Ελα πάμε, με ρυθμό:
Άγια Χόντα,
Σε προσμενουν
Με χαρά, οι αφρικανοί
Και με πίστη ανυμνουμε
Το r&d δοξολογουμε
Μ'ενα στόμα μια φωνή
Φτιαχτε το μάχιμο και ελαφρύ...
Ελα πάμε, με ρυθμό:
Άγια Χόντα,
Σε προσμενουν
Με χαρά, οι αφρικανοί
Και με πίστη ανυμνουμε
Το r&d δοξολογουμε
Μ'ενα στόμα μια φωνή
Φτιαχτε το μάχιμο και ελαφρύ...
Ρε πούστη μου τραγελαφικό το πράγμα....
Το βίντεο του ggs ήταν κάτι σα να έσκασε από τη Σοβιετική Ένωση.
Η τηλεόραση η Κολοκοτρωνέικια, ο Soichiro σαν άλλος Γκορμπατσόβ, το ράδιο το βίντατζ το σκονισμένο.
Σου βγάζει αυτή τη μιζέρια να πούμε αλλά που άμα τηνε γουστάρεις και το τραβάει η ψυχή σου, σου βγαίνει μια νοσταλγία
Για το μηχανάκι κουβέντα δεν είπανε βέβαια.
Ήταν κάτι σαν το "Πσσστ, που'σαι... Θα τα πούμε εεε.... Με πιάνεις.... Κανόνισε...."
Κατατοπιστικότατοι.
Τώρα σε πόσα επισόδεια (ή κύκλους αυτών) θα ολοκληρωθεί το dream και θα δούμε και μηχανάκι σα φινάλε.....
Σαν του Lost μόνο μην είναι.
Honda είναι, υπερδύναμη είναι, άμα θέλει γαμεί και δέρνει αλλά....
Σαν κάτι κατίνες γριές που προσεύχονται πριν την ώρα τους έχει καταντήσει το πράγμα. Ο Θεός είναι μεγάλος, ο Θεός είναι μαζί μας, ο Θεός θα φροντίσει για μας να ζήσουμε χίλια χρόνια, κι όταν αρχίζουν και τινάζουν τα πέταλα "Άγνωσται αι βουλαί του Κυρίου"
Τέσπα.
Μια ζωή με το σταγονόμετρο μας τα έδινε.
Ακόμα και στα motogp που έχει τη μεγαλύτερη τεχνογνωσία και μπορεί να φτιάξει το καλύτερο ss μηχανάκι να το δώσει στους κοινούς θνητούς δεν τη μεταδίδει.
Δε γουστάρει πώς το λένε.
Τί να πω.
In Honda we trust.
Πήγε ο μυαλός μου αλλά άλλαξε ρότα.
Άμα αρχίσουνε να καβαλάνε και ον οφ τα χιπστέρια ήμαρτον.
Και βασικά επειδή τα χιπστέρια την ειδανε βίντατζ, δε σημαίνει πως ό,τι είναι βίντατζ είναι και χιπστεριλίκι.
Άμα με δεις με μούσι Μπακούνιν ή μουστάκι Στάλιν μη το παρεξηγήσεις για μούσι καναδέζου ξυλοκόπου ή χιπστεράδικο τσιγγελωτό γιατί θα μπλέξουμε τα μπούτια μας![]()
Μόνο σε θρεντ που αφορούν τα νέα χόντα έχουν συζητηθεί τέτοια πράγματα.
Αν μας δώσει κανένα racing machine του λίτρου θα πέσει πολύ μελάνι.![]()
Sent from me using a computer.
οπως και να το κανουμε το αφρικα 750 ειναι τωρα 21 χρονων μηχανακι...και βλεπεις ενα σωρο να κυκλοφορουν και τα πλαστικα να ειναι σαν καινουρια...ο κινητηρας να κελαηδαει....υπαρχουν αλλα τετοια μηχανακια???με τετοια ποιοτητα κατασκευης και τετοια αξιοπιστια σημερα???οχι 10 χρονια μπροστα ηταν οταν το φτιαξαν αλλα 20...
τα βυζια της Παολα δεν εχουν σιλικονη....ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ
Για το οτι αυτά που γυαλιζουν κσι κελαηδούν μάλλον είναι αυτά που ποτέ δεν πάτησαν χώμα και ποτέ δεν πολύ κυκλοφόρησαν πουθενά για να μην φθαρουν απο εναν ποζερα ιδιοκτήτη, γκαργκαρα...
δεν μιλαω για πριν 10 χρονια....βγες αυριο και δες ενα μηχανακη 21 χρονων σε τι κατασταση ειναι...το δικο μου μετα απο 190.000 χμ (5ος ιδιοκτητης) δεν εκανε κιχ για 8 χρονια που το ειχα....και πηγαινοερχομουν σικελια 3 φορες το χρονο...και εχω βαρυ χερι γενικα...ΜΑΚΑΡΙ να ξαναβγαλουν τετοιο ποιοτικο μηχανακι και ας ειναι και 200 κιλα...εγω θα το επερνα
τα βυζια της Παολα δεν εχουν σιλικονη....ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ
Σωστά! Έχεις απόλυτο δίκιο. 20 χρόνια μετά ο μέσος όρος της κατηγορίας αποτελείται από αδύναμα μηχανάκια, θεόβαρα, με προβληματα στους ανορθωτές και στις αντλίες, χάλια αναρτήσεις, ενώ μερικά ακόμα δεν έχουν ενδειξη βενζίνης.
Πολύ μπροστά η Honda.
Γι' αυτό το africa αν έβγαινε θα πουλούσε ακόμα και σαν καινούριο. Γιατί δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απ' τα καινούρια.
Μόνο που θα είχε γίνει λίγο πιο πιο βαρύ με τις καινούριες προδιαγραφές και το abs. Και λίγο πιο ακριβό ίσως. Λεπτομέρειες.
Sent from me using a computer.