Σελίδα 11 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 6789101112 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 151 έως 165 από 176

Θέμα: To ABS or not to ABS???? This is the question...

  1. #151
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Δηλαδη τι εννοειτε;;
    Επειδη δεν εχω οδηγησει μηχανακι με abs (μαλλον ), τι διαφορα εχει με του αυτοκινητου;;;
    MADE IN JAPAN 日本製

  2. #152
    Αντιθέτως με τις λαϊκές δοξασίες και πεποιθήσεις, το ABS θέλει να ξέρεις να φρενάρεις σωστά. Ή σε υποχρεώνει να μάθεις να φρενάρεις σωστά.
    Όποιος πιάσει και χουφτώσει απότομα φρένα, κάθεται επάνω στο "αεικίνητο" ξαφνικά και αμέσως συμπεραίνει ότι "μαλακία το ABS δεν σε σταματάει, για πέταμα".
    Αν όμως πιάσεις τα φρένα προοδευτικά, ήτοι μεταφέρεις με ήπιο τρόπο βάρος μπροστά για να αυξήσεις την πρόσφυση του τροχού και μετά πιάσεις το φρένο πιο γερά (ακούγεται σαν να "πετάς" μέτρα φρεναρίσματος στα σκουπίδια αλλά μόλις το μάθεις συνειδητοποιείς ότι κάθε άλλο παρά αυτό γίνεται), τότε το ABS σου επιτρέπει να πάρεις ΟΛΗ την πρόσφυση του τροχού και μόνο στις παλιές γενιές καταλαβαίνεις ότι μπερδεύεται εκεί που πας να σταματήσεις, μερικές φορές. Αλλά και πάλι, η θεωρία λέει ότι όσο κόβεις ταχύτητα τόσο λιγότερη πίεση μπορείς να ασκήσεις στα φρένα, οπότε το σωστό είναι πάλι να ελαφρώνεις την πίεση όσο πας να σταματήσεις. Το ABS είναι ένας υπέροχος δάσκαλος και αν μάθεις να οδηγείς στα όριά του, μπορείς χαλαρότατα να οδηγήσεις και μιά μοτοσικλέτα χωρίς ABS και να την φρενάρεις καλά. Και όσο καλός να είσαι, θα σε γλιτώσει και από μιά αφηρημάδα ή κάπου που θα ξεγελαστείς. Α, ακριβώς το ίδιο ισχύει ΚΑΙ στα αυτοκίνητα. Αν μεταφέρεις ήπια βάρος στους εμπρός τροχούς μπορείς να καθυστερήσεις πολύ την είσοδο του συστήματος σε λειτουργία.

  3. #153
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Nαι αλλα σε αυτο που λες που κολλαει το abs? Ουτως ή αλλως δεν θα τα τσαρουχωνα με τη μια.
    Αν ομως με επιανε πανικος η εκανα καποιο στιγμιαιο λαθος και παταγα τερμα το μπροστινο δε θα εμποδιζε τους τροχους να μπλοκαρουν;
    Λογικα ναι.
    Εσυ μαλλον λες για το πως να το εκμεταλευτουμε καλυτερα ωστε να κοψουμε μετρα απο το φρεναρισμα απ'οτι καταλαβα.
    MADE IN JAPAN 日本製

  4. #154
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Άλλη μια φιλοσοφική κουβέντα, από αυτές που τόσο γουστάρω να διαβάζω στο moto.gr!! Το ABS είναι ένα βοήθημα φρεναρίσματος, που μπορεί στα φρένα πανικού να σε γλιτώσει από το να αγοράσεις οικόπεδο. Φυσικά και δεν υποκαθιστά τον οδηγό και τις ικανότητες του, ούτε θα κάνει κάποιον εξπερ στο φρενάρισμα, αλλά τον άπειρο θα τον βοηθήσει από το να μην φάει τα μούτρα του και τον έμπειρο όμως, μία φορά να το χρειαστεί θεωρώ ότι θα έχει αποδείξει την αξία του. Για μηχανές που πάνε χώμα πρέπει να μπορείς να το απενεργοποιείς διότι στο χώμα είναι άχρηστο. Για το δρόμο πιστεύω ότι καλό είναι να υπάρχει ( ξέρετε, ελληνικοί δρόμοι με την διάσημη πρόσφυση τους και έλληνες οδηγοί εκπαιδευμένοι να “βλέπουν” και μηχανές στον δρόμο). Η μηχανή μου δεν έχει ABS, αλλά θα ήθελα να έχει.....Η επόμενη που θα πάρω, μάλλον με ABS θα είναι.

  5. #155
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    ABS = απαραίτητο. Η τεχνολογία που σώζει είναι εδώ. Μια φορά να λειτουργήσει αξίζει.

    Έχω 2 μηχανές μια με και η άλλη χωρίς. Δεν υπάρχει καμία σύγκριση.

  6. #156
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2014
    Μηνύματα
    9
    Ισχύει.. ABS= Μια φορά θα το χρειαστείς και θα είναι εκεί.!

  7. #157
    Motorradfahrer Το avatar του/της Mits-fz6
    Εγγραφή
    03/05/2012
    Μηνύματα
    201
    Αναγνωρίζω στο 100% τα πλεονεκτήματα του ABS. Η γνώμη μου δεν έχει καμία δύναμη να καταρρίψει τα χρόνια των ερευνών για την δημιουργία - εξέλιξη του. Και αφού πολύ πιο σπουδαγμένοι και έμπειροι από μένα λένε πως ΠΡΕΠΕΙ! τότε μάλλον έτσι θα είναι. Προσωπικά όμως είμαι κατά του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος (τουλάχιστον στις μοτοσικλέτες). Η άποψη μου βασίζεται στο εξής απλό παράδειγμα από την οδηγική μου εμπειρία:

    Για την ιστορία οδηγούσα πάντα μηχανή χωρίς abs.

    10 η ώρα το βράδυ, σε ιδανικές συνθήκες οδήγησης, φορώντας ελαστικά 10.000χλμ, οδηγώντας fz6 χωρίς abs, γυρίζω από την δουλειά με την μηχανή εξαντλημένος και κινούμε σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης χωρίς διαχωριστικό με ταχύτητα στα 70χλμ/ω. Καθώς πήγαινα στην πορεία μου, στο αντίθετο ρεύμα ερχόταν μια BMW η οποία λίγα μέτρα πριν φτάσει στο ύψος μου κάνει έναν απότομο ελιγμό στρίβοντας αριστερά (του) κλείνοντας μου τον δρόμο μην δίνοντας μου άλλη διέξοδο παρά να συγκρουστώ πλαγιομετωπικά μαζί της. Την στιγμή εκείνη ενστικτωδώς μπλοκάρω τον πίσω τροχό (δεν ήθελε και πολύ) και σφίγγω την μανέτα πολύ δυνατά χωρίς όμως να μπλοκάρει ο μπροστά τροχός. (Εμπειρικά και στην μηχανή μου και μόνο μπορώ να υπολογίσω τι μέτρο πίεσης θα μπορούσε να μπλοκάρει τον μπροστινό τροχό και σε τι συνθήκες) Χωρίς να το περιμένω κατάφερα να ακινητοποιήσω την μηχανή κάτι λιγότερο από μισό μέτρο πριν συγκρουστώ με το αυτοκίνητο. Μόλις ένα φρενάρισμα πανικού πραγματοποιήθηκε χωρίς απρόοπτα.

    Ένα μήνα περίπου αργότερα έκανα το πρώτο μάθημα οδήγησης (πρακτικής) για το απεριόριστο δίπλωμα. Στα χέρια μου έπεσε ένα hornet του 08' με abs. Γνωρίζοντας καλά να οδηγώ ξεκίνησα αμέσως να κάνω την πρώτη δοκιμασία. Στα πλαίσια της δοκιμασίας αυτής ήταν να επιταχύνω αλλάζοντας 2 ταχύτητες και να φρενάρω λίγο πριν την γραμμή τερματισμού. Ξεκινάω λοιπόν να επιταχύνω, έκανα τις προβλεπόμενες αλλαγές σχέσεων και όταν πλησίασα την γραμμή τερματισμού ξεκίνησα να πιάνω τα φρένα όπως θα τα έπιανα με το fazer μου. Την στιγμή εκείνη ενεργοποιείται το abs και με τα πολλά σφίξε ξεσφίξε της δαγκάνας κατέληξα να ακινητοποιώ την μηχανή 2,5 περίπου μέτρα μετά την γραμμή τερματισμού. Βρέθηκα προ εκπλήξεων. Το έκανα το συγκεκριμένο επαναλαμβανόμενες φορές και κάθε φορά που ενεργοποιούταν το abs έχανα τελείως την αίσθηση του που θα σταματήσει η μηχανή.

    Εκείνη την στιγμή διαπίστωσα πως αν το fazer είχε abs στο παραπάνω παρολίγον ατύχημα που πήγα να πάθω ίσως δεν θα ήμουν όρθιος την στιγμή εκείνη.

    Μπορεί ορθός να σχολιάσετε ότι "δεν ξέρεις να χειρίζεσαι το abs". Λόγο των συγκυριών και της οικονομικής μου κατάστασης δεν είχα την ευκαιρία να έχω μηχανή με abs αλλά κρίνω πως αν έπαιρνα μία θα είχα δυσάρεστα αποτελέσματα μέχρι να φτάσω στο σημείο να μάθαινα. Και πιστεύω ισχύει και το αντίστροφο. Αν δώσεις σε οδηγό που έχει μάθει με abs, μηχανή που δεν έχει, θα βρεθεί τελείως έξω από τα νερά του.

  8. #158
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mits-fz6 Προβολή μηνύματος
    Αναγνωρίζω στο 100% τα πλεονεκτήματα του ABS. Η γνώμη μου δεν έχει καμία δύναμη να καταρρίψει τα χρόνια των ερευνών για την δημιουργία - εξέλιξη του. Και αφού πολύ πιο σπουδαγμένοι και έμπειροι από μένα λένε πως ΠΡΕΠΕΙ! τότε μάλλον έτσι θα είναι. Προσωπικά όμως είμαι κατά του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος (τουλάχιστον στις μοτοσικλέτες). Η άποψη μου βασίζεται στο εξής απλό παράδειγμα από την οδηγική μου εμπειρία:

    Για την ιστορία οδηγούσα πάντα μηχανή χωρίς abs.

    10 η ώρα το βράδυ, σε ιδανικές συνθήκες οδήγησης, φορώντας ελαστικά 10.000χλμ, οδηγώντας fz6 χωρίς abs, γυρίζω από την δουλειά με την μηχανή εξαντλημένος και κινούμε σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης χωρίς διαχωριστικό με ταχύτητα στα 70χλμ/ω. Καθώς πήγαινα στην πορεία μου, στο αντίθετο ρεύμα ερχόταν μια BMW η οποία λίγα μέτρα πριν φτάσει στο ύψος μου κάνει έναν απότομο ελιγμό στρίβοντας αριστερά (του) κλείνοντας μου τον δρόμο μην δίνοντας μου άλλη διέξοδο παρά να συγκρουστώ πλαγιομετωπικά μαζί της. Την στιγμή εκείνη ενστικτωδώς μπλοκάρω τον πίσω τροχό (δεν ήθελε και πολύ) και σφίγγω την μανέτα πολύ δυνατά χωρίς όμως να μπλοκάρει ο μπροστά τροχός. (Εμπειρικά και στην μηχανή μου και μόνο μπορώ να υπολογίσω τι μέτρο πίεσης θα μπορούσε να μπλοκάρει τον μπροστινό τροχό και σε τι συνθήκες) Χωρίς να το περιμένω κατάφερα να ακινητοποιήσω την μηχανή κάτι λιγότερο από μισό μέτρο πριν συγκρουστώ με το αυτοκίνητο. Μόλις ένα φρενάρισμα πανικού πραγματοποιήθηκε χωρίς απρόοπτα.

    Ένα μήνα περίπου αργότερα έκανα το πρώτο μάθημα οδήγησης (πρακτικής) για το απεριόριστο δίπλωμα. Στα χέρια μου έπεσε ένα hornet του 08' με abs. Γνωρίζοντας καλά να οδηγώ ξεκίνησα αμέσως να κάνω την πρώτη δοκιμασία. Στα πλαίσια της δοκιμασίας αυτής ήταν να επιταχύνω αλλάζοντας 2 ταχύτητες και να φρενάρω λίγο πριν την γραμμή τερματισμού. Ξεκινάω λοιπόν να επιταχύνω, έκανα τις προβλεπόμενες αλλαγές σχέσεων και όταν πλησίασα την γραμμή τερματισμού ξεκίνησα να πιάνω τα φρένα όπως θα τα έπιανα με το fazer μου. Την στιγμή εκείνη ενεργοποιείται το abs και με τα πολλά σφίξε ξεσφίξε της δαγκάνας κατέληξα να ακινητοποιώ την μηχανή 2,5 περίπου μέτρα μετά την γραμμή τερματισμού. Βρέθηκα προ εκπλήξεων. Το έκανα το συγκεκριμένο επαναλαμβανόμενες φορές και κάθε φορά που ενεργοποιούταν το abs έχανα τελείως την αίσθηση του που θα σταματήσει η μηχανή.

    Εκείνη την στιγμή διαπίστωσα πως αν το fazer είχε abs στο παραπάνω παρολίγον ατύχημα που πήγα να πάθω ίσως δεν θα ήμουν όρθιος την στιγμή εκείνη.

    Μπορεί ορθός να σχολιάσετε ότι "δεν ξέρεις να χειρίζεσαι το abs". Λόγο των συγκυριών και της οικονομικής μου κατάστασης δεν είχα την ευκαιρία να έχω μηχανή με abs αλλά κρίνω πως αν έπαιρνα μία θα είχα δυσάρεστα αποτελέσματα μέχρι να φτάσω στο σημείο να μάθαινα. Και πιστεύω ισχύει και το αντίστροφο. Αν δώσεις σε οδηγό που έχει μάθει με abs, μηχανή που δεν έχει, θα βρεθεί τελείως έξω από τα νερά του.
    η σωστη συγκριση ειναι στο ιδιο μηχανακι με ιδια λαστιχα στην ιδια ασφαλτο , με abs και χωρις. Εσυ δοκιμασες αλλο μηχανακι, αλλου, με αλλα λαστιχα με abs. Κανονικα αλλαζουμε μια παραμετρο και κραταμε ολες τις αλλες σταθερες. Εσυ τις αλλαξες ολες και εξετασες τη μια που σε ενδιαφερει.


    Το σωστο ειναι να παρεις ενα μηχανακι με abs και να φρεναρεις με το abs ενεργοποιημενο και απενεργοποιημενο. Απενεργοποιειται πολυ ευκολα αν τραβηξεις την ασφαλεια. Δοκιμασε το και γραψε ξανα εμπειριες. Εγω που το δοκιμασα εχω αλλη αποψη απο τη δικη σου
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  9. #159
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.890
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    η σωστη συγκριση ειναι στο ιδιο μηχανακι με ιδια λαστιχα στην ιδια ασφαλτο , με abs και χωρις. Εσυ δοκιμασες αλλο μηχανακι, αλλου, με αλλα λαστιχα με abs. Κανονικα αλλαζουμε μια παραμετρο και κραταμε ολες τις αλλες σταθερες. Εσυ τις αλλαξες ολες και εξετασες τη μια που σε ενδιαφερει.


    Το σωστο ειναι να παρεις ενα μηχανακι με abs και να φρεναρεις με το abs ενεργοποιημενο και απενεργοποιημενο. Απενεργοποιειται πολυ ευκολα αν τραβηξεις την ασφαλεια. Δοκιμασε το και γραψε ξανα εμπειριες. Εγω που το δοκιμασα εχω αλλη αποψη απο τη δικη σου
    και ποιος σου ειπε οτι αν το απενεργοποιησεις το φρεναρισμα γινεται οπως σε ενα κανονικό μοτο με δισκοφρενα και κανονικό σύστημα?
    οι μεγαλες διακλαδώσεις-σωληνάκια-εμβολο παπαρακια του abs ειναι ακομα πανω 'χαλοντας' το φρενάρισμα

  10. #160
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση. Δεν έχουν όλες οι μηχανές το ίδιο ABS.

    Πχ, με είχε τρομάξει ένα gs 650 που είχα όπως τον Mits-fz6 όσον αφορά την εμπλοκή και την απεμπλοκή του... τα φρένα έλυναν και σταμάταγε στον γάμο του καραγκιόζη....

    Καμία σχέση όμως με τα φρένα που έχουν τα Varadero και πλέον τα καινούργια CBR-RR της Honda σε συνδυασμό με το CBS !!! Σε αυτά δεν νιώθεις καθόλου λύσιμο των φρένων αλλά συνεχή φρενάρισμα στο μέγιστο. To CBS δεν σου δίνει την δυνατότητα να παίξεις με το πίσω φρένο αλλά και ο δρόμος δεν είναι για παιχνίδια... αν θες παιχνίδια τράβα στα τζάμπο.

    Το κυριότερο είναι ότι με ABS έχεις "τιμόνι" σε φρένο πανικού !

  11. #161
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    το λαθος που κανει καποιος που φρεναρει πρωτη φορα με abs ειναι οτι τρομαζει απο την αισθηση και χαλαρωνει την πιεση
    η χρησιμοτητα του abs φαινεται οσο δυσκολευουν οι συνθηκες
    σε καλο στεγνο δρομο με καλα λαστιχα και προσεκτικο φρεναρισμα δεν θα ενεργοποιηθει καν

  12. #162
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Εχει ξαναμπει

    https://www.youtube.com/watch?v=M3MfLcJLaCs

    Στον στεγνο δρομο λιγο πολυ "το εχουμε" οι περισσοτεροι. Στον βρεγμενο ?? Ελαχιστοι.
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  13. #163
    To video ειναι λιγο μουφα. Το να μαγκωσεις το φρενο, σαφεστατα ειναι επικινδυνο και θα πεσεις, ακομα και στο στεγνο. Αυτο που πρεπει να γινει, ειναι να φρεναρουν οπως πρεπει.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  14. #164
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    To video ειναι λιγο μουφα. Το να μαγκωσεις το φρενο, σαφεστατα ειναι επικινδυνο και θα πεσεις, ακομα και στο στεγνο. Αυτο που πρεπει να γινει, ειναι να φρεναρουν οπως πρεπει.
    Οταν ο αναβατης βρισκεται σε πανικο , πραγμα πολυ πιθανο οταν δεν ειναι εμπειρος, δεν υπαρχει περιπτωση να φρεναρει οπως πρεπει. Εκει απευθυνεται το ABS και το κανει και πολυ καλα.
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  15. #165
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    ολοι εχουμε μαγκωσει καποτε
    οι πιο καλοι αφησαμε ξαναμαγκωσαμε κλπ
    οι πιο κουλοι φαγαμε τα μουτρα μας
    ε, αυτο το κανει το abs πολυ καλυτερα και γρηγοροτερα

Σελίδα 11 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 6789101112 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. To Bagster Or Not To Bagster?????
    από TROOPER στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2008, 10:33
  2. To buy or not to buy???
    από johnaros στο forum BMW
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2007, 13:21
  3. To be or not to be ?
    από Anarane στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2006, 14:43
  4. To σκισεις or not to σκισεις στο στρωσημο?
    από DrIoannis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2005, 19:58
  5. aprilia pegasos. to buy or not to buy?
    από mormegil στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2005, 10:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF