Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 90

Θέμα: Μοτοσυκλέτες σταθμοί στην ιστορία...

  1. #46
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2012
    Μηνύματα
    24
    Triumph Bonneville

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.417
    4 μοτοσυκλετιστικοι σταθμοι που αλλαξαν και καθορισαν ο καθενας με τον τροπο του το μοτοσυκλετιστικον -γιγνεσθαι-.
    Κατα χρονολογικη σειρα.

    1. HONDA 50 CUB
    2. HONDA CB 750
    3. YAMAHA XT 500
    4. KAWASAKI GPZ 900

    O νοων νοειτω.

    Και αν αναφερθουμε στα σκουτερ η VESPA
    Τελευταία τροποποίηση από panavour; 14/12/2014 στις 14:48.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  3. #48
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mikes Προβολή μηνύματος
    kawasaki Z 750 2004
    στην ουσια δημιουργησε την κατηγορια των street fighters..

    και οπως ειπωθηκε, vespa και c50 για ευνοητους λογους..
    χαχαχχαχαχα ουτε για αστειο... το 1000 ηταν τουλαχιστον 1 χρονο πριν και αρκετα κιλα @@ καλυτερο για fighter. αλλα και παλι γεναρχης δεν ηταν. μαλλον το παλιο triumph εχει τα πρωτεια..
    Τελευταία τροποποίηση από motomaniac; 15/12/2014 στις 23:31.

  4. #49
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    το monster 900 με τα 60 άλογα είναι super bike
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  5. #50
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.349
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    το monster 900 με τα 60 άλογα είναι super bike
    εδω ειναι το ybr 250 με τα 21 αλογα ρε συ, δεν θα ειναι το monster 900 με τα 60???

  6. #51
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.349
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KAWAMANRIDER Προβολή μηνύματος
    το Ζ ηταν και ειναι wannabe streetfighter και προφανως δεν εγκαινιασε αυτο την εν λογω κατηγορια , πολυ καλο μεν το Ζ αλλα η πρωτια στα streetfighter ειχε γινει απο ευρωπη
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    χαχαχχαχαχα ουτε για αστειο... το 100 ηταν τουλαχιστον 1 χρονο πριν και αρκετακιλα @@ καλυτερο για fighter. αλλα και παλι γεναρχης δεν ηταν. μαλλον το παλιο triumph εχει τα πρωτεια..
    ποιο ηταν ρε παλικαρια? γιατι πριν απο το Ζ750 δεν θυμαμαι αλλο μηχανακι σε αυτο το στυλ και κατηγορια ουτε εξ' ευρωπης, αλλα ουτα και εξ' ιαπωνιας! μονο κατι κλασικα γυμνα στρογγυλοφαναρα θυμαμαι!

    εκτως και αν σας μπερδεψε η παραλειψη μου να αναφερω οτι μιλουσα για το σχεδιαστικο κομματι.. γιατι η φαση "αρπαζω ενα κινητηρα απο σουπερσπορτ, τον ρυθμιζω καταλληλα και τον κουμπονω σε γυμνο μηχανακι" σαφως και προυπηρχε πολυ πριν απο το Ζ... (βλ. χορνετ κτλ....)

  7. #52
    kawasaκικο μελος Το avatar του/της KAWAMANRIDER
    Εγγραφή
    19/04/2013
    Μηνύματα
    360
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mikes Προβολή μηνύματος
    ποιο ηταν ρε παλικαρια? γιατι πριν απο το Ζ750 δεν θυμαμαι αλλο μηχανακι σε αυτο το στυλ και κατηγορια ουτε εξ' ευρωπης, αλλα ουτα και εξ' ιαπωνιας! μονο κατι κλασικα γυμνα στρογγυλοφαναρα θυμαμαι!

    εκτως και αν σας μπερδεψε η παραλειψη μου να αναφερω οτι μιλουσα για το σχεδιαστικο κομματι.. γιατι η φαση "αρπαζω ενα κινητηρα απο σουπερσπορτ, τον ρυθμιζω καταλληλα και τον κουμπονω σε γυμνο μηχανακι" σαφως και προυπηρχε πολυ πριν απο το Ζ... (βλ. χορνετ κτλ....)
    το μουτρο του Z ηταν κλοπη paste απο benelli , οχι οτι ειναι κακο απαραιτητα μιας και την σχεδιαστικη γραμμη αυτη πλεον την εχουν υιοθετησει ολες οι εταιρειες , αλλα επισης και ολο το στησιμο streetfighter ξεκινησε απο ιταλους νωριτερα , για να μην μπερδευτουμε δεν εννοω τα τυπου cafe racer αγγλικης σχολης ή ιταλικα ,

    γενικα το Ζ ειναι ενα εξαιρετικο naked με πολυ δυναμη αλλα λογω βαρους και χαμηλομεσαιων δεν το λες streetfighter , απο τους πρωτοπουρους του ειδους ηταν - απλα παραδειγματα - , η benelli - tnt - και η aprilia με το πρωτο tuono , επισης και η cagiva με το raptor , οχι τοσο σε δυναμη αλλα σχεδιαστικα και στησιμο
    "Sensational Lightweight TT victory for Hillier !!! "
    http://www.youtube.com/watch?v=Wf4bXFOg8JQ
    "baby life's too short" ...........
    http://www.youtube.com/watch?v=jiKHtopGPBk

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tycho Moon
    Εγγραφή
    13/11/2014
    Μηνύματα
    398
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    το monster 900 με τα 60 άλογα είναι super bike
    Θα μπορούσαμρ να πούμε super bike το Vmax επειδή βγάζει 140 άλογα;

  9. #54
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tycho Moon Προβολή μηνύματος
    Θα μπορούσαμρ να πούμε super bike το Vmax επειδή βγάζει 140 άλογα;

    Αισχος για μηχανακι...

    MADE IN JAPAN 日本製

  10. #55
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος

    Αισχος για μηχανακι...

    Κάνε βόλτα - αν - βρεις κανένα από εκείνα τα ( ανοιχτά) με το v-boost και έλα να μιλήσουμε

  11. #56
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.776
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Κάνε βόλτα - αν - βρεις κανένα από εκείνα τα ( ανοιχτά) με το v-boost και έλα να μιλήσουμε
    Το έχω κάνει εγώ και ακόμα μαζεύω το σκατό από την κάλτσα....

    Τρελό γκάζι, ανύπαρκτα φρένα, κράτημα....


    Και για την ιστορία, CB 750 για μένα... έβαλε τον πολύ κόσμο στα "μεγάλα" κυβικά με (σχετική....) ασφάλεια
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  12. #57
    Moτοσυκλέτες σταθμοί βάση πωλήσεων αξιοπιστίας και ποιότητας... ? ή μοτοσυκλέτες νεωτερισμοι τεχνολογικα και αισθητικα?

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  13. #58
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/05/2012
    Μηνύματα
    103
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    το monster 900 με τα 60 άλογα είναι super bike
    Sbk δεν είναι αλλά έχει 75 άλογα.
    Από κει και πέρα το πρώτο είχε 888 πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα που θα ζήλευαν πολλά japan sbk το 93..

    Μοτοσυκλέτες σταθμοί:

    rc30-45-51
    916 '94, monster 900 '93
    duke 620
    tdr 250
    nsr 250 mc21

  14. #59
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    252
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΗΛΙΑΣΚΤΜ Προβολή μηνύματος
    τι εχεσα κωστακη και τι λεω σοβαρα;
    Σε 100 χρονια+ μοτοσυκλετας δηλαδη πιστευεις οτι οι καλυτερες ειναι το 990 το africa και το 954???
    Πες μας και το γιατι?

  15. #60
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KRS Προβολή μηνύματος
    Sbk δεν είναι αλλά έχει 75 άλογα.
    Από κει και πέρα το πρώτο είχε 888 πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα που θα ζήλευαν πολλά japan sbk το 93..
    Είναι προφανές πως μπερδεύετε τα Ιαπωνικά sport turing με τα ss τους. Αυτό δε, γίνεται σχεδόν μόνο από ντουκατίστι. Χωρίς να σε γνωρίζω ποντάρω πως είσαι και εσύ ένας...

    Για την ιστορία... τα αγωνιάρικα Ιαπωνικά της εποχής ήταν δίχρονα, πανάλαφρα, με πλαίσια ντουβάρια και πραγματικά πιστάδικη συμπεριφορά.
    σημ. εκείνα τα δίχρονα είναι ακόμα και σήμερα καταπληκτικά σε ορεινές διαδρομές και πίστα.

    Αυτό: http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r_900%2093.htm δεν υπήρξε με κανέναν τρόπο σταθμός σε κανένα είδος μοτο, άσε που με 200 γεμάτα κιλά και 60 αερόψυχτα άλογα που έμεναν τα 50 άμα ζεσταίνονταν μόνο φάιτερ δεν ήταν. Ένα απλό street με πλαίσιο σιδηροσωλήνα και σφιχτό set up στις αναρτήσεις ήταν.
    Ο σταθμός των εξωτικών κόκκινων ήταν μόνο το 916 το οποίο έφερε για πρώτη φορά τετράχρονο ημιαγωνιστικό μηχάνημα στην ευρεία παραγωγή.

    Το πρώτο φάιτερ παραγωγής που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί γενάρχης κατηγορίας ήταν αυτό: http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...riple%2099.htm
    και μετά ακολούθησε η aprilia με το εντελώς πολεμικό tuono.

    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Οι 6 πόλεις σταθμοί στην ζωή του άντρα .
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2024, 09:27
  2. Απαντήσεις: 102
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2014, 07:30
  3. Ο Τσουκαλας μενει πλεον στην ιστορια ως...
    από urban στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2006, 08:44
  4. φρασεις που θα μεινουν στην ιστορια
    από XR 600 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2006, 10:28
  5. Φρασεισ Που Θα Μεινουν Στην Ιστορια
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2003, 13:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF