ο δεξιός διακόπτης με την μίζα είναι ακόμη ακριβότερος (χρειάσθηκε αντικατάσταση λόγω χαζο-πτώσης σε μανούβρα φουλ φορτωμένος).
Έχω από καινούργιο το Κ1200GT/2006 με 28.000 χλμ και χωρίς καμία βλάβη έως τώρα με χρήση καθημερινή εντός πόλης και ταξίδια πιο σπάνια.
Όταν αποφασίζεις να αγοράσεις μια μηχανή που κάνει 17-18.000€ και πάνω νομίζω εννοείται ότι την συντηρείς ανάλογα και δεν σκαλίζεις για να γλυτώσεις κάποια ευρώ.
'Η ανάγκη είναι η μητέρα της δημιουργίας'
Ναι αλλα στα τόσα χρήματα και να χαλάει είναι κρίμα φίλε μου.
Φίου φίου φι φι φίου
χαχαχα!καλα μην νομιζεις πως και εγω κανω πολλα καθημερινα!αντε 15-20 χιλιομετρα σε καθημερινη βαση!αλλα οντως τα 28000 ειναι λιγα..
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Τι λίγα ρε Πέτρο είναι.... 15 μήνες μου περίπου και έχω κόψει και τις πολλές βόλτες πιά...