Πόσο ζωή έχει ένα μοτέρ;
Όσο του ρίχνεις λεφτά ζει.
Θεωρητικά δηλαδή για πάντα.
Το πρόβλημα είναι αν συμφέρει και αν υπάρχουν ανταλλακτικά.
υγ
Εμένα το ΤΔΜ έχει 100.000 πάνω κάτω και δεν δείχνει να έχει πρόβλημα.
Όλα τα χλμ είναι εκτώς πόλης, σε ανοιχτούς δρόμους, όχι τέζα ούτε και πατ πατ
ανανήψαντας
Ο κατασκευαστης μπορει να δινει την κατωτατη δυνατη συντηρηση σε ενα μοτερ αλλα δεν σου λεει τι μαρκα λαδι να παρεις, το μονο που θα σου πει ειναι αν θα βαλεις ενα full ή semi synthetic και τι ιξωδες να εχει. Αφηνει στη κριση του καθενος αν θα βαλει ενα ημισυνθετικο με 7€/λ ή 18€/λ.
Τα κατωτερα ορια συντηρησης επισης αφορουν τη συχνοτητα αλλαγης των λαδιων. Το να σου λεει δλδ αλλαγη καθε 15 και εσυ να αλλαζεις καθε 5 δεν ειναι υπερβολη;
TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!
Και καλά ο κατασκευαστής κοιτάζει να περάσουν τα χιλιόμετρα της εγγύησης...
Κατά τα άλλα, ποιός κατασκευαστής δεν θέλει να πουλάει κάθε χρόνο Χ αριθμό μοτοσυκλετών;
Άρα κάποιες από αυτές που κυκλοφορούν πρέπει να βγουν από την κυκλοφορία, λόγω οικονομικά ασύμφορης βλάβης, για να αγοραστούν τα καινούργια μοντέλα.
Μπορεί και να γράφω βλακείες αλλά βασίζω το σκεπτικό μου στην αρχή του καταναλωτισμού.
δεν εχεις αδικο για τον καταναλωτισμο και σιγουρα ολα τα προιοντα εχουν γινει αναλωσιμα τα τελευταια χρονια
διαχρονικα ομως δεν πεταξε κανεις μοτοσυκλετα γιατι βαρεσε μπιελα ενω εκανε τα σερβις του κατασκευαστη
ισα ισα κυκλοφορουν αναμεσα μας χιλιαδες παρταλια που δεν αλλαζουν λαδια ποτε
απλα προσπαθουν να σε κανουν να αγοραζεις βγαζοντας συνεχως νεα μοντελα
Κάπου στη μέση είναι η αλήθεια.
Να έχει μεγάλη εγγύηση (5 χρόνια πχ) ώστε να είσαι ευχαριστημένος
Να αρχίσουν οι βλάβες μετά ώστε να πάρεις άλλο λέγοντας,
μ αυτά που τράβηξε πάλι καλά...
Πάντως οι Βούλγαροι που πήραν τα λιωμένα ΤΔΜ από Ελλάδα
μια χαρά τα πήγαν στα στα 200.000 χλμ
Ίσως τελικά το κόστος συντήρησης εκεί να επιτρέπει.
(χαμηλά εργατικά)
Υπάρχει όμως και η μόδα που σπρώχνει ανάποδα.
Έλα ρε Ρ1 του 04 έχεις μλκια....
Πάρε ένα 15αρη να βρεις την υγειά σου.
Μετά το παίρνει και αράζει κι αυτό στην καφετέρια
μέχρι να παλιώσει.
Η μόδα τελικά παίζει πιο μεγάλο ρόλο στην αντικατάσταση και όχι οι βλάβες.
ανανήψαντας
Σίγουρα οι κατασκευαστές βρίσκονται μεταξύ σφύρας και άκμονος.
Τα παρτάλια δείχνουν πως χωρίς συχνές αλλαγές λαδιών, σπασμένα πλαστικά, ξερή αλυσίδα μπορούν να κινούνται ακόμη.
Ίσως όμως αυτά ανήκουν σε περασμένες δεκαετίες, πριν οι κατασκευαστές αρχίζουν να κατασκευάζουν μοντέλα με ημερομηνία λήξης.
παντως οι κατασκευαστες στα παντα χρησιμοποιουν συντελεστες ασφαλειας
ενα μοτερ που ζηταει αλλαγη λαδιων καθε 6000 ειναι σιγουρο οτι εχει δοκιμαστει στο εργοστασιο με τα ιδια λαδια για πολλαπλασιο διαστημα
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Αυτο πιστευω πως γινεται πλεον, παλαιωτερα δεν το σκεφτοντουσαν αφου ηθελαν να πουλησουν οσο το δυνατον περισσοτερα μοτο (και αυτο) βασιζομενοι στην αξιοπιστια. Πλεον εχει δυσκολεψει η δουλεια τους, θα πρεπει να φτιαξουν κατι που να ειναι εντελως αξιοπιστο για (πχ) μια 10ετια και μετα να αρχισουν οι μεγαλες φθορες ωστε να παρει δρομο και τη θεση του να παρει το νεο μοντελο.
Γενικα θεωρω οτι μετα τα πρωτα 2-3 χρονια ξεκιναν οι φθορες και αυξανοντε με γεωμετρικη προοδο μετα την 5ετια.
TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!
Για τι μηχανάκι μιλάς όταν λες 2-3 χρόνια; Πολύ λίγος ο χρόνος μου φαίνεται για ζημιές.
Δε λεω να βγαλει ζημια, απλα οτι η 1η τριετια θα εχει πολυ μικροτερες φθορες απο την 2η (και λογικο) και απο κει και περα οι φθορες να αυξανοντε γεωμετρικα ωστε να τους συμφερει.
Να αποκλεισουν δηλαδη το ενδεχομενο να παθει κατι εντος εγγυησης αλλα μετα οσο πιο γρηγορα φθειρεται τοσο το καλυτερο γ αυτους (μεχρι ενα σημειο).
Πολυ θεωρητικα βεβαια ολα αυτα βαση του πως πιστευω πως λειτουργουν.
TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!
Υπαρχουν καποιοι που το βγαζουν κ πανω απο 2 ωρες καθε κυριακη. Για μενα ειναι να το ευχαριστιεσαι συνεχεια κ οσο μπορεις ωστε να αποκομισεις οφελος συνολικα σε ολη την διαρκεια της κατοχης του.
Τωρα αν τα τελευταια χρονια λογω κρισης αναγκαστηκαμε σε 1-2 βολτες το μηνα ειναι λυπηρο. Εχουμε καταντησει να καβαλαμε σκουτερ κ παπια πιο πολυ απο μοτοσυκλετες.
Παντως με την τυπικη συντηρηση αν ενας κινητηρας που ειναι κ αποδεδειγμενα καλος μπορει να 100αρισει για πλακα. Τωρα αν εχεις κανα κωλομοτερ ο,τι κ να κανεις κ ο ιδιος χρηστης που 100αρισε με κατι αλλο
μπορει να του βγαλει πολλα προβληματα.
Υ.Γ Gixxerman για πλακα 150.000 θα βγαλει. Ειμαι στα 92.000 κ συνεχιζω ακαθεκτος!!!
Ride(s) the wind of change...
Το χειρότερο πράγμα για μια εταιρεία ειναι να χάσει το όνομα της και την αξιοπιστία της. Το να έχει ακριβά ανταλλακτικά ομως δεν είναι κακό.
Γιαυτό και πιο πολύ στηρίζονται στα ανταλλακτικά και στα αξεσουάρ για να βγάλουν χρήμα. Ειδικά στα fairing και στα φανάρια.