ψάχνοντας για fzs 1000 intake boot και άλλα παρεμφερή λήμματα (κλέβοντας αρκγό και μη από ξένο φέιζερ φόρουμ) δεν βρήκα κάτι σε "ιμιτασιόν". Δεν ξέρω αν τα πάρω στο χέρι και πάω σε "ιμιτασιονάδικο" αν θα βρει κάτι ίδιο, αλλά κρίνοντας από την πορεία της αναζήτησης τάπας ψυγείου δεν ελπίζω για καλά νέα.
Με τον όρο "λαστιχα" εγω καταλαβα τα μαυρα λαστιχενια σωληνακια. Καταλαβα σωστα; ή εννοεις κατι αλλο;
Α ναι, είναι αυτά τα λάστιχα που ενώνουν το καρμπιρατέρ με το σώμα του μοτέρ αυτά που λέω εγώ. Τα ψιλά λαστιχάκια της βενζίνης θα τα έπαιρνα με το μέτρο αν ήταν τρύπια και ας μην έχουν τις γωνίες των μαμά, όπως έκανα και με του ψυγείου.
Φαίνεται να χάνουν απλά τα λεκανάκια (χρόνια τώρα).
Ενα σφικτηράκι στο λαστιχάκι του #3 λείπει.
Καθάρισμα καλά στις επιφάνειες επαφής να πατήσουν καλά.
Προσεκτικός έλεγχος στις βελόνες των φλοτέρ για πατούρα (ρίξε και μια ματιά στο manual για ύψος στάθμης).
Κολάρα εισαγωγής δηλαδη; Αν μπαινουν απ το 600αρι... http://www.car.gr/parts/view/4941125/
έχει πιο μικρά καρμπιρατέρ, δεν το βλέπω πιθανό.
ειναι πολυ σκληρο το πλαστικο δεν μπαινουν ουτε με βαζελινη.
αμυρου θα εκανα αυτο που λεει ο σαπιλας. με ορινγκ και λογκο. επισης αλαξε και τις σταυροβιδες με ανοξειδωτες αλεν αν δεν βαρυεσαι.
Δηλαδή αν στο πλαινό καπάκι του συμπλέκτη ας πούμε, που έχει βάλει κάποιος φλατζόκολλα, στάξει βενζίνη θα λιώσει; Δεν νομίζω αλλά και πάλι μπορεί να ξέρεις περισσότερα.
Τώρα για το δεύτερο που αναφέρεις, φυσικά και ξεκαθαρίζεις στο μαγαζί που θα πας πως είναι για βενζίνη, υπάρχουν για φωτογραφικές μηχανές ή για ιατρικά μηχανήματα που δεν αντέχουν σε βενζίνη.
Σε λεκανάκι καρμπυρατέρ πάντως, που χωρίς καθόλου o-ring έβαλα φλατζόκολλα, μια χαρά στεγάνωση κάνει. Λύση ανάγκης το παραδέχομαι, όπως λύση ανάγκης είναι και το Teflon που χρησιμοποιούν οι υδραυλικοί, αντέχει και αυτό στη βενζίνη.
Τα σωληνάκια βενζίνης πρέπει να είναι για βενζίνη και όχι αλφαδολάστιχο που βάζουν κάποιοι, αυτό με τον καιρό ξερένεται και χάνει την ελαστικότητά του.
Βγήκαν... Μία ώρα δουλειά. Τώρα άμα πω ότι τα ορινγκ στα λεκανάκια μου φάνηκαν χωρίς σημάδια διαρροής... Τέλος πάντων. Τα ζιγκλέρ δεν γράφουν νούμερα επάνω, το οποίο δεν με διευκολύνει γμτ... Και αν είναι στοκ και μυρίζει βενζίνη το καυσαέριο γιατί είναι κακορυθμισμένα;
Και επειδή δεν θα περιμένω τώρα τον μεσιέ ebay για νέα ζιγκλεράκια, και με τους κωδικούς δεν βγάζω άκρη από τα ελληνικά μαγαζιά θα ρίξω επάνω την άλλη τετράδα, θα ψαχτώ για τα λοιπά και κάποια στιγμή θα πέσει ξήλωμα #2 για βελτίωση εκ νέου.
Ελπίζω (λέεεεμε τώρα) να είναι άλλη μία ώρα το δέσιμο και να πάρει και μπρος κανονικά![]()
Αρκεί αυτά που θα κάνεις τράμπα να μην έχουν ξεραμένα σωληνάκια και o-rings λόγω πολυκαιρίας και αχρησίας.
Σου εύχομαι να μην έχουν και να πάρει μπρος κανονικά χωρίς παρατράγουδα.![]()
Φτιαξε τα παλια και βαλτα πανω να δεις..... μην κανεις σκατζα ανταλλακτικα ακομα!!
Το φτιάξε τα παλιά σημαίνει: Άσε το μηχανάκι λυμένο (εύκολο σχετικά, αν δεν πάει να φάει τίποτα ο σκύλος από περιέργεια), μετά πάρε αυτοκίνητο, κατέβα Αθήνα καμιά 30αριά χιλιόμετρα, μετά ΑΝ βρεις αυτό που θέλεις γύρνα φτιάξε το. Ενώ με την άλλη 4άδα, ήταν βγάλε βάλε.
Εννοείται δεν έλειψαν τα ευτράπελα. Πόσο μπιπ πρέπει να είσαι για να μπερδέψεις το καλώδιο του τσοκ με αυτό της επαναφοράς του γκαζιού; Λέμε τώρα, κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα, τυχαία. Το βάλσιμο δεν ήταν τόσο εύκολο όσο το βγάλσιμο, ως συνήθως. Με λίγο παραπάνω εμπειρία γινόταν πιο απλό, φαντάζομαι, ήδη έμαθα κάποια κόλπα για την επόμενη φορά. Από βαρεμάρα έβαλα και κάποια σωληνάκια που ήταν ήδη φορεμένα στα "νέα" καρμπιρατέρ, αυτά που περνάνε το νερό του ψυγείου μιά βόλτα από την 4άδα για να μην κάνει αυτό το icing πως το λένε. Θα παρακολουθώ τώρα να δω αν είναι ΟΚ ή αν θα χάνουν ψυκτικό υγρό... Όπως και το σημείο της παλιάς ζημιάς για να δω αν έφταιγαν τελικά τα καρμπιρατέρ ή αν χάνει το λάστιχο της εισαγωγής. Ενδιαφέρον θα έχει η κατανάλωση από εδώ και πέρα, να δω πως δουλεύουν και τα "καινούρια".
Τα παλιά έχω χρόνο και άνεση να τα φτιάξω και να τα πειράξω ίσως και μετά βλέπουμε, αν γίνουν όλα αυτά πιθανόν να επιστρέψουν.
Πήρε με την δεύτερη μιζιά, κράτησε ρελαντί αμέσως, όλα καλά...![]()
Κανένα μισαωράκι διάβασμα το τι και πως, πολλές ώρες λόγω απειρίας η δουλειά, αλλά έγινε επιτυχώς και χωρίς να χρειαστεί να ανατρέξω στο κΟΥμπιούτερ. Εκκίνηση στις 9.30, διάλειμμα για δουλειά, επιστροφή φαγητό και τελείωμα στις 5...![]()
Ευχαριστώ όλους σας για τα tips, δεν θα πάνε χαμένα![]()