Σελίδα 7 από 16 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789101112 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 236

Θέμα: Αυτό λέτε να είναι το πολυαναμενόμενο Africa?

  1. #91
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Σιγα μην ειναι και 250 κιλά.

    Max 200 κιλά και 700-800cc ειναι το μηχανακι.
    Αν είναι 700-800cc (που λιγότερο δεν το κόβω να ειναι), τα 200κιλ είναι το min όχι το Max.
    Εκτός κι αν μιλάς για στεγνό βάρος.

    Βασικά αν είναι λιγότερο από 210κιλά γεμάτο, με 16+λιτρα ρεζερβουάρ και ανω των 700cc θα εκπλαγώ.. ευχάριστα!
    Γιατί η πάγια τακτική των σχιστομάτιδων για ανάλογα μηχανάκια είναι τα κιλά που είπε ο Ζευκας. Άντε να λείπει το abs και το CVT για να πέσει μέσα.

    Μακάρι να βγω ψεύτης!



    Αλλά αν πάλι είναι στα 700+ θα θεωρηθεί εσωτερικος ανταγωνισμός με το ΤΑ.

    Αν είναι 500cc φοβάμαι ότι ο sabatakas εχει πέσει έξω μόνο στον 19άρη.



    Επαναλαμβάνω, πείτε με προκατειλημμένο δε με νοιάζει. Είμαι εξ' άλλου!
    Sent from me using a computer.

  2. #92
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Και καπου εδω ακουγεται ουρανια φωνη:" ΜΗΝ βιαζεστε τεκνα μου να θαψετε ενα μηχανακι,πριν το οδηγησετε για την χρηση που προοριζεται...''
    Υπομονη...
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  3. #93
    βασικά μια λεπτομέρεια... ένα μοτέρ 600cc σε σχέση με ένα 1000cc δεν διαφέρει σε βάρος παραπάνω από 5-10 κιλά... και πολύ λέω... τα κυβικά δεν παίζουν τόσο υπερβολικό ρόλο στο βάρος, όσο τα ειδικά χαρακτηριστικά, πχ υλικά κατασκευής μοτέρ, πλαίσιο, περιφερειακά, απαραίτητα υγρά λειτουργίας κλπ....

  4. #94
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Ενταξει το 140/80-18 δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα ειναι 1000cc και βαρος 1 τονο. Πολλα μεσσαια φορανε αυτη τη διασταση.
    Σε ενα ΤΤR που ειχα παλια τετοιο του φοραγα χωρις προβλημα.
    Θελω να ελπιζω πως θα ειναι λαφρυ. 180-190 πληρες υγρων και μεσσαιου κυβισμου.
    Οπως λεει και ο Daz δεν υπαρχει λογος να ειναι +700 cc γιατι πεφτει πανω στο Transalp.
    MADE IN JAPAN 日本製

  5. #95
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    Τώρα που το ξαναβλέπω στις φωτό....και δεν θέλω να σας κακοκαρδίσω....αλλά μάλλον κοντά στα 1000 κυβικά το κόβω να είναι...

    με διπλούς δίσκους μπροστά και 140/60-18 πίσω λάστιχο παίζει στη μεγάλη κατηγορία. Και η καινούρια πρόβλεψη για το βάρος πάει στα 230-240 κιλά (με abs/cvt)

    Μακάρι να βγώ ψεύτης αλλά για χόντα μιλάμε
    +1000 Η Honda είναι τσιφούτα στους δίσκους (εκτός εάν στην παραγωγή χάσει τον ένα ).Πρόκειται για το καινούργιο varadero.

  6. #96
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    ...
    Θελω να ελπιζω πως θα ειναι λαφρυ. 180-190 πληρες υγρων και μεσσαιου κυβισμου.
    ....
    Επίσης με την αγορά του σου δίνουν δώρο και την βενζίνη ενός έτους.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #97
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Εδώ και 5-6 χρόνια παίζει αρκετό θάψιμο εναντίον των της «Γιαπωνίας». Ομολογούμενος κάνουν τα αδύνατα δυνατά (ειδικά η Honda) για να μας ξενερώσει. Κάποτε πίστευα ότι οι άνθρωποι είναι πολύ μπροστά και κάνουν τσάμπα χρήμα, επενδύοντας στο καλό όνομα που έχουν φτιάξει χρόνια πριν, με πολύ λίγο κόστος.

    Μετά πρόσθεσα και διάφορά άλλα θέματα για να το εξηγήσω, όπως την άσχημη ισοτιμία έναντι του ευρώ που δεν τους άφηνε πολλά περιθώρια ανταγωνισμού στις τιμές με τους Ευρωπαίους

    Πρόσφατα πέτυχα το ακόλουθο άρθρο. Το είχα διαβάσει και παλιότερα στο Πανεπιστήμιο, αλλά όπως λέγανε τότε και οι καθηγητές, ‘αν δεν έχεις βιώματα η πληροφορία θα περάσει πάνω από το κεφάλι σου’. Τώρα που το ξαναδιάβασα είχα στο μυαλό μου το vfr 1200, το νέο super tennere, και κάτι παρόμοια λουλούδια.

    Οι Ιαπωνικές εταιρείες σπάνια χρησιμοποιούνΣτρατηγικό Σχεδιασμό -
    Japanese Companies Rarely Have Strategies
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Untitled.png 
Προβολές:	202 
Μέγεθος:	62,7 KB 
ID:	326426

  8. #98
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Το θέμα είναι ότι δεν υπήρχε μεγαλύτερο ευκολάκι για την Honda από το να έβγαζε ένα μοντέλο αντικαταστάτη του Africa όπως το ξέραμε στις εκδόσεις των 750 κ.εκ. Μια "ξενερέ" μηχανή με π.χ. 800-900 κυβικα σε V2, μετριότατη σε αναρτήσεις - πλαίσιο & περιφερειακά και μπόλικο πουλ μουρ επιτηδευμένης περιπέτειας. Ούτε πρωτότυπα, ούτε τυμπανοκρουσίες, ούτε τίποτα. Προφανώς όμως ΔΕΝ έχει κάτι τέτοιο στο μυαλό της.

  9. #99
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    Οι Ιαπωνικές εταιρείες σπάνια χρησιμοποιούνΣτρατηγικό Σχεδιασμό -
    Japanese Companies Rarely Have Strategies
    Eδώ σηκώνει πολύ κουβέντα.
    Εγώ παντως διαφωνώ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    Το θέμα είναι ότι δεν υπήρχε μεγαλύτερο ευκολάκι για την Honda από το να έβγαζε ένα μοντέλο αντικαταστάτη του Africa όπως το ξέραμε στις εκδόσεις των 750 κ.εκ. Μια "ξενερέ" μηχανή με π.χ. 800-900 κυβικα σε V2, μετριότατη σε αναρτήσεις - πλαίσιο & περιφερειακά και μπόλικο πουλ μουρ επιτηδευμένης περιπέτειας. Ούτε πρωτότυπα, ούτε τυμπανοκρουσίες, ούτε τίποτα. Προφανώς όμως ΔΕΝ έχει κάτι τέτοιο στο μυαλό της.
    Δεν έχει και κατάλληλο V2 πιά η χόντα σε παραγωγή. Αν μιλάμε για οικονομία κλίμακας, ο I2 του NC700/750 που έχει φορεθεί μέχρι και σε κρούζερ, είναι επαρκώς δυνατός, πολύ οικονομικός και κάνει οικονομία κλίμακας σε ανταλλακτικά. Και έχει και DCT. Φτήνια σε αναρτήσεις δεν τους πολυπαίρνει, δεν νομίζω το KTM 1050 που θα παίξει ενάντια στα F800/Tiger800 να έχει φτηνιάρικα πράγματα επάνω (δεν έχω δει και τις ανακοινώσεις ακόμα). Το νέο τίγκερ θα έχει ρυθμιζόμενα μπροστινά (και είχε ήδη αξιοπρεπείς αναρτήσεις) για το F800 υπάρχουν πολλές λύσεις.

    edit το ΚΤΜ τελικά θα έχει φτηνιάρικες αναρτήσεις
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 05/11/2014 στις 19:38.

  11. #101
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Eδώ σηκώνει πολύ κουβέντα.
    Εγώ παντως διαφωνώ.
    Βασικά το άρθρο ήταν δυσνόητο μέχρι εκεί που δεν παίρνει, δύο φορές το διάβασα κι ανάθεμα αν κατάλαβα τίποτα...

  12. #102
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    Τώρα που το ξαναβλέπω στις φωτό....και δεν θέλω να σας κακοκαρδίσω....αλλά μάλλον κοντά στα 1000 κυβικά το κόβω να είναι...

    με διπλούς δίσκους μπροστά και 140/60-18 πίσω λάστιχο παίζει στη μεγάλη κατηγορία. Και η καινούρια πρόβλεψη για το βάρος πάει στα 230-240 κιλά (με abs/cvt)

    Μακάρι να βγώ ψεύτης αλλά για χόντα μιλάμε
    γιατι το 140αρι πισω λαστιχο ειναι μεγαλο??

    συμφωνω με τα κιλα...και καλο ειναι να μην ενθουσιαζομαστε γιατι αλλα κιλα ανακοινωνονται και αλλα κιλα ειναι τα μηχανακια...
    τα εχουμε ξαναπει ομως...παιζει ρολο και το ζυγισμα...
    καποιο >220 κιλων με καλο ζυγισμα μπορει να φαινεται παιχνιδι σε σχεση με καποιο αλλο κοντα στα 200, το οποιο ειναι κουρσουμιTM*


    *το ειπα καλα ρε καρντασια ή μενω μεταξεταστεος...??

  13. #103
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Δεν έχει και κατάλληλο V2 πιά η χόντα σε παραγωγή. Αν μιλάμε για οικονομία κλίμακας, ο I2 του NC700/750 που έχει φορεθεί μέχρι και σε κρούζερ, είναι επαρκώς δυνατός, πολύ οικονομικός και κάνει οικονομία κλίμακας σε ανταλλακτικά. Και έχει και DCT. Φτήνια σε αναρτήσεις δεν τους πολυπαίρνει, δεν νομίζω το KTM 1050 που θα παίξει ενάντια στα F800/Tiger800 να έχει φτηνιάρικα πράγματα επάνω (δεν έχω δει και τις ανακοινώσεις ακόμα). Το νέο τίγκερ θα έχει ρυθμιζόμενα μπροστινά (και είχε ήδη αξιοπρεπείς αναρτήσεις) για το F800 υπάρχουν πολλές λύσεις.

    edit το ΚΤΜ τελικά θα έχει φτηνιάρικες αναρτήσεις
    Πραγματικά πιστεύεις ότι οι χρήστες του varadero του ΤΑ ή του XRV νιώθαν την έλλειψη πολυρυθμιζόμενου μπροστινού?

  14. #104
    Στον καφέ, όλα ίδια είναι Στέφανε.
    Στο δικό μου που έχει ρυθμίσεις, μιά στο τόσο κάτι αλλάζω ανάλογα τη διάθεση ή τη διαδρομή.

  15. #105
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αν υπάρχει ένα μηχανάκι σήμερα που να είναι πιο κοντά στη φιλοσοφία του Africa (για το 650 μιλάμε πάντα) αλλά και στο πάλαι ποτέ on-off πρότυπο γενικότερα, αυτό είναι το BMW F800GS. Στη Honda ποτέ δεν άρεσαν οι κατά μέτωπο επιθέσεις γιατί πολύ απλά είναι τίγκα σνομπ και γιατί στην τελική είναι η μοναδική εταιρεία που αν ασχοληθεί λιιιιγο σοβαρά με μια κατηγορία μπορεί να την αλλάξει εκ βάθρων ή και να την (επαν)ιδρύσει. Αν λοιπόν βγάλει ένα αξιόλογο και αξιόμαχο δικύλινδρο σε σειρά 500άρι (ναι με τον κινητήρα των CB), ελαφρύ, με καλές αναρτήσεις, πλαίσιο και περιφερειακά, ένα μηχανάκι που να πηγαίνει εύκολα και απροβλημάτιστα σε χώμα και άσφαλτο με την χαρακτηριστική ομοιογένεια της Honda, τότε να είστε σίγουροι ότι όλοι θα απορούν πως και δεν σκέφτηκε κανείς πρωτύτερα το προφανές, ότι δηλαδή πραγματικό On-Off δεν έχει υπάρξει εδώ και καιρό και ότι υπήρχε τεράστιο κενό στην αγορά. Και τότε να είστε σίγουροι ότι όοοοοοολοι θα ξαναγυρίσουν στην old school φιλοσοφία και θα δούμε ωραία μηχανάκια, πραγματικά 50-50. Κατά τη γνώμη μου αυτό θέλει να κάνει η Honda και κατά τη γνώμη μου πάλι, καλώς πράττει.

Σελίδα 7 από 16 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789101112 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λετε να ειναι ο ανωρθωτης...???
    από McTalas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2009, 16:43
  2. Ποιό να είναι το επόμενο?
    από xrlantz στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 151
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2008, 10:12
  3. Πέζει να είναι το πιο καμένο..(λέμε τώρα)
    από veagle στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2008, 19:52
  4. Aπο τι υλικο μπορει να ειναι αυτο το καλλημα?
    από SAM46 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2007, 11:51
  5. Λέτε να είναι έτσι;
    από NLS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2004, 14:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF