Καλος ο Ιαννονε , κανει μικρα βηματα μπροστα αλλα τα μπροστινα , τα highside , τα κωλοτουμπιδια και γενικως οι πτωσεις ειναι συνηθεια που εχει απο τα 125 και ειναι κατι που δεν κοβεται απο οτι φαινεται.
Καλος ο Ιαννονε , κανει μικρα βηματα μπροστα αλλα τα μπροστινα , τα highside , τα κωλοτουμπιδια και γενικως οι πτωσεις ειναι συνηθεια που εχει απο τα 125 και ειναι κατι που δεν κοβεται απο οτι φαινεται.
Aντε να δουμε του χρονου που θα εχει και εργοστασιακη υποστηριξη και καινουργιο (καλυτερο θελω να πιστευω) μηχανακι
θα κανει παλι τα ιδια η θα εχει πιο σταθερη πορεια μεσα στο 15 ??
θα δηξει ελαφρως η κατασταση βεβαια στο τεστ στην Σεπανγκ αλλα στον πρωτο αγωνα θα δηξει πως εχει καλυτερα .
Ο ιαννονε ειχε υποστηριξη εδω και δυο χρονια απευθειας απο την Ντουκατι. Ουσιαστικα ειχε ενα "καθαροαιμο" ντουκατι με fairings της πραμακ, οπως ηταν και του χοντα του σιμοντσελι το 2011 , δλδ εργοστασιακο μηχανακι με φαιρινγκς του γκρεσινι , οπως ηταν του μπραντλ τα τελευταια 2 χρονια κτλ κτλ.
Τωρα για το μηχανακι του '15 εγω θα ελεγα οπου ακους πολλα κερασια κρατα μικρο καλαθι. Δυσκολα βγαινει ενα μηχανακι απο το εργοστασιο και θα τα παει κατευθειαν, απο τους πρωτους γυρους τοσο καλο οσο λενε!!!
Ακομα και αν η gp15 ειναι καλυτερη και εχει δυνατοτητες για κατι καλυτερο απο τα προηγουμενα ντουκατι θα τους παρουν αρκετα σεσσιον και αρκετες βδομαδες να το καταλαβουν,να προσαρμοστουν και να βγαλουν το μεγιστο απο το μηχανακι.
Λιγοι ειναι εκεινοι , μετρημενοι στα δαχτυλα του ενος χεριου και περισσευουν και δαχτυλα, που βγαζουν απο τους πρωτους γυρους το μεγιστο απο μηχανακι.
Για τις πτωσεις του Ιαννονε δεν πιστευω οτι ειναι το μηχανακι. Τις ιδιες μαλακιες εκανε και με το ξυραφι της απριλια στα 125.
Και στα 600 της μοτο 2 ειχε πτωσεις ' τωρα οσον αφορα το εργοστσιακο που ειπες
γνωριζω οτι ειχε εργοστασιακη υποστηριξη σαν πραμακ
αλλα δεν ειναι το ιδιο
γιαυτο και ποτε δεν εχει κερδισει καποιο απο τα (βαμενα δορυφορικα εργοστασιακα ).
Καλα δεν περιμενω απτον πρωτο αγωνα να γαμαει αλλα μια καλυτερη βαση για εξελιξη θα ηταν και γαμω.
μονο ο στονερ εκανε το μπαμ με ντουκατι και ειχε δηξει οτι κατι διαφορετικο θα γινοταν το 07
αλλα αυτος αμετανοητος δεν γυρναει γενικως ποσο μαλλον στην ντουκατι.
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 07/12/2014 στις 13:26.
Την ducati δεν την συμφερει αυτη τη στιγμη να δινει εργοστασιακα πραγματα σε ολους.
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss
Mαλακια εγραψα. Την συμφερει ηθελα να πω, μπας και δει προκοπη.
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss
Να σου πω οντως την συμφερη εχει 6 μηχανακια τωρα και παρα πολλα δεδομενα για κοσκινησμα πχ πιο εξαρτημα μας κανει πιο οχι
πιο αντεχει σε συνθηκες υψηλης θερμοκρασιασς καιπαει λεγοντας .,..
και μπορει να εκανα λαθος μπορει και ο Ιανονε να ειχε φουλ υποστηριξη απο το εργοστασιο στα πλαισια της εξελιξης για το 14 γιατι απο το 15 απο λευκη σελιδα το ντουκατι θα ξεκινησει.
ο ΓιΝΝονΕ είχε καλό μηχανάκι αλλά όχι εργοστασιακή υποστήριξη.
Ήταν πάρτο τρέχα, Δεν είχε λόγο στην εξέληξη, δεν μπορούσε να ζητήσει κάτι για πάρτι του.
Μέχρι στα μέσα της σεζόν περίπου αν δεν κάνω λάθος που άλλαξε αυτό
και πήγε πιο καλά.
Ως σήμερα ο ΓιαΝΝοΝΕ είναι σχεδόν μέσα σ όλους τους στόχους του πλιν ενός.
Να είναι το πρώτο ντουκάτι στην βαθμολογία.
Έφτασε όμως σε εργοστασιακή ομάδα.
Αν δε τα πάει καλά φέτο.
Το ΜΠΟΥΛΟ
Ο Μελάντρι το βλέπει καθαρά ότι δεν θα πάρει κύπελοοοο ποτέεεεεε....
Ο άλλος είναι κι αυτός για το τελευταίο τρένο.
ή ταν επί τανξ
Έτσι είναι η ζωή σκληρή σαν λούτσος (της θάλασσας...)
![]()
ανανήψαντας
ανανήψαντας
@κτiνος 566@
Μακαρι να μας εκπληξει ευχαριστα το 15 και να ειναι η πρωτη ντουκατι
Παντως απο κατι κοντριτσες που ειχε με τον μαρκεζ φαινεται να μην κολωνει.