Σελίδα 4 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 117

Θέμα: Πόσο ζωή έχει ένα μοτέρ;

  1. #46
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vice Προβολή μηνύματος
    Το πως έγιναν αυτά τα χιλιόμετρα έχει πιο πολύ σημασία από το πόσα είναι.
    +600
    Να έκανε 40.000 στα κόκκινα ή να έκανε 120.000 συντηρητικά;

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Πόσο ζωή έχει ένα μοτέρ;
    Όσο του ρίχνεις λεφτά ζει.
    Θεωρητικά δηλαδή για πάντα.
    Το πρόβλημα είναι αν συμφέρει και αν υπάρχουν ανταλλακτικά.


    υγ
    Εμένα το ΤΔΜ έχει 100.000 πάνω κάτω και δεν δείχνει να έχει πρόβλημα.
    Όλα τα χλμ είναι εκτώς πόλης, σε ανοιχτούς δρόμους, όχι τέζα ούτε και πατ πατ
    ανανήψαντας

  3. #48
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    γενικως συμφωνουμε και πανω κατω λεω τα ιδια και εγω...
    μια μικρη ενσταση μονο:
    μην παιρνεις και ορκο για το "κατασκευαστης RULES"...

    ο κατασκευαστης δινει την κατωτατη δυνατη συντηρηση για ενα μοτερ...
    δεν λεει ομως ΜΗΝ βαλεις κατι καλυτερο...τουτεστιν τα καλυτερα λαδια (πολιτικα οχι αγωνιστικα) δεν κανουν κακο...
    Ο κατασκευαστης μπορει να δινει την κατωτατη δυνατη συντηρηση σε ενα μοτερ αλλα δεν σου λεει τι μαρκα λαδι να παρεις, το μονο που θα σου πει ειναι αν θα βαλεις ενα full ή semi synthetic και τι ιξωδες να εχει. Αφηνει στη κριση του καθενος αν θα βαλει ενα ημισυνθετικο με 7€/λ ή 18€/λ.
    Τα κατωτερα ορια συντηρησης επισης αφορουν τη συχνοτητα αλλαγης των λαδιων. Το να σου λεει δλδ αλλαγη καθε 15 και εσυ να αλλαζεις καθε 5 δεν ειναι υπερβολη;
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  4. #49
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bradipous Προβολή μηνύματος
    Ο κατασκευαστης μπορει να δινει την κατωτατη δυνατη συντηρηση σε ενα μοτερ αλλα δεν σου λεει τι μαρκα λαδι να παρεις, το μονο που θα σου πει ειναι αν θα βαλεις ενα full ή semi synthetic και τι ιξωδες να εχει. Αφηνει στη κριση του καθενος αν θα βαλει ενα ημισυνθετικο με 7€/λ ή 18€/λ.
    Τα κατωτερα ορια συντηρησης επισης αφορουν τη συχνοτητα αλλαγης των λαδιων. Το να σου λεει δλδ αλλαγη καθε 15 και εσυ να αλλαζεις καθε 5 δεν ειναι υπερβολη;
    Και καλά ο κατασκευαστής κοιτάζει να περάσουν τα χιλιόμετρα της εγγύησης...
    Κατά τα άλλα, ποιός κατασκευαστής δεν θέλει να πουλάει κάθε χρόνο Χ αριθμό μοτοσυκλετών;
    Άρα κάποιες από αυτές που κυκλοφορούν πρέπει να βγουν από την κυκλοφορία, λόγω οικονομικά ασύμφορης βλάβης, για να αγοραστούν τα καινούργια μοντέλα.
    Μπορεί και να γράφω βλακείες αλλά βασίζω το σκεπτικό μου στην αρχή του καταναλωτισμού.

  5. #50
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    δεν εχεις αδικο για τον καταναλωτισμο και σιγουρα ολα τα προιοντα εχουν γινει αναλωσιμα τα τελευταια χρονια
    διαχρονικα ομως δεν πεταξε κανεις μοτοσυκλετα γιατι βαρεσε μπιελα ενω εκανε τα σερβις του κατασκευαστη
    ισα ισα κυκλοφορουν αναμεσα μας χιλιαδες παρταλια που δεν αλλαζουν λαδια ποτε
    απλα προσπαθουν να σε κανουν να αγοραζεις βγαζοντας συνεχως νεα μοντελα

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Και καλά ο κατασκευαστής κοιτάζει να περάσουν τα χιλιόμετρα της εγγύησης...
    Κατά τα άλλα, ποιός κατασκευαστής δεν θέλει να πουλάει κάθε χρόνο Χ αριθμό μοτοσυκλετών;
    Άρα κάποιες από αυτές που κυκλοφορούν πρέπει να βγουν από την κυκλοφορία, λόγω οικονομικά ασύμφορης βλάβης, για να αγοραστούν τα καινούργια μοντέλα.
    Μπορεί και να γράφω βλακείες αλλά βασίζω το σκεπτικό μου στην αρχή του καταναλωτισμού.
    Κάπου στη μέση είναι η αλήθεια.
    Να έχει μεγάλη εγγύηση (5 χρόνια πχ) ώστε να είσαι ευχαριστημένος
    Να αρχίσουν οι βλάβες μετά ώστε να πάρεις άλλο λέγοντας,
    μ αυτά που τράβηξε πάλι καλά...

    Πάντως οι Βούλγαροι που πήραν τα λιωμένα ΤΔΜ από Ελλάδα
    μια χαρά τα πήγαν στα στα 200.000 χλμ
    Ίσως τελικά το κόστος συντήρησης εκεί να επιτρέπει.
    (χαμηλά εργατικά)
    Υπάρχει όμως και η μόδα που σπρώχνει ανάποδα.
    Έλα ρε Ρ1 του 04 έχεις μλκια....
    Πάρε ένα 15αρη να βρεις την υγειά σου.
    Μετά το παίρνει και αράζει κι αυτό στην καφετέρια
    μέχρι να παλιώσει.
    Η μόδα τελικά παίζει πιο μεγάλο ρόλο στην αντικατάσταση και όχι οι βλάβες.
    ανανήψαντας

  7. #52
    Σίγουρα οι κατασκευαστές βρίσκονται μεταξύ σφύρας και άκμονος.
    Τα παρτάλια δείχνουν πως χωρίς συχνές αλλαγές λαδιών, σπασμένα πλαστικά, ξερή αλυσίδα μπορούν να κινούνται ακόμη.
    Ίσως όμως αυτά ανήκουν σε περασμένες δεκαετίες, πριν οι κατασκευαστές αρχίζουν να κατασκευάζουν μοντέλα με ημερομηνία λήξης.

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    παντως οι κατασκευαστες στα παντα χρησιμοποιουν συντελεστες ασφαλειας
    ενα μοτερ που ζηταει αλλαγη λαδιων καθε 6000 ειναι σιγουρο οτι εχει δοκιμαστει στο εργοστασιο με τα ιδια λαδια για πολλαπλασιο διαστημα

  9. #54
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Κάπου στη μέση είναι η αλήθεια.
    Να έχει μεγάλη εγγύηση (5 χρόνια πχ) ώστε να είσαι ευχαριστημένος
    Να αρχίσουν οι βλάβες μετά ώστε να πάρεις άλλο λέγοντας,
    μ αυτά που τράβηξε πάλι καλά...

    Πάντως οι Βούλγαροι που πήραν τα λιωμένα ΤΔΜ από Ελλάδα
    μια χαρά τα πήγαν στα στα 200.000 χλμ
    Ίσως τελικά το κόστος συντήρησης εκεί να επιτρέπει.
    (χαμηλά εργατικά)
    Υπάρχει όμως και η μόδα που σπρώχνει ανάποδα.
    Έλα ρε Ρ1 του 04 έχεις μλκια....
    Πάρε ένα 15αρη να βρεις την υγειά σου.
    Μετά το παίρνει και αράζει κι αυτό στην καφετέρια
    μέχρι να παλιώσει.
    Η μόδα τελικά παίζει πιο μεγάλο ρόλο στην αντικατάσταση και όχι οι βλάβες.
    Το δικό μου που παίρνει 10ετία σιγά-σιγά; Να το πετάΚΣω,να το κάΠΣω,να το αλλάΚΣω;;;
    50.000χλμ έχει κι αν δε φτάσει τις 150.000 να μου τρυπήσετε το φρύδι...σε γενικές γραμμές ο πιο αδύναμος κρίκος ενός κινητήρα είναι ο χρήστης.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #55
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    παντως οι κατασκευαστες στα παντα χρησιμοποιουν συντελεστες ασφαλειας
    ενα μοτερ που ζηταει αλλαγη λαδιων καθε 6000 ειναι σιγουρο οτι εχει δοκιμαστει στο εργοστασιο με τα ιδια λαδια για πολλαπλασιο διαστημα
    Ναι, έχουν καλύψει τα οπίσθιά τους, αλοίμονο.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    Το δικό μου που παίρνει 10ετία σιγά-σιγά; Να το πετάΚΣω,να το κάΠΣω,να το αλλάΚΣω;;;
    50.000χλμ έχει κι αν δε φτάσει τις 150.000 να μου τρυπήσετε το φρύδι...σε γενικές γραμμές ο πιο αδύναμος κρίκος ενός κινητήρα είναι ο χρήστης.
    +όσα θες
    Και μία ερώτηση που πάντα με βασάνιζε, ένα μηχανάκι που το βγάζεις σε όλη του τη ζωή μόνο 2 ώρες κάθε Κυριακή, τι φθορά ή τι όφελος έχεις λόγω μειωμένης χρήσης;

  11. #56
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Κάπου στη μέση είναι η αλήθεια.
    Να έχει μεγάλη εγγύηση (5 χρόνια πχ) ώστε να είσαι ευχαριστημένος
    Να αρχίσουν οι βλάβες μετά ώστε να πάρεις άλλο λέγοντας,
    μ αυτά που τράβηξε πάλι καλά...

    Πάντως οι Βούλγαροι που πήραν τα λιωμένα ΤΔΜ από Ελλάδα
    μια χαρά τα πήγαν στα στα 200.000 χλμ
    Ίσως τελικά το κόστος συντήρησης εκεί να επιτρέπει.
    (χαμηλά εργατικά)
    Υπάρχει όμως και η μόδα που σπρώχνει ανάποδα.
    Έλα ρε Ρ1 του 04 έχεις μλκια....
    Πάρε ένα 15αρη να βρεις την υγειά σου.
    Μετά το παίρνει και αράζει κι αυτό στην καφετέρια
    μέχρι να παλιώσει.
    Η μόδα τελικά παίζει πιο μεγάλο ρόλο στην αντικατάσταση και όχι οι βλάβες.
    Αυτο πιστευω πως γινεται πλεον, παλαιωτερα δεν το σκεφτοντουσαν αφου ηθελαν να πουλησουν οσο το δυνατον περισσοτερα μοτο (και αυτο) βασιζομενοι στην αξιοπιστια. Πλεον εχει δυσκολεψει η δουλεια τους, θα πρεπει να φτιαξουν κατι που να ειναι εντελως αξιοπιστο για (πχ) μια 10ετια και μετα να αρχισουν οι μεγαλες φθορες ωστε να παρει δρομο και τη θεση του να παρει το νεο μοντελο.

    Γενικα θεωρω οτι μετα τα πρωτα 2-3 χρονια ξεκιναν οι φθορες και αυξανοντε με γεωμετρικη προοδο μετα την 5ετια.
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  12. #57
    Για τι μηχανάκι μιλάς όταν λες 2-3 χρόνια; Πολύ λίγος ο χρόνος μου φαίνεται για ζημιές.

  13. #58
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Για τι μηχανάκι μιλάς όταν λες 2-3 χρόνια; Πολύ λίγος ο χρόνος μου φαίνεται για ζημιές.
    Δε λεω να βγαλει ζημια, απλα οτι η 1η τριετια θα εχει πολυ μικροτερες φθορες απο την 2η (και λογικο) και απο κει και περα οι φθορες να αυξανοντε γεωμετρικα ωστε να τους συμφερει.
    Να αποκλεισουν δηλαδη το ενδεχομενο να παθει κατι εντος εγγυησης αλλα μετα οσο πιο γρηγορα φθειρεται τοσο το καλυτερο γ αυτους (μεχρι ενα σημειο).
    Πολυ θεωρητικα βεβαια ολα αυτα βαση του πως πιστευω πως λειτουργουν.
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  14. #59
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.291
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    +όσα θες
    Και μία ερώτηση που πάντα με βασάνιζε, ένα μηχανάκι που το βγάζεις σε όλη του τη ζωή μόνο 2 ώρες κάθε Κυριακή, τι φθορά ή τι όφελος έχεις λόγω μειωμένης χρήσης;
    Υπαρχουν καποιοι που το βγαζουν κ πανω απο 2 ωρες καθε κυριακη. Για μενα ειναι να το ευχαριστιεσαι συνεχεια κ οσο μπορεις ωστε να αποκομισεις οφελος συνολικα σε ολη την διαρκεια της κατοχης του.
    Τωρα αν τα τελευταια χρονια λογω κρισης αναγκαστηκαμε σε 1-2 βολτες το μηνα ειναι λυπηρο. Εχουμε καταντησει να καβαλαμε σκουτερ κ παπια πιο πολυ απο μοτοσυκλετες.
    Παντως με την τυπικη συντηρηση αν ενας κινητηρας που ειναι κ αποδεδειγμενα καλος μπορει να 100αρισει για πλακα. Τωρα αν εχεις κανα κωλομοτερ ο,τι κ να κανεις κ ο ιδιος χρηστης που 100αρισε με κατι αλλο
    μπορει να του βγαλει πολλα προβληματα.

    Υ.Γ Gixxerman για πλακα 150.000 θα βγαλει. Ειμαι στα 92.000 κ συνεχιζω ακαθεκτος!!!
    Ride(s) the wind of change...

  15. #60
    Το χειρότερο πράγμα για μια εταιρεία ειναι να χάσει το όνομα της και την αξιοπιστία της. Το να έχει ακριβά ανταλλακτικά ομως δεν είναι κακό.

    Γιαυτό και πιο πολύ στηρίζονται στα ανταλλακτικά και στα αξεσουάρ για να βγάλουν χρήμα. Ειδικά στα fairing και στα φανάρια.

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. πόσο δίκιο έχει (δυστυχώς)
    από sergiosm στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 80
    Τελευταίο μήνυμα: 22/11/2008, 14:01
  2. Ένα μοτέρ στον κύριο.
    από byron στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2006, 21:08
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 16:04
  4. Ποσο σας έχει στοιχίσει η αγαπη σας εώς τώρα (χοντρικά)
    από MikeZ στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2005, 11:48
  5. Πόσο έχει το Ducati
    από Godfather στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 11:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF