Σε λίγο θα χρειαζόμαστε όπισθεν ρε 'σεις στις καλοζυγισμένες μας μηχανές.
Σε λίγο θα χρειαζόμαστε όπισθεν ρε 'σεις στις καλοζυγισμένες μας μηχανές.
Sent from me using a computer.
Μακάρι ρε χύμα. Τόσο καιρό ουρλιάζουμε και δε μας ακούει κανένας.
Ένα και καλούτσικο χρειαζόμαστε, να πουλήσει σαν τρελό για να πέσουν με τα μούτρα και οι υπόλοιπες μήπως δούμε κανένα μηχανάκι τις προκοπής, τα επόμενα χρόνια.
Αν το βγάλουν και τούτο μάπα και το χειρότερο πουλήσει κιόλας, θα πηδηχτώ από παράθυρο.
Sent from me using a computer.
Καλά, για να τις φέρω στα μέτρα μου έγινε αλλαγή ελατηρίων εμπρός και πίσω και revalving. Αλλά ξεκινάς από μιά βασική ρύθμιση και μετά λίγο κάτιτις παίζεις πιο σφιχτό πιο άνετο.
Πάντως χθεσινό θέμα και έχει 2854 views μέχρι τώρα ,
και 109 απαντήσεις και αφορά honda .
Αν έχει κάνει τόσο ντόρο η honda με ένα λασπωμένο πρωτότυπο ( όπως η ίδια το ονομάζει ) ,
θα πέσει πολύ κλάμα από τους ανταγωνιστές της ( που ανταγωνίζοταν μόνοι τους τόσα χρόνια) ,
αν κάνει την έκπληξη και το βγάλει παραγωγή με τα specs που έχουν οι περισσότεροι στο μυαλό τους .![]()
Το exc 400 που ειχα φορουσε 140 fim...
Ηταν πολλα τα γκαζια φαινεται...
![]()
Mην χαζομαριζετε ρε,αφου ειναι γνωστο οτι εντουρο λαστιχα βγαινουν εως 140 πισω,αν δεν με απατα η μνημη μου.Τ63 φοραει στην παρουσιαση,μια χαρα θα καθονται και τα Desert.Ευκαιρια και στους λαστιχαδες να βγαλουν και κανα καινουργιο χωματινο λαστιχο,αν και τα Desert τα λατρευω.Ευκαιρια να εξελιχθουν και καινουργια λαστιχα με δεικτες ταχυτητας και φορτιου για μεγαλα μηχανακια.Και μη πεταχτει κανενας και πει τιποτα για TKC κλπ.Ειπαμε,λαστιχα για σοβαρο χωμα...
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai
Σίγουρο δεν είναι τίποτα και φυσικά μπορεί να κάνω λάθος, αλλά βλέπω τις ευρωπαϊκές και έχουν ένα αρκετά πιο ξεκάθαρο προσανατολισμό (τουλάχιστον σε εμένα).
BMW – SUV δικύκλων - και ο μηχανόβιος θέλει την Χ5 του.
KTM – πάρε γιατι όταν επιτέλους αποφασίσεις να πάς σοβαρό ταξίδι να νομίζεις ότι θα πας σε δύσκολους και ενδιαφέροντες δρόμους,
Ducati - εξωτικό, με 10 χιλιάρικα (μεταχειρισμένη) παραμύθι στο όνειρο για λίγη αίσθηση από Ferrari.
Aprilia – η εκδίκηση του πικραμένου. Και οι μικροί έχουν ψυχή και πάνε γρηγορότερα άμα λάχι ,
Triumph – Γκάζια (και καλά) για οικογενειάρχες που θέλουν να διαφέρουν από τα Δυτικά Προάστια (και καλά).
Καλό κακό το μήνυμα δεν έχει σημασία. Πρώτη σε πωλήσεις στην Ευρώπη από όλα τα δίκυκλα (τα επόμενα 9 στη κατάταξη είναι σκούτερ), το 2013 ήταν το R1200 GS.
Απο την άλλη, κοιτάω προς την ανατολή και τα βλέπω λίγο μπερδεμένα. Οκ, το made in japan ακόμα μετράει σε εμάς (Βαλκάνια) που δεν έχουμε δίκτυα υποστήριξης, ή που δεν έχουμε πολλά λεφτά να μη μας νοιάζει το γδύσιμο των αντιπροσωπειών, αλλά σε πολλές χώρες δε τρέχει και τίποτα. Άσε που την έχεις ακούσει και εσύ πια Ιάπωνα με πάμπολα παραδείγματα μοντέλων τα τελευταία χρόνια που δεν τα πάνε καλά με την αξιοπιστία.
Ποιο είναι το μήνυμα που στέλνουν στην αγορά τότε? Τεχνολογία? Ναι οκ για τα moto-gp ίσως η Honda, αλλά στην αγορά δε βλέπω κάποια ξεκάθαρη υπεροχή. Aprilia, Ducati, ΒΜW μια χαρα τα πάνε σε αυτόν τον τομέα. Περιπέτεια? Αν και αυτοί άνοιξαν το παιχνίδι για τη μεγάλη μάζα (προσοχή δεν λέω ότι ξεκίνησαν αυτοί), τώρα βρίσκονται παρασάγκας πίσω. Ούτε με τα κιάλια δε τους βλέπεις. Γκάζια? Σιγά τις διαφορές. Με φουλ ηλεκτρονικά η BMW παραμυθιάζει το κοσμάκη ότι μπορεί να διαχειριστεί 200 άλογα. Απλά ξεπεράστε…. Το παιχνίδι με τα γκάζια είναι χαμένο στα ηλεκτρονικά και δε κερδίζεται. Οδηγική συμπεριφορά? αστείο. με στάνταρ εξοπλισμό ohlins και wp και brembo οι Ευρωπαίοι πάνε κάνε πατέντες εσυ να βάζεις aftermarket στα κιλά σου και σωληνάκια υψηλής.
Το μόνο που βλέπω ότι υπερτερούν τα japan, χωρίς να το πουλάνε συνειδητά, απλά του βγαίνει ακόμα από τη συσσωρευμένη εμπειρία που έχουν μαζέψει τόσα χρόνια, είναι η ομοιογένεια που παρουσιάζουν.
πές μου Άρη τι χάνω![]()
Λίγο υπομονή πάντως, από το ΜΟΤΟ περιοδικό έγραψαν ότι θα βγει στην αγορά Σεπτέμβρη του 15.