Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: εγκατασταση κλιπ ονς

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/07/2002
    Μηνύματα
    163

    εγκατασταση κλιπ ονς

    Καλησπερα

    Ερωτηση κρισεως, Για το suzukaki to gs550 80' ειμαι καπου στο ενδιαμεσο να βαλω κλιπ ονς η ενα "Club" τιμονι.

    Πειτε μου σας παρακαλω στις φωτο που βλεπω σε αναλογα μηχανακια να εχουν βαλει κλιπ ονς και μαλιστα τα πιρουνια να εξεχουν ΠΟΛΥ απο πανω ενω ο κατασκευαστης τα εβγασε ισια με την τιμονοπλακα εχουν κανει καμια εξτρα μαγκια ? η απλα το χαμηλωσαν οσο παει μπροστα προκειμενου να βαλουν τα κλιπ ονς και να πιασουν το επιθιμιτο αποτελεσμα αισθητικα και πρακτικα?

    Ρωταω για απο τις φωτο δεν παρατηρω και πολυ χαμηλωμα μπροστα... δεν τα βλεπω "σαυρες"....

    τελος πρεπει να εχω υποψιν κατι για τις πισω και μπρος αναρτησεις σε οτι αφορα γεωμετρια και τασεις κλπ κλπ?

    καποια υψη που πρεπει να τιρουντε κατ' αναλογια για το μπρος και πισω μερος της μηχανης κλπ κλπ...???

    Ισως η απορια μου ειναι λιγο παιδικη για καποιους εδω μεσα αλλα αμα κανω λαθος επιλογη επειδη απλα δεν το εψαξα διεξοδικα μετα αλαγες τιμονοπλακες τιμονια κλπ κλπ ειναι μεγαλα κοστη

    ενα παραδειγμα ειναι αυτο

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Luke-R-GS750-8.jpg 
Προβολές:	220 
Μέγεθος:	113,7 KB 
ID:	327448

  2. #2
    Θα ξοδευτείς τσάμπα και μηχανάκι δεν θα έχεις (οδηγήσιμο τουλάχιστον).

  3. #3
    εγώ πάλι επειδή σε βλέπω να ενδιαφέρεσαι να αλλάξεις εμφάνιση, είμαι υπέρ του να πειραματιστείς.
    βρες ένα φτηνό ζευγάρι μεταχειρισμένα κλιπόν φόρεσέ τα πάνω, κάτω όπως γουστάρεις και στη χειρότερη "back to default" και πούλημα ξανά.

    απλά να ξέρεις όσο παίζεις με το ύψος των καλαμιών αλλάζει η γωνία κάστερ, με επακόλουθο την αλλαγή "κοψίματος" του τιμονιου, και ελαφρώς του ύψους της μοτοσυσκλέτας. Τώρα γιατί στις φωτο είναι έτσι ή αλλιώς αυτό δεν μπορεί να το γνωρίζει κανείς μας πλην του δημιουργού της εικονιζόμενης μοτοσυκλέτας. Σίγουρα όμως μειώνεις την απόσταση μεταξύ μοτερ και ρόδας συνεπώς μπορεί να χρειαστεί να σκληρύνεις ελατήριο για να μην βυθίζεται πολύ μέσα και βρίσκεις επάνω στον τροχό. Έτσι όμως κινδυνεύεις να κάνεις πολύ σκληρό το μπροστινό σου και άρα (ίσως) επικίνδυνο... Επίσης υπάρχει πιθανότητα τα κλιπον να βρίσκουν στο τεπόζιτο....

    Επιστροφή στον πρόλογο:
    "επειδή σε βλέπω να ενδιαφέρεσαι να αλλάξεις εμφάνιση, είμαι υπέρ του να πειραματιστείς.
    βρες ένα φτηνό ζευγάρι μεταχειρισμένα κλιπόν φόρεσέ τα πάνω, κάτω όπως γουστάρεις και στη χειρότερη "back to default" και πούλημα ξανά."

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Σίγουρα όμως μειώνεις την απόσταση μεταξύ μοτερ και ρόδας συνεπώς μπορεί να χρειαστεί να σκληρύνεις ελατήριο για να μην βυθίζεται πολύ μέσα και βρίσκεις επάνω στον τροχό.
    Κόψε κάατι γιατί δεν θα αφήσω καλόγρια αμάμητη...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Κόψε κάατι γιατί δεν θα αφήσω καλόγρια αμάμητη...

    έλα? ποιος ήρθε?? δεν κατάλαβα...

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/07/2002
    Μηνύματα
    163
    οπωτε μαλλον θα παω για clubman .... Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις.

    Ισως στο μελλον μερακλωσω και παιξω με γωνιες καστερ και αναρτησεις

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    έλα? ποιος ήρθε?? δεν κατάλαβα...
    Θα συνεχίσεις να μην καταλαβαίνεις όσο θεωρείς ότι ανεβαζοντας τα καλάμια μειώνεται η απόσταση μεταξύ τροχού και κινητήρα..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Θα συνεχίσεις να μην καταλαβαίνεις όσο θεωρείς ότι ανεβαζοντας τα καλάμια μειώνεται η απόσταση μεταξύ τροχού και κινητήρα..
    Κι εσύ θα συνεχίσεις να λες επικριτικά μισόλογα όσο θεωρείς ότι έτσι δεν εκτίθεσαι...

    ...σε αντίθεση με τον υπόλοιπο κόσμο που επιλέγει να λέει ξεκάθαρα τη γνώμη του,
    αντί να περιμένει κάποιον άλλο να γράψει και μετά να σχολιάσει τα λεγόμενά του...

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Κι εσύ θα συνεχίσεις να λες επικριτικά μισόλογα όσο θεωρείς ότι έτσι δεν εκτίθεσαι...
    ...σε αντίθεση με τον υπόλοιπο κόσμο που επιλέγει να λέει ξεκάθαρα τη γνώμη του
    Αγάπη μου γλυκεια...

    Την "γνωμη" μου περί γεωμετρίας της μοτό την έχω πει πολλάκις...
    (και δεν πρόκειται περί γνώμης αλλά περί Ευκλείδειας Γεωμετρίας..)

    Αν εσύ θεωρείς ότι η παραθεση σχετικού ανεκδότου σχετικα με το υπερβολικόν του λάθους συνιστα επικριτικά μισόλογα, θα το έχω υπόψιν μου σε μεταγενεστερα σχόλια..

    Υ.Γ.
    Μπήκες στον κοπο να σχεδιάσεις σε χαρτί την παραπανω μεταβολή της καστερ για να διαπιστώσεις ότι ΔΕΝ μεταβαλλει την απόσταση της ρόδας από το μοτερ ή απλα κάνεις μουτράκια..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Να σχεδιάσω δεν χρειάζεται διότι έχω αρκετά καλή γνώση ευκλείδιας γεωμετρίας. Δεν διαφωνούμε μεταξύ μας, απλώς εγώ το διατύπωσα λάθος στην αρχή. Ένα λάθος μικρής σημασίας αφού το αποτέλεσμα είναι σταθερά ίδιο όπως και να το εκφράσεις.

    και εξηγούμαι:

    "Τώρα γιατί στις φωτο είναι έτσι ή αλλιώς αυτό δεν μπορεί να το γνωρίζει κανείς μας πλην του δημιουργού της εικονιζόμενης μοτοσυκλέτας. Σίγουρα όμως μειώνεις την απόσταση μεταξύ μοτερ και ρόδας συνεπώς μπορεί να χρειαστεί να σκληρύνεις ελατήριο για να μην βυθίζεται πολύ μέσα και βρίσκεις επάνω στον τροχό."
    και όταν λέω μοτέρ, εδώ μπορείς να βάλεις ψυγείο, λαιμούς εξάτμισης ή ότι άλλο θες. Ανάλογα με τη μοτοσυκλέτα για την οποία μιλάμε. Ενδεχομένως αν ήταν ένα BMW R85 να έβρισκε στο μοτέρ.

  11. #11

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bruno
    Εγγραφή
    25/08/2013
    Μηνύματα
    506
    Λογικα εχεις το GS 550 L,γιατι δεν υπαρχει λογος να το κατεβασεις τοσο.Αν βαλεις μπροστινα από το Ε,αν τα βρεις βεβαια δεν νομιζω να εχεις πρόβλημα.

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Δεν διαφωνούμε μεταξύ μας, απλώς εγώ το διατύπωσα λάθος στην αρχή.
    Πλάκα κανεις, ναι..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/07/2002
    Μηνύματα
    163
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bruno Προβολή μηνύματος
    Λογικα εχεις το GS 550 L,γιατι δεν υπαρχει λογος να το κατεβασεις τοσο.Αν βαλεις μπροστινα από το Ε,αν τα βρεις βεβαια δεν νομιζω να εχεις πρόβλημα.
    To E εχω. ακομα δεν εχω αρχησει να το δουλευω ωστε να δω πως παει αλλα ρωταω απο πριν τι πρεπει να εχω υποψιν. μην αρχισω να πετσοκοβω και μετα δεν κολιετε

  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theolc-8 Προβολή μηνύματος
    Καλησπερα

    Ερωτηση κρισεως, Για το suzukaki to gs550 80' ειμαι καπου στο ενδιαμεσο να βαλω κλιπ ονς η ενα "Club" τιμονι.

    Πειτε μου σας παρακαλω στις φωτο που βλεπω σε αναλογα μηχανακια να εχουν βαλει κλιπ ονς και μαλιστα τα πιρουνια να εξεχουν ΠΟΛΥ απο πανω ενω ο κατασκευαστης τα εβγασε ισια με την τιμονοπλακα εχουν κανει καμια εξτρα μαγκια ? η απλα το χαμηλωσαν οσο παει μπροστα προκειμενου να βαλουν τα κλιπ ονς και να πιασουν το επιθιμιτο αποτελεσμα αισθητικα και πρακτικα?

    Ρωταω για απο τις φωτο δεν παρατηρω και πολυ χαμηλωμα μπροστα... δεν τα βλεπω "σαυρες"....

    τελος πρεπει να εχω υποψιν κατι για τις πισω και μπρος αναρτησεις σε οτι αφορα γεωμετρια και τασεις κλπ κλπ?

    καποια υψη που πρεπει να τιρουντε κατ' αναλογια για το μπρος και πισω μερος της μηχανης κλπ κλπ...???

    Ισως η απορια μου ειναι λιγο παιδικη για καποιους εδω μεσα αλλα αμα κανω λαθος επιλογη επειδη απλα δεν το εψαξα διεξοδικα μετα αλαγες τιμονοπλακες τιμονια κλπ κλπ ειναι μεγαλα κοστη

    ενα παραδειγμα ειναι αυτο

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Luke-R-GS750-8.jpg 
Προβολές:	220 
Μέγεθος:	113,7 KB 
ID:	327448
    ΟΚ, ας τα παρουμε με την σειρά.

    Μπορείς να βαλεις οτι θέλεις φυσικά, αλλά αν κατεβασεις πολύ τις πλάκες στα καλάμια (πανω απο 2 cm ας πούμε), θα έχεις πιο γρήγορο τιμόνι, αλλά ίσως και αστάθεια στα πολλά χλμ, και μπορεί να χρειαστείς και σταμπιλιζατέρ.
    Εφ όσον θέλεις να κανεις βόλτες κι όχι μόνο να το κοιτας, αποφάσισε αν θέλεις να έχεις και μια σχετική άνεση ή όχι. Πόσο σκυφτό θέλεις να είναι και πόσο αντέχεις να το οδηγάς, εσύ το ξέρεις μόνο.
    Αν βαλεις πολύ χαμηλό τιμόνι η κλιπ ον, θα πρεπει να βαλεις και μαρσπιέ πίσω, με λεβιέδες ταχυτητων, φρένου κλπ και θα πρέπει να αλλάξει και σέλλα. Αλλιώς όχι μονο δεν εχει νόημα, αλλά η θέση οδήγησης θα είναι λίγο 'περιεργη' και απλά θα σου πεφτει όλο το βαρος στα χέρια, ενώ δεν θα σε βοηθάει σε σπόρ οοδήγηση.

    Οσο κατεβαζεις τις πλάκες στα καλάμια τόσο μειώνεται η κάστερ και στρίβει πιο εύκολα, το ίδιο συμβαίνει και οταν σηκώνεις το πίσω μέρος. Αν το παρακάνεις γίνεται νευρικό, και με το πηρούνι 35mm που εχει το GS σου, το όριο δεν ειναι μακριά.
    Θα ελεγα να δοκιμάσεις για αρχή ενα απλο χαμηλό τιμόνι, να κανεις καμμια βόλτυα και θα δείς αν σε βολεύει κι αν θέλεις πιο χαμηλό η και κλιπον.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 82
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2019, 15:16
  2. Εγκατάσταση ρευματοδότη 12V σε V-Strom
    από Snakeye στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2008, 18:41
  3. flash βίντεο κλιπ... άγριο beat
    από gtsiros στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2005, 20:52
  4. Αποτελέσματα από εγκατάσταση Dynojet
    από m1ke στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2004, 11:04
  5. "Εγκατάσταση" Αγάπης (αγγλικό κείμενο σόρυ)
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2004, 10:08

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF