Ο πρώτος τετρακύλινδρος της Honda,αρχικά στα 750,και μετέπειτα σε άλλους κυβισμούς.Φυσικά αερόψυκτος,διβάλβιδος,με έναν εκκεντροφόρο τοποθετημένο στην κεφαλή. Προτώγνωρα ομαλός και πολύ αξιόπιστος. Ισάξιος ο τετρακύλινδρος του Z1,αλλά θα ψηφίσω CB επειδή προηγούταν χρονολογικά και μόνο.
Θεωρώ επίσης πολύ καλούς τους μονοκύλινδρους RFVC,που χρησιμοποιήθηκαν κυρίως στα XL και XR. Τέσσερις ακτινικά τοποθετημένες βαλβίδες,ένας εκκεντροφόρος,ημισφαιρικός θάλαμος καύσης. Αφού λύθηκαν και κάποιες "παιδικές ασθένειες",αποδείχθηκαν και αξιόπιστοι.
Από την ίδια εταιρία,φυσικά δε θα μπορούσα να μην βάλω τον V4,στις "καλές" εποχές των RC30 (αλλά και NC). Τετραβάλβιδος,δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής με την κίνηση να φτάνει εκεί μέσω γραναζιών,μπιέλες τιτανιόυ και άλλα πολλά.
Συνεχίζεται...
Ο τετραβάλβιδος (ο πρώτος μεταξύ των Ιαπωνικών αν δεν κάνω λάθος) αερόψυκτος με τον θάλαμο καύσης TSCC στα GSX,πέρα από τον αεροελαιόψυκτο που μπήκε ήδη
Γενικά οι μικροί δίχρονοι της Yamaha,αλλά θα βάλω τoν υδρόψυκτο των RD (και εξαιρώ το 500)
Και τέλος ο πεναταβάλβιδος του FZ750 με την μεγάλη κλίση στους κυλίνδρους,για να εξυπηρετήσει την αρχιτεκτονική Genesis.
Αυτοί μου έρχονται στο μυαλό τώρα,σίγουρα υπάρχουν και άλλοι. Απο Ευρώπη δεν έβαλα λόγο άγνοιας και μόνο.
Η τρίτη φωτο με το sv μπήκε κατα λάθος.
Η εξελιξη του διχρονου κινητηρα που φορουσε το cr 250 μεχρι το 2007.
O απολυτος διχρονος για μενα.
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 10/11/2014 στις 20:34.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
ωραιο θεματακι μπηκε να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουμε και εμεις οι νεοι...
Η λίστα μου:
έχουν μπει πιο πάνω:
1)Ο 1100 αεροελαιόψυκτος της Suzuki
2)Ο 750 4K Honda του CB750
ΕΠΙΣΗΣ
3)Ο τρικύλινδρος Kawasaki του MachIII
4)O δίχρονος 500άρης του Honda NSR
5)To μοτεράκι του Honda C50
6)Ο τρικύλινδρος 675 του Triumph Daytona
7)O V4 της Aprilia
8)O χιλιάρης V2 του Brough Superior
9)O 1300 του πρώτου Hayabusa
10)O μονοκύλινδρος 690 της ΚΤΜ
Τελευταία τροποποίηση από Ζεύκας; 10/11/2014 στις 19:27.