Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: honda c 50 12v θα τρελλαθώ

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/11/2014
    Μηνύματα
    4

    honda c 50 12v θα τρελλαθώ

    Μια γλυκία καλησπέρα και απο τον Θράσο...Είμαι νέος στο φόρουμ και όπως διαφαίνεται,θα συναντιόμαστε αρκετα σύχνα εδώ μέσα
    Να με συγχωρέσετε έαν γράφω κάπου λάθος,δυστυχώς,δέν έκατσα να διαβάσω(λόγω έλλειψης χρόνου και όχι ενδιαφέροντος)ΟΟΛΑ τα θέματα για να καταλάβω άν κάνω λάθος που γράφω εδώ.Απλά στη κρήτη αρχίζουμε να μαζέυουμε ελίες τώρα στα κοντά,οπότε και καίγομαι..
    (παρεμπιπτόντως,είμαι μηχανικός αυτοκινήτων,αλλα η ανεργία μας έσπρωξε να ασχολούμαστε και με παπάκια,πολύ ψιλολοίδι ρε παιδί μου,δύσκολα καταλαβαίνονται...)

    Βρέθηκα στην ευχάριστη θέση να ανακατασκευάσω ένα στρογγυλοφάναρο,που είχα πιτσιρικάς,να το κάνω δώρο στον πατέρα μου..Ρημάδι το παπί,αρπαμένο απο σούζες και καρφωτές.Εκατσα,έλυσα ξεσάπισα,κόλλησα εβαψα,έλυσα μοτέρ,έδεσα μοτέρ,καινούρια ηλεκτρίκα,όλα δουλέυουν ζάχαρη το παπί γίνεται ΠΟΜΟΛΟ,βάζω και ένα εκκεντροφόρο πίο άγριο σε 6V κεφαλή 72cc κοντη μπιέλα(όπως τό χα μπέμπης)πριν το βάλω μπροστα λέω "Πω πω συμπίεση ουτε xr δεν εχει τόση",παίρνει μπροστά,κάβλ*σα,ανοίγω λίγο γκάζι και εκεί την ήπια.....

    Ενώ ακούγεται να δουλέυει σωστά(κατα τη γνώμη μου),ρίχνει στροφές..Καρμπ λέω...Το καθαρίζω καλά,αλλάζω τα μέσα του,καλύτερα τώρα...αλλα και πάλι...ρίχνει στροφες στο ρελαντι κανα 2λεπτο μετα και σβηνει,με λίγο ανοιχτό γκάζι αρχίζει και κάνει πατ πατ πατ,πιό πολύ γκάζι,δουλέυει,τέρμα γκαζι ανοίγει μέχρι να κόψει...

    Παρατήρησα τη βαλβίδα εξαγωγής...ενώ τις έτριψα,δέιχνει να χάνει ελάααααχιστοτατα.και ένω δουλευει(όσο δουλέυει)δέν κάνει αυτο το τρρρρρρρρρρρρ τρρρρρρρρ που κάνει η βαλβίδα που δέν παταει....ξέρει κάποιος να με διαφωτίσει σε αυτόν τον κόσμο??οι ανοχές των μοτό είνσι πολύ μικρές και μπερδέυομαι....

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Κάπου εδώ μέσα παίζει το service manual του c 50
    Ψαξτο η ζητα το, και αφού σκαμπαζεις από μηχανολογία θα την βρεις την άκρη.
    Καλώς όρισες

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    τα μοτερακια αυτα εσωτερικα δεν καταλαβαινουν απο λεπτομερειες και δουλευουν και χωρις βαλβιδες που λεει ο λογος
    ψαξου για καποια αιτια σε τροφοδοσια πρωτα και μετα σε αναφλεξη
    πχ βεβαιωσου οτι δεν παιρνει αερα, οτι γεμιζει σωστα το λεκανακι του καρμπ, οτι εχει σωστο αβανς κλπ

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    24/11/2013
    Μηνύματα
    754
    καλως ηρθες Φιλαρακο.
    Tora telis poy den telo, kiota telo si den teliw. Kai ego tora den telo gia na telis otan telo.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/11/2014
    Μηνύματα
    4
    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον όλο τον πλανήτη.Έχω στεναχώρηθει πολύ που δέν εχω ψηφιακη φοτο(ναι ρε δέν έχω,έχω και κασσετόφωνο σταμαξι)να ανεβάσω,διότι το μηχανάκι ήταν πάρα πολύ άχρηστο και μου χει φαει κανα μήνα να το συνεφέρω,και ενώ έχω κωλοχαρεί και καμαρώνω.αρχίζει να με κουράζει...

    Ξέχασα να αναφέρω οτι το βολάν είχε επιφανειακή σκουριά η οποιά προφάνώς αφαιρέθηκε όσο ήτω δυνατών.Τί λές,Ώ Μέγα Μανιτού?

