αρχιζοντας απο το τελος:
οχι δεν ειναι υπερβολη...το εχουμε πει χιλιαδες φορες και οχι μονο εγω αλλα και αξιολογοι ανθρωποι-μηχανικοι...ΤΟ ΛΑΔΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ...αλλαζε το συχνα και ελαχιστοποιεις τις πιθανοτητες να προκυψει κατι σημαντικο μεσα στο μοτερ σου...
επισης το 15000χλμ που σου δινει το θεωρει το ΑΝΩΤΑΤΟ οριο που μπορει να φτασει...απο εκει και πανω, αν εχεις γεννητουρια απο το μοτερ νιπτει τας χειρας του ο κατασκευαστης...
τωρα αν θες εσυ να βαλεις full ή semi synthetic, δεν την νοιαζει την honda ή την οποια honda...σου λεει να βαλεις λαδι βαση καποιου προτυπου...
αυτο το προτυπο εχει να αλλαξει πολλα χρονια και μαντεψτε...εδω και πολλα χρονια συνιστα να μπαινουν λαδια βαση αυτου του προτυπου ανεξαρτητως μοτερ, οχι μονο η honda αλλα και η suzuki...
τωρα οσον αφορα το ιξωδες σου δινει εναν πινακα συμφωνα με τις θερμοκρασιες περιβαλλοντος...
θες εσυ να δουλευεις τα 10w40...? ok κανει για Ελλαδα αλλα στις μεγαλες ζεστες του καλοκαιριου και με αρκετο βρασιμο του μοτερ λογω κινησης ενδεχεται να σπασουν πιο γρηγορα απο τα 20w50...
το δουλευεις το μοτερ κοκκινα 3 στις 4 φορες που το καβαλας? παλι λιγο πιο χοντρο λαδι για ν'αντεξει...