Θα εκπλαγώ αν ο Ντόυχαν έβγαζε το 10% απ όσα έβγαζε ο Ρόσσι.
Όχι ότι ήταν λίγα αυτά που πήρε (και για την εποχή) αλλά
σε σχέση με τους σημερινούς είναι τίποτα
(Ο Ντούχαν δεν πήγε ΠΟΤΕ στη Ντουκάτι για λεφτά και δεν τον έπιασαν ποτε να κλεβει φόρους)
(για το μπανάριΖμα το λέει αυτό)
![]()
ανανήψαντας
Ο Doohan εβγαζε παρα πολλά για την εποχή. Στην μεση της δεκαετίας του 90 επαιρνε γυρω στα 10 εκατομμύρια USD τον χρόνο απο την Honda.
Είναι άμεσα συγκρίσιμα με αυτα που παίρνει ο Rossi.
Το παιχνίδι της Dorna και οι επιλογές της εχουν κανει μια ζημιά στο άθλημα, αυτό είναι βέβαιο. Το επίπεδο των αγώνων έχει ανέβει πολύ, αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό νομίζω.
http://www.motorsportmagazine.com/ra...stupid-season/
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Παλαιό δε με λες αλλα παρακολουθω απο εποχή eurosport και απο τότε που με θυμάμαι να καβαλάω κάτι δίτροχο όμως και τότε υπήρχαν σπόσνσορες και ισως καλύτεροι (καπνοβιομηχανίες).Ντουχαν ,Φογκαρτι,Κίλι,Χάγκα υπάρχουν και τώρα απλα έχει περισσοτερο λουστρο.Βγήκαν νέες τεχνικές στην οδήγηση οι οποιές αποδιδουν.Νέες τεχνολογίες τις οποιές πραγματικά κάποιοι έσπασαν κόκαλα μεχρι να αναπτυχθουν ωστε να φτάσουν σημερα σε εμάς.Το ο,τι κάποιοι λυπουνται που δεν υπάρχουν εκεινες οι εποχες είναι, γιατι δεν έβλεπε τόσος κόσμος και θεωρείτο και καλά ψαγμένος κάποιος πριν 22 χρόνια να ξέρει απο αυτά τα χλιμιτζίρια με τις 2 ρόδες.Σαφώς και τρέχουν για το βάθρο ή την βαθμοθηρία=> πρωτάθλημα.Θυμόμαστε πιστευω τον χορχε με την κλείδα ,πέρισυ,τι δύναμη ψυχής έδειξε που κατάφερε και έτρεξε.Αν ψάχνουμε βέβαια εικόνες σαν του ντουχαν που πήγε με τις πατερίτσες,τερμάτισε και ξανα πατερίτσες ή τον καπιρόσι που λιποθύμισε μετα τον αγώνα λόγω κατάγματος στο δάχτυλο ,ισως να ήταν καλό να μην ξανασυμβουν γιατι είναι αρκετά ριψοκίνδυνο για την ίδια τους την ζωή.Συνοψίζοντας,οι εικόνες επαναλαμβάνονται απλα έχουν καλύτερο περιτύλιγμα.
Φίου φίου φι φι φίου
To 2009 o Rossi πήρε 35.000.00 e.
(χωρίς φυσικά να υπολογίσουμε τα άλλα από τις μετοχές που έχει)
AYTO
T @@ που κουβαλούσε ο Μπάρι Σιν δεν υπάρχουν πια. Πίστεψε με...
Δεν ήταν Άγιοι και τότε σίγουρα. Αλλά τη λιγούρα των σημερινών...
Δεν την είχαν.
Ήταν πιο απλοί άνθρωποι
Πάρε τον Καλ για παράδειγμα
Λύσσαξε να παέι στη Ντουκάτι.
Φώναζε που πήραν το Ντόβι αντι για αυτόν.
Και?
Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 30/10/2014 στις 16:57.
ανανήψαντας
Βαζεις και τα λεφτα απο σπονσορες μεσα.
Αυτα που ανεφερα ειναι ο μισθός απο την Honda για τον Doohan, και ο Rossi περσι πήρε λίγα παραπανω αφού εριξε το κασε του.
Σε απόλυτα νούμερα ειναι λιγότερα απο του Doohan.
Ποσα επαιρνε ο Doohan απο την Nankai/Arai κλπ δεν ξερω.
Παντως μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.
Δεν μου αρέσει καθόλου ο τρόπος επιλογής για το ποιές πίστες συμμετεχουν στο πρωτάθλημα, ούτε τα κόστη για μια θεση στο grid που εχει επιβαλλει η Dorna.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αν είχε πάει στη Ντουκάτι θα το ήξερε η μάνα του...
Το να δηλώσεις όμως στην Ιταλία ότι ζεις στην Αγγλία και στην Αγγλία ότι ζεις στην Ιταλία
ελπίζοντας ότι στη χώρα σου δεν θα σου κάνουν τίποτα αφού είσαι ο Ρόσσι και σ αγαπάνε όλοι
δείχνει πολλά για τον χαρακτήρα σου.
Λέω...
Ρώτα τον Καλ που έσκουζε γιατί πήραν τον Αντρέα και όχι αυτόν...
ανανήψαντας
Και οι σημερινοι θα τρεχανε και να μην τους διναν φραγκο. Το "μικροβιο" ειναι που τους κανει ετσι.
Αλλα εφοσον βλεπουν οτι πεφτουν χοντρα λεφτα απο ομαδες και σπονσορες ειναι λογικο να γινονται απληστοι και αυτοι ως ενα σημειο. Το πολυ χρημα αλλαζει τον ανθρωπο.
Αλλα πανω απ'ολα οι πιλοτοι ειναι speedfreaks. Δεν το κανουν για τα λεφτα σιγουρα.
MADE IN JAPAN 日本製