Σελίδα 17 από 30 ΠρώτοΠρώτο ... 7121314151617181920212227 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 241 έως 255 από 443

Θέμα: Adventure riding.

  1. #241
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Ναι αλλα με το xrR θα εισαι καθε δυο-τρεις μερες για αλλαγη λαδιων και βαλβιδες αμα κανεις πολλα χλμ καθε μερα. Δεν λεει!
    Ασε που καει ενα σκασμο βενζινη.

    edit: Tο καθε δυο-τρεις μερες ειναι μαλλον υπερβολη γιατι θα πρεπει να κανεις 500+ ανα ημερα και μιας και μιλαμε για χωμα κυριως μαλλον ειναι μπολικα.
    Οποτε ας πουμε καθε εβδομαδα.
    Αλλα αμα το βγαλεις σε ασφαλταδα και το πλακωσεις στα χιλιομετρα...

    Βεβαια αν μπορεις να του παρεχεις λαδια και φιλτρα τα αλλαζεις τσακ μπαμ και κουβαλας φιλερ και τα λοιπα σεα-μεα της ρυθμισης βαλβιδων που επισης ειναι απλη.

    Στο Αμερικα το εχουν πολλοι για adventure αλλα δεν κανουν διηπειρωτικα ταξιδια.
    Τελευταία τροποποίηση από Bob_o_mastoras; 10/11/2014 στις 02:07.
    MADE IN JAPAN 日本製

  2. #242
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Αποψη μου ειναι οτι, εαν το video αυτο θα είναι στο καθημερινό ή ακόμα και στο εβδομαδιαίο μενού, τότε η μηχανή θα πρεπει να σπρώχνεται στην ανηφόρα ΑΥΤΗΝ και να εχει ενα ρεζερβουάρ=κατανάλωση, που να σε παει μέχρι την επόμενη επαρχεία!
    Οτιδήποτε πάνω απο 150 κιλά (αν μπορούσε και γεμάτο) αποκλείεται λοιπόν (και πολλά είναι)!
    Εάν το ημερήσιο μενού ειναι μια φλαταδουρα για ολη την μερα, τοτε πάμε στην άνεση των μεγάλων . Τα ενδιάμεσα δεν θα κάνουν τίποτα σωστά.

  3. #243
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    με σωστο λαστιχακι μια χαρα θα τα καταφερνε...

  4. #244
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    με σωστο λαστιχακι μια χαρα θα τα καταφερνε...
    E ναι, που παει ετσι;; Αντε και με σλικ την επομενη!
    MADE IN JAPAN 日本製

  5. #245
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Είστε σίγουροι ότι θα υπάρχει η δυνατότητα να έχετε ότι λαστιχάκι θέλετε?

    Ή μήπως αποκλείετε ακόμα και το χωμάτινο να λάστιχο να έχει γίνει σλικ όταν θα βρεθείτε μπροστά σε κάτι τέτοιο.

    tai τα 150 κιλά είναι εκ των πραγμάτων αδύνατο να σε πάνε μέχρι εκεί. Εκτός και αν μιλάς για στεγνά κιλά.
    Sent from me using a computer.

  6. #246
    Μεσιέ Νταζ, πλέον το αποτελειωσατε.
    Αν δείτε τον σχεδιασμό διαδρομών από τους σοβαρους ταξιδιώτες, θα βρείτε οτι το ταξίδι το βλέπουν ως πακέτο και έχει προβλεφθεί το ποιό λάστιχο που και για πόσο. Οι δε διαδρομές είναι αυτές που ταιριάζουν και προστατεύουν το λάστιχο, πλην έκτακτων περιστατικών.

    Ακόμα και εγώ που είναι καρασχετος, εν προκειμένω είδα οτι ο χαρούμενος κοτσιδοφορος έκανε βλακεία στην ανηφόρα. Δεν βρήκε μια ωραία γραμμή, ξεκίνησε και μετά το συμπλεξαρισε και του έκοψε τη φόρα. Το μηχανάκι δεν σου φυτρώνει την γνώση της οδήγησης. Και με καθαρό αυτός ο τύπος δεν θα ανέβαινε.

  7. #247
    daz εννοείτε, αλλιώς μιλάμε για παπι

    amyroukai Το θέμα ειναι εαν σου κάτσει μαι σοβαρή δυσκολία να μπορείς να σπρώξεις την μηχανή φορτωμένη. Βαλε ανηφόρα, βάλε λαασπουρια μέχρι το γονατο, βαλε ποτάμι, βαλε βλάβη, βαλε αδειο ρεζερβουάρ και υπολόγισε να βγεις σε κάποιο "προσιτό" σημειο. Εαν η μηχανή ειναι 250 κιλά άδεια αρα με μπαγκαζια + 80-90 τα δικα σου, φτάνει τα 400 , ακόμα και εάν βρέξει το βράδυ και γίνει πηλός εκει που έχεις κατασκηνώσει το χώμα, δεν θα μπορέσεις ουτε να την κουνήσεις για να την βγάλεις στον πατημένο δρόμο.

    Οσο για το λάστιχο, δεν μπορείς να εχεις ενα καθαρό εντουραδικο, οταν θα κάνεις πιθανόν και χλμ σε άσφαλτο με 120χλμ α.ω. την αλλη μερα. Αρα σε ακραίες συνθήκες θα γλιστράει το 20-80.

  8. #248
    Βρε Ται, αν πρέπει να σπρώξεις στη λάσπη με άδειο ντεπόζιτο, πρέπει να είσαι ο χουλκ. Ουτε καθαρό αφορτωτο δεν πάει πουθενά με τις συνθήκες που λες. Μην πετάμε αρλουμπες απλα για εντυπωσιασμό.

  9. #249
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από miscelano Προβολή μηνύματος
    και ενα xr 650r θα ειναι οτι πρεπει για τετοια δουλεια....αν φτιαξεις και ενα μουτρο να προστατευεσαι απο αερα κλπ ειναι ιδανικο...μανιβελα στα δυσκολα, καρμπς, μεγαλες διαδρομες κ.α....
    πας στον μποανο και τα παιρνεις ολα ετοιμα http://www.boano.com/index_africa_twin.asp?idsezione=25


    Είχα διαβάσει για ενα τέτοιο στο ADV rider, πολύ καλή επιλογή.

    Συμφωνώ με τους παραπάνω ότι το πιο κατάλληλο μηχανάκι για τέτοια χρήση, ίσως και το μοναδικό που βγήκε ετοιμο από το εργοστάσιο, είναι το 640 adv αλλά δυστυχώς δεν παράγεται πια.

    Ενα 640 adv με το μοτέρ του 690 ή του xr 650 με μίζα όμως, θα ήταν ΤΟ μηχανάκι.

  10. #250
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Το 690 μπορεί να γίνει adventure... υπάρχουν τόσα κιτ....
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  11. #251
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tai Προβολή μηνύματος

    Οσο για το λάστιχο, δεν μπορείς να εχεις ενα καθαρό εντουραδικο, οταν θα κάνεις πιθανόν και χλμ σε άσφαλτο με 120χλμ α.ω. την αλλη μερα. Αρα σε ακραίες συνθήκες θα γλιστράει το 20-80.
    Mα αυτο που πηγε να ανεβει δεν ηταν και τοσο ακραιο. Και φοραγε το Sahara αν δεν κανω λαθος. Στη Σαχαρα ως γνωστο δεν βρεχει!
    Αν ειχε εστω Karoo θα την εβγαζε πολυ πιο ευκολα. Ηθελε τακουνι εκει που ηταν.
    MADE IN JAPAN 日本製

  12. #252
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Τα pirelli ΜΤ μια χαρά πάνε στα 120χλμ..
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  13. #253
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Ενα 640 adv με το μοτέρ του xr 650 με μίζα όμως, θα ήταν ΤΟ μηχανάκι.

    Αυτό θα ήταν κορυφαίο.

    Και πλαίσιο και αναρτήσεις και δύναμη (όση πρέπει και αξιόπιστα).

  14. #254
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Oh mon Dieu...
    To πλαισιο του XR ειναι καλυτερο και πολυ ανθεκτικοτερο!!!
    Για τις αναρτησεις το συζηταμε...
    MADE IN JAPAN 日本製

  15. #255
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Δεν θέλω να σας στεναχωρήσω αλλά και το KLR και το XRR και το lc4 είναι πάνω κάτω τα ίδια κιλά με τα τελευταία να είναι και πιό ΨΗΛΑ σε σύγκριση με το klr.
    Με αυτά τα λάστιχα σε πηλό με φυτεμένη πέτρα το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο.
    Σε αυτό το κομμάτι μετράει και ο αναβάτης όχι μόνο το μηχανάκι.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2015, 02:44
  2. Adventure Riding tips
    από MikeG στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2013, 13:36
  3. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2013, 23:35
  4. Adventure Riding.....Τότε και Τώρα....
    από SVX στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2009, 13:34
  5. TRAIL RIDE, θα ερθει τελικα κανεις για παρέα?
    από SeNNinhA στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2003, 17:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF