Και αυτοί που κάνουν περιελήξεις για μοτέρ δεν μπορούν λέτε?
Και αυτοί που κάνουν περιελήξεις για μοτέρ δεν μπορούν λέτε?
Ωραία με πείσατε να κάνω κάτι που απεχθάνομαι - να πάω να μου φτιάξει τη μοτο κάποιος άλλος εκτός από μένα. Όχι τόσο για οικονομικούς λόγους αλλά επειδή είμαι του ''φτιάξτο μόνος σου'' και μέχρι τώρα τε έχω καταφέρει περιφημα.
Ξέρει λοιπόν κανείς -κλαψ- κάποιον αξιόπιστο και συζητήσιμο ηλεκτρολόγο;
εγώ είχα πάει πριν χρόνια, για πηνεία σε zxr 400 στον τοξότη κ τελικά μου αλλαξε και πλεξούδα και ανωρθωτή και μπαταρία σύνολο 360 ευρώ![]()
![]()
κ τα έφτιαξε κ χωρίς να με ρωτήσει αν εγκρίνω, και απ το τηλέφωνο δεν μου έλεγε
![]()
εγώ στην θέση σου θα έψαχνα μεταχειρισμένα απο μαγαζί
![]()
Στέφανε, οι εν λόγω κύριοι (οι περισσότεροι τουλάχιστον...) είναι μαθημένοι στις περιελίξεις ΜΕΓΑΛΩΝ ηλεκτροκινητήρων (πολλά kW και ΧΟΝΤΡΟ σύρμα....) και συνήθως τις κάνουν "με το μάτι" !!!Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Και αυτοί που κάνουν περιελήξεις για μοτέρ δεν μπορούν λέτε?
Άσε που αν τους μιλήσεις για "εμαγιέ" σύρμα, στην καλύτερη περίπτωση θα γελάσουν...
Στα μηχανάκια ΔΕΝ χωράνε τέτοιες μ@λακίες (ειδικά εσύ, σαν κάτοχος XR κάτι ξέρεις παραπάνω... - για το 600 δεν ξέρω, αλλά σε ένα 400άρι φίλου, έκανα τουλάχιστον 4 περιελίξεις για να βάλει προβολέα και να καταφέρνει να το βάζει μπροστά !!!).
![]()
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Κύριοι θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας που με βοηθήσατε να ξεπεράσω το πρόβλημά μου. Σας ενημερώνω λοιπόν ότι το πρόβλημα λύθηκε.
Βέβαια για την ιστορία θα πω ότι έφταιγε μία ελαφρώς λασκαρισμένη βίδα που βρισκόταν στο βαρελάκι που είναι στη συνέχεια του θετικού πόλου της μπαταρίας (starter νομίζω το λένε) την έσφιξα και όλα καλά. Ο ανορθωτής εξακολούθησε να δίνει 14V και τα φώτα μια χαρά. Ευχαριστώ και πάλι γιατί χωρίς τη βοήθειά σας δεν θα είχα λύσει το πρόβλημα τόσο εύκολα
![]()
![]()
:rotflmao:
Το ρελέ της μίζας δηλαδή ήταν η αιτία που δεν φόρτιζε η μπαταρία?????
Μήπως απλά δεν δούλευε η μίζα??????? Λίγο άκυρο μου φαίνεται![]()
Πληροφοριακά και το 600 έτσι είναι.Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Στα μηχανάκια ΔΕΝ χωράνε τέτοιες μ@λακίες (ειδικά εσύ, σαν κάτοχος XR κάτι ξέρεις παραπάνω... - για το 600 δεν ξέρω, αλλά σε ένα 400άρι φίλου, έκανα τουλάχιστον 4 περιελίξεις για να βάλει προβολέα και να καταφέρνει να το βάζει μπροστά !!!).
![]()
![]()
![]()
![]()
Φίλε FZR1000
Το starter είναι συνδεδεμένο σε σειρά ξεκινώντας από το θετικό πόλο της μπαταρίας. Μόλις το άνοιξα όταν άρχισα να ελέγχω όλες τις επαφές είδα ότι στην επαφή του καλωδίου που ερχόταν από την μπαταρία και συνδεόταν πάνω στο starter έκανε σπινθιρισμούς. Έχοντας ελατωματική επαφή, έκανε διακοπές (εκεί οφείλονταν και οι διακοπές και το τρεμόπαιγμα των φώτων) με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνει το φορτίο να φτάσει στα 14V. Όταν έκανε επαφή είχε 14, όταν δεν έκανε είχε 0΄ οπότε αυτή η αυξομείωση δεν άφηνε το ρεύμα να σταθεροποιηθεί στα 14V -(προφανώς έδινε λιγότερα ) και μου εμφάνιζε εμένα το 12v της μπαταρίας.
οκ τώρα εξηγείται![]()
![]()
![]()
μπράβο σου που τα κατάφερες!!!! :wacko:![]()
![]()
![]()
![]()