Σελίδα 22 από 44 ΠρώτοΠρώτο ... 12171819202122232425262732 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 316 έως 330 από 649

Θέμα: Z750 turbo project

  1. #316
    Ξέρω που είναι
    Ελπίζω να το μαζεύεις τα βράδια μην έρθω και το μαζέψω εγώ

  2. #317
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Γιώργος Πλ. Προβολή μηνύματος
    Ξέρω που είναι
    Ελπίζω να το μαζεύεις τα βράδια μην έρθω και το μαζέψω εγώ
    Αστα αυτα οταν περνας απο την γειτονια μας ελα για ενα καφε μαυρη πετρα εχεις ριξει

    Βρεθηκε δωρητης οργανων!

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0114.jpg 
Προβολές:	729 
Μέγεθος:	88,1 KB 
ID:	326459

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0117.jpg 
Προβολές:	729 
Μέγεθος:	81,3 KB 
ID:	326460

    με πλουσια προικα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0118.jpg 
Προβολές:	729 
Μέγεθος:	73,6 KB 
ID:	326461

  3. #318
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0119.jpg 
Προβολές:	724 
Μέγεθος:	92,9 KB 
ID:	326462

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0132.jpg 
Προβολές:	725 
Μέγεθος:	98,6 KB 
ID:	326463

    εδω εχουμε ενα θεμα και στα δυο στα καλαμια, εχει γραμμες ακριβως στο σημειο που βυθιζεται στις μποτες, στην μπροστινη μερια μονο, οχι πισω, οι μανες στο λυσιμο ηταν σε καλη κατασταση δεν υπηρχαν σημαδια στο σημειο που δενουν.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0134.jpg 
Προβολές:	724 
Μέγεθος:	67,5 KB 
ID:	326464

  4. #319
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    H διαφορα στο μηκος ειναι εμφανης: 72cm το Gsxr400, 76cm το Gsxr1100

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0138.jpg 
Προβολές:	720 
Μέγεθος:	87,8 KB 
ID:	326465

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0135.jpg 
Προβολές:	718 
Μέγεθος:	89,5 KB 
ID:	326466

    περασα με ψιλο συρμα τα σημεια που ειχαν γραμμες, θα χρειαστει δουλεια εδω.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0139.jpg 
Προβολές:	718 
Μέγεθος:	70,7 KB 
ID:	326467

  5. #320
    οι γραμμές τι γραμμές είναι...???
    από παλιά μάκα και λαδούρα κολλημένη μαζί με σκόνη?
    από παλιό τσάκισμα και ίσιωμα?
    ή από γδαρσίματα...???

  6. #321
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    οι γραμμές τι γραμμές είναι...???
    από παλιά μάκα και λαδούρα κολλημένη μαζί με σκόνη?
    από παλιό τσάκισμα και ίσιωμα?
    ή από γδαρσίματα...???
    Τσακισμα απο χτυπημα δεν ειναι, εχει φυγει το χρωμιο , πριν το καθαρισω ειχε μακα στο σημειο, σημερα θα παω στο μηχανουργειο να παρω μια γνωμη, πιστευω με πολυ ψιλο γυαλοχαρτο συνερχονται το εχω δει και σε αλλα Gsxr1100 στο ιδιο ακριβως σημειο.

  7. #322
    πριν δοκιμάσεις τέτοια εξτρίμ λύση δοκίμασε τρίψιμο με λάδι και αλουμινόχαρτο τσαλακωμένο... είναι πολύ σοφτ επιλογή αλλά κάποιες φορές κάνει θαύματα με ασφαλή αποτελέσματα...
    το γυαλόχαρτο θα φάει την επιφάνεια και μετά θα σκουριάσει....

  8. #323
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    να τραμπαρεις τα καλαμια απο το 400 δεν γινεται? θα ειναι πιο κοντα ε?

  9. #324
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    το γυαλόχαρτο θα φάει την επιφάνεια και μετά θα σκουριάσει....
    εχει φυγει ηδη το χρωμιο αν παρατηρησεις

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    να τραμπαρεις τα καλαμια απο το 400 δεν γινεται? θα ειναι πιο κοντα ε?
    ειναι χτυπημενα απο τρακαρισμα και ισιωμενα,ενας απο τους λογους που δεν τα ηθελα, θα τα λυσω καποια στιγμη για να δω διαφορες,ξερεις θελουν κολπο στο λυσιμο με ειδικο εργαλειο-σφυκτηρα , διαμετρο εχουν ιδια πανως.

  10. #325
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Πιθανολογώ οτι δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ οι ξύστρες με αποτέλεσμα να φθαρούν τα καλάμια σε αυτό το σημείο.
    Μπορεί να επισκευαστούν με σκληροχρώμιο πάντως.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #326
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    εχει φυγει ηδη το χρωμιο αν παρατηρησεις
    δεν φαινόταν καθαρά... άρα έχει γίνει ήδη η ζημιά... προτείνω ότι είπε και ο Σαπίλα από κάτω.
    Δεν το βάζω για διαφήμιση, αλλά σαν πληροφορία, ο παπουτσάς κάνει επισκευές με σκληρό χρώμιο σε καλάμια...

  12. #327
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Μετα απο ενημερωση που ειχα απο τον Αρη (sapila), το κοστος επισκευης με σκληροχρωμιο ειναι ασυμφορο, κυριως απευθυνεται σε καλαμια που ειναι σπανια να τα βρεις.
    Οποτε αυτο που εγω εκανα ηταν να τα τριψω με 1500αρι και να τα αφησω ετσι μια και δεν εχαναν λαδια πριν και δεν θελω να ξεφυγει το project σε αυτο το κομματι, στο μελλον ισως αντικατασταθουν με καινουργια Paolo Tarozzi.
    Η κατω τιμονοπλάκα πηρε τον δρομο για το μηχανουργειο για να γινει προσαρμογη πανω στα ρουλεμαν του Z750 το υψος του αξονα ηταν ακριβως το ιδιο στο GSXR1100, η τιμονοπλακα του zxr δυστυχως μπαινει στο ραφι μαζι με τα 90 ευρω που εδωσα περισυ στο μηχανουργειο

  13. #328
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Τα κυλινδρα και το κεφαλαρι ειναι ετοιμα, απο τα 66 χιλιοστα πηγε στα 69 χιλιοστα για τα 810cc wiseco, το διακενο κυλινδρου-πιστονιου στα 0,0635~0,0762.

    Το κεφαλαρι παρ'οτι στην δοκιμη που εκανα δεν ειχε διαρροη χρειαστηκε να φρεζαριστουν καποιες βαλβιδες και εγινε πλανιαρισμα καποια δεκατα, οπως που ειπε το μηχανουργειο ηταν αρκετα φευγατο

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0228.jpg 
Προβολές:	556 
Μέγεθος:	93,3 KB 
ID:	326991

    Τσιμουχακια βαλβιδων απο viton! και μερικες πληροφοριες για αυτα, τα ανακαλυψα ψαχνωντας συνεμπλοκ απο αυτο το υλικο για την καμπανα του συμπλεκτη!
    (Αλλο πονεμενο κεφαλαιο αυτο θα το δουμε στο μελλον)

    They are not factory rubber seals that have been sitting around hardening for years. These are made now.....in the 21st century! Superior metal clad viton construction containing 5% Teflon for reduced friction and wear. Viton has far better resistance to high temperatures and petroleum distillates and will maintain their elasticity for many years.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0252.jpg 
Προβολές:	556 
Μέγεθος:	89,5 KB 
ID:	326992

  14. #329
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Τα καρτερ εχουν κλεισει αλλα τα κυλινδρα και το κεφαλαρι θα μπουν αργοτερα επανω λογω ευκολιας μετακινησης του μοτερ στα βαλε βγαλε στο πλαισιο, αυτο να παρω μια ιδεα τι διαφορα εχω στο offset πισω και μπροστα γραναζιου.
    η αποσταση που εχω να καλυψω ειναι μεγαλη.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0239.jpg 
Προβολές:	554 
Μέγεθος:	94,1 KB 
ID:	326993

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0243.jpg 
Προβολές:	553 
Μέγεθος:	85,6 KB 
ID:	326994

    Αλυσιδα και γραναζια 530 μαλλον σε συνδυασμο 17/47=2.75

    μπροστα θα μπει offset γραναζι με 13 πολυσφηνο, εδω εχουμε πολλες επιλογες μια και ειναι συμβατο απο KZ-Z 900 1000 Hayabusa και αλλα μοντελλα, πισω θα κατεβει η γραναζιερα τοσο ωστε σε συνδιασμο με το μπροστα γραναζι να καλυψουν την διαφορα των 18 χιλιοστων.
    Η επομενη φωτογραφια εχει προχειρα 2 γραναζια το ενα επανω στο αλλο που μας βγαζουν 9 χιλιοστα εξω (οσο το παχος του ενος γραναζιου ) για να βαλω την αλυσιδα επανω και να παρω μια ιδεα, πολυ οριακα λιγα χιλιοστα απο το πλαισιο, αρα το μπροστα γραναζι πρεπει εχει μικροτερο απο 9mm offset.
    Προχειρες σκεψεις ολα αυτα, απο εβδομαδα θα κοιταξω θεσσαλονικη για γραναζια και βλεπουμε.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0249.jpg 
Προβολές:	552 
Μέγεθος:	91,1 KB 
ID:	326995

  15. #330
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    προσωπικα στα τσιμουχακια θα προτιμουσα εργοστασιακα
    ειναι εγγυημενα για τις διαστασεις και το υλικο και μεσα στα σακουλακια τους μακρυα απο φως δεν γερνανε
    τα αλλα αν δεν βγουν καλα πρεπει να βγει παλι η κεφαλη για να τα αλλαξεις

Παρόμοια θέματα

  1. R1 Turbo project...
    από free rider στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 59
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2005, 09:04
  2. den brisko kawasaki z750
    από tzo80 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2004, 17:05
  3. Elliniki Pragmatikotita z750 I Fazer (i mallon Kawasaki i Yamaha)
    από jp79 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 10:09
  4. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38
  5. Allagi moto(Z750)
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2004, 20:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF