Σελίδα 4 από 12 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 176

Θέμα: To ABS or not to ABS???? This is the question...

  1. #46
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    πάντως σε ΟΛΑ τα τεστ περιοδικών, ΟΛΟΙ οι συντάκτες εν Ελλάδι έχουν "χάσει" από το ABS. Τώρα ξέρω ότι έχουμε πολλούς βαλεντίνους στο φόρουμ και μπράβο σε όλους.
    Αμυρού, δε νομίζω να είπε κάποιος "Εγώ φρενάρω καλύτερα από το ABS".

    Στην πίστα είναι λογικό να μην το θέλουν γιατί ανάλογα το οδηγικό στυλ του καθενός μπορεί να θέλει να μπλοκάρει τον πίσω για να πλασάρει τη μηχανή στη στροφή ή να διορθώσει λίγο την τροχιά του, ή να το τσαρουχώσει κιόλας άμα έχει γράψει σκατά χρόνο ώστε να φάει ένα low να μη γελάει ο κόσμος με τα χάλια του
    Αστειεύομαι.

    Εκτός πίστας είναι θέμα γούστου, συνήθειας, προσωπικής προτίμησης.
    Και το είχαμε αναλύσει και στο παλιό θρεντ, δε θυμάμαι για ποιό μηχανάκι μιλούσαμε, που σχεδόν όλοι όσοι είχαν προσωπική εμπειρία είχαν συμφωνήσει ότι το ABS του ήταν χειρότερο κι από φρένο ποδηλάτου και χίλιες φορές να μην είχε.
    Παίζει λοιπόν ρόλο και το τί ABS φοράει το κάθετί.
    Όσο προχωράμε πιθανότατα όλα τα ABS θα είναι κάτι παραπάνω από απλώς καλά.
    Σε κάποιους μπορεί να συνεχίζει να μην τους αρέσει. Δε σημαίνει ότι πλασάρονται σα Βαλεντίνοι.

    ΥΓ. Και μιας και είχες συμμετάσχει και στο θρεντ για την ανάσταση του νέου άφρικα κλπ θυμάσαι τί λέγαμε και με τον σουπιά.
    Σκέψου ότι πολλά ον-οφ θα αντιμετωπίσουν θέμα με το ABS. Αν κάποιος μπει με ABS στο χώμα "έχετε γεια", οπότε ακόμα κι αν ο off προσανατολισμός είναι να'χαμε να λέγαμε, θα πρέπει ή να μην έχει καθόλου ABS ή να μπορείς να το απενεργοποιείς.

  2. #47
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vkats Προβολή μηνύματος
    Ας πούμε οτι είσαι πλαγιασμένος στη στροφή και σου πετάγεται το τρακτέρ από το χωματόδρομο μπροστά σου. Δεν χωράς να το αποφύγεις γιατί ερχονται αυτοκίνητα απο απέναντι. Αναγκαστικά φρενάρεις μάξιμουμ και.... ABS OR NO ABS?????
    αν έχεις την αίσθηση οτι με το αβς θα φρενάρεις ντε και καλά πριν το τρακτέρ μονο και μόνο επειδή εχεις αβς, είσαι γελασμένος.....
    πουτσ@@@@@@@@@

  3. #48
    Τρικύλινδρος Διφάναρος
    Εγγραφή
    16/09/2014
    Μηνύματα
    196
    I rest my case.... Δεν υπάρχει ελπίδα....

  4. #49
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vkats Προβολή μηνύματος
    I rest my case.... Δεν υπάρχει ελπίδα....
    ρε γιατρέ, πας με 100 και σου πετάγεται στα 10 μέτρα

    τι να κλάσει το αβς?
    πουτσ@@@@@@@@@

  5. #50
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vkats Προβολή μηνύματος
    Ας πούμε οτι είσαι πλαγιασμένος στη στροφή και σου πετάγεται το τρακτέρ από το χωματόδρομο μπροστά σου. Δεν χωράς να το αποφύγεις γιατί ερχονται αυτοκίνητα απο απέναντι. Αναγκαστικά φρενάρεις μάξιμουμ και.... ABS OR NO ABS?????
    Αν είσαι πλαγιασμένος πρέπει να σηκώσεις το μηχανάκι για να φρενάρεις.

    Αν είσαι πλαγιασμένος και φρενάρεις (μάξιμουμ κιόλας), ή θα βροντήξεις ABS OR NO ABS, ή (αν καταφέρει το ABS να κάνει τα μαγικά του) το μηχανάκι θα σηκωθεί και θα ανοίξει τροχιά.

    Κοινώς, και στις δύο περιπτώσεις, αν δεν έχεις τρόπο/χώρο/δρόμο διαφυγής την έκατσες τη βάρκα και θα πρέπει να διαλέξεις αν θα πας από τρακτέρ ή από ΙΧ.

    Επίσης, σε οριακές κλίσεις ακόμα και με ABS η τούμπα είναι κοντά αν φρενάρεις άνω του επιτρεπτού.

  6. #51
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    τι να κλάσει το αβς?
    Μια μάντρα @@

  7. #52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Κοινώς, και στις δύο περιπτώσεις, αν δεν έχεις τρόπο/χώρο/δρόμο διαφυγής την έκατσες τη βάρκα και θα πρέπει να διαλέξεις αν θα πας από τρακτέρ ή από ΙΧ.
    λες να το πιάσει τώρα?
    πουτσ@@@@@@@@@

  8. #53
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    λες να το πιάσει τώρα?
    Το προφανές νομίζω λέμε.

    Τώρα, πού το χάνουμε θα σε γελάσω.

  9. #54
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Το ΑΒS στα αυτοκινητα ναι μεν δινει τη δυνατοτητα ελιγμου αλλα και μειωνει δραματικα την αποσταση φρεναρισματος λογο του οτι δεν καταργειται η τριβη με την εμπλοκη των τροχων, αντιθετως χωρις ΑΒS μπλοκαρεις τον τροχο και πλεον ο δισκος ειναι ακινητοποιημενος απο την δαγκανα και μαζι και ο τροχος και δεν μπορει πλεον να μετατρεψει αλλη κινητικη ενεργεια σε θερμοτητα οποτε αφηνομαστε μονο στη θερμοτητα που θα παραχθει μεσω της τριβης του ελαστικου με την ασφαλτο η οποια εφοσον χαθει η στατικη τριβη και το λαστιχο απλα τσουλαει ακινητο στην ασφαλτο ειναι ελαχιστη. (ελπιζω να καταλαβατε τι λεω γιατι τα εγραψα λιγο οπως να 'ναι).
    MADE IN JAPAN 日本製

  10. #55
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αυτές οι συζητήσεις δεν μπορούν να γίνονται σε θεωρητικό επίπεδο, να έχουμε δηλαδή στο μυαλό μας την τέλεια άσφαλτο, την φουλ εγρήγορση και την απίστευτη καύλα να οδηγήσουμε. Έτυχε η πρώτη μου μηχανή με ABS να φέρει τη γενιά του συστήματος που έκανε την υπέρβαση, είχε απαλλαγεί από τα διάφορα προβλήματα και δούλευε πολύ καλά, (CBF 600S του 2004). Aφήνω τα drift και τις ιστορίες με δράκους και πιάνω την άχαρη πραγματικότητα, μετακίνηση μπρος - πίσω στη δουλειά μέσα στο αστικό περιβάλλον, τη χρήση δηλαδή που κάνουν-με οι περισσότεροι στις μηχανές τους-μας. Εκεί το ABS με είχε σώσει από μερικές ψιλές εώς ψιλοσοβαρές εν δυνάμει πτώσεις, λόγο απροσεξίας - κούρασης - "κακιάς στιγμής"... αυτό είναι όλο. Αναγνωρίζω λοιπόν ότι έσωσα κάποια χρήματα που θα είχα δώσει σε ανταλλακτικά & επισκευές, έριξα λιγότερα καντήλια και γλίτωσα διαστρέμματα, θλάσεις, μελανιές.

    Από την χοντρή στραβή κανένα ABS δεν μπορεί να σε σώσει, δεν μπορεί κανείς να βασίζεται σε αυτό και να οδηγάει σαν μαλάκας, το θέμα είναι να μην προκαλείς με την οδήγηση σου να συμβεί η χοντρή στραβή. Σε ορισμένα μηχανάκια βέβαια καλό είναι να υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης όταν οι συνθήκες και το πεδίο to επιτρέπουν και απαιτούν.

    Οπότε ναι, "to ΑΒS", γιατί το βράδυ μιας Πέμπτης θα έχεις βαρέσει υπερωρία, θα ψιλοβρέχει, το μυαλό σου θα είναι πουρές, το σώμα μουδιασμένο, ε δεν θα είσαι και στο full road rage mode..

  11. #56
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ti le ρε μεγαλε

    και ολο αυτο για να πεις οτι η μπλοκαρισμενη ροδα δε φρεναρει?

  12. #57
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    Αυτές οι συζητήσεις δεν μπορούν να γίνονται σε θεωρητικό επίπεδο, να έχουμε δηλαδή στο μυαλό μας την τέλεια άσφαλτο, την φουλ εγρήγορση και την απίστευτη καύλα να οδηγήσουμε. Έτυχε η πρώτη μου μηχανή με ABS να φέρει τη γενιά του συστήματος που έκανε την υπέρβαση, είχε απαλλαγεί από τα διάφορα προβλήματα και δούλευε πολύ καλά, (CBF 600S του 2004). Aφήνω τα drift και τις ιστορίες με δράκους και πιάνω την άχαρη πραγματικότητα, μετακίνηση μπρος - πίσω στη δουλειά μέσα στο αστικό περιβάλλον, τη χρήση δηλαδή που κάνουν-με οι περισσότεροι στις μηχανές τους-μας. Εκεί το ABS με είχε σώσει από μερικές ψιλές εώς ψιλοσοβαρές εν δυνάμει πτώσεις, λόγο απροσεξίας - κούρασης - "κακιάς στιγμής"... αυτό είναι όλο. Αναγνωρίζω λοιπόν ότι έσωσα κάποια χρήματα που θα είχα δώσει σε ανταλλακτικά & επισκευές, έριξα λιγότερα καντήλια και γλίτωσα διαστρέμματα, θλάσεις, μελανιές.

    Από την χοντρή στραβή κανένα ABS δεν μπορεί να σε σώσει, δεν μπορεί κανείς να βασίζεται σε αυτό και να οδηγάει σαν μαλάκας, το θέμα είναι να μην προκαλείς με την οδήγηση σου να συμβεί η χοντρή στραβή. Σε ορισμένα μηχανάκια βέβαια καλό είναι να υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης όταν οι συνθήκες και το πεδίο to επιτρέπουν και απαιτούν.

    Οπότε ναι, "to ΑΒS", γιατί το βράδυ μιας Πέμπτης θα έχεις βαρέσει υπερωρία, θα ψιλοβρέχει, το μυαλό σου θα είναι πουρές, το σώμα μουδιασμένο, ε δεν θα είσαι και στο full road rage mode..
    Enough said

  13. #58
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    ti le ρε μεγαλε

    και ολο αυτο για να πεις οτι η μπλοκαρισμενη ροδα δε φρεναρει?
    φρενάρει, εννοείται. καθόλου αποτελεσματικά όμως και με πλήρη απώλεια του σταθεροποιητικού γυροσκοπικού φαινομένου λόγω περιστροφής, το οποίο κρατά τη μηχανή όρθια.

  14. #59
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    φρενάρει, εννοείται. καθόλου αποτελεσματικά όμως και με πλήρη απώλεια του σταθεροποιητικού γυροσκοπικού φαινομένου λόγω περιστροφής, το οποίο κρατά τη μηχανή όρθια.
    αρα δε φρενάρει....
    πουτσ@@@@@@@@@

  15. #60
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    αρα δε φρενάρει....
    Να κάνει η μάνα?

    Είπαμε θεωρητικά θα φρέναρε.
    Πρακτικά δε φρενάρει γιατί έχεις ήδη φάει τα μούτρα σου και η μηχανή είναι ξάπλα και φρενάρει σουρνάμενη με τα σίδερα και τα πλαστικά.

    (όποιος ρωτήσει αν τα σίδερα και τα πλαστικά φρενάρουν αποτελεσματικά, μόλις κλείσει το pc και πέσει για ύπνο θα μπω από το παράθυρό του και θα του κάνω κάτι πολύ άσχημο)

Σελίδα 4 από 12 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. To Bagster Or Not To Bagster?????
    από TROOPER στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2008, 10:33
  2. To buy or not to buy???
    από johnaros στο forum BMW
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2007, 13:21
  3. To be or not to be ?
    από Anarane στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2006, 14:43
  4. To σκισεις or not to σκισεις στο στρωσημο?
    από DrIoannis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2005, 19:58
  5. aprilia pegasos. to buy or not to buy?
    από mormegil στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2005, 10:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF