Σελίδα 5 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 117

Θέμα: Πόσο ζωή έχει ένα μοτέρ;

  1. #61
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bradipous Προβολή μηνύματος
    Ο κατασκευαστης μπορει να δινει την κατωτατη δυνατη συντηρηση σε ενα μοτερ αλλα δεν σου λεει τι μαρκα λαδι να παρεις, το μονο που θα σου πει ειναι αν θα βαλεις ενα full ή semi synthetic και τι ιξωδες να εχει. Αφηνει στη κριση του καθενος αν θα βαλει ενα ημισυνθετικο με 7€/λ ή 18€/λ.
    Τα κατωτερα ορια συντηρησης επισης αφορουν τη συχνοτητα αλλαγης των λαδιων. Το να σου λεει δλδ αλλαγη καθε 15 και εσυ να αλλαζεις καθε 5 δεν ειναι υπερβολη;
    αρχιζοντας απο το τελος:
    οχι δεν ειναι υπερβολη...το εχουμε πει χιλιαδες φορες και οχι μονο εγω αλλα και αξιολογοι ανθρωποι-μηχανικοι...ΤΟ ΛΑΔΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ...αλλαζε το συχνα και ελαχιστοποιεις τις πιθανοτητες να προκυψει κατι σημαντικο μεσα στο μοτερ σου...
    επισης το 15000χλμ που σου δινει το θεωρει το ΑΝΩΤΑΤΟ οριο που μπορει να φτασει...απο εκει και πανω, αν εχεις γεννητουρια απο το μοτερ νιπτει τας χειρας του ο κατασκευαστης...


    τωρα αν θες εσυ να βαλεις full ή semi synthetic, δεν την νοιαζει την honda ή την οποια honda...σου λεει να βαλεις λαδι βαση καποιου προτυπου...
    αυτο το προτυπο εχει να αλλαξει πολλα χρονια και μαντεψτε...εδω και πολλα χρονια συνιστα να μπαινουν λαδια βαση αυτου του προτυπου ανεξαρτητως μοτερ, οχι μονο η honda αλλα και η suzuki...

    τωρα οσον αφορα το ιξωδες σου δινει εναν πινακα συμφωνα με τις θερμοκρασιες περιβαλλοντος...
    θες εσυ να δουλευεις τα 10w40...? ok κανει για Ελλαδα αλλα στις μεγαλες ζεστες του καλοκαιριου και με αρκετο βρασιμο του μοτερ λογω κινησης ενδεχεται να σπασουν πιο γρηγορα απο τα 20w50...
    το δουλευεις το μοτερ κοκκινα 3 στις 4 φορες που το καβαλας? παλι λιγο πιο χοντρο λαδι για ν'αντεξει...

  2. #62
    Ampari power Το avatar του/της Eversman
    Εγγραφή
    29/05/2014
    Μηνύματα
    1.536
    Σε γνωστό στέκι που συχνάζουν μοντερέιτορς του forum ( ποιό άραγε ) έπιασα κουβέντα με φίλο :
    Εγώ: "Και εσύ Africa?"
    Φίλος: "Ναί αλλά αυτή την περίοδο, την έχω λυμένη ... περιμένω κουζινέτα από έξω ..."
    Ε :"Κουζινέτα? .. πώς και έτσι ρε φίλε? ... δεν ήσουν προβλεπέ με τα λάδια? ..."
    Φ:" Έ, δεν θα μου ζητούσε κάποια στιγμή, με τόσα χιλιόμετρα?"
    Ε :"Δηλαδή, πόσα έχεις .... με κάνεις και ανησυχώ ..."
    Φ : " .....400.000 ........."
    Ε :
    Τελευταία τροποποίηση από Eversman; 20/11/2014 στις 18:43.
    I'm the footprint on the sand ....

    Winterhater.

  3. #63
    Νέο μέλος Το avatar του/της John Britten
    Εγγραφή
    11/01/2013
    Μηνύματα
    2
    Χαιρετώ την ωραία παρέα μιας και είναι η 1η φορά που συμμετέχω σε συζήτηση εδώ.

    Το SRX250 (84 mod) που έχω παρατημένο σε μία γωνιά, έκανε περίπου 180.000 - 190.000 χλμ. πριν πάθει ζημιά στον κινητήρα (...το 2003 αν δεν κάνω λάθος).
    Το "περίπου" έχει να κάνει με την ντίζα του κοντέρ που σε 2 - 3 περιπτώσεις πέρασε πάνω από 2μηνο μέχρι να την αλλάξω.
    Το μηχανάκι έκανε τα πάντα για περίπου 12 χρόνια στα χέρια μου όπου και έγραψε τις ~150.000 χλμ. Από καθημερινή κίνηση στην πόλη μέχρι ταξίδια δικάβαλο με μπαγκάζια και γκάζι όσο είχε.
    Μέχρι και την ημέρα που χάλασε ο κινητήρας ακουγόταν μία χαρά, είχε σταθερή απόδοση, δεν έκαιγε λάδι, έπαιρνε με την μία, χρειάστηκε να αλλάξω μόνο μία καδένα εκκεντροφόρου στα περίπου 60.000 χλμ. (ή οποία ακουγόταν ήδη από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη ~27.000 χλμ.).
    Η συντήρηση (αλλαγές λαδιών, φίλτρα, μπουζί, κλπ.) γινόταν από εμένα τακτικά και ευλαβικά χωρίς να το πολυ-χαϊδεύω. Στην χρήση απλά πρόσεχα να το ζεσταίνω λίγο πριν ξεκινήσω και να μην το ζορίζω χωρίς λόγο.....και δεν έχω παράπονο....το μηχανάκι ήταν πιστός και ακούραστος σύντροφος για πάνω από 12 χρόνια και πάνω από 150.000 χλμ.
    Δεν ξέρω τι ζημιά έπαθε μιας και είχα 2ο μηχανάκι και δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ τότε με το SRX. Με άφησε ξαφνικά ένα πρωί ενώ πήγαινα φυσιολογικά. Φαίνεται σαν να μην έχει συμπίεση...υποθέτω βαλβίδα...
    Έχω μπει στην πρίζα να το αναστυλώσω και αν το αποφασίσω το 1ο που θα γίνει είναι να λυθεί ο κινητήρας οπότε και θα δούμε τι έχει συμβεί και την γενικότερη κατάσταση.

    Η συζήτηση που έχετε ανοίξει είναι ένα προαιώνιο ερώτημα όλων των μοτοσικλετιστών και νομίζω ότι δεν μπορεί να έχει συγκεκριμένη και απόλυτη απάντηση αφού οι παράγοντες που επηρεάζουν την ζωή ενός κινητήρα είναι πάρα πολλοί και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.
    Η προσωπική μου άποψη και εμπειρία λέει ότι τα μοτέρ που λειτουργούν όπως είναι από την "μαμά" τους, χωρίς ακραίες "μετατροπές" και "βελτιώσεις" και ταυτόχρονα συντηρούνται όπως λέει η "μαμά" τους, κάνουν πολλά - πολλά χλμ. χωρίς σοβαρές βλάβες και συνήθως - δυστυχώς - ακινητοποιούνται για άλλους λόγους.
    Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά είναι....εξαιρέσεις.

  4. #64
    Δεν μαζεύονται μόνο οι μοντερέιτορς βρε Εβερς, εμείς οι πολλοί απλοί του λαού δεν μετράμε; Η ιμπεριαλιστική πολιτική των μοντερέιτορΖ δεν θα περάσει. Λευτεριά στις ρακές του Κρίκου λέμε. Επαναστάτες ποπολάροι ενωμένοι!

  5. #65
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Δεν μαζεύονται μόνο οι μοντερέιτορς βρε Εβερς, εμείς οι πολλοί απλοί του λαού δεν μετράμε; Η ιμπεριαλιστική πολιτική των μοντερέιτορΖ δεν θα περάσει. Λευτεριά στις ρακές του Κρίκου λέμε. Επαναστάτες ποπολάροι ενωμένοι!
    ...
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #66
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Εχμμμ...δηλαδή..εγω με τα ταπεινά 29000 χλμ που βγαίνω κάθε δευτερη Κυριακή για 200-300 χλμ να κάνω τουμπεκί.
    Φίου φίου φι φι φίου

  7. #67
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Εχμμμ...δηλαδή..εγω με τα ταπεινά 29000 χλμ που βγαίνω κάθε δευτερη Κυριακή για 200-300 χλμ να κάνω τουμπεκί.
    Να ήσουν ο μόνος...

  8. #68
    Ampari power Το avatar του/της Eversman
    Εγγραφή
    29/05/2014
    Μηνύματα
    1.536
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Δεν μαζεύονται μόνο οι μοντερέιτορς βρε Εβερς, εμείς οι πολλοί απλοί του λαού δεν μετράμε; Η ιμπεριαλιστική πολιτική των μοντερέιτορΖ δεν θα περάσει. Λευτεριά στις ρακές του Κρίκου λέμε. Επαναστάτες ποπολάροι ενωμένοι!

    Αναδιατυπώνω ... "Σε γνωστό στέκι που συχνάζουν μοντερέιτορς του forum καθώς και απλά μα έμπειρα μέλη .... "
    I'm the footprint on the sand ....

    Winterhater.

  9. #69
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Eversman Προβολή μηνύματος
    Αναδιατυπώνω ... "Σε γνωστό στέκι που συχνάζουν μοντερέιτορς του forum καθώς και απλά μα έμπειρα μέλη .... "
    και στο οποίο είναι ευπρόσδεκτα και καινούρια και μη έμπειρα μέλη".

    Καλύτερα τώρα!
    Sent from me using a computer.

  10. #70
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.262
    Γνωστος μου αγορασε μεταχειρισμενη africa με 30κατι χιλιαδες χιλιομετρα. Πριν την αγορασει, την πηγε σε μηχανικο για τσεκαρισμα, και ο μηχανικος του ειπε οτι η μηχανη ηταν οκ. Το παλικαρι την αγορασε, τη χρησιμοποιουσε και τη συντηρουσε σωστα (ετσι μου ειπε). Μετα απο καιρο αρχισε σταδιακα να του καιει λαδι μεχρι που στις 80κατι χιλιαδες χιλιομετρα η καταναλωση λαδιου εγινε υπερβολικη. Εκανε ρεκτιφιε + καινουρια πιστονια + κατι άλλα (κατι στις βαλβιδες νομιζω). Κοστος 900€. Τωρα ακουγεται η καμπανα (μόνο ακουγεται). Οταν θα νιωσει και τον κραδασμο στα μασπιε, θα την αλλαξει. Κοστος γυρω στα 500€ καινουρια και γυρω στα 250 - 300€ μεταχειρισμενη (θα βαλει καινουρια).
    Ασχετα με το αν τα 30κατι χιλιαδες χιλιομετρα που εγραφε το κοντερ οταν την αγορασε ηταν πραγματικα, το σιγουρο ειναι οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειτε δε τη συντηρουσε σωστα, ειτε δεν τη σεβοταν στην οδηγηση, ειτε και τα δυο.
    Παρομοιες ιστοριες για εξ ορισμου αξιοπιστα μηχανακια που ομως για καποιο λογο χαλασανε, εχω ακουσει κι αλλες, χωρις ομως να τις γνωριζω προσωπικα. Γνωμη μου ειναι, οτι αυτες οι ιστοριες ειναι καποιες λιγες εξαιρεσεις, και σε καμία περιπτωση δεν ειναι ο κανονας. Επιβεβαιωνουν ομως τον κανονα, που λεει οτι η αγορα μεταχειρισμενου ειναι τζοκερ.
    Πιστευω οτι ο χρονος ζωης ενος κινητηρα μπορει να προβλεφθει με αξιοπιστια μονο εφοσον ο κινητηρας αυτος ειναι καινουριος - και αυτο το πληρωνεις (δε μιλαμε για ελλατωμα απο το εργοστασιο που το μηχανακι μπορει να χαλασει στα πρωτα 10 χλμ ).
    Οι προβλεψεις για τη διαρκεια ζωης ενος μεταχειρισμενου κινητηρα, ειναι απλα εικασιες...

  11. #71
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gior-gos Προβολή μηνύματος
    .....
    Οι προβλεψεις για τη διαρκεια ζωης ενος μεταχειρισμενου κινητηρα, ειναι απλα εικασιες...
    Νομίζω έβαλες αυθαίρετα μια επιπλέον παράμετρο που δεν υπήρχε στο αρχικό ερώτημα.

    Αυτό που μου άρεσε περισσότερο όμως ήταν το "δε τη σεβόταν στην οδήγηση".
    Ναι μια μηχανή με 44 μουλάρια από 750cc πρέπει να τη σέβεσαι κιόλας στην οδήγηση! Όχι πως είχαν αφαιρέσει τον άσσο απ' τις 30.000.
    Sent from me using a computer.

  12. #72
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Νομίζω έβαλες αυθαίρετα μια επιπλέον παράμετρο που δεν υπήρχε στο αρχικό ερώτημα.

    Αυτό που μου άρεσε περισσότερο όμως ήταν το "δε τη σεβόταν στην οδήγηση".
    Ναι μια μηχανή με 44 μουλάρια από 750cc πρέπει να τη σέβεσαι κιόλας στην οδήγηση! Όχι πως είχαν αφαιρέσει τον άσσο απ' τις 30.000.
    Και τι λεει αυτό; ούτε 200.000 χλμ δεν έβγαλε!!!! Αίσχος.....

  13. #73
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Και τι λεει αυτό; ούτε 200.000 χλμ δεν έβγαλε!!!! Αίσχος.....
    E μάλλον δε τη σεβόταν στην οδήγηση.
    Sent from me using a computer.

  14. #74
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.262
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Νομίζω έβαλες αυθαίρετα μια επιπλέον παράμετρο που δεν υπήρχε στο αρχικό ερώτημα.
    Ποια ειναι αυτη η παραμετρος και δεν τη μπυρα χαμπαρι;

  15. #75
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gior-gos Προβολή μηνύματος
    Ποια ειναι αυτη η παραμετρος και δεν τη μπυρα χαμπαρι;
    To θέμα δεν είναι να προσπαθήσουμε να μαντέψουμε πόσα είναι τα πραγματικά χλμ ούτε να απαριθμήσουμε ποιοι και πόσοι είναι οι παράγοντες που μπορούν να καταστρέψουν πρόωρα έναν κινητήρα.

    Τα δεδομένα είναι ότι ξέρουμε πόσα χλμ έχει ένας κινητήρας, ότι τα χλμ αυτά επήλθαν με λογική χρήση και μας απασχολεί το ποια θεωρούνται πολλά και και καθιστούν τον κινητήρα υπέργηρο.

    Ποια μπορεί να είναι τα ανώτατα όρια του ορισμού της "λογικής χρήσης"? Ας πούμε όταν χρησιμοποιείς έναν κινητήρα όχι σαν να προσπαθείς να τον σπάσεις αλλά να τον απολαύσεις.

    Εκτός κι αν εγώ δεν έπιασα σωστά την ουσία του θρεντ.
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 5 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. πόσο δίκιο έχει (δυστυχώς)
    από sergiosm στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 80
    Τελευταίο μήνυμα: 22/11/2008, 14:01
  2. Ένα μοτέρ στον κύριο.
    από byron στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2006, 21:08
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 16:04
  4. Ποσο σας έχει στοιχίσει η αγαπη σας εώς τώρα (χοντρικά)
    από MikeZ στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2005, 11:48
  5. Πόσο έχει το Ducati
    από Godfather στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 11:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF