Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 35

Θέμα: Διαρροή από oring των καρμπιρατέρ;

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.262
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Τα οποία λάστιχα είναι επίσης σε άθλια κατάσταση και αν σχιστούν στο βγάλσιμο με βλέπω για 135 ευρώ και πολλές μέρες αναμονή Yamaha motor parts...
    Δεν μπαινουν άλλα; του εμπορίου;

  2. #17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gior-gos Προβολή μηνύματος
    Δεν μπαινουν άλλα; του εμπορίου;
    ψάχνοντας για fzs 1000 intake boot και άλλα παρεμφερή λήμματα (κλέβοντας αρκγό και μη από ξένο φέιζερ φόρουμ) δεν βρήκα κάτι σε "ιμιτασιόν". Δεν ξέρω αν τα πάρω στο χέρι και πάω σε "ιμιτασιονάδικο" αν θα βρει κάτι ίδιο, αλλά κρίνοντας από την πορεία της αναζήτησης τάπας ψυγείου δεν ελπίζω για καλά νέα.

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.262
    Με τον όρο "λαστιχα" εγω καταλαβα τα μαυρα λαστιχενια σωληνακια. Καταλαβα σωστα; ή εννοεις κατι αλλο;

  4. #19
    Α ναι, είναι αυτά τα λάστιχα που ενώνουν το καρμπιρατέρ με το σώμα του μοτέρ αυτά που λέω εγώ. Τα ψιλά λαστιχάκια της βενζίνης θα τα έπαιρνα με το μέτρο αν ήταν τρύπια και ας μην έχουν τις γωνίες των μαμά, όπως έκανα και με του ψυγείου.

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Φαίνεται να χάνουν απλά τα λεκανάκια (χρόνια τώρα).
    Ενα σφικτηράκι στο λαστιχάκι του #3 λείπει.
    Καθάρισμα καλά στις επιφάνειες επαφής να πατήσουν καλά.
    Προσεκτικός έλεγχος στις βελόνες των φλοτέρ για πατούρα (ρίξε και μια ματιά στο manual για ύψος στάθμης).

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.262
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Α ναι, είναι αυτά τα λάστιχα που ενώνουν το καρμπιρατέρ με το σώμα του μοτέρ αυτά που λέω εγώ.
    Κολάρα εισαγωγής δηλαδη; Αν μπαινουν απ το 600αρι... http://www.car.gr/parts/view/4941125/

  7. #22
    έχει πιο μικρά καρμπιρατέρ, δεν το βλέπω πιθανό.

  8. #23
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    έχει πιο μικρά καρμπιρατέρ, δεν το βλέπω πιθανό.
    Ε και? Τι σε πειράζει αυτό? Του ισπανού τα γένια δεν γίνονται... Αν απο πχ 34mm έχει 30 δεν είναι τραγικό, λίγο wd40 να γλυστράει και..... με σάλιο και υπομονή που λένε.....

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    ειναι πολυ σκληρο το πλαστικο δεν μπαινουν ουτε με βαζελινη.


    αμυρου θα εκανα αυτο που λεει ο σαπιλας. με ορινγκ και λογκο. επισης αλαξε και τις σταυροβιδες με ανοξειδωτες αλεν αν δεν βαρυεσαι.

  10. #25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από VASOS Προβολή μηνύματος
    Ελπίζω να προσφέρω κάτι στη συζήτηση παρατηρώντας τα εξής:

    1. Οι φλατζόκολλες δεν είναι συμβατές με τη βενζίνη.
    2. Τα παρεμβύσματα δεν είναι όλα συμβατά με τη βενζίνη.
    3. Αναφερόμενος στην 1η φωτό φαίνεται πως οι επιφάνειες συναρμογής στο λεκανάκι έχουν φάει αρκετό ξύλο και πως υπάρχει ξένο υλικό στην κύρια πηγή της διαρροής (τέρμα δεξιά βίδα).
    Δηλαδή αν στο πλαινό καπάκι του συμπλέκτη ας πούμε, που έχει βάλει κάποιος φλατζόκολλα, στάξει βενζίνη θα λιώσει; Δεν νομίζω αλλά και πάλι μπορεί να ξέρεις περισσότερα.
    Τώρα για το δεύτερο που αναφέρεις, φυσικά και ξεκαθαρίζεις στο μαγαζί που θα πας πως είναι για βενζίνη, υπάρχουν για φωτογραφικές μηχανές ή για ιατρικά μηχανήματα που δεν αντέχουν σε βενζίνη.
    Σε λεκανάκι καρμπυρατέρ πάντως, που χωρίς καθόλου o-ring έβαλα φλατζόκολλα, μια χαρά στεγάνωση κάνει. Λύση ανάγκης το παραδέχομαι, όπως λύση ανάγκης είναι και το Teflon που χρησιμοποιούν οι υδραυλικοί, αντέχει και αυτό στη βενζίνη.
    Τα σωληνάκια βενζίνης πρέπει να είναι για βενζίνη και όχι αλφαδολάστιχο που βάζουν κάποιοι, αυτό με τον καιρό ξερένεται και χάνει την ελαστικότητά του.

  11. #26
    Βγήκαν... Μία ώρα δουλειά. Τώρα άμα πω ότι τα ορινγκ στα λεκανάκια μου φάνηκαν χωρίς σημάδια διαρροής... Τέλος πάντων. Τα ζιγκλέρ δεν γράφουν νούμερα επάνω, το οποίο δεν με διευκολύνει γμτ... Και αν είναι στοκ και μυρίζει βενζίνη το καυσαέριο γιατί είναι κακορυθμισμένα;

    Και επειδή δεν θα περιμένω τώρα τον μεσιέ ebay για νέα ζιγκλεράκια, και με τους κωδικούς δεν βγάζω άκρη από τα ελληνικά μαγαζιά θα ρίξω επάνω την άλλη τετράδα, θα ψαχτώ για τα λοιπά και κάποια στιγμή θα πέσει ξήλωμα #2 για βελτίωση εκ νέου.

    Ελπίζω (λέεεεμε τώρα) να είναι άλλη μία ώρα το δέσιμο και να πάρει και μπρος κανονικά

  12. #27
    Αρκεί αυτά που θα κάνεις τράμπα να μην έχουν ξεραμένα σωληνάκια και o-rings λόγω πολυκαιρίας και αχρησίας.
    Σου εύχομαι να μην έχουν και να πάρει μπρος κανονικά χωρίς παρατράγουδα.

  13. #28
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Φτιαξε τα παλια και βαλτα πανω να δεις..... μην κανεις σκατζα ανταλλακτικα ακομα!!

  14. #29
    Το φτιάξε τα παλιά σημαίνει: Άσε το μηχανάκι λυμένο (εύκολο σχετικά, αν δεν πάει να φάει τίποτα ο σκύλος από περιέργεια), μετά πάρε αυτοκίνητο, κατέβα Αθήνα καμιά 30αριά χιλιόμετρα, μετά ΑΝ βρεις αυτό που θέλεις γύρνα φτιάξε το. Ενώ με την άλλη 4άδα, ήταν βγάλε βάλε.

    Εννοείται δεν έλειψαν τα ευτράπελα. Πόσο μπιπ πρέπει να είσαι για να μπερδέψεις το καλώδιο του τσοκ με αυτό της επαναφοράς του γκαζιού; Λέμε τώρα, κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα, τυχαία. Το βάλσιμο δεν ήταν τόσο εύκολο όσο το βγάλσιμο, ως συνήθως. Με λίγο παραπάνω εμπειρία γινόταν πιο απλό, φαντάζομαι, ήδη έμαθα κάποια κόλπα για την επόμενη φορά. Από βαρεμάρα έβαλα και κάποια σωληνάκια που ήταν ήδη φορεμένα στα "νέα" καρμπιρατέρ, αυτά που περνάνε το νερό του ψυγείου μιά βόλτα από την 4άδα για να μην κάνει αυτό το icing πως το λένε. Θα παρακολουθώ τώρα να δω αν είναι ΟΚ ή αν θα χάνουν ψυκτικό υγρό... Όπως και το σημείο της παλιάς ζημιάς για να δω αν έφταιγαν τελικά τα καρμπιρατέρ ή αν χάνει το λάστιχο της εισαγωγής. Ενδιαφέρον θα έχει η κατανάλωση από εδώ και πέρα, να δω πως δουλεύουν και τα "καινούρια".

    Τα παλιά έχω χρόνο και άνεση να τα φτιάξω και να τα πειράξω ίσως και μετά βλέπουμε, αν γίνουν όλα αυτά πιθανόν να επιστρέψουν.

    Πήρε με την δεύτερη μιζιά, κράτησε ρελαντί αμέσως, όλα καλά...

    Κανένα μισαωράκι διάβασμα το τι και πως, πολλές ώρες λόγω απειρίας η δουλειά, αλλά έγινε επιτυχώς και χωρίς να χρειαστεί να ανατρέξω στο κΟΥμπιούτερ. Εκκίνηση στις 9.30, διάλειμμα για δουλειά, επιστροφή φαγητό και τελείωμα στις 5...

    Ευχαριστώ όλους σας για τα tips, δεν θα πάνε χαμένα

  15. #30
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Το φτιάξε τα παλιά σημαίνει: Άσε το μηχανάκι λυμένο (εύκολο σχετικά, αν δεν πάει να φάει τίποτα ο σκύλος από περιέργεια), μετά πάρε αυτοκίνητο, κατέβα Αθήνα καμιά 30αριά χιλιόμετρα, μετά ΑΝ βρεις αυτό που θέλεις γύρνα φτιάξε το. Ενώ με την άλλη 4άδα, ήταν βγάλε βάλε.

    Εννοείται δεν έλειψαν τα ευτράπελα. Πόσο μπιπ πρέπει να είσαι για να μπερδέψεις το καλώδιο του τσοκ με αυτό της επαναφοράς του γκαζιού; Λέμε τώρα, κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα, τυχαία. Το βάλσιμο δεν ήταν τόσο εύκολο όσο το βγάλσιμο, ως συνήθως. Με λίγο παραπάνω εμπειρία γινόταν πιο απλό, φαντάζομαι, ήδη έμαθα κάποια κόλπα για την επόμενη φορά. Από βαρεμάρα έβαλα και κάποια σωληνάκια που ήταν ήδη φορεμένα στα "νέα" καρμπιρατέρ, αυτά που περνάνε το νερό του ψυγείου μιά βόλτα από την 4άδα για να μην κάνει αυτό το icing πως το λένε. Θα παρακολουθώ τώρα να δω αν είναι ΟΚ ή αν θα χάνουν ψυκτικό υγρό... Όπως και το σημείο της παλιάς ζημιάς για να δω αν έφταιγαν τελικά τα καρμπιρατέρ ή αν χάνει το λάστιχο της εισαγωγής. Ενδιαφέρον θα έχει η κατανάλωση από εδώ και πέρα, να δω πως δουλεύουν και τα "καινούρια".

    Τα παλιά έχω χρόνο και άνεση να τα φτιάξω και να τα πειράξω ίσως και μετά βλέπουμε, αν γίνουν όλα αυτά πιθανόν να επιστρέψουν.

    Πήρε με την δεύτερη μιζιά, κράτησε ρελαντί αμέσως, όλα καλά...

    Κανένα μισαωράκι διάβασμα το τι και πως, πολλές ώρες λόγω απειρίας η δουλειά, αλλά έγινε επιτυχώς και χωρίς να χρειαστεί να ανατρέξω στο κΟΥμπιούτερ. Εκκίνηση στις 9.30, διάλειμμα για δουλειά, επιστροφή φαγητό και τελείωμα στις 5...

    Ευχαριστώ όλους σας για τα tips, δεν θα πάνε χαμένα
    Μα εννοούσα να φτιάξεις την 4άδα που είχες ήδη εκτός.... Ωστε σε μια στραβή να μπουν αυτά που είχες ήδη πάνω φορεμένα....
    Ίσως δεν το διατύπωσα καλά!
    Εφόσον λοιπόν δούλεψε το μΕχανάκι ασχολήσου με την ησυχία σου να φτιάξεις αυτά που φορούσες

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γιατί τα ελαστικά μοτο είναι πιο ακριβά απο εκείνα των Ι.Χ.;;;
    από Gandalf dr685sm στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 76
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2009, 15:08
  2. Διαρροη απο φλατζα βασης...
    από camen στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2009, 01:06
  3. Μικρη διαρροη απο carb...
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/09/2006, 10:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF