Σελίδα 5 από 16 ΠρώτοΠρώτο 1234567891015 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 236

Θέμα: Αυτό λέτε να είναι το πολυαναμενόμενο Africa?

  1. #61
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Όχι.

    Ο κολμπατς κανονίζει τις διαδρομές του ΜΟΝΟ χώμα. Έχει μόνο το πωπουδάκι του να κουβαλήσει και οι ρυθμοί του είναι τέτοιοι που ελάχιστων τα χέρια φτάνουν. Όταν πχ στο τελευταίο Magadan πήγαιναν 120 χώμα για μέρες, δεν είναι αστεία ταχύτητα. Και το ότι άντεξε το μηχανάκι του 100,000 χιλιόμετρα και βάλε (αν θυμάμαι καλά το άλλαξε με ίδιο αλλά πιο φρέσκο πιά) ήταν γιατί το 650 μοτέρ σε αυτές τις ταχύτητες δεν ήταν σκισμένο. Ένα 450 απλά ΔΕΝ θα έφτανε τέτοια ζωή συν το ότι θα έσπαγε @@ με τις αλλαγές λαδιών κάθε τρίτη μέρα και αν διαβάσεις το άρθρο που λες ακριβώς αυτό έλεγε από τότε. Το 570 το έχει από τότε που έσπασε το ρεκόρ ύψους με άλλους δύο, δεν είναι φρέσκο.

    Εγώ ο απλός χρήστης μοτοσικλέτας, αν θέλω να πάω μιά βόλτα Πίνδο με την κοπέλα μου να δούμε λίγο ΚΑΙ βουνό και δεν γουστάρω να οδηγώ 280 κιλά γελάδι, μπορώ να κάνω το ίδιο ταξίδι με ένα ας πούμε G650GS στα 195 κιλά. Ή με λίγη παραχώρηση σε άνεση, με ένα Husqvarna Terra 650 στα 185 κιλά. Ή με ένα (υποθετικό) τενερέ 700 στα 185 κιλά. Ή με ένα (αν το πουν έτσι) άφρικα 500 στα 185 κιλά. Με ένα CCM/GasGas/KTM μπουλκουμέ 450 δεν θα πάω άνετα ως εκεί γιατί θα μου βγάλει τη μπαναϊα με τη σέλα σερβιέτα, θα μου βγάλει τη μπαναΐα εθνική και ανηφόρες επαρχιακού, άντε πες και έφτασα θα μου βγάλει την μπαναΐα στο βουνό, γενικώς ΔΕΝ θα είναι καλύτερα και σούπερ εκτός και αν πηγαίνω μόνος μου και μόνο χώμα όπως πάει ο λατρεμένος γουόλτερ. Ο οποίος φαντάζομαι πως έχει άλλη μηχανή για τα καθημερινά του, για την όποια δουλειά, τα ψώνια, τη βόλτα, το σουπερμάρκετ, τη γκόμενα κλπ ενώ εγώ θέλω μία γιατί κακά τα ψέμματα, δεν βγαίνουν τα ευρά για να έχουμε "σταύλο".
    Πόσοι είναι οι γουόλτερς σε αυτόν τον πλανήτη που χρειάζονται και αξιοποιούν μιά ράλι ρέπλικα; Εμ... Ναι.
    Εκτός αν το πάμε σαν το πόσοι χρειάζονται τα 200+ άλογα των SS του 2015 καθαρά για λόγους καφετέριας "κουφάλες το μηχανάκι μου πάει ντακάρ και κερδίζει και ειδική αμαλάχειναουμ όχι σαν τον χάρο τον δικό σας" οπότε πάσο.

    Οπότε, απλά, όχι.
    +1 αν μπορεί η τσέπη σου μόνο ενα μηχανακι να σηκώσει αναγκαστικά θα κάνεις παραχωρήσεις

  2. #62
    Ωραιο ειναι..
    Ειδικα αυτη την εποχη που παντου παιζουν σχεδιαστικα εκτρωματα.
    Ιδωμεν..

  3. #63
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Απολογητης της Honda mode: on

    @ Allst@rf:
    To Dakar ηταν ενα side project αναμεσα σε χιλιαδες. Αν ηθελε να ασχοληθει σοβαρα θα το εκανε. Και δεν γινεται με το καλημερα να κερδιζεις. Δηλαδη στα MotoGP πως τα καταφερνει;; Ή ειναι πιο ανταγωνιστικο περιβαλον το Dakar?
    Γενικα σκοπος των εταιριωνε ειναι τα λεφτα. Αν η Honda μπορει ετσι συντηριτικα (που μπορει) να βγαζει ανετα δισεκατομυρια θα συνεχισει ετσι. Γιατι να ρισκαρει πλεον;;
    Αν η ΚΤΜ τωρα δεν ρισκαρει και δεν καινοτομησει τι θα της απομεινει;; Η αξιοπιστια;; Βασιζεται στην καινοτομια και στη μουρη για τις πωλησεις της. Και αυτο προσπαθει να δωσει στον κοσμο.

    Vstormer σωστα τα λες εν μερει αλλα η ΚΤΜ δεν ξεκινησε με την ιδια νοοτροπια που ξεκινησε η Honda. Επικεντρωθηκε στο να φτιαχνει αγωνιστικα enduro. Πολυ αργοτερα επεκταθηκε σε αλλους τομεις που σχεδον παντα ειχαν σχεση και με χωμα.
    Μακαρι για μενα να παει καλα γιατι το αξιζει αλλα καποια στιγμη να σεβαστει λιγο παραπανω τον πελατη και να φτιαξει αξιοπιστα μηχανακια. Ετσι αλλωστε εγινε μεγαλη και η Honda.
    Mεχρι τωρα δειχνει να απευθυνεται σε συγκεκριμενο κοινο.

    Aπολογητης της Honda mode: off


    Αντε να το βγαλουν παραγωγη να δουμε τι κανει, να ξερω αν θα πρεπει να αρχισω να μαζευω λεφτα!
    Εμενα ετσι οπως το βλεπω μου κανει για πιο λαφρυ και πιο "μαχημο" tenere.
    MADE IN JAPAN 日本製

  4. #64
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Κάθε φορά που ακούω/διαβάζω, για μοτοσυκλέτες <<βαρίδια>> ή ότι μόνο τα μονοκύλινδα είναι για χώμα...
    μου έρχεται στο μυαλό αυτό το video
    και αναρωτιέμαι,τι είναι τελικά πιο σημαντικό??
    να είναι η μηχανή στα μέτρα σου ή να έχεις οδηγικές ικανότητες που να φέρνουν οποιαδήποτε μηχανή στα μέτρα σου??

    Μου αρέσει η Honda σαν ιδέα, μακάρι να είναι όντως καλή και στην πράξη....


    άντε να δούμε την KTM...
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  5. #65
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΝIKOLTSOS Προβολή μηνύματος
    Κάθε φορά που ακούω/διαβάζω, για μοτοσυκλέτες <<βαρίδια>> ή ότι μόνο τα μονοκύλινδα είναι για χώμα...
    μου έρχεται στο μυαλό αυτό το video
    και αναρωτιέμαι,τι είναι τελικά πιο σημαντικό??
    να είναι η μηχανή στα μέτρα σου ή να έχεις οδηγικές ικανότητες που να φέρνουν οποιαδήποτε μηχανή στα μέτρα σου??

    Μου αρέσει η Honda σαν ιδέα, μακάρι να είναι όντως καλή και στην πράξη....


    άντε να δούμε την KTM...

    ε ναι... αφού να φανταστείς σε όλα τα mikel έχουν πάει μπουλντόζες και κουτάλες και φτιάχνουν ειδικές enduro για να τραβήξουν τους κατόχους mega on-off από τις ανταγωνιστικές αλυσίδες cafe...

  6. #66
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΝIKOLTSOS Προβολή μηνύματος
    και αναρωτιέμαι,τι είναι τελικά πιο σημαντικό??
    να είναι η μηχανή στα μέτρα σου ή να έχεις οδηγικές ικανότητες που να φέρνουν οποιαδήποτε μηχανή στα μέτρα σου??
    σαφεστατα το 2ο, αλλα δεν γινεται (σχεδον) απο κανεναν καθ'οτι τρομερα δυσκολο...θες λογω ταλεντου, θες λογω φοβου μην σπασεις τα παντα και για παντα...πολλα παιζουν...

    οποτε οι περισσοτεροι παμε στο 1ο σεναριο...


    αλλιως τα πραγματα θα ηταν πιο απλα...
    πας και παιρνεις την africa (την παλια, την καλη, την old school), κανεις τα ρεστα που θα εδινες για ενα καινουργιο βενζινες και λαστιχα, την μαθαινεις μεχρι εκει που δεν παει και ξεφτιλιζεις κοσμο και κοσμακη και στο βουνο και στην ασφαλτο...εξαιρουμενων αυτων που κανουν παπαδες με τα καινουργια, οι οποιοι ομως ειναι λιγοι και τραγικη μειοψηφια...

  7. #67
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Απολογητης της Honda mode: on

    @ Allst@rf:
    To Dakar ηταν ενα side project αναμεσα σε χιλιαδες. Αν ηθελε να ασχοληθει σοβαρα θα το εκανε. Και δεν γινεται με το καλημερα να κερδιζεις. Δηλαδη στα MotoGP πως τα καταφερνει;; Ή ειναι πιο ανταγωνιστικο περιβαλον το Dakar?
    Γενικα σκοπος των εταιριωνε ειναι τα λεφτα. Αν η Honda μπορει ετσι συντηριτικα (που μπορει) να βγαζει ανετα δισεκατομυρια θα συνεχισει ετσι. Γιατι να ρισκαρει πλεον;;
    Αν η ΚΤΜ τωρα δεν ρισκαρει και δεν καινοτομησει τι θα της απομεινει;; Η αξιοπιστια;; Βασιζεται στην καινοτομια και στη μουρη για τις πωλησεις της. Και αυτο προσπαθει να δωσει στον κοσμο.

    Vstormer σωστα τα λες εν μερει αλλα η ΚΤΜ δεν ξεκινησε με την ιδια νοοτροπια που ξεκινησε η Honda. Επικεντρωθηκε στο να φτιαχνει αγωνιστικα enduro. Πολυ αργοτερα επεκταθηκε σε αλλους τομεις που σχεδον παντα ειχαν σχεση και με χωμα.
    Μακαρι για μενα να παει καλα γιατι το αξιζει αλλα καποια στιγμη να σεβαστει λιγο παραπανω τον πελατη και να φτιαξει αξιοπιστα μηχανακια. Ετσι αλλωστε εγινε μεγαλη και η Honda.
    Mεχρι τωρα δειχνει να απευθυνεται σε συγκεκριμενο κοινο.

    Aπολογητης της Honda mode: off


    Η αξιοπιστια εχει παει περιπατο ακομα και για τους γιαπωνεζους, και οσο και αν σου φαινεται παραξενο η ΚΤΜ πλεον ειναι τοσο αναξιοπιστη οσο και οι αλλες εταιρειες, γιαπωνεζικες και ευρωπαικες.

    για ολα τα αλλα που λες, με συγχωρεις αλλα τα θεωρω πολυλογιες ανευ ουσιας.

  8. #68
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΝIKOLTSOS Προβολή μηνύματος
    Κάθε φορά που ακούω/διαβάζω, για μοτοσυκλέτες <<βαρίδια>> ή ότι μόνο τα μονοκύλινδα είναι για χώμα...
    μου έρχεται στο μυαλό αυτό το video
    και αναρωτιέμαι,τι είναι τελικά πιο σημαντικό??
    να είναι η μηχανή στα μέτρα σου ή να έχεις οδηγικές ικανότητες που να φέρνουν οποιαδήποτε μηχανή στα μέτρα σου??

    Μου αρέσει η Honda σαν ιδέα, μακάρι να είναι όντως καλή και στην πράξη....


    άντε να δούμε την KTM...

    Εγω ξέρω έναν που πάει έτσι με harley. so f@king what?

    Δεν είναι μόνο τα μονοκύλινδρα για χώμα αλλά κανένα δεν πάει σαν αυτά. Οπότε αν έχεις απαιτήσεις στην πρόσφυση, στο βάρος και την συμπεριφορά στο χώμα πας μονοκύλινδρος. Όλα τα υπόλοιπα είναι αλλά λόγια να αγαπιόμαστε.

    Ο κύριος στο βίντεο το πήγε μια βόλτα. Ο vstromer δε μιλάει για λιγότερες από 10 σφραγίδες στο διαβατήριό του μέχρι να ξαναχέσει στη χέστρα του. Και αν προσπαθήσει να τον ακολουθήσει ο κύριος με το "βαρίδι" θα κλαίει σα μωρο παιδί.

    Μ' αρέσει που οι μοτο έχουν γίνει σαν από μολύβι και κάνετε σα να μην τρέχει κάστανο. Αδιάφορες σχεδιαστικά, δίχως χαρακτήρα, δίχως τίποτα το ιδιαίτερο απλά χρηστικά οχήματα μετακίνησης και μας αρέσουν κιόλας. Και δεν έχουμε τίποτα να πούμε παρα μόνο ότι γουστάρουμε την κατάντια αυτή και θέλουμε να λεγόμαστε και μοτοσυκλετιστές.

    Μια χαρά ξέρει τι βγάζει η χοντα, αφού το επόμενο που ξέρει να κάνει καλύτερερα από το φτιάχνει μηχανές είναι πως να βάζει λεφτά στα ταμεία της.

    Αλλά ας μείνουμε στο θέμα μας. Τι λέγαμε? Ωραίο το νέο χοντα ε? Πόσο πάει το κιλό είπαμε?
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 05/11/2014 στις 15:29.
    Sent from me using a computer.

  9. #69
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Εγω ξέρω έναν που πάει με με έτσι με harley. so f@king what?

    Δεν είναι μόνο τα μονοκύλινδρα για χώμα αλλά κανένα δεν πάει σαν αυτά. Οπότε αν έχεις απαιτήσεις στην πρόσφυση, στο βάρος και την συμπεριφορά στο χώμα πας μονοκύλινδρος. Όλα τα υπόλοιπα είναι αλλά λόγια να αγαπιόμαστε.

    Ο κύριος στο βίντεο το πήγε μια βόλτα. Ο vstromer δε μιλάει για λιγότερες από 10 σφραγίδες στο διαβατήριό του μέχρι να ξαναχέσει στη χέστρα του. Και αν προσπαθήσει να τον ακολουθήσει ο κύριος με το "βαρίδι" θα κλαίει σα μωρο παιδί.

    Μ' αρέσει που οι μοτο έχουν γίνει σαν από μολύβι και κάνετε σα να μην τρέχει κάστανο. Αδιάφορες σχεδιαστικά, δίχως χαρακτήρα, δίχως τίποτα το ιδιαίτερο απλά χρηστικά οχήματα μετακίνησης και μας αρέσουν κιόλας. Και δεν έχουμε τίποτα να πούμε παρα μόνο ότι γουστάρουμε την κατάντια αυτή και θέλουμε να λεγόμαστε και μοτοσυκλετιστές.

    Μια χαρά ξέρει τι βγάζει η χοντα, αφού το επόμενο που ξέρει να κάνει καλύτερερα από το φτιάχνει μηχανές είναι πως να βάζει λεφτά στα ταμεία της.

    Αλλά ας μείνουμε στο θέμα μας. Τι λέγαμε? Ωραίο το νέο χοντα ε? Πόσο πάει το κιλό είπαμε?
    εχεις γινει λιγο ξυνος τελευταία ή ιδεα μου ειναι;


  10. #70
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Εγω ξέρω έναν που πάει με με έτσι με harley. so f@king what?

    Δεν είναι μόνο τα μονοκύλινδρα για χώμα αλλά κανένα δεν πάει σαν αυτά. Οπότε αν έχεις απαιτήσεις στην πρόσφυση, στο βάρος και την συμπεριφορά στο χώμα πας μονοκύλινδρος. Όλα τα υπόλοιπα είναι αλλά λόγια να αγαπιόμαστε.

    Ο κύριος στο βίντεο το πήγε μια βόλτα. Ο vstromer δε μιλάει για λιγότερες από 10 σφραγίδες στο διαβατήριό του μέχρι να ξαναχέσει στη χέστρα του. Και αν προσπαθήσει να τον ακολουθήσει ο κύριος με το "βαρίδι" θα κλαίει σα μωρο παιδί.

    Μ' αρέσει που οι μοτο έχουν γίνει σαν από μολύβι και κάνετε σα να μην τρέχει κάστανο. Αδιάφορες σχεδιαστικά, δίχως χαρακτήρα, δίχως τίποτα το ιδιαίτερο απλά χρηστικά οχήματα μετακίνησης και μας αρέσουν κιόλας. Και δεν έχουμε τίποτα να πούμε παρα μόνο ότι γουστάρουμε την κατάντια αυτή και θέλουμε να λεγόμαστε και μοτοσυκλετιστές.

    Μια χαρά ξέρει τι βγάζει η χοντα, αφού το επόμενο που ξέρει να κάνει καλύτερερα από το φτιάχνει μηχανές είναι πως να βάζει λεφτά στα ταμεία της.

    Αλλά ας μείνουμε στο θέμα μας. Τι λέγαμε? Ωραίο το νέο χοντα ε? Πόσο πάει το κιλό είπαμε?

    Ρε φιλε οι εποχες αλλαζουν...εσυ θα μεινεις πισω;;;;
    Ακομη δεν το ειδαμε Γιαννη τον βαφτισαμε;;
    Τι εισαι συ μωρ'αδερφακι μου....




  11. #71
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Απολογητης της Honda mode: on

    @ Allst@rf:
    To Dakar ηταν ενα side project αναμεσα σε χιλιαδες. Αν ηθελε να ασχοληθει σοβαρα θα το εκανε. Και δεν γινεται με το καλημερα να κερδιζεις. Δηλαδη στα MotoGP πως τα καταφερνει;; Ή ειναι πιο ανταγωνιστικο περιβαλον το Dakar?
    Γενικα σκοπος των εταιριωνε ειναι τα λεφτα. Αν η Honda μπορει ετσι συντηριτικα (που μπορει) να βγαζει ανετα δισεκατομυρια θα συνεχισει ετσι. Γιατι να ρισκαρει πλεον;;
    Αν η ΚΤΜ τωρα δεν ρισκαρει και δεν καινοτομησει τι θα της απομεινει;; Η αξιοπιστια;; Βασιζεται στην καινοτομια και στη μουρη για τις πωλησεις της. Και αυτο προσπαθει να δωσει στον κοσμο.

    Vstormer σωστα τα λες εν μερει αλλα η ΚΤΜ δεν ξεκινησε με την ιδια νοοτροπια που ξεκινησε η Honda. Επικεντρωθηκε στο να φτιαχνει αγωνιστικα enduro. Πολυ αργοτερα επεκταθηκε σε αλλους τομεις που σχεδον παντα ειχαν σχεση και με χωμα.
    Μακαρι για μενα να παει καλα γιατι το αξιζει αλλα καποια στιγμη να σεβαστει λιγο παραπανω τον πελατη και να φτιαξει αξιοπιστα μηχανακια. Ετσι αλλωστε εγινε μεγαλη και η Honda.
    Mεχρι τωρα δειχνει να απευθυνεται σε συγκεκριμενο κοινο.

    Aπολογητης της Honda mode: off


    Αντε να το βγαλουν παραγωγη να δουμε τι κανει, να ξερω αν θα πρεπει να αρχισω να μαζευω λεφτα!
    Εμενα ετσι οπως το βλεπω μου κανει για πιο λαφρυ και πιο "μαχημο" tenere.
    Εγώ τη σέβομε την big H για 2 λόγους.
    1ον επειδή κάποτε έφτιαχνε μοτοσυκλέτες.
    2ον επειδή μπορεί και πάλι να φτιάξει μοτοσυκλέτες.

    Καταλαβαίνω επίσης γιατί δεν το κάνει. Γιατί αν το κάνει και φτιάξει καμιά μηχανή δε θα μπορώ να την αγοράσω. Οπότε ποιός ο λόγος? Μας δίνει εδώ και κάτι χρόνια την εναλλακτική του τραμ και είμαστε όλοι χαρούμενοι.

    Το ότι η κτμ δε σέβεται τον πελάτη της και τον σέβεται η χονδα είναι τουλάχιστον αστείο. Η παρτίδα με τους ανορθωτές τελείωσε ή θα συνεχίσουμε να τους πληρώνουμε?
    Κανένα νεο επιθετικότερο προστατευτικό αλυσίδας σχεδίασαν ή να μείνουμε με εκείνο που άφησε ιστορία?
    Και αυτή η καραμέλα με την αξιοπιστία πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή. 31 ίππους στον τροχό το χτ 600 καμιά 50αρια το κτμ και έχουμε να λέμε ότι το χτ δε σπάει αλλά του αλλάζουμε λάδια πιο συχνά από κτμ και σερνόμαστε γιατί .. και να θέλαμε..
    43 το τενερε 57 το 690 με τα μισά κιλά στον κινητήρα (χεστα τα υπόλοιπα) και σε λίγο θα είναι το μηχανάκι που έχει γράψει τα περισσότερα χλμ σε RTW ταξίδια.

    Στο θέμα μας τώρα. Ναι, ναι φαίνεται πολύ μάχιμο! Μη σου πω ότι μπορεί να αφήσει και εποχή.

    Αυτό το βαφομαι στα χρώματα μιας εταιρίας ποτέ δε το κατάλαβα ρε 'σεις! Πάω να κάνω τατού τώρα τα τρία διαπασών.
    Sent from me using a computer.

  12. #72
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Ρε φιλε οι εποχες αλλαζουν...εσυ θα μεινεις πισω;;;;
    Ακομη δεν το ειδαμε Γιαννη τον βαφτισαμε;;
    Τι εισαι συ μωρ'αδερφακι μου....



    Δεν το έθαψα ρε συ, όχι ακόμα τουλάχιστον.

    Δεν μίλαγα για το καινούριο. Έτσι γενικά μίλησα επειδή δε μ' αρέσει η ιδέα να πρέπει να γίνω καλύτερος οδηγός για να μπορώ να οδηγώ πιο βαριά μηχανάκια επειδή το μαρκετιν είπε ότι τον νεο χτ πρέπει να έχει 2 εξατμίσεις θεριά χωρίς λόγο.

    Σκέψου όμως τι πάρτι θα κάνω αν ανακοινωθεί στα 220 γεμάτο. Πείτε στον σκοπευτή να με μπανάρει για κανένα μήνα να γλιτώσετε τη γκρίνια.
    Sent from me using a computer.

  13. #73
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Allst@rf Προβολή μηνύματος
    εχεις γινει λιγο ξυνος τελευταία ή ιδεα μου ειναι;

    Μλκ λες να γέρασα?
    Sent from me using a computer.

  14. #74
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Δεν το έθαψα ρε συ, όχι ακόμα τουλάχιστον.

    Δεν μίλαγα για το καινούριο. Έτσι γενικά μίλησα επειδή δε μ' αρέσει η ιδέα να πρέπει να γίνω καλύτερος οδηγός για να μπορώ να οδηγώ πιο βαριά μηχανάκια επειδή το μαρκετιν είπε ότι τον νεο χτ πρέπει να έχει 2 εξατμίσεις θεριά χωρίς λόγο.

    Σκέψου όμως τι πάρτι θα κάνω αν ανακοινωθεί στα 220 γεμάτο. Πείτε στον σκοπευτή να με μπανάρει για κανένα μήνα να γλιτώσετε τη γκρίνια.

    Μιλας ορθα,απλα κουβεντα να γινεται..
    Δυσκολες εποχες για καινουργια μοτοσυκλετα,καθαρα απο περιεργεια θελω να δω πως θα ειναι.
    Τελευταία τροποποίηση από taisteal; 05/11/2014 στις 02:17.

  15. #75
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ridindirty.jpg 
Προβολές:	163 
Μέγεθος:	64,2 KB 
ID:	326384

    Nα λαφρυνω το κλιμα γιατι με αρχισατε το ξυλο και δεν με παιρνει με αυτα που κανει η Honda τα τελευταια χρονια..
    Μια γνωστη μου απο τη Ρουμανια εχει τατου Honda στον καρπο μεσα, το logo με το φτερο. Ενα cb400 εχει. Αλλα ειναι ψιλομπαζο ρε γμτ..
    MADE IN JAPAN 日本製

Σελίδα 5 από 16 ΠρώτοΠρώτο 1234567891015 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λετε να ειναι ο ανωρθωτης...???
    από McTalas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2009, 16:43
  2. Ποιό να είναι το επόμενο?
    από xrlantz στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 151
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2008, 10:12
  3. Πέζει να είναι το πιο καμένο..(λέμε τώρα)
    από veagle στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2008, 19:52
  4. Aπο τι υλικο μπορει να ειναι αυτο το καλλημα?
    από SAM46 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2007, 11:51
  5. Λέτε να είναι έτσι;
    από NLS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2004, 14:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF