Αν είναι με το 500αρι κινητήρα και πάνω από 180 κιλά έχει να πέσει πάλι γέλιο....
![]()
![]()
Αν είναι με το 500αρι κινητήρα και πάνω από 180 κιλά έχει να πέσει πάλι γέλιο....
![]()
![]()
Το περισσοτερο γελιο το εχουμε ριξει με κατι ευρωπαικα ομως...
Χρονια τωρα..
To αφρικα άδειο είναι 205 κιλά, γεμάτο δεν ξέρω πόσα φτάνει αλλά εχει και 23 λίτρα ρεζερβουαρ. Το 500 Χ έχει 17ρι ρεζερβουαρ.
Αν το κάνουνε ελαφρύ θα είναι και πιο ακριβό, τα ελαφριά υλικά είναι ακριβά (βλέπε ΚΤΜ που είναι τίγκα στο αλουμίνιο).
Αλλά κάτσε πρώτα να δούμε τι θα βγάλει η χόνδα γιατί μιλαμε για ενα πρωτότυπο.
Πάντως σε μια χωμάτινη βόλτα που κάναμε την προηγούμενη Κυριακή με πολύ κόσμο, στη σχετική κουβέντα, οι περισσότεροι θα ήθελαν ενα 2κ μηχανάκι κατά προτίμηση γιαπωνέζικο στα 600 κυβικά για να κάνουν ΚΑΙ ταξιδιωτικό εντούρο μεταξύ άλλων. Η εταιρία που θα βγάλει κάτι τέτοιο πρώτη θα πουλήσει τρελά.
χμμμ...
Το λασπωμένο πρωτότυπο που είδαμε στην EICMA, το χωρίς άλλη πληροφορία, θα το οδηγήσουμε τον επόμενο Σεπτέμβριο! Μέσα στο καλοκαίρι θα αρχίσει η Honda να δίνει περισσότερες πληροφορίες, αν και σίγουρα θα έχουν διαρρεύσει μέχρι τότε περισσότερα από αυτά που ξέρουμε ήδη. Ότι δηλαδή έχει έναν νέο δικύλινδρο κινητήρα χιλίων κυβικών και DCT κιβώτιο. Η Honda είναι ιδιαίτερα φειδωλή με τις δηλώσεις της, ίσως να περιμένει να κατακαθίσει λίγο η σκόνη που έχουν ξεσηκώσει όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές με τις δικές τους παρουσιάσεις και σε μια άνυδρη περίοδο για νέα μοντέλα, μέσα στο καλοκαίρι, να αρχίσει να δίνει πληροφορίες. Επιβεβαιώνουμε λοιπόν αυτό που γράψαμε την Τρίτη, ότι δηλαδή είναι μοντέλο έτοιμο για παραγωγή και όχι απλά πρωτότυπο και έχουμε και συγκεκριμένες ημερομηνίες. Στα τέλη Σεπτεμβρίου 2015, η επίσημη παρουσίασή του!
http://www.motomag.gr/news/moto-nea-...-ton-septemvri
Εδω λενε οτι θα ονομαζεται CRF1000L
Παντου, παντως, μιλουν για 1000 σε σε.
Inochi, ρε!
Για οσο.
1000cc
Mε αλουμινενιο ψαλιδι (ειναι) και αλουμινενιο πλαισιο (πιθανοτατα) ισως το βαρος κρατηθει χαμηλα. Στο πιο πανω αρθρο στις πληροφοριες που αποσπασαν απο ανθρωπο μες τη Honda ελεγε για 200 κιλα...
Μακαρι να ειναι ετσι. Μια χαρα ελαφρυ θα ειναι για τα κυβικα του. Βαζοντας και μια αφτερ εξατμιση ελαφρια το ριχνεις κι αλλο.
Θελω να το δω παντως με την τριχρωμια του HRC των Αφρικα. Θα ειναι γ@ματο!
MADE IN JAPAN 日本製
Μιας και η κτμ το εριξε στο σορολοπ με τα ασφαλτινα(1050,1190,1290) λεει η χοντα:θα φτιαξουμε κατι που εχει δοκιμαστει με επιτυχια για χρονια και δεν εχει μεγαλο ρισκο(γιατι ειμαστε Ιαπωνες και παμε στα σιγουρα).
Δηλαδη κάτι τετοιοhttp://www.mcdiariesea.com/wp-conten...venture-08.jpg
Πότε θα βγει το νέο(50/50) κτμ 800-1000 ειπαμε?
Τελευταία τροποποίηση από Λευκάδιος; 07/11/2014 στις 01:53.
RIDE MORE TALK LESS