    Επίσης να ξανααναφέρω οτι στο ρελαντί(ralantie)δουλευει και μετα απο 2 λεπτο ριχνει στροφες με τσουφ τσουφ κ σβήνει......

  6. #6
    Μάλλον από καρμπυρατερ θα ξεκινούσα να ψάχνω κοιτα σταθμη φλοτερ πρωτα

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/11/2014
    Μηνύματα
    4
    Σας αγαπώ πολύ όλους

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από octapoust Προβολή μηνύματος
    Σας αγαπώ πολύ όλους
    ώπα κάτσε γιατί είμαστε και στα τεχνικά και ο senior μοδεράτορας συγκινείται ιδιαίτερα με κάτι τέτοιες δηλώσεις

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/11/2014
    Μηνύματα
    4
    "Η ευαισθησία είναι ιδίων των δυνατών,η αναισθησία των αδύνατων"

    Jacques Ferrero Roche

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από octapoust Προβολή μηνύματος
    γίνεται ΠΟΜΟΛΟ

    Πολλά χρόνια είχα να το ακούσω αυτό.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από octapoust Προβολή μηνύματος
    Ενώ ακούγεται να δουλέυει σωστά(κατα τη γνώμη μου),ρίχνει στροφές..Καρμπ λέω...Το καθαρίζω καλά,αλλάζω τα μέσα του,καλύτερα τώρα...αλλα και πάλι...ρίχνει στροφες στο ρελαντι κανα 2λεπτο μετα και σβηνει,με λίγο ανοιχτό γκάζι αρχίζει και κάνει πατ πατ πατ,πιό πολύ γκάζι,δουλέυει,τέρμα γκαζι ανοίγει μέχρι να κόψει...
    Σα να δουλεύει μέχρι να αδειάζει το μπολ του καρμπυρατέρ απο βενζίνη.
    Μπας και κατεβάζει σκουριές το ντεπόζιτο?
    Μήπως κολλάει η βελόνα του φλοτέρ

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bruno
    Εγγραφή
    25/08/2013
    Μηνύματα
    506
    Αν εχεις τον εκκεντροφορο της χοντα,ξαναβαλτον να δεις αν είναι αυτος.Βαλε την βελονα του καρπυρατερ στην μεσαια σκαλα και από τερμα βιδωμενη την βιδα του μιγματος,μετρα 1 μιση στροφη ξεβιδωμα.Τσεκαρισε χρονισμο και διακενα βαλβιδων.Το ότι δεν κραταει ρελαντί,το πρωτο πραγμα που μου ερχεται στο μυαλο είναι καμενη βαλβιδα εξαγωγης.

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από octapoust Προβολή μηνύματος
    Σας αγαπώ πολύ όλους
    Και πολύ καλά ξηγιέσαι γιατί είμαστε όλοι αξιαγάπητοι..!!

    Και καταχρώμενος την αγάπη σου θα σου ζητούσα 2 πραγματα:

    1. Μην τονίζεις τα "ι" δεν δεν τονίζονται και τόνιζε αυτά που τονίζονται...
    2. Αυτό με τον άγριο εκκεντροφόρο, την 6βολτη κεφαλή, τα 72 cc και την κοντή μπιέλα, το σπαζεις και το ξαναρίχνεις..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Μιλαμε σταζει μελι το θρεντ..... σου γραφω με μουσικη υποκρουση barry white..... το ρευμα ειναι ενταξει; κατι με ρευμα μυριζει μιας και αυτα τα μοτερ πρωτα κανεις βαβα εσυ και μετα αυτα......
    Επισης οπως λεει ο γεροντας αυτο με την κεφαλη και τον μοβορο εκκεντροφορο τι παιζει;

  15. #15
    Λίγο πριν σβήσει φαίνεται βενζίνη στην εισαγωγή του καρμπυρατέρ, από τη μεριά της εισαγωγής του αέρα;
    Αν ναι τότε κάτι παίζει με βαλβίδες.
    Το ίδιο πρόβλημα έχω με έναν βενζινοκινητήρα GX160. Δουλεύει ένα λεπτό και μετά ξερνάει την βενζίνη προς τα πίσω.
    Κάποιος περισσότερο καταρτισμένος θα μας διαφωτίσει.
    Το ξέρασμα οφείλεται στο καρμπυρατέρ ή στις βαλβίδες; Υπόψιν πως το δικό μου καρμπυρατέρ είναι μόλις βγαλμένο από τη ζελατίνα του.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Honda c 50 12v Αμορτισέρ
    από alfisti156 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/06/2015, 00:54
  2. HONDA C 50 12v
    από FRAGISCOS στο forum Ανακατασκευές (Restoring)
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 20/12/2011, 23:22
  3. θα τρελλαθω(τελειως!)
    από stukas στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2004, 13:08

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF