Σελίδα 4 από 16 ΠρώτοΠρώτο 12345678914 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 236

Θέμα: Αυτό λέτε να είναι το πολυαναμενόμενο Africa?

  1. #46
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vstrommer71 Προβολή μηνύματος
    Πρεπει να βγαλει η Honda(ποιος????)
    Αυτος που εβγαζε μηχανακια οταν στην Αυστρια ειχαν ακομα καρα και ποδηλατα.

    Το θεμα πρεπει να καταλαβετε ειναι οτι η Honda δε ασχολειται. Οχι οτι δεν μπορει.
    Αν ηθελε την εσβηνε απο το χαρτη την ΚΤΜ ή αλλους χωματερους. Αν ηθελε τους αγοραζε κιολας.
    Αλλα εχει αλλα ενδιαφεροντα, ασχολιες και προτεραιοτητες δυστυχως.
    MADE IN JAPAN 日本製

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vstrommer71 Προβολή μηνύματος
    Eλπιζω καποτε οσοι μαζευεστε εδω μεσα να κατανοησετε οτι η ιπποδυναμη και η τελικη ταχυτητα ειναι παραμετροι που παιζουν δευτερευοντα ρολο σε ενα μηχανακι για αυτην την δουλεια!Σε ενα μηχανακι που θα βγαλει την ζωη του με ταχυτητες max 110 στο χωμα,τι να τα κανω τα 150 αλογα και τα 250 τελικη?Μπορει να ταξιδευει ασφαλτο 120-130 ανετα για να με παει?Υπεροχα.Μια χαρα ειναι ας εχει και 55 αλογα,αυτο σημαινει χαμηλη καταναλωση και μεγαλη αυτονομια.Εγω τι βλεπω και μου αρεσει?Μαζεμενες διαστασεις,τροχοι 21-18,μεγαλες διαδρομες αναρτησεων,ψηλη εισαγωγη αερα(ποταμακια...) και επιτελους σαφη προσανατολισμο προς τον χωματινο τουρισμο μακρια απο τα adventure τανκερ που εχουμε γεμισει εσχατως.Ευχομεθα να κρατησει το βαρος χαμηλα,να εχει ABS-CBS μαζι και να διατηρηθει ΕΤΣΙ πριν την πεσουν οι μαρκετιστες,το φορτωσουν πλαστικα,κιλα και μικροτερους τροχους για να ειναι trendy.Ωραιο μηχανακι,μακαρι να το βγαλουν ετσι στην παραγωγη!

    συμφωνω με ολα οσα λες αλλα τοτε δεν εχουν νοημα και τα ΚΤΜ 690 τα χωματινα με τα αλογα τους...ουτε οποιοδηποτε αλλο χωματινο 1κ big bore βγαινει απο τις εταιρειες...
    ουτε καν 2κ δεν θα επρεπε να ειναι...

    μαλλον σαν εκδρομικο εντουρο που βγηκε εχει νοημα να εχει 5-10 αλογα παραπανω απο τα μονοκυλινδρα οπως νοημα εχει και το οποιοδηποτε 2κ μεσαιου κυβισμου (βλ. triumph 800, bmw800gs) βγαινει γιατι κανει και αλλες δουλειες εκτος απο χωμα...

    το κλειδι ειναι να διατηρηθει το βαρος χαμηλα για να μπορει να ειναι πιο ευελικτο παντου και φυσικα να διαφοροποιηθει απο τα κτηνη των πολλων-δυσχρηστων κυβικων...

    η ενσταση μου οπως καταλαβες, γιατι γενικα οπως ειπα συμφωνω μαζι σου, ειναι τα αλογα...
    δεν μπορει να το βγαλει με 50 ονομαστικα (45 πραγματικα) οπως εβγαζε το xr650r πριν 15 χρονια ουτε με 60 ονομαστικα (50 κατω) οπως εβγαζε το africa πριν 25 χρονια...

    αναλογως κυβικων πρεπει να πηγαινουν και τα αλογα...
    αυτα τα περι καταναλωσης ειναι να'χαμε να λεγαμε, να ξεστοκαρουμε μοτερ και Αγιος ο Θεος, Αγιος Ισχυρος...Αγιος Αθανατος...ελεησον ημας...

    να σου βγαλει δικυλινδρο με 50 ονομαστικα με χωματινο χαρακτηρα και αυτονομια στα ουρανια, να το βρασω...θα γελανε και οι πετρες οταν βγει αυτο το πραγμα στην ασφαλτο...
    και για hardcore καταστασεις στο χωμα δεν θα κανει ελεω 2 κυλινδρων...

  3. #48
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Αυτος που εβγαζε μηχανακια οταν στην Αυστρια ειχαν ακομα καρα και ποδηλατα.

    Το θεμα πρεπει να καταλαβετε ειναι οτι η Honda δε ασχολειται. Οχι οτι δεν μπορει.
    Αν ηθελε την εσβηνε απο το χαρτη την ΚΤΜ ή αλλους χωματερους. Αν ηθελε τους αγοραζε κιολας.
    Αλλα εχει αλλα ενδιαφεροντα, ασχολιες και προτεραιοτητες δυστυχως.
    Να εισαι σιγουρος οτι το ιδιο ελεγαν και οι τοτε κραταιοι κατασκευαστες μοτοσυκλετων οταν ο μπαρμπα Soichiro εφτιαχνε μηχανακια στο καλυβι του.Και ειδες τι εγινε η Honda.To ιδιο ευκολα ομως πεφτεις στην παγιδα οταν γιγαντωνεσαι,περιφρονεις ευκολα.Και ειδες η μικρουλα ΚΤΜ,ξεκινησε κι αυτη απο ενα μικρο περιθωριακο γκαραζ αλλα επιασε το μηνυμα των καιρων,εβγαλε στην παραγωγη μηχανακια που ηταν πρωτοποριακα και τωρα εγινε ενα αξιοσεβαστο μεγεθος στον χωρο.Και με ηγετικη θεση σε καποιες κατηγοριες,θα τολμουσα να πω.Τωρα ετοιμαζεται και για τα motogp και αν μη τι αλλο,πρεπει να τους αναγνωρισουμε το θαρρος της τολμης.Εχουν την δικη τους προταση και πολλες φορες τα νεα μοντελα τους ειναι αντισυμβατικα,με την μαρκετινιστικη εννοια του ορου.Περσι και φετος βεβαια εμειναν λιγο στασιμοι απο φρεσκες ιδεες,μακαρι να παρουνε μπρος!
    Αλλα αυτο που μου αρεσει με τους τρελοΑυστριακους ειναι οτι ειναι ενα τσουρμο τρελλοι που γουσταρουν την φαση μοτοσυκλετα και το δειχνουνε με καθε τροπο.Τωρα αν τωρα που μεγαλωσανε τους βαλουνε οι μαρκετιστες(ή οι Ινδοι) τα δυο ποδια σε ενα παπουτσι,μονο ο χρονος θα το δειξει...
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  4. #49
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Αυτος που εβγαζε μηχανακια οταν στην Αυστρια ειχαν ακομα καρα και ποδηλατα.

    Το θεμα πρεπει να καταλαβετε ειναι οτι η Honda δε ασχολειται. Οχι οτι δεν μπορει.
    Αν ηθελε την εσβηνε απο το χαρτη την ΚΤΜ ή αλλους χωματερους. Αν ηθελε τους αγοραζε κιολας.
    Αλλα εχει αλλα ενδιαφεροντα, ασχολιες και προτεραιοτητες δυστυχως.
    ειδαμε και στο ντακαρ που ασχοληθηκε δυο χρονιες τωρα πως τα πηγε...

    Εχω παψει να ειμαι οπαδος της ktm, σεβομαι την χοντα που εχει βγαλει μηχαναρες αλλα μη λεμε και οτι θελουμε...

  5. #50
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vstrommer71 Προβολή μηνύματος
    Το μοτερ το 400αρι ειναι πιο καταλληλο,το εχει ετοιμο.Απομενει δουλεια στο πλαισιο και τις αναρτησεις.Ενα κανονικο ατσαλινο υποπλαισιο,καλυτερες αναρτησεις,υποδομη για φαιριγκ,βασεις οργανων,μεγαλυτερη γεννητρια για αξεσουαρ και καλυτερα φωτα,ειναι τα βασικα που χρειαζεται.Το 690 αν θες την γνωμη μου παραειναι δυνατο μοτερ για την χρηση αυτη.Οχι οτι δεν ειναι ενα υπεροχο μοτερ,αλλα τα σημερινα 400-450 εχουν υπεραρκετη ιπποδυναμη κι ελαφρυ γκαζι,συν την μικροτερη καταναλωση.Και το βασικοτερο κριτηριο πιστευω ειναι το μικροτερο δυνατο βαρος.Δεν νομιζω με 180 κιλα βαρος και 40 αλογα να σου λειψει το γκαζι στις λασπες και τα κατσαβραχα...
    Μπερδεύεις λίγο τις χρήσεις. Δεν θα κάνω εντουράδα στο όρος Αραράτ, στις λάσπες της Σιβηρίας, ούτε θα χωθώ σε μονοπάτια που πάνε μόνο καθαρά. Για να κάνεις "εκδρομικό εντούρο", τα 40 άλογα είναι λίγα και δεν είναι τόσο το θέμα των 40 ίππων αλλά το ότι ένα 390 οπουδήποτε πλην βουνού θα πρέπει να το σκίζεις, δεν έχει ροπή. Το 690 θα είναι χαλαρό, συγκριτικά. Να μην πω για να το πας δικάβαλο καμμιά βολτούλα ή διακοπές. Αλλά κοντός ψαλμός αλληλούια, υποτίθεται ότι η ΚΤΜ ετοιμάζει μικρά δικύλινδρα, φαντάζομαι ακριβώς για αυτό το λόγο.

  6. #51
    Όμορφο είναι αλλά...
    Χάθηκε ο κόσμος να του βάλουν ξεχωριστό υποπλαίσιο?

  7. #52
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Kι ομως το ταξιδιωτικο εντουρο εχει ολα οσα ανεφερες στο μενου προηγουμενως.Κι οταν λεμε ταξιδι,εννοω κατι σαν αυτο!
    https://www.youtube.com/watch?v=dkjnIJel3Nk
    Ουτε λασπες,ουτε μονοπατια,ουτε ποταμια,μπααααα
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  8. #53
    Ναι ρε στρωμερ, τους είχα δει στο αντβραιντερ. ο κολμπατς τα ίδια με το καλοφτιαγμενο σπεσιαλακι των 165 κιλων. Αλλα βλεπεις οτι και με ΧΤ το έχουν κανει, με g650 το ίδιο, με 690 basil... Οπότε, τι;

  9. #54
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    πάντως έχει δύο δίσκους μπροστά, καλό σημάδι :a13:

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  10. #55
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Ρε με το Africa νταλκάς... για ποιο Africa μιλάμε ρε σεις; Γιατί αν εξαιρέσει κανείς το πρώτο 650, τα 750 φακλάνευαν με γεωμετρική πρόοδο όσο "εξελίσσονταν" και κάθε άλλο παρά μηχανάκια περιπέτειας ήτανε. Ποτέ δεν κατάλαβα αυτό τον νταλκά για ένα "νέο Africa"... αν νοσταλγεί κανείς την μαλακία το 750, τα Transalp κάνανε και κάνουνε ακριβώς τα ίδια σε άσφαλτο και χώμα απλά δεν ήταν αρκούντως μουράτα για τις καφετερΙες. Δυστυχώς η κατηγορία on-off, η πραγματική, η πρόστυχη, πέθανε εδώ και καιρό.

    Μακάρι λοιπόν αυτό το μηχανάκι να επαναφέρει στο προσκήνιο την κατηγορία στις σωστές τις βάσεις, γιατί πήξαμε σε ιλουστρέ μαστόδοντα και σε πανάκριβους πορτοκαλί πύραυλους...

  11. #56

  12. #57
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Ναι ρε στρωμερ, τους είχα δει στο αντβραιντερ. ο κολμπατς τα ίδια με το καλοφτιαγμενο σπεσιαλακι των 165 κιλων. Αλλα βλεπεις οτι και με ΧΤ το έχουν κανει, με g650 το ίδιο, με 690 basil... Οπότε, τι;
    Πολυ απλα,ενα ΕΛΑΦΡΥ μηχανακι εξ'αρχης φτιαγμενο γι αυτην την χρηση.Το ξεκινησαν αυτοι με μετατροπες σε ηδη υπαρχοντα μοντελα,το συνεχισε η CCM και αναμενουμε κατι πιο factory.Ανεξαρτητα απο αυτο το πρωτοτυπο της Honda δειχνει να ειναι στον σωστο δρομο της ικανοτητας για αρκετα σοβαρη χωματινη τουριστικη χρηση.
    Αν εχεις προσεξει,πολλα μηχανακια μπορεσαν να κανουνε τετοιες διαδρομες,ακομα κι ο Grom με το 950.Η ουσια ειναι ομως να εχεις ενα μηχανακι που μπορει να τα βγαλει περα εξ'αρχης και χωρις να χρειαζεται να εισαι υπερσουπερ οδηγος για να το κουμανταρεις.Εγω γι'αυτο λατρεψα το 690,ανοιγα το γκαζι και περναγε απο παντου,χωρις να απαιτει τιποτα το εξειδικευμενο.Ετσι αφιερωνομουνα στην διαδρομη χωρις να πολυασχολουμαι με το τερραιν,λασπες κτλ.Σε τετοιες δυσκολες,οχι τεχνικες απαραιτητα αλλα κοπιαστικες σε χιλιομετρα,θες ενα μηχανακι ελαφρυ,χωρις υπερβολικη ιπποδυναμη που στα δυσκολα θα σε ξελασπωσει και θα σε αφησει το δυνατον ξεκουραστο στην διαρκεια της διαδρομης.
    Γι'αυτο διαβασε κι ενα αρθρακι του Colebatch,ολοι μα ολοι ξεκινησανε με βαρια και δυνατα μηχανακια,αλλα μετα την συσσωρευση ταξιδιωτικης εμπειριας ζητανε ελαφρια και πιο μαζεμενα μηχανακια.Αλλοι ψαχνονται με μετατροπες σε ηδη υπαρχοντα(οπως το 650 του Walter,και τελευταια πειραματιζεται με ενα 570 να το στησει στα μετρα του) και οι λοιποι περιμενουμε απο καποια μεγαλη εταιρια να φτιαξει κατι.ΟΛΟΙ εχουν τους κινητηρες ετοιμους απο αλλα μοντελα,περιμενουμε ποιος θα φτιαξει κατι.Οι σοβαροτερες πιθανοτητες ειναι να στειλει στην γραμμη παραγωγης η ΚΤΜ το 390 Adventure,αλλα μακαρι κι αλλοι να το κανουν.Και η Honda και η Yamaha εχουν ετοιμα μοτερ στα 450 κυβικα.
    Ξαναδες το πρωτοτυπο του νεου Africa.Δεν θα ηταν ακομη πιο σουπερ αν με το ιδιο γενικα στησιμο βαζανε εναν 450 κινητηρα σε μικρο πακετο?
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  13. #58
    Όχι.

    Ο κολμπατς κανονίζει τις διαδρομές του ΜΟΝΟ χώμα. Έχει μόνο το πωπουδάκι του να κουβαλήσει και οι ρυθμοί του είναι τέτοιοι που ελάχιστων τα χέρια φτάνουν. Όταν πχ στο τελευταίο Magadan πήγαιναν 120 χώμα για μέρες, δεν είναι αστεία ταχύτητα. Και το ότι άντεξε το μηχανάκι του 100,000 χιλιόμετρα και βάλε (αν θυμάμαι καλά το άλλαξε με ίδιο αλλά πιο φρέσκο πιά) ήταν γιατί το 650 μοτέρ σε αυτές τις ταχύτητες δεν ήταν σκισμένο. Ένα 450 απλά ΔΕΝ θα έφτανε τέτοια ζωή συν το ότι θα έσπαγε @@ με τις αλλαγές λαδιών κάθε τρίτη μέρα και αν διαβάσεις το άρθρο που λες ακριβώς αυτό έλεγε από τότε. Το 570 το έχει από τότε που έσπασε το ρεκόρ ύψους με άλλους δύο, δεν είναι φρέσκο.

    Εγώ ο απλός χρήστης μοτοσικλέτας, αν θέλω να πάω μιά βόλτα Πίνδο με την κοπέλα μου να δούμε λίγο ΚΑΙ βουνό και δεν γουστάρω να οδηγώ 280 κιλά γελάδι, μπορώ να κάνω το ίδιο ταξίδι με ένα ας πούμε G650GS στα 195 κιλά. Ή με λίγη παραχώρηση σε άνεση, με ένα Husqvarna Terra 650 στα 185 κιλά. Ή με ένα (υποθετικό) τενερέ 700 στα 185 κιλά. Ή με ένα (αν το πουν έτσι) άφρικα 500 στα 185 κιλά. Με ένα CCM/GasGas/KTM μπουλκουμέ 450 δεν θα πάω άνετα ως εκεί γιατί θα μου βγάλει τη μπαναϊα με τη σέλα σερβιέτα, θα μου βγάλει τη μπαναΐα εθνική και ανηφόρες επαρχιακού, άντε πες και έφτασα θα μου βγάλει την μπαναΐα στο βουνό, γενικώς ΔΕΝ θα είναι καλύτερα και σούπερ εκτός και αν πηγαίνω μόνος μου και μόνο χώμα όπως πάει ο λατρεμένος γουόλτερ. Ο οποίος φαντάζομαι πως έχει άλλη μηχανή για τα καθημερινά του, για την όποια δουλειά, τα ψώνια, τη βόλτα, το σουπερμάρκετ, τη γκόμενα κλπ ενώ εγώ θέλω μία γιατί κακά τα ψέμματα, δεν βγαίνουν τα ευρά για να έχουμε "σταύλο".
    Πόσοι είναι οι γουόλτερς σε αυτόν τον πλανήτη που χρειάζονται και αξιοποιούν μιά ράλι ρέπλικα; Εμ... Ναι.
    Εκτός αν το πάμε σαν το πόσοι χρειάζονται τα 200+ άλογα των SS του 2015 καθαρά για λόγους καφετέριας "κουφάλες το μηχανάκι μου πάει ντακάρ και κερδίζει και ειδική αμαλάχειναουμ όχι σαν τον χάρο τον δικό σας" οπότε πάσο.

    Οπότε, απλά, όχι.

  14. #59
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Όλοι το βρίσκετε ωραίο!

    Εγώ λέω ότι τουλάχιστον δεν είναι άσχημο. Σχεδιαστικά πάντως με αφήνει αδιάφορο.

    Όσον αφορά την εμφάνιση επιείκεια θα δείξω (ή όχι) μόνο όταν ανακοινωθεί η τιμή.

    Απαλλαγμένος από τιμή, χαρακτηριστικά, επιδόσεις κτλ. κρίνοντας απ' ότι βλέπω, δεν υπάρχουν πολλά που με χαλάνε αλλά δεν υπάρχει και τίποτα να με φτιάχνει.

    Τ'ωρα αν κάποιος το είδε και είπε "το θέλω", τι να πω! Εγώ πάντως δε θα χαρακτηρίσω ωραίο κάτι, μόνο και μόνο επειδή δε με κάνει να θέλω να ξεράσω.






    Γιάννη μη κουράζεσαι. Οτιδήποτε με παραπάνω από έναν κύλινδρο δεν κάνει γι' αυτά που έχεις στο μυαλό σου.



    Για να μην αρχίσω τις αρνητικές προβλέψεις ας ελπίζουμε ότι θα βαδίσει στον σωστό δρόμο. Αν το κάνουν βαρίδι πάντως να το βγάλουν και σε μπλε. (Την είπα την κακία μου για την big mama δε μπόρεσα).



    Υγ. Και να με πείτε προκατειλημμένο δε με νοιάζει! Δεν ευθύνομαι εγώ γι' αυτό.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 04/11/2014 στις 22:34.
    Sent from me using a computer.

  15. #60
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Όχι.

    .....

    Οπότε, απλά, όχι.
    Νομίζω πως ο amyroukai έχει πιάσει το νόημα της κατηγορίας. Όποιος ψάχνει μηχανάκι να τα κάνει όλα δεν κοιτάει σκληροπυρινικά μονοκύλινδρα ον-οφφ που θα σε υποχρεώσουν να κάνεις υπομονή μέχρι να βρεις τα δύσκολα ώστε να κανεις απόσβεση στα λίγα κιλά που κουβαλάς για τόσα χλμ.
    Για πολύ κόσμο αυτά τα τόσο δύσκολα ίσως να μην έρθουν ποτέ. Δικύλινδρα μοτεράκια χωρις πολλούς ίππους (αλλά ούτε και λίγους), χωρίς υπερβολικά κιλά και με λογική κατανάλωση είναι το ιδανικό της κατηγορίας.
    Θα σε ταξιδέψουν δικάβαλο, θα τα έχεις για μουλάρια, θα τα έχεις για καμιά βόλτα στα άγραφα, για διήμερο στα Ζαγοροχώρια, ταξίδια αστραπή για δουλειές κτλ. Δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος να καβαλά γελάδι για όλα αυτά, αλλά ούτε και κατσίκι.
    Νομίζω ένα αρνάκι θα ήταν ιδανικό.

    Και εδώ έρχεται η big mama να δείξει στην κτμ πως γίνονται οι πωλήσεις και πως μπαίνει μετρητό στο ταμείο. (που είναι και το ζητούμενο)
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 4 από 16 ΠρώτοΠρώτο 12345678914 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λετε να ειναι ο ανωρθωτης...???
    από McTalas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2009, 16:43
  2. Ποιό να είναι το επόμενο?
    από xrlantz στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 151
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2008, 10:12
  3. Πέζει να είναι το πιο καμένο..(λέμε τώρα)
    από veagle στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2008, 19:52
  4. Aπο τι υλικο μπορει να ειναι αυτο το καλλημα?
    από SAM46 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2007, 11:51
  5. Λέτε να είναι έτσι;
    από NLS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2004, 14:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF