Σελίδα 3 από 10 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 142

Θέμα: KLR-250(Kawasaki) 1984 - 2005

  1. #31
    Πολύ όμορφο θρεντάκι, κατατοπιστικότατο για όσους δεν γνωρίζουν πολλά για το μηχανάκι, όπως εγώ.
    Δυστυχώς λείπει παντελώς αυτή η φισλοσοφία κατασκευής και αντοχής στα σημερινά -ανυπαρκτα- 250άρια On-Off.
    Μοτοσυκλέτα να κάνεις τα γούστα σου στα βουνά, να μην σπάει, να μην χαλάει και την επόμενη μέρα να πηγαίνεις στη δουλειά σου κανονικότατα.
    Πολλά μπράβο παίδες.

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Μπράβο ρε μάγκες , άκου klr 250 club ! Ευρώπη γίναμε ,γιατί στην Ελλάδα αυτό το εργαλειάκι το χει για φτύσιμο ο Έλλην μηχανόβιος μάγκας.Μαζί με το ΑΧ 250 το Χόντα ήταν σίγουρα τα καλύτερα 4χρονα 250άρια ever.
    Από εντυπώσεις την δύναμη του για 4χρονο την ξέρουν πολλοί για αξιοπιστία ένα θα πω έχει ο αδελφός μου ένα του 86 δεύτερο χέρι με 128000 χλμ με το πρώτο πιστόνι-ελατήρια και αλλαγές λαδιών όποτε του το θυμίσω ! και δεν καίει σταγόνα λάδι το "ρημάδι" ...
    Γιατι οχι.Το αξιζει πραγματικα.

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CustomBoy Προβολή μηνύματος
    σημερα το μεσημέρι διαπιστωσα οτι η τσιμουχα της αριστερής μπουκαλας του αμορτισέρ μπροστα, ειχε ξεράσει μαυρο(?) υγρο-λαδι...

    ειχε χωματα απο την τελευταία εξόρμηση...τώρα μολις την καθάρισα σχολαστικά γυρω γυρω.....
    Απο τί προήλθε αυτό?..απο ζόρισμα της ανάρτησης?..απο συστολη διαστολη?
    ΕDIT

    Σημερα επλυνα τη μοτο προσεκτικα...καθαρισα και αυτο το σημειο ,και ειδα μετα απο ώρες οτι εχανε λάδι,παλι απο το ιδιο σημειο..και ειχε κάνει κυλίδα στην ασφαλτο...δευτερα πρωί λεω να την παω στο μάστορα...τί να προσέξω...τί θα χρειαστεί.??

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    Τελικά αλλαξα λαδια+τσιμουχες στις μπουκάλες.λαδια,φιλτρο λαδιου+αερα,μπουζί...το μηχανάκι πραγματικά ειναι τίμιο...κ τελικά σίγουρα value for money ..ειμαι πολυ ευχαριστημένος και με την συμπεριφορά του και με την κατανάλωση του,(δεδομενης της χρονολογίας+κυβικών κλπ) αυτη τη βδομαδα εκανα γεμίσματα με 100αρα...

    Το μόνο...γνωρίζει κανείς(πρίν την πάω στο μηχανικό) που μπορεί να βρίσκεται ο ''κοφτης'' σε αυτο το μηχανάκι!?
    εχτές που βγηκα εθνικη,μεχρι 90 βαριά 100πηγαινε με 6η σταθερα...η βελόνα στο στροφόμετρο επαιζε στις 6χιλ/στροφ.και εκανε τρεμοπαίγματα(κατι που προσωπικα μου δηλωνει την υπαρξη κοφτη)...για ρίξτε τα φώτα σας ρε παλικάρια...






    και κατι ακομα ....επειδη δεν το εχω δει-προσεξει σε αλλη μηχανη(klr 250) ,στα οργανα του κοντερ κατω αριστερα ,εχει κοκκινο φωτάκι ,το οποίο με του που πατησεις τα 80 ανάβει (το μηχανάκι εχει ''κοκκινα'' απο τα 80 εως τα 140) ....στα υπόλοιπα όλα μοντέλα αριστερα εχει το πορτοκαλι τζαμάκι με ενδειξη TURN L...εμένα εχει ενα κόκκινο με κατι ιαπωνέζικα πανω

  5. #35
    Το έχει και η δικιά μου,είναι ένδειξη υπέρβασης του ορίου ταχύτητας των Ιαπωνικών δρόμων (80km/h). Μάλλον θα έγινε εισαγωγή μεταχειρισμένο το δικό σου KLR,απο Ιαπωνία. Για τον κόφτη,δεν ξέρω,αλλά αφού είναι ιαπωνικών προδιαγραφών,πολύ πιθανό.

  6. #36
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Εμενα ουτε λαμπακι ειχε,ουτε κοφτη.Ηταν αμερικανικων προδιαγραφω.Μεχρι 130,αν θυμαμαι καλα,πηγαινε και τα πηγαινε αρκετα ανετα.

  7. #37
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Όταν λέτε κόφτη τι εννοείτε; Τα μηχανάκια αυτής της τεχνολογίας δεν είχαν κάποιου είδους κόφτη. Το μόνο που μπορούσε κάποιος να ακούσει ήταν το κροτάλισμα των εκκεντροφόρων αν το άφηνε να δουλέψει πολύ βαθιά στα κόκκινα.

    Κατα τ άλλα τα κουλούρια είχαν επίσημη τελική 135χλμ νομίζω, ενώ με ελαφρύ σκύψιμο και φυσικά όχι κόντρα αέρα, έβλεπες 140+ κοντέρ.
    Με ένα δόντι μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά έβλεπα εύκολα κοντεράτα 150+ και έχω δει 160.

    Στο θέμα αξιοπιστία τα πράγματα είναι περίεργα. Αν το χρησιμοποιήσεις για τον σκοπό που κατασκευάστηκε και του προσέχεις τα λάδια (στάθμη) δύσκολα θα πάθει κάτι.
    Αν το πας συνέχεια τέρμα (όπως εγώ) κάποια στιγμή θα σπάσει. Κυρίως από εκκεντροφόρο, όπου σε συνδυασμό με χαμηλή στάθμη λαδιού δεν θα λιπανθεί επαρκώς, θα σηκώσει μέταλλο και γειά σας.

    Στην πόλη είναι άπιαστο, με πάτημα μοτοσυκλέτας και ανάλογη προσοχή από τους αυτοκινητιστές. Χρειάζεται όμως προσοχή στα φρένα.

    Στο βουνό με ανάλογα λάστιχα ανεβαίνει σχεδόν οπουδήποτε θα ανέβει και ένα καθαρό enduro. Αν δε στην παρέα υπάρχουν και τίποτα γλυκύβραστοι εντουράδες που φοβούνται τα πανάκριβα μηχανήματά τους τους κάνει και ρόμπα
    Γενικά σκαρφαλώνει παρέα με τα ειδικά αλλά σε μιο αργό μόουντ. Τα μεσαία και άνω on-off σε κομμάτια πέραν του χωματόδρομου δεν θα το δουν ποτέ.

    Φρένα... θέμα σοβαρό. Εγώ έβαλα τρόμπα από μικρό εντουράκι μαζί με μαργαρίτα και κάτι έγινε, αλλά για άσφαλτο χρειάζεται συνολική αναβάθμιση με άλλη τρόμπα (αγόρασα μια τούμπανη κούτα αλλά δεν πρόλαβα να τη βάλω και μου έμεινε), σωληνάκι αεροπορικού, άλλη δαγκάνα (πιο σύγχρονη και διπλή) μαζί με έναν καλής ποιότητας μεγαλύτερο δίσκο.
    Κάτι από κουλούρι 650 ή κάποιο παρόμοιο θα ήταν καλό εκτιμώ.

    Αναρτήσεις... Στη φιλοσοφία της εποχής τους για πολύ άνετες off χωμάτινες διαδρομές. Άλματα απαγορεύονται αν στην εξίσωση μπεί και η μακροζωία (και γιατί τερματίζουν εύκολα )

    Σέλα - θέση οδήγησης - άνεση... πολύ καλά πλην της έλλειψης μίζας.

    Ευκολία χειρισμού... παιχνίδι για όλους

    Κράτημα... στην άσφαλτο εξαιρετικό σε σημείο να κάνεις μεγάλες πλάκες

    Στο χώμα είναι απλά καλό (πάντως από μεσαία ΧΤ XLR KLR κλπ καλύτερο)

    Δύναμη μοτέρ-ταξίδι... 22 -23 άλογα τροχό μια χαρά είναι ακόμα και για δικάβαλα κοντινά ταξιδάκια με 110-120 χλμ ξεκούραστα. Στα πιο μακρινά δεν θα πει όχι το μηχανάκι, μα τα μαλακά μόρια των αναβατών.

    Το μηχανάκι γενικά γέρνοντας προς το off γονίδιό του, είναι φτιαγμένο για χωματόβολτες όπως τα μεσαία ον οφφ της εποχής με την διαφορά πως λόγω χαμηλού βάρους σκαρφαλώνει αβίαστα, αγχολυτικά και με ασφάλεια παντού.

    Η φωτό είναι του 2006 όπου παρέα με το Baja φιλαράκι του κάνουν διάλειμα για τσιγάρο στον κουβαρά
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ΟΛΕΣ έως 12-09 052.jpg 
Προβολές:	236 
Μέγεθος:	106,7 KB 
ID:	328109
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Takata Dome Προβολή μηνύματος
    Το έχει και η δικιά μου,είναι ένδειξη υπέρβασης του ορίου ταχύτητας των Ιαπωνικών δρόμων (80km/h). Μάλλον θα έγινε εισαγωγή μεταχειρισμένο το δικό σου KLR,απο Ιαπωνία. Για τον κόφτη,δεν ξέρω,αλλά αφού είναι ιαπωνικών προδιαγραφών,πολύ πιθανό.
    πιθανότατα ειναι ακριβώς όπως τα λες...το κοντερ γραφει τελικά 140,Ομως απο αυτα π ειδα στην πραξη(με κοκκαλομένο γκάζι η βελονα τρεμοπαιζε στις 6χιλ και το κοντερ μεχρι 90-100)

    Εμενα ουτε λαμπακι ειχε,ουτε κοφτη.Ηταν αμερικανικων προδιαγραφω.Μεχρι 130,αν θυμαμαι καλα,πηγαινε και τα πηγαινε αρκετα ανετα.
    Το αμερικάν.μοντελο ειχε 160 κοντερ,χωρίς κοκκινα και παραπάνω ίππους...ασε που μαλλον δεν ηταν ''φιμωμενο'' !


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Όταν λέτε κόφτη τι εννοείτε; Τα μηχανάκια αυτής της τεχνολογίας δεν είχαν κάποιου είδους κόφτη. Το μόνο που μπορούσε κάποιος να ακούσει ήταν το κροτάλισμα των εκκεντροφόρων αν το άφηνε να δουλέψει πολύ βαθιά στα κόκκινα.

    Κατα τ άλλα τα κουλούρια είχαν επίσημη τελική 135χλμ νομίζω, ενώ με ελαφρύ σκύψιμο και φυσικά όχι κόντρα αέρα, έβλεπες 140+ κοντέρ.
    Με ένα δόντι μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά έβλεπα εύκολα κοντεράτα 150+ και έχω δει 160.

    καμία ''υπόδειξη-πρόταση'' για γρανάζι?...


    140 λεει το κοντερ,αλλα αν πρώτα δεν λυσω το ''μυστηριο'' του κοφτη,δεν γινεται δουλεια..νιωθω οτι κουράζεται και το μηχανακι οταν βγαινει εθνικη...





    Φρένα... θέμα σοβαρό. Εγώ έβαλα τρόμπα από μικρό εντουράκι μαζί με μαργαρίτα και κάτι έγινε, αλλά για άσφαλτο χρειάζεται συνολική αναβάθμιση με άλλη τρόμπα (αγόρασα μια τούμπανη κούτα αλλά δεν πρόλαβα να τη βάλω και μου έμεινε), σωληνάκι αεροπορικού, άλλη δαγκάνα (πιο σύγχρονη και διπλή) μαζί με έναν καλής ποιότητας μεγαλύτερο δίσκο.
    Κάτι από κουλούρι 650 ή κάποιο παρόμοιο θα ήταν καλό εκτιμώ.

    Απο φρένα μονο ενα σωλ.υψηλής εχω μπροστα..αλλα όπως το ειπες...θέλουν αναβάθμιση..βέβαια..πρεπει να βρείς και το κατάλληλο πακέτο..και δεν εχω πολλες γνωσεις σε αυτα τα θέματα..κ για αυτο ρωτάω εδω μέσα


    Αναρτήσεις... Στη φιλοσοφία της εποχής τους για πολύ άνετες off χωμάτινες διαδρομές. Άλματα απαγορεύονται αν στην εξίσωση μπεί και η μακροζωία (και γιατί τερματίζουν εύκολα )

    Σέλα - θέση οδήγησης - άνεση... πολύ καλά πλην της έλλειψης μίζας.+

    Ευκολία χειρισμού... παιχνίδι για όλους++

    Κράτημα... στην άσφαλτο εξαιρετικό σε σημείο να κάνεις μεγάλες πλάκες+

    Στο χώμα είναι απλά καλό (πάντως από μεσαία ΧΤ XLR KLR κλπ καλύτερο)+

    Δύναμη μοτέρ-ταξίδι... 22 -23 άλογα τροχό μια χαρά είναι ακόμα και για δικάβαλα κοντινά ταξιδάκια με 110-120 χλμ ξεκούραστα. Στα πιο μακρινά δεν θα πει όχι το μηχανάκι, μα τα μαλακά μόρια των αναβατών.++

    Το μηχανάκι γενικά γέρνοντας προς το off γονίδιό του, είναι φτιαγμένο για χωματόβολτες όπως τα μεσαία ον οφφ της εποχής με την διαφορά πως λόγω χαμηλού βάρους σκαρφαλώνει αβίαστα, αγχολυτικά και με ασφάλεια παντού.
    κατα τα αλλα,στα παραπάνω συμφωνω απόλυτα μαζί σου endopandou και χαίρομαι που γράφονται τετοια πραγματα για το μηχανάκι αυτο
    Τελευταία τροποποίηση από CustomBoy; 08/12/2014 στις 13:01.

  9. #39
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Μην αλλάξεις γρανάζι, εκτός αν θέλεις να κάνεις χωματόβολτες οπότε με ένα δόντι πιο μικρό μπροστά, το οποίο ισοδυναμεί με ~3 μεγαλύτερο πίσω, θα είσαι μια χαρά. Το μεγαλύτερο μπροστά (15άρι αν θυμάμαι καλά) εγώ το έβαλα γιατί έκανα πολλά χλμ αττική οδό και ήθελα πιο μακριά τελική σχέση μετάδοσης. Το μηχανάκι όμως γέμιζε πολύ δύσκολα την 6η
    Το θέμα σου τώρα είναι άλλο. Πας σε μηχανικό να δεις γιατί δεν ανεβάζει σωστά και μετά κοιτάς τα υπόλοιπα. Μια ιντερνετική μπακαλοεκτίμηση... Κοίτα την ηλεκτρονική
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    το γρανάζι το θέλω (ειχε προταθεί κ σε προηγουμ. σελιδα)για να κερδίσω μεγαλυτερη σχέση...να τραβάει καλυτερα με 2 ατομα,σε μινι ταξιδακι κ.ο.κ
    Δεν ξερω αν τα σκέφτομαι και σωστα δηλαδη,ή αν θα εχω το αποτέλεσμα που θέλω...(σκεπτόμενος για 46 δοντια πίσω ,αλλιως απλα ενα δοντι μεγ.μπροστα)

    οσο για το αλλο που λες τώρα...τί σχεση εχει η ηλεκτρονικη ή τα ρευματα με αυτό?(αν μπορείς μου εξηγείς πρόχειρα)

    ...το μηχανάκι ανεβάζει κανονικότατα μεχρι τα 60-70-80 (αλλωστε δεν ειναι μηχανή επιδόσεων ουτε ταχύτητας) αλλα μετα δεν ανεβάζει ουτε στροφές ουτε ταχ. (σε ευνοικό ανεμο και ελαφρά κατηφορ.οδόστρωμα πιανει 90-100 αλλα η βελονα του στροφομετρου κάνει σαν να υπαρχει κοφτης τρεμοπαίζει μολις ξεφύγει απο τις 6.5χιλ/στροφ και ξαναπεφτει στις 6)

    Ακομα και σε ζορίσματα το στροφόμετρο θα επρεπε να ανεβάζει νομιζω..


    Εδώ φωτό απο τα όργανα..με εμφανή τα ''κοκκινα''.αλλα και το κοκκινο λαμπακι κατω αριστερα(διπλα απο το μπλε)



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2014-11-23-4367.jpg 
Προβολές:	205 
Μέγεθος:	69,5 KB 
ID:	328339
    Τελευταία τροποποίηση από CustomBoy; 08/12/2014 στις 23:45.

  11. #41
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Εχει ενα ο αδερφος μου πρασινο μαλλον 86 εισαγωγης ιδιο κοντερ με το δικο σου κ παει μεχρι 140....το μηχανακι σου μαλλον εχει τον κλασικο κοφτη στο κοντερ που ειχαν τα περισσοτερα εισαγωγης....δοκιμασε να αποσυνδεσεις την ντιζα του κοντερ κ να το κανεις βολτα αν περναει τις 6 το στροφομετρο θα πρεπει να δεις το κοντερ απο πισω τι εχει....αν το μοτερ δεν περναει τις 6 σε καμια ταχυτητα τοτε παιζει κατι αλλο που θελει ψαξιμο....δηλ καποιος κοφτης σε γκαζιερα, καρμπυρατερ η στροφομετρο μπορει να ειναι καμια εκδοση με περιορισμο στην ισχυ.....παντος στις 6 κ πανω το μηχανακι ξυπναει.....δες κ πες μου αμα θες σου στελνω το τηλ μου με πμ να σε βοηθησω.....

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    Χρησιμα τα οσα λες..ευχαριστώ..διαβασα σε φορουμ ,σχετικα θεματα με κοφτες και καποιοι αναγράφουν τα εξης
    μενει απο ρευμα, εννοουμε δηλαδη οτι πανω απ τα επιλεγομενα χιλιομετρα δεν δινει αλλο ρευμα η μηχανη για να παει παραπανω..απολυτως λειτουργικο και ασφαλες για το μοτερ..
    τα περισσοτερα ιαπωνικα εισαγωγης ετσι δουλευαν..
    λογικά ειναι πιο δόκιμο να περάσω απο τον μάστορα,να ΄ριξει μια ματια στο μηχανάκι....

  13. #43
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Την ροπή αυτά την έχουν στις 7000 σαλ. Εκεί ανοίγουν δηλαδή. Το μηχανάκι σου έχει πρόβλημα.

    Το άλλο με το βγάζουμε τη ντίζα του κοντέρ για να ανεβάσει στροφές... hi light...
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    το ΠΡΟΒΛΗΜΑ που λες και ξαναλες αυτο, που μπορεί να οφείλεται? ..αυτό προσπαθώ να καταλάβω,εστω στο περίπου να πάρω μια ιδεα

    ειναι μηχαναλογικό και αν ναι τί μπορεί να ειναι
    ειναι ηλεκτρολογικο ? και αν ναι..τί θα μπορουσε να ειναι...
    εχει να κάνει με περιορισμό στην ηλεκτρονική?(Κατι διαβασα για καλώδιο που δεν βγαινει πουθενα,το οποιο ηταν πατέντα που κάναν οι γιαπωνέζοι,για να μην επεμβένουν πουθενα αλλου στο μηχανάκι)


    ...αλλιως το πιο ευκολο ειναι να την αφήσω στο μάστορα..αλλα για αυτο κοιτάμε να ρωτάμε πρώτα εδω !

  15. #45
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Δοκιμασε να τραβηξεις το γκαζι με το χερι.

    Μηπως για καποιο λογο δεν τερματιζει η διαδρομη του.

Σελίδα 3 από 10 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Kawasaki KLR 250
    από betover στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 06/02/2007, 15:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF