Σελίδα 24 από 36 ΠρώτοΠρώτο ... 14192021222324252627282934 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 346 έως 360 από 530

Θέμα: Kawasaki Ninja H2 - Ninja ZX14R - ZZR1400 (2015) Super Charger 300hp - 28kg/m.

  1. #346
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρω τί λέτε εσείς, έγω ένα σουξουβου 5.5 θα πάρω κάποια στιγμή, ακόμα κι αν χρειαστεί να προσλάβω μηχανικό που θα μένει στο γκαράζ μου επί 24ώρου βάσεως να μου κάνει σέρβις πριν από κάθε βόλτα, και νοσοκομειακό να με ακολουθεί κάθε φορά που το καβαλάω (με τον μηχανικό μέσα φυσικά, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τί μπορεί να προκύψει στη διαδρομή)


    Kατι τετοιο θες, αλλα δεν το εχεις επεξεργαστει μου φαινεται
    Σορυ για το σπαμ.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων DSC06120 (1024x768).jpg‎  
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  2. #347
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    οχι φυσικα...χρειαζονται και χερια...
    αλλα αν στα καταλληλα χερια ερθουν γκαζι, ηλεκτρονικα, στησιμο...

    αν ειναι οδηγησιμο στην καρδια της στροφης και δεν αρχισει ο κοσμος να γινεται ελικοπτερο απο την φουσκωμα της τουρμπινας τοτε γιατι να μην ειναι πιο γρηγορο απο τα αλλα..?
    μιλαμε παντα για τον ιδιο οδηγο που θα οδηγησει ενα Κ9, ενα rsv4, ενα s1000rr και το Η2...
    Δεν εχει τουρμπινα για να φουσκωνει οποτε δεν εχεις τετοιο φοβο.
    Πιστευω οτι η ιδεα του απλου Η2 στα 20.000 και ενα κιτακι με εκκεντροφορους-πραγραμμα-εξατμιση-φιλτρο με κανα 3-3,500 που να το βαλει κοντα στο R σε ιππους θα χτυπησει ανελεητα το οτιδηποτε.

  3. #348
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    με 50κιλα πανω απο ολα τα αλλα σβκ μονο ανταγωνιστικο στην πιστα δε μπορει να ειναι...
    Κι όμως....θα έχει πολύ ροπή....!!! Άλλωστε η ροπή πάνω απ'όλα....και τα τούρμπο δίνουνε τρελή ροπή.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  4. #349
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    τι να την κανει τη ροπη στην πιστα?να κανει καμια προσπεραση 2καβαλο τριβαλιτσο με 2 πανω?

  5. #350
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Ας το δούμε και ενδοεταιρικά το θέμα, δεν πιστεύω ότι το Η2 μπορεί να χτυπήσει το ΖΧ10 εντός πίστας. Καλύτερη γεωμετρία, καλύτερο στήσιμο, λιγότερο βάρος. Εν ολίγοις, τον ίδιο αναβάτη να βάλεις πάνω και στα 2 μηχανάκια, αμφιβάλλω παααααααααααααααρα πολύ αν θα κάνει καλύτερο χρόνο με το Η2

  6. #351
    Γιατί δεν περιμένετε να γίνουν μερικά ανεξάρτητα τεστ πριν βγάλετε συμπεράσματα κάποιοι...?

    όσο για τη ροπή μέσα στην πίστα... κάθε άλλο παρά άχρηστη είναι...

  7. #352
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Μα και τα απλά 1000 ροπή έχουν, δεν υστερούν

  8. #353
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Τα ίδια έλεγαν στην αρχή όταν είχε βγει η Veyron με τα 1000 άλογα.. η Ferrari/Porsche/Whatever είναι πιο ελαφριά με όχι και "τόσο" λιγότερη δύναμη.. που να πάει το υπερωκεάνιο μέσα στην πίστα.. θα το πετυχαίνουνε σε κλειστό στροφιλίκι και θα του ρίχνουνε ξύλο κλπ κλπ κλπ...
    Ότι και να λέμε, η δύναμη μετράει._

  9. #354
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.993
    ολα πλεον παιζονται στα ηλεκτρονικα...
    ποσο ομαλη θα ειναι η αποκριση του υπερσυμπιεστη λογω προγραμματος, ποσο καλα θα διαχειριζεται το συστημα την παρεχομενη δυναμη υπο κλιση, κλπ, κλπ...

    το βαρος δεν ειναι τοσο θεμα οταν μιλαμε για τετοιες ιπποδυναμεις..
    και να θυμισω ξανα τα busa που πολλοι τα στ(ρ)ιβουν και σε κλειστες διαδρομες και σε πιστες κλπ...
    οπως επισης και τα ss δεκαπενταετιας, πριν παιξει το αλουμινιο σαν υλικο στις μοτοσυκλετες τοσο πολυ, που τα ειχαν τα κιλακια τους και πηγαιναν αξιοπρεπεστατα...

  10. #355
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ολα πλεον παιζονται στα ηλεκτρονικα...
    ποσο ομαλη θα ειναι η αποκριση του υπερσυμπιεστη λογω προγραμματος, ποσο καλα θα διαχειριζεται το συστημα την παρεχομενη δυναμη υπο κλιση, κλπ, κλπ...

    το βαρος δεν ειναι τοσο θεμα οταν μιλαμε για τετοιες ιπποδυναμεις..
    και να θυμισω ξανα τα busa που πολλοι τα στ(ρ)ιβουν και σε κλειστες διαδρομες και σε πιστες κλπ...
    οπως επισης και τα ss δεκαπενταετιας, πριν παιξει το αλουμινιο σαν υλικο στις μοτοσυκλετες τοσο πολυ, που τα ειχαν τα κιλακια τους και πηγαιναν αξιοπρεπεστατα...
    για προσπάθησε να πας γρήγορα με το Busa στις Σέρρες και αν δεν βρεις όλος κάτω και με κίνδυνο τούμπας, εδώ είμαι να μου το διηγηθείς

  11. #356
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.993
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    για προσπάθησε να πας γρήγορα με το Busa στις Σέρρες και αν δεν βρεις όλος κάτω και με κίνδυνο τούμπας, εδώ είμαι να μου το διηγηθείς
    το busa ειναι sport touring και ακραιο παραδειγμα...
    παρ'ολα αυτα, μπορει να παει γρηγορα (σχετικα), απλα οχι σε χρονους ανταγωνιστικους που θα κινηθει ενας πολυ καλος χομπιστας απο 1,27 και κατω π.χ.
    επισης ειναι και καμια 300αρια κιλα...

    λες γι'αυτο να μην εχουν καρινα στο H2??για να μην βρισκει κατω??

  12. #357
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Δεν γνωρίζω, απλά η ένσταση μου εμένα αφορούσε το κομμάτι πίστα. Δεν ξέρω πως ακριβώς το προμοτάρει η Kawasaki το μοτόρι (θα μου πεις το R δεν βγάζει πινακίδα και έρχεται με σλικ και καμιά 300ρια άλογα) αλλά δεν θεωρώ πως μπορεί να χτυπήσει τα τωρινά superbike τύπου Panigale, ZX10R, RSV4, S1000RR στην πίστα σε απόλυτα γυρολόγια(με ίδιο αναβάτη πάντα). Το βλέπω σαν μία επίδειξη, σαν μία απόδειξη ότι η Kawasaki τολμά και έχει τα @@ να βγάλει και αυτά τα μηχανάκια στην παραγωγή και να ξεφύγει από την πεπατημένη των Ιαπώνων τα τελευταία 15-20 χρόνια

  13. #358
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Η kawasaki δε το εχει παρουσιασει πουθενα ως ss και ως οπλο για τη πιστα.
    Το εχει σαν hyper sport μηχανακι και απλα εβγαλε και μια εκδοση για τη πιστα ,γιατι ετσι απλα μπορει.
    Προφανως και δε θα παει να κοντραρει στη πιστα το 10αρι της.
    Περα απο αυτο ειναι η πρωτη συγχρονη προσπαθεια.
    Μη τα ζητατε ολα με τη πρωτη.
    Θελει καιρο ακομα μεχρι να δοκιμαστει και να τελειοποιηθει κατι τετοιο για καθημερινη χρηση αλλα και στη πιστα.
    Αλλα απο καπου πρεπει να γινει η αρχη...

  14. #359
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dant3 Προβολή μηνύματος
    Η kawasaki δε το εχει παρουσιασει πουθενα ως ss και ως οπλο για τη πιστα.
    Το εχει σαν hyper sport μηχανακι και απλα εβγαλε και μια εκδοση για τη πιστα ,γιατι ετσι απλα μπορει.
    Προφανως και δε θα παει να κοντραρει στη πιστα το 10αρι της.
    Περα απο αυτο ειναι η πρωτη συγχρονη προσπαθεια.
    Μη τα ζητατε ολα με τη πρωτη.
    Θελει καιρο ακομα μεχρι να δοκιμαστει και να τελειοποιηθει κατι τετοιο για καθημερινη χρηση αλλα και στη πιστα.
    Αλλα απο καπου πρεπει να γινει η αρχη...
    κάποιος θα σου απαντήσει το πρωί....καταλλήλως....νυστάζω...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #360
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dant3 Προβολή μηνύματος
    Η kawasaki δε το εχει παρουσιασει πουθενα ως ss και ως οπλο για τη πιστα.
    Το εχει σαν hyper sport μηχανακι και απλα εβγαλε και μια εκδοση για τη πιστα ,γιατι ετσι απλα μπορει.
    Προφανως και δε θα παει να κοντραρει στη πιστα το 10αρι της.
    Περα απο αυτο ειναι η πρωτη συγχρονη προσπαθεια.
    Μη τα ζητατε ολα με τη πρωτη.
    Θελει καιρο ακομα μεχρι να δοκιμαστει και να τελειοποιηθει κατι τετοιο για καθημερινη χρηση αλλα και στη πιστα.
    Αλλα απο καπου πρεπει να γινει η αρχη
    ...
    Μαζι σου.............αλλα γιατι πρεπει η τσεπη του αγοραστη να γινει το "πειραματοζωο";
    Λοιπουν τα κεφάλαια απο την Kawasaki και δεν μπορει το R&D να δωσει κατι αξιοπιστο στην αγορα;
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

Παρόμοια θέματα

  1. ΚΛΟΠΗ KAWASAKI ZXR 1000 NINJA
    από sotostzav στο forum Κλοπές
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2013, 15:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF