Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Διαρροή από oring των καρμπιρατέρ;

  1. #1

    Διαρροή από oring των καρμπιρατέρ;

    Αυτό το κίτρινο λεκεδάκι, είναι διαρροή βενζίνης από τα καρμπιρατέρ, από το ορινγκ στο λεκανάκι να υποθέσω; Είπα να πλύνω το μοτόρι και το πέτυχα μπροστά μου. Τα καρμπιρατέρ είχαν σκουροκίτρινα λεκεδάκια στις ενώσεις από τότε που το πήρα, απλά μάλλον τώρα παράγινε. Πιθανολογώ ότι τρέχει το #4, τα άλλα φαίνονταν πιο καθαρά, αλλά αν είναι να μπω στη διαδικασία θα τα αλλάξω όλα. Δεν μπόρεσα να δω αν στάζει κατ' ευθείαν κάτω ή αν τρέχει στον κορμό και μετά κάτω. Πολύ πράγμα όμως ρε γμτ, απορώ γιατί δεν μου είχε μυρίσει τόσο καιρό.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20141119_114155.jpg 
Προβολές:	182 
Μέγεθος:	98,6 KB 
ID:	327244
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20141119_114219.jpg 
Προβολές:	182 
Μέγεθος:	94,2 KB 
ID:	327245
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20141119_114229.jpg 
Προβολές:	181 
Μέγεθος:	85,5 KB 
ID:	327246
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 20/11/2014 στις 08:10. Αιτία: λάθος με τις φωτογραφίες

  2. #2
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    amyroukai τα συνημμενα σου δεν παιζουν. Πηρες αντιπροσωπια? Εχει το Νικολακοπουλο στο Πειραια, δε χανεις να τον παρεις ενα τηλ.

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zannisvel Προβολή μηνύματος
    amyroukai τα συνημμενα σου δεν παιζουν. Πηρες αντιπροσωπια? Εχει το Νικολακοπουλο στο Πειραια, δε χανεις να τον παρεις ενα τηλ.
    Διορθώθηκαν.
    Η αντιπροσωπεία θα είναι η τελευταία λύση. Έχω μιά 4άδα καρμπιρατέρ "κάβα" από τρακαρισμένο με λίγα χιλιόμετρα, αλλά και αυτήν να βάλω, θα μπλέξω με τον κυκεώνα του "ποιός φέρνει στο ελλαδιστάν ζιγκλέρ σε τιμές ευρώπης και όχι διαμαντιών" γιατί μαμά καρμπιρατέρ δεν μπαίνουν επάνω...

    Μου ήρθε και το άλλο τώρα, μήπως παίζει καμμιά μπινιά με τα φλοτέρ και είναι από υπερχείλιση όλα αυτά.

  4. #4
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Ανοιξε λεκανες και βαλε λιγο φλατζοκολλα αρχικα να δεις αν συνεχισει.... ζιγκλερ γιατι να αλλαξεις; πιθανων να ξεραθηκαν τα λαστιχακια στις λεκανες και να δακρυζει. Και μαντεψε. Υπαρχουν ηδη ετοιμα. Κοβεις οσο θελεις με το μετρο και βαζεις.

  5. #5
    O-ring με το μέτρο, γιατί η φλατζόκολλα λειτουργεί μεν αλλά είναι ολίγον μπακαλίστικη και αντιαισθητική.
    Ξεραμένα o-rings μου κάνουν και εμένα.
    Κοίταξε εδώ για o-ring με το μέτρο:


    1. Π. Πολυχρόνη (Φακιολάς), Σπύρου Πάτση 59, Βοτανικός, Τηλ. 210-3467071, 3461336
    2. Κ. Σταματιάδης - Ε. Αμπλιανίτης, Σερρών 90, Βοτανικός, Τηλ. 210-5151111
      Θεσσαλονίκη: Γιαννιτσών 110, Τηλ. 2310-517785

  6. #6
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    O-ring με το μέτρο, γιατί η φλατζόκολλα λειτουργεί μεν αλλά είναι ολίγον μπακαλίστικη και αντιαισθητική.
    Κοίταξε εδώ για o-ring με το μέτρο:
    Εγώ πάντα βάζω όταν είναι να βάλω oring, αλλά με οδοντογλυφίδα να φανταστείς ένα "χάδι", δεν είναι και ο κανόνας βέβαια. Αν βιάζομαι ή δεν μπορώ να παω να πάρω καινούρια oring βάζω φλατζόκολλα.


    1. Π. Πολυχρόνη (Φακιολάς), Σπύρου Πάτση 59, Βοτανικός, Τηλ. 210-3467071, 3461336
    2. Κ. Σταματιάδης - Ε. Αμπλιανίτης, Σερρών 90, Βοτανικός, Τηλ. 210-5151111
      Θεσσαλονίκη: Γιαννιτσών 110, Τηλ. 2310-517785


    Ωραίος και είχα ξεχάσει τις διευθύνσεις! Υ.γ. έχει και στην φρατζή. Δεν θυμάμαι όμως που ακριβώς, πάνε αρκετά χρόνια!

  7. #7
    Κι εγώ στο παπάκι φλατζόκολλα υψηλής έβαλα και το περίσσευμα το μάζεψα με το δάχτυλο.
    Έγινε τζάμι και δεν χάνει σταγόνα αλλά θα το ξανανοίξω γιατί τρέχει το σωληνάκι υπερχείλισης τώρα...

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dbnn Προβολή μηνύματος
    ζιγκλερ γιατι να αλλαξεις;
    Γιατί τα στοκ είναι πολύ φτωχά και από ότι λένε οι βελτιωτές το κάνουν να έχει ψιλό κραδασμό και σε αναγκάζουν να το δουλεύεις πιο ψηλά. Με μεγαλύτερα (έχει σχετικό ποστ σε ξένο φόρουμ) δουλεύει πιο καλά. Το δικό μου έχει αλλαγές προς το πιο πλούσιο -μυρίζει βενζίνη στο καυσαέριο- αλλά δεν ξέρω τι έχει γίνει ακριβώς γιατί δεν τα έχω ανοίξει ποτέ γιατί η κατανάλωση ήταν πάντα κανονική προς χαμηλή (φαίνεται στις βίδες όμως το "προσεκτικό" χέρι του μάστορα που κάποτε τα πείραξε).

    Και τώρα το απόγευμα μάλλον εντόπισα την σταγόνα, είναι από ένα "τσουτσούνι" κάτω από το #4, πίσω από την αλενόβιδα που φαίνεται χαμηλά στην 1η φωτό. Edit: μλκια έγραψα, τα #3 και #4 είναι χάλια από κιτρινίλα, απλά στάζει από το #4. Δεν το γλιτώνω το βγάλσιμο


    Τα ορινγκ με το μέτρο, με κόλλα τα στερεώνετε στην φωλιά/πατούρα τους;
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 19/11/2014 στις 19:07.

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Τα ορινγκ με το μέτρο, με κόλλα τα στερεώνετε στην φωλιά/πατούρα τους;
    Για τα O-ring το εχω γραψει παλιότερα εδω:

    http://www.moto.gr/forums/showthread...±#post2307941

    Iσως και να έχεις καμμια ψιλουπερχείλιση όμως. Αφού θα τα λύσεις, δες τα φλοτέρ να κινούνται ελεύθερα, να μην κολλάει κανενα, και να μην είναι κανενα ραγισμένο κι εχει παρει μεσα βενζίνη.
    Δες και τις βαλβίδες των φλοτέρ οτι ανοιγοκλείνουν καλά, ίσως εκατσε κανενα σκουπιδακι στην βαλβίδα του ύποπτου καρμπ και κανει αυτη τη διαρροή.
    Τις κιτρινίλες απο την ξεραμένη βενζίνη καθάρισέ τις με ενα πανακι και μπλέ οινόπνευμα, θα φυγουν πανεύκολα.

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Ξέθαψα την καβάτζα 4άδα να δω πως είναι. Τα φλοτέρ ακούγονται καθαρά και ελεύθερα και στα τέσσερα, τα βελονάκια των τσοκ κολλάνε λίγο στην επαναφορά. Μάλλον κάποιο άπονο χέρι τα είχε ξηλώσει και αυτά γιατί δείχνουν ταλαιπώρια σε ένα-δυό σημεία, θα φανεί όταν βγουν τα παλιά.

    Ο λεκές είναι και πάνω από το λεκανάκι, άρα ίσως και να μην είναι ορινγκ, δείτε το κόκκινο βελάκι με το ελατήριο επαναφοράς. Το σημείο που φέρνει βενζίνη είναι με το κίτρινο βελάκι. Μάλλον κάπου από εκεί είναι το κακό. Από επάνω είναι καθαρά. Αύριο πρωί θα βγάλω ντεπόζιτο να κάνω μιά ψαχτική.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20141119_200528-2.jpg 
Προβολές:	124 
Μέγεθος:	80,9 KB 
ID:	327269
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20141119_202501-1.jpg 
Προβολές:	125 
Μέγεθος:	101,9 KB 
ID:	327270

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Ελπίζω να προσφέρω κάτι στη συζήτηση παρατηρώντας τα εξής:

    1. Οι φλατζόκολλες δεν είναι συμβατές με τη βενζίνη.
    2. Τα παρεμβύσματα δεν είναι όλα συμβατά με τη βενζίνη.
    3. Αναφερόμενος στην 1η φωτό φαίνεται πως οι επιφάνειες συναρμογής στο λεκανάκι έχουν φάει αρκετό ξύλο και πως υπάρχει ξένο υλικό στην κύρια πηγή της διαρροής (τέρμα δεξιά βίδα).

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Δες λίγο και την περιοχη με το συνεφάκι στο συνημμένο.
    Συνημμένα αρχεία Συνημμένα αρχεία

  13. #13
    το #2 λύνεται φαντάζομαι ότι θα έχει και ορινγκ με το μέτρο για βενζίνη.
    το #3 όντως έτσι δείχνει αλλά φαντάζομαι πάλι πως για να δουλεύει τόσα χρόνια χωρίς πρόβλημα, το ορινγκ που έχει, έχει καλύψει τις όποιες βαρβαρότητες έγιναν.
    Η τέρμα δεξιά βίδα (αν λέμε την ίδια) είναι αυτή που σφίγγει το κολλιέ των λάστιχων στην εισαγωγή. Τα οποία λάστιχα είναι επίσης σε άθλια κατάσταση και αν σχιστούν στο βγάλσιμο με βλέπω για 135 ευρώ και πολλές μέρες αναμονή Yamaha motor parts...

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από VASOS Προβολή μηνύματος
    Δες λίγο και την περιοχη με το συνεφάκι στο συνημμένο.
    δεν έχει κάτι εκεί, είναι ακριβώς αριστερά από τα κίτρινα βελάκια.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Την άλλη δεξιά βίδα έλεγα. Δες το συν.
    Συνημμένα αρχεία Συνημμένα αρχεία

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γιατί τα ελαστικά μοτο είναι πιο ακριβά απο εκείνα των Ι.Χ.;;;
    από Gandalf dr685sm στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 76
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2009, 15:08
  2. Διαρροη απο φλατζα βασης...
    από camen στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2009, 01:06
  3. Μικρη διαρροη απο carb...
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/09/2006, 10:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